Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Poškozené/chybějící zboží

Ač se snažíme minimalizovat naše chyby, tak se bohužel stane, že občas dojde k záměně položek, zboží v zásilce chybí a nebo je poškozeno během přepravy. Abychom mohli co nejrychleji sjednat nápravu, tak prosím postupujte podle těchto pokynů.

Pozor! V případě neoznámení reklamace nebo nedodání uvedených fotografií v níže uvedených časových intervalech se považuje převzetí zboží za bez problémové a není možné pozdější reklamace uznat!

 

Chybějící zboží

Pokud v zásilce chybí některá z položek, tak nás prosím neprodleně (nejpozději následující den po převzetí) kontaktuje na emailovou adresu eshop@rostlinna-akvaria.cz

Do emailu uveďte:

   - jméno na které byla objednávka provedena

   - chybějící položku

   - fotografii vnitřku balíku

Váš email obratem vyřídíme a chybějící zboží dodatečně odešleme.  

Špatně dodané zboží

V případě, že jste obdrželi nesprávné zboží, tak nás kontaktujte (nejpozději následující den po převzetí) na emailovou adresu eshop@rostlinna-akvaria.cz

Do emailu uveďte:

   - jméno na které byla objednávka provedena

   - položka která byla nesprávně dodána + její fotografii

   - položka jenž chybí

Email po přijetí vyřídíme a navrhneme pro Vás co nejpohodlnější řešení.

 

Poškozené zboží v zásilce

Pokud bylo zboží během přepravy poškozeno, tak nás kontaktujte (nejpozději následující den po převzetí) na emailovou adresu eshop@rostlinna-akvaria.cz

Do emailu uveďte:

   - jméno na které byla objednávka provedena

   - položka(y) jenž byly během přepravy poškozeny

   - fotografie poškozeného zboží

   - fotografii balíku

   - fotografii otevřeného balíku (včetně bublinkové fólie apod.)

   - fotografii adresního štítku na balíku

- fotografii škodového zápisu (v případě že jste jej s přepravcem sepsali)

Po přijetí email vyřídíme, zašleme Vám nové zboží a dle povahy zboží buďto poškozené zboží stáhneme zpět přes kurýra k nám nebo jej ponecháme u Vás.