Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Chihiros Doctor III

Kód produktu 3352

Chihiros Doctor III je účinný zabiják akvarijních řas. Přístroj je vhodný pro akvária o objemu od 1l do 700l. Celý popis

1 990 Kč
1 645 Kč bez DPH
ks

Skladem více ks

Zboží Vám doručíme pozítří 04.08.

Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR

  • Doručení objednávky 02.08.

    dnes

    Přijetí objednávky

  •  
  • Doručení objednávky 03.08.

    zítra

    Zabalení zásilky

  •  
  • Doručení objednávky 03.08.

    zítra

    Předání dopravci

  •  
  • Doručení objednávky 03.08.

    zítra

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 04.08.

    pozítří

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Chihiros Doctor Super III je účinný likvidátor řas v akváriu. Je vhodný pro akvária od 1 litru až do 700 litrů.

Jedná se o 3. generaci tohoto přístroje, která sjednotila verze Plants, Fish a Shrimp do jednoho přístroje. III. generace navíc obsahuje vylepšenou membránu a je v novém designu.

 

Jak funguje:

Jedná se o elektronický přístroj, který se umístí na vnější stranu akvária nebo do skříňky. Přístroj ovládá membránu, která je uvnitř akvária a vypouští do vody mlžný opar bublinek. Spouští se vždy na několik sekund maximálně několikrát za hodinu.

 

Výhody použití:

1) Likviduje řasy a výrazně podporuje růst rostlin

- Výrazně omezuje růst většiny řas. Zejména dobře funguje vůči zeleným hnědým řasám všech velikostí. Funguje na tyto řasy: Vláknitá řasa, hnědá řasa, zelená fouskatá řasa, zelená tečková řasa GSA, zelená prachová řasa GDA.

- Aktivuje ve vodě mikroživiny, které jsou tak rostlinám přístupnější, což vede k jejich lepšímu růstu

- Pomocí podpory růstu rostlin se aktivuje silněji fotosyntéza, což vede ke stabilizaci celého ekosystému a dalšímu omezení růstu řas.

- Poměrně výrazně zlepšuje čistotu vody. Akvarijní voda je po jeho použití zcela průzračná.

2) Šetrné k bakteriím ve filtru

- V porovnání s jinými přípravky na potlačení růstu řas nebo s UV lampami je Doctor Super daleko bezpečnější pro nitrifikační bakterie ve filtru, které udržují rovnováhu v akváriu. Naopak podporuje jejich růst pomocí množství kyslíku ve vodě.

3) Obsahuje inteligentní ALC program

- Sám Chihiros Doctor si dokáže vypočítat stav akvarijní vody v konkrétním akváriu a nastavit takový algoritmus spínání pouštění bublinek, který je pro konkrétní nádrž nejvhodnější.

Nejprve nastavte jeden z módů:

Plants - pro podporu růstu rostlin a odstranění řas

Fish - pro dezinfekci vody od parazitů (odstranění nemocí) a odstranění řas

Shrimp - pro úpravu vody pro sladkovnodní krevety a odstranění řas

 

Následně nastavte objem Vaší nádrže. Na přístroji lze nastavit tyto objemy akvárií:

- menší než 60 l

- od 60 litrů do 90 litrů

- od 90 litrů do 120 litrů

- od 120 litrů do 200 litrů

- od 200 litrů do 250 litrů

- od 250 litrů do 300 litrů

- od 300 litrů do 500 litrů

- od 500 litrů do 700 litrů

Je naprosto bezpečný pro všechny obyvatele akvária.

 

Součástí balení je vše pro okamžitou instalaci a spuštění:

- kontrolér

- membrána

- napájecí adaptér

- přísavka

- 2x samolepící suchý zip

- kabely pro propojení membrány a napájecího zdroje

- podrobný český návod

 

Upozornění: Je nutné zvolit takový mód, který je určen pro Vaše akvárium. V případě použití módu pro 250 litrové akvárium nelze přístroj provozovat např. v akváriu 50 litrů. V takovém případě již přístroj pro živočichy bezpečný být nemusí.

Nelze používat ve slané vodě a ve vodě s TDS větší než 500! Přístroj má bezpečnostní pojistku a automaticky se vypne, pokud je v akváriu vysoká koncentrace solí. Nepoužívejte tedy v akváriích se slanou vodou, při dosolování vody nebo pokud v akváriu pouze doléváte odpařenou vodu další extrémně tvrdou vodou.

Membrána je spotřebním zbožím a je potřeba ji jednou za čas vyměnit za novou. Doporučení výrobce je výměna jednou za 6 až 12 měsíců, z našich zkušeností však vydrží déle. K dostání v našem e-shopu.

 

Manuál k tomuto produktu ke stažení zde!

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde: Přihlášení

Martin K. dne 21. 7. 2021 u produktu Chihiros Doctor III

Dobrý den, chci se zeptat, jaký Chichiros by byl nejvhodnější do 40l nádrže?

Anonymní dne 4. 4. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

+ Spokojenost vše funguje jak má

Anonymní dne 1. 4. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

+ spokojen

Anonymní dne 24. 3. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

- Nelze rozběhnout poslal jsem na reklamaci.

Anonymní dne 21. 3. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

+ Funguje skvěle
Změny v akváriu už po třech dnech
v 30l akváriu spouští asi jednou týdně
krásný efekt při spuštění - bublinky, které se dětem líbí
lehce nastavitelné přes aplikaci My Chihiros
- neustále blikající dioda vyhledávání bluetooth - v noci je to extrémně otravné
+ Až na blikající diodu je to dobrý pomocník v akvárku. Uvidíme časem, co to přinese. Doporučuji párovat přes apolikaci My Chihiros, kde vše proběhlo bez problémů. Při zapojování opravdu důkladně a poměrně i silou zatlačte kabel od membrány do centráli. Já jsem jej zastrčil "normálně" a pak jsem dlouho hledal, proč to nefunguje.

Anonymní dne 17. 3. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

+ Super

Marek N. dne 14. 1. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

+ Krásna a čistá voda
+ Koniec rias v akváriu
+ Naozaj veľmi jemné bublinky
- Prvé spustenie je čistá katastrófa, pripravte sa na poriadnu psychickú nálož. Ako bolo už v iných komentároch a aj otázkach nižsie spomenuté, treba dodržať niekoľko zásad a zvládnete to na prvú ak:
1. v telefóne musíte zapnúť Bluetooth aj GPS
2. stiahnite si najnovšiu verziu aplikácie cez Google Play (otestoval som to len cez Android)
3. zariadenie zapojte podľa návodu, ale fakt že silno zatlačte oba konektory do riadiacej jednotky a môžete ho zapojiť do el. zásuvky
4. v aplikácií je potrebné sa zaregistrovať, následne Vám vyhľadá zariadenie. Nastavíte hodnotu TDS a veľkosť akvária a potvrďte Confirm. Aplikácia Vám ale nedá nijak vedieť, či údaje uložila. Jenoducho sa hneď spustí prvá elektrolíza. V aplikácií zostanete na obrazovke s nastaveniami, môžete sa vrátiť na hlavnú obrazovku šipkou späť.
5. Hotovo, snáď ste nad tým nematurovali hodinu ako ja.

Anonymní dne 11. 1. 2021 u produktu Chihiros Doctor Mate

+ Voda krasne cira, rasa se netvori

tomas P. dne 5. 12. 2020 u produktu Chihiros Doctor Mate

Doctora jsem zapojil, aplikaci stáhl do mobilu, ale přístroj přes bluetooth nenalezen. = treba zapnut okrem BT aj v mobilu polohu GPS potom už nájde zariadenie a ide to v pohode

Aleš K. dne 20. 11. 2020 u produktu Chihiros Doctor Mate

spojeni aplikace vse v pohode funguje jak ma jetli bude fungovat na řasy se uvidi časem mam třeti den doma teprve

Nahlásit chybu /
doplnit informace

Z kategorií v e-shopu

Objednávací číslo: 3352
Výrobce: Automatika přípravky pro boj s řasami Chihiros | Vše od Chihiros
Kategorie: Automatika přípravky pro boj s řasami
Dostupnost: Ihned k odeslání
Produktová řada automatiky pro boj s řasami: Chihiros Doctor

92 dotazů k produktu Chihiros Doctor III:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 09.04.2021 09:25

Dobrý den, zvažuji koupit , ale chci se zeptat, jestli můžu používat s Flourish excel, nebo jestli Chirios Doctor III dokáže sám vyčistit vodu a dodá do vody uhlík Děkuji za odpověď Novotný

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

můžete použít navzájem, Doctor do vody CO2 nedodává

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 02.03.2021 19:06

Dobrý den, Chihiros Doctor máme zapojený cca 2 měsíce. První měsíc fungoval skvěle. Poté ale výrazně snížil bublání, z membrány vyjde pouze jemňoučká téměř neviditelná mlha. Tvrdou vodu nemáme, máme v domě úpravnu vody a do akvária přidáváme i osmotickou vodu. Vodivost též v pořádku. Membránu čistíme v přípravku k tomu určenému. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zvážil bych výměnu membrány a zaslání této vadné k reklamaci.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 20.02.2021 12:45

Dobry den chtel bych se zeptat zda chihiros doctor nebude mit nejaky vliv na PH sondu na jeji zivitnost presnost atd zda ovlivnuje nekak PH v akvariu uvazuji o doctorovi jako o prevenci proti rase do noveho akva kde budu davkovat CO2 pomoci PHsondy.Predem dekuji za odpoved.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nijak neovlivňuje

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 20.01.2021 23:36

Dobrý den. U Chihiros Doctor III je uvedeno, že toto zařízení podporuje růst rostlin a tím se aktivuje silněji fotosyntéza, což vede ke stabilizaci celého ekosystému. Fotosyntéza ale v noci nefunguje, a proto se chci optat, zdali by nestačilo pouštět Chihiros Doctor III jen přes den, čímž by se nejspíše značně prodloužila životnost membrány?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výrobce s tímto moc nepočítá a k tomuto kroku neinstruuje tak nedokáži potvrdit. Každé ráno ale budete muset restartovat a znovu nastavovat nastavení

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 15.01.2021 22:31

Dobrý den. Nastavuje se objem vody v nádrži nebo objem nádrže.Tyto dvě hodnoty se totiž liší. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

je jedno co nastavíte, rozdíl v práci přístroje bude minimální až žádný. Pro jedodušší interakci a odvození doporučujeme objem nádrže.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 18.11.2020 08:21

Dobrý den, zajímalo by mě zda vnější přichycení části přístroje se dá přichytit i na spodek aqaria jak je tomu u Doctor 3..Ptám se protože by mi zřejmě vadilo víko aqaria.. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

je pouze na zavěšení

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 28.08.2020 16:29

Zdravim, mam zakupeny Chihiros Doctor III s funkciou Bluetooth. Pri instalovany mam problem ho sparovat aplikaciou Chihiros Magic ako odporucate v navode. Ale ked som skusil aplikaciu My Chihiros tak mi to nacitalo. Mozem to teda v touto aplikaciou pouzivat? dakujem za odpoved. S pozdravom Jarino.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, použití i této aplikace je možné. Aplikace Magic je novější, ale pokud s ní máte problémy tak jí samozřejmě nemusíte používat.

3x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 13.07.2020 15:37

Dobrý den, dnes mi přišel Chihiros Doctor Mate a stále se mi nedaří ho spustit. V aplikaci nastavím TDS a kapacitu akvária, dám Confirm a nic se neděje. Ve videích k tomuto produktu jsem si všiml že v aplikaci jsou tlačítka Power On a Power Off hned vedle tlačítka Confirm ale v mé aplikaci mi chybí. Jak mám tedy přístroj spustit ? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, 

dodavatel nás informoval o problému s konektory, konektory se do sebe musí zatlačit silou.

Aplikace byla modernizovaná, ulehčená, proto pouze jedno potvrzovací tlačítko.

Pokud vám zatlačení konektorů do sebe nepomůže, doporučuji produkt reklamovat viz: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reklamace

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 05.07.2020 19:18

Dobry den. Koupil jsem si od Vás Chihiros Doktor mate. Aplikaci mam staženou všechno i nastavení proběhlo v pořadku přes blutu. Kontrolka na přistroji svítí mlžny opar také. Ale když vypnu blutu tak kontrolka začne blikat. Tak nevím jestli přistroj funguje když jsem v praci. Děkuji za odpověd

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

BT by měl fungovat pouze na nastavení zařízení. Poté již funguje zařízení nezávisle.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 03.07.2020 12:33

Chtěl bych se zeptat. Když zařízení pracuje na principu elektrolýzy vody, nevytěsňuje kyslík, který je jeden z produktů, CO2 a tudíž je potřeba větší dávkovani do akvaria. A jaká je přibližná spotřeba zařízení( je mi jasné, že je do značné míry ovlivněno velikostí, TDS apod.).

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

v tomto směru se vám úbytek nijak neprojeví.

Spotřeba je 1W.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 02.07.2020 13:29

Zdravim mal by som otazocku...uvazujem.nad kupou tohto produktu,aj ked problem z riasou nemám az taký velky ,ale rozmyslam nad tym ..otazka znie mam nádrž avšak o objeme 185L ,ci bude Mate stačit ked nastavim max.objem co je ma tomto pristoji 125l ,ci to bude mat vobec nejaky ucinok,alebo nie,a potom.musim ist do Ch.Doctor III

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud máte akvárium na d 125 litrů, určitě zakupte Chihiros Doctor III

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/automatika/chihiros-doctor-iii

 

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 02.07.2020 09:07

Dobrý den, ráda bych se zeptala, do jaké míry omezuje/likviduje Chihiros Doctor řasy. Mám v akváriu plže, kteří se řasami živí a chci si pořídit krevetky. Pokud Chihirios Docktor řasy zlikviduje, nebudou strádat? Bude nutné je speciálně přikrmovat? A také bych ráda věděla, jaké bublinky toto zařízení do vody přidává. Jak se zdá kyslík to není. Tak co to vlastně je? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Chihiros doktor nezničí všechnu řasu, pouze pomáhá k odstranění sporu řas ve vodě, aby řasa nenapadala (nešířila se) další místa v akváriu.

Zařízení funguje na principu elektrolýzy, tímto procesem se voda rozkládá na vodík a kyslík (bublinky).

Krevetky je nutné přikrmovat běžně i bez použití tohoto zařízení. Šneci pak mohou konzumovat i krmivo pro krevetky.

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 30.05.2020 20:45

Dobrý den, přístroj jsem koupil víc než před rokem ale až ted ho uvedl do provozu. Nastavení jsem provedl, ale membrána nebublinkuje. Je možné, že ač nové a nepoužité, tak membrána po roce v krabici přišla o účinnost ? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

je to velmi nepravděpodobné. Zkuste spíše ověřit zda zařízení funguje v čisté vodě z řádu například v hrnci či podobně.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 24.05.2020 08:05

Dobrý den, v návodu jsem nenašel zda má zařízení běžet 24hod nebo se má přerušovat provoz. Nebo co je alespoň doporučováno? Děkuji Radek

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zařízení by mělo být zapnuto neustále. Samo spíná podle parametrů akvarijní vody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 03.04.2020 15:03

Je možné mít tento produkt zapnutý když dávkuji Seachem Prime ???? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, je to možné.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor Mate 21.03.2020 19:17

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi: Chihiros Doctor Mate a doctor 3 BT. Je Chihiros Doctor Mate omezen pouze max velikostí nádrže? Mám rostlinné nano akvárium 60 litrů a uvažuji o koupi jednoho z těchto produktů.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

verze Mate je určena přímo pro malá a nano akvária. Pokud tedy máte nádrž o objemu 60 litrů tak osobně doporučuji zvolit verzi Mate.

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 01.03.2020 11:32

Dobrý den,chtěl bych se zeptat nainstaloval jsem Doktora Chihirose do akvarka vše jsem nastavili dle návodu a membrána po několika vyhodnoceních přístroje nespustí mlhu. Před nainstalovànim jsem vyměnil více jak polovinu vody v akváriu, akvárko je velké 52L. Prosím o radu děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zjevně máte příliš velkou vodivost akvarijní vody. Přidáváte do akvária nějakou sůl či minerály? Toto totiž může způsobovat bezpečnostní vypnutí zařízení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 01.03.2020 10:14

Dobrý den, vyplatí se investovat do toho produktu je to spolehlivé ohledně řas v akváriu? Neměli by se po aplikaci žádné řasy objevit.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedná se o velmi kvalitní zařízení, které mám osobně také v akváriu a zajišťuje dobrou prevenci proti řase. Pokud však již řasy máte tak je potřeba zjistit proč vznikají a tento problém vyřešit. Přístroj bohužel nedokáže vyřešit špatné podmínky v akváriu.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 16.02.2020 15:13

Dobrý večer Omlouvám se že zas otravuji.Po jedné reklamaci opět nefunguje CHihiros Doctor používám zhruba měsíc a membrána přestává fungovat. nedává už pomalu žádnou mlhu jen pár bublinek .Membránu čistím ve vašem roztoku je zcela čistá bez nánosu.Přístroj nastaven na 200-250l akvario má 220L. Zapoměl jsem připsat že používám Reverzní osmózu pro akvaristiku 75GPD + oplach. Aqva test ukazuje ph-7,6) kh-8) GH-7) nechal jsem udělat rozbor vody a vše v normně ph-7,1) kh-7) GH-7)Děkuji Ota

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

velmi nás mrzí tyto komplikace a přesně těmto problémům nerozumím. Osobně mám Chihiros Doctor III doma membrána funguje bez problému zhruba 13-14 měsíců. 

Jedinou možností je tak bohužel zařízení zaslat celé na reklamaci kde naši technici prověří všechny součásti.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 06.12.2019 18:04

Co když je akvarium většího objemu třeba 850 l a externí filtr o objemu 200 l ? Musí být dva nebo stačí jeden ? A jde to umístít do externího filtru do komory s odvodem do akvária ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nevím, jak by se chovaly dva kusy, na to výrobce neuvádí žádnou dokumentaci. Doporučuji použít jen jeden kus a umístit ho někde, kde je proud, aby bublinky roznesl po akváriu.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 29.10.2019 18:00

Dobrý den, chtěl bych den zeptat zda by nebyla možnost slevy na produkt doctor chirios III nakupuji od Vás již dost dlouho a už jsem od Vas nakoupil tam několik tisíc momentálně jsem zakládal nové akvárium a opět cele od Vás. Děkuji s pozdravem David Doktor

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

proveďte prosím objednávku a napište do komentáře Váš požadavek, kolega se poté podívá a něco se pokusí nabídnout :)

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 13.10.2019 23:10

Zdravím, přístroj mám zakoupený zhruba týden a všude jsem viděl že dělá bublinky po určitých intervalech. Ale ten můj po nastavení režimu a litráže neudělal za celou dobu nic. Je tedy možné že přístroj je vadný?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zkontrolujte si ještě jednou nastavení a proveďte restart. V případě že se vada bude stále projevovat, napište o případnou radu na náš email. 

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 12.10.2019 06:39

Dobrý den. Chihiros mám déle než půl roku. Pravidelně jej čistím v zakoupeném přípravku. Postupně jsem snižoval tvrdost vody ze 400 na 140 PPM . Má snížení tvrdosti vliv na množství vypouštěných bublinek ? Množství se mi totiž rapidně snižuje.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, myslím, že v tomto případě se množství bublinek snižuje stářím membrány. Tvrdost vody, pokud není membrána zanesená, by na to neměla mít vliv.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 10.10.2019 19:47

Dobrý den, k přístroji Chihiros Doctor III bychom potřebovali membránu. Dá se objednat samostatně. Děkuji za odpověď. Hezký zbytek dne Marie Doležalová

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, zde:
https://www.rostlinna-akvaria.cz/chihiros-nahradni-membrana-vsechny-typy-doctor-iii-ii-a-i

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 03.09.2019 12:28

Dobry den mam akvarium nano cube 60l aku hodnotu mam nastavit manej ako 60l alebo mozem nastavit 60az90l nic sa nestane ked dam 60-90l?Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

reálný objem je zpravidla menší, doporučuji tak nastavit nižší možnost regulace.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 02.08.2019 18:02

Nevim co delam spatne. Prosim tedy o spravny postup. App sparuji. Nastavim parametry a dam confirm. Pristroj se rozebehne. Pokud ale pak vypnu BT tak uz se dal nic nedeje. A neverim ze pristroj funguje jen kdyz budu doma a pripojeny. Diky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

aplikace přes BT funguje pouze na nastavení zařízení, tedy po odpojení by měla zařízení fungovat dále bez nutnosti připojení přes BT. 

U zařízení Chihiros Doctor však musíte počítat s tím, že nepracuje neustále, ale spíná v určitých intervalech podle parametrů vody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 18.07.2019 22:40

Dobrý den, Mám 54l akvárium. Hodnota TDS vody je 260 (měřil jsem TDS metrem). Nemám Doctora s možností Bluetooth, nemůžu tedy na přístroji nastavit hodnotu naměřené TDS vody. Jak mám nastavit Doctora podle naměřené hodnoty TDS? V návodu je totiž tabulka pro nastavení Doctora podle naměřené hodnoty DTS. Když si najdu řádek s hodnotou 250 TDS a sloupec s hodnotou méně

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

klasická verze tímto nastavením bohužel nedisponuje. Přístroj by měl hodnotu TDS určit sám.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 15.07.2019 10:46

Dobrý den, přístroj používám v modu PLANTS a vše v pohodě. Jen mám dotaz: Jestli by se přesto nestalo něco rybičkám v případě, že bych omylem nastavila mod FISH místo PLANTS a zůstal nastavený déle (např. 2, 3 dny nebo týden než bych zjistila).? Rybičky jsou v poho, žádná nemoc. voda též čistá. Někde jsem četla, že by jim to nemělo nijak vadit, ale přesto, nerada bych jim (kdyby se to náhodou stalo) způsobila nějakou újmu. Děkuji za Vaší odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud nastavíte režim FISH tak rybám určitě nic nehrozí. Režim plants spíše podporuje jejich vitalitu a měl by zabraňovat nemocem.

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 15.07.2019 07:11

Bylo by možné zakoupit samostatně adaptér do elektřiny k tomuto výrobku, přestává mi fungovat a nechci kupovat celý výrobek nový, děkuji, od známého jsem si půjčil adaptér od jeho a chihhiros začal fungovat naplno což při zapojení stávajícího nefunguje

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

náhradní zdroje bohužel nemáme v nabídce. Doporučuji tak spíše zařízení reklamovat a pokud to již není možné tak by Vám měli zdroj nabídnout v každém elektru.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 12.07.2019 19:35

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/automatika-pripravky-pro-boj-s-rasami/chihiros-doctor-iii-generace-3v1-bluetooth-edice Dobrý den, když odjedu s telefonem z domu, přeruší se kontakt a membrana přestane fungovat?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

aplikace v mobilu slouží pouze pro snadnou konfiguraci zařízení. Následně již vše pracuje bez nutnosti připojení mobilního zařízení.

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​



Mohlo by vás zajímat