Aktuální informace: Naše výdejní místo v Opavě je stále v provozu a aktuální omezení se na něj nevztahují.

Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, tak je možné uplatnit vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Aby bylo možné vrátit plnou částku za vrácené zboží, tak je nutné aby bylo zboží v originálním obale a nebylo poškozeno. U některých položek není dle zákonů ČR možné vrátit zboží bez udání důvodu. Jedná se o produkty, které ihned po použití ztrácí svou funkci a není možné je použít znova ve 100% stavu. Jedná se například o filtrační materiály, které se po použití zanesou a není možné je již vyčistit.

Pokud si nejste jistí, tak nás můžete kontaktovat na email eshop@rostlinna-akvaria.cz

 

Před vrácením zboží ověřte, že již neuplynula lhůta 14 dní pro možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Tato lhůta se počítá následující den po převzetí zásilky od přepravce. O odstoupení od smlouvy je nutné nás informovat do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží je následně nutné odeslat nejpozději 14. den od odstoupení o smlouvy.


2 Nejprve vytiskněte níže uvedený formulář a vyplňte jej. Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, tak prosím uveďte do ručně psaného dopisu všechny informace, které naleznete ve formuláři v tomto odkaze: odkaz


3 Jakmile máte formulář vyplněn, tak zboží i s originálním obalem pečlivě zabalte tak, aby se přepravou nepoškodilo. Pamatujte, že za zboží přebíráme odpovědnost až po převzetí od přepravce. Pokud se tedy během cesty poškodí, tak Vám bohužel musíme zboží vrátit a Vy jej musíte reklamovat u přepravce.


4 Balík se zbožím odešlete na následující adresu (v případě menších zásilek je možné využít služby Zásilkovna - viz. níže):

INVITAL Aqua s.r.o.
Jaselská 2942/31
Opava
746 01

Pokud jste zákazník ze Slovenska, zašlete zboží na náš SK sklad:

INVITAL Aqua
c/o FHB Group
Priemyselná 3,
900 21 Svätý Jur


5 Zásilku převezmeme, zboží zkontrolujeme a nejpozději do 14 dnů od převzetí poukážeme částku na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.

 

Zasílání reklamací pomocí služby Zásilkovna

Abychom Vám usnadnili zasílání menších reklamací, je nyní možné zasílat menší zásilky pomocí služby Mezi Námi. Tuto službu nabízí dopravce Zásilkovna a má následující omezení:

  • Nejdelší strana balíku nesmí přesahovat 50 cm délky.
  • Celkový součet všech stran nesmí přesahovat 120 cm.
  • Maximální váha zásilky je 5 kg.
  • Minimální rozměr zásilky je 10 x 7 x 1 cm.
  • Obal zásilky musí být pevný (například pevná kartonová krabice) a zboží musí být chráněno výstelkou (nesmí volně poletovat uvnitř krabice a výstelka musí tvořit dostatečnou ochranu v závislosti na charakteru zboží).

Jak tuto službu využít?

Stáhněte si aplikaci

V Google Play a AppStoru si stáhněte aplikaci „Zásilkovna“ a zadejte své jméno, telefon a email. Aplikace vám zobrazí přehled výdejních míst, všechny vaše historické i aktuálně doručované zásilky, jejich stav a nově také možnost jejich odeslání.


Zadejte zásilku do aplikace

Samotné odeslání zásilky je doslova na pár kliků. Stačí zadat jméno příjemce, jeho telefon a e-mail, vybrat cílové výdejní místo:

  • Jméno příjemce: Invital Aqua s.r.o
  • Telefonní číslo: 555 333 714 
  • Email: eshop@rostlinna-akvaria.cz

Pobočka pro zaslání reklamace (reklamace zaslané na jinou pobočku než uvedenou nebudeme vyzvedávat):

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/opava-jaselska

Balík zašlete bez dobírky a bez ověření občanského průkazu (v opačném případě nebude zásilka vyzvednuta)


 

 


Cenu vidíte vždy přehledně a bez skrytých poplatků. Placení je rychlé, bezpečné a probíhá online přes platební kartu. Po zaplacení je zásilka vložena k nám do systému, což vám potvrdí vygenerované heslo.


Zásilku přineste na libovolné podací místo

Pak už stačí pouze zásilku správně zabalit, vložit do ní potřebné dokumenty (reklamační list nebo list o vrácení zboží do 14-ti dnů) a donést ji na nejbližší podací místo Zásilkovny, kde si ji obsluha po kontrole vygenerovaného hesla převezme.

O přijetí zásilky reklamačním servisem budete kontaktováni na emailu.