Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice

Kód produktu Z00219

Chihiros Doctor III Bluetooth je účinný zabiják akvarijních řas. Přístroj je vhodný pro akvária o objemu od 5l do 810l. Celý popis

2 349 Kč
1 941 Kč bez DPH
Kdy bude skladem?
Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR
Není skladem
Brzy naskladníme, nechte si Zaslat upozornění.
  • Doručení objednávky

    Zboží není skladem?

  •  
  • Doručení objednávky

    Zjistěte během chvíle termín naskladnění

  •  
  • Doručení objednávky

    Obratem Vám termín zodpovíme

  •  
  • Doručení objednávky

    Po naskladnění Vás upozorníme emailem

  •  
  • Doručení objednávky

    Následně můžete provést nákup

  • Termín naskladnění zjistíte ZDE

Chihiros Doctor III Bluetooth je účinný likvidátor řas v akváriu. Je vhodný pro akvária od 5 litru až do 810 litrů.

Jedná se o 3. generaci tohoto přístroje, která sjednotila verze Plants, Fish a Shrimp do jednoho přístroje. III. generace navíc obsahuje vylepšenou membránu a je v novém designu.

 

Bluetooth:

Díky podpoře Bluetooth je možné zařízení spárovat s Vaším mobilním telefonem, pomocí příslušné aplikace.  Aplikace je kompatibilní jak se systémem Android tak iOS a je velmi snadná na ovládání. 

Aplikaci pro Android naleznete zde (odkaz).

Aplikaci pro iOS naleznete zde (odkaz).

 

Jak funguje:

Jedná se o elektronický přístroj, který se umístí na vnější stranu akvária nebo do skříňky