Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I)

Kód produktu 3353

Náhradní membrána pro Chihiros Doctor. Celý popis

999 Kč
826 Kč bez DPH
ks

Skladem více ks

Objednejte dnes do 12:00 - a zboží vám doručíme zítra 20.05.

Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR

  • Doručení objednávky 19.05.

    dnes

    Přijetí objednávky

  •  
  • Doručení objednávky 19.05.

    dnes

    Zabalení zásilky

  •  
  • Doručení objednávky 19.05.

    dnes

    Předání dopravci

  •  
  • Doručení objednávky 19.05.

    dnes

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 20.05.

    zítra

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Nová vylepšená verze náhradní membrány pro všechny typy - Chihiros Doctor III, II a I.

Vhodná pro všechny typy, nejnovější verze vyráběné od 11/2017 a také pro starší modely vyrobené před 11/2017.

 Součástí balení je přísavka.

 

Náš TIP:

Pro snadné a důkladné vyčištění membrány doporučujeme používat prémiový čistič (odkaz), který je doporučován výrobcem.

 

Upozornění: Je nutné zvolit takový mód, který je určen pro Vaše akvárium. V případě použití módu pro 250 litrové akvárium nelze přístroj provozovat např. v akváriu 50 litrů. V takovém případě již přístroj pro živočichy bezpečný být nemusí.

Nelze používat ve slané vodě a ve vodě s TDS větší než 500! Přístroj má bezpečnostní pojistku a automaticky se vypne, pokud je v akváriu vysoká koncentrace solí. Nepoužívejte tedy v akváriích se slanou vodou, při dosolování vody nebo pokud v akváriu pouze doléváte odpařenou vodu další extrémně tvrdou vodou.

Membrána je spotřebním zbožím a je potřeba ji jednou za čas vyměnit za novou. Doporučení výrobce je výměna jednou za 6 až 12 měsíců, z našich zkušeností však vydrží déle. K dostání v našem e-shopu.

 

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde: Přihlášení

krátká životnost
za bezmála 1000 kč by mohla vydžet aspoň 2 roky

Učinně bojuje proti řasám

Perfektne pomáha, proti riasam, dobre po tom rastu rastliny

Opravdu funguje

S membranou jsem spokojen.
Misto nove membrany bylo zabaleno novy pristroj blutu,
ktery jsem si neobjednal.

Opakovaný nákup, nevydrží věčně

Opakovaný nákup, nebude trvat věčně

Zatím funguje perfektně.
Cena.

stejné s originalem
životnost cca půl roku

Celkem jsme už zodpověděli 12 dotazů k tomuto produktu ✔

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 11.11.2021 17:16
Dobrý den, na přístroji DOCTOR zablikají všechny 3 LED a přístroj nepracuje. Předpokládá nutnost výměny membrány. ANO ? s pozdravem Jan

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
může se jednat o problém s membránou, případně s řídící jednotkou.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 23.09.2021 18:51
Reklamoval jsem u vás membránu pro Chihiros 3, kterou jsem používal necelé2 měsíce. Uznali jste reklamaci a poslali novou. Naprosto totéž !! Po 2 měsících účinnost cca 20%. Mám vodivost 190 - 250, není možná jiná vada ? Přeci výrobce musí mít zákonnou záruku !!?? Nelze přeci kupovat každé 2 měsíce náhradní kus za 1000Kč ? Děkuji, Ing. Janko

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 21.03.2021 19:39
Dobrý den, v neděli odpoledne jsem chtěl uplatnit slevovou akci na tuto membránu, ale již to nešlo. Je možné, že byly již vyprodány ,i když skladem ještě byly? Děkuji Petr Š.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ohledně slevy nás kontaktujte na následujícím emailu:  eshop@rostlinna-akvaria.cz

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 07.03.2021 20:17
Dobrý den. Zakoupil jsem u Vás novou membránu pro starší typ Chihiros Doctor Nano a přístroj se pořád samovolně vypíná. Po prvním zapojení jel sice celý zbytek dne (asi 8 hodin), ale od dalšího dne se neustále vypíná asi tak po pěti minutách, někdy i dřív. Kde by mohla být chyba?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, zkontrolujte hodnotu TDS v akváriu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 07.03.2021 13:02
Dobrý den, je možno čistit membránu v ultrazvukové čističce? Děkuji za odpověď. Varyš

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, výrobce nedoporučuje použití ultrazvukové čističky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 01.03.2021 22:38
Dobrý den, mám starý model Doctor Nano (pro 200l akvárium) a chtěl bych se zeptat, zda-li můžu použít tuto náhradní membránu https://www.rostlinna-akvaria.cz/chihiros-nahradni-membrana-vsechny-typy-doctor-iii-ii-a-i . Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, můžete.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 25.06.2020 13:49
Potřebuji si k náhradní membráně k Chihiros Doctor III přiobjednat náhradní přísavku na sklo - kterou ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, náhradní přísavku bohužel nemáme v nabídce. Doporučuji požádat o individuální nacenění na našem emailu. eshop@rostlinna-akvaria.cz

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 20.05.2020 08:17
Dobrý den před měsícem jsem u Vás zakoupil náhradní membránu po instalaci fungovala bez problémů vypouštěla mlhu i bublinky.Po prvním čištění v roztoku od Vás účinnost klesla tak na polovinu tvrdost vody je v normě.Nevite čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, důvodů může být několik. Poškození membrány, vysoké TDS nebo jen špatné/nedostatečné zapojení. Membránu doporučuji reklamovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 19.04.2020 12:13
Dobrý den, chci se zeptat jak poznám, že je životnost předchozí membrány u konce? Je pravidelně ošetřována vašim přípravkem a nevyskytují se na ní žádné nečistoty, po vyčištění funguje jako nová. Jak tedy poznám kdy je čas na koupi nové membrány? Všude čtu o životnosti cca půl roku - rok.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, konec životnosti je rozeznatelný na množství vypuštených bublin. Prakticky to znamená, že membránu používáte do té doby, dokud vypouští bubliny, jiný indikátor bohužel není.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 15.03.2020 11:12
Dobrý den, chci se zeptat, zda má membrána vždy bublat, když na přístroji probíhá rotování diod? U mě tomu totiž tak není, tak mám obavu, že nefunguje. Mám jí necelé dva měsíce a po zakoupení bublala dokonce víc než originál, ale teď vykazuje tento problém. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud přístroj indikuje spuštění procesu tak by z membrány měli proudit bubliny. Zkoušel jste membránu čistit případně vyzkoušejte funkčnost ve vodě z kohoutku (např. ve sklenici).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 08.02.2019 17:40
Dobrý den,dnes jsem obdržel novou menbránu a při výměně jsem zjistil,že stará ještě nedosloužila a je u ní vytržen jen konektor.Jelikož jsem samotný konektor u nás nikde nesehnal,můžete mi zdělit jeho přesné označení a případně poradit,kde bych ho mohl zakoupit?Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, na tento specifický dotaz bohužel neznáme odpověď. Označení ani typ konektoru bohužel výrobce neuvádí.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros náhradní membrána (všechny typy Doctor III, II a I) 08.02.2019 07:14
Dobrý den, mam Doctor II. Toto úterý jsem objednal u Vás náhradní membránu,. Včera jsem ji istaloval a pustil. Ráno jsem přišel k akvárku a několik rybek nepřežilo. Vůbec nevím co se stalo. Jinou změnu jsem včera nedělal. Dříve jsem již půl roku doctor používal a vše bylo v pořadku. Nevíte co se mohlo stát? děkuji Venhoda

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, membrány jsou stále stejné, pouze se mění jejich design. Osobně bych tak zkontrolovat zda máte správně nastavený režim na přístroji. 

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.



Mohlo by vás zajímat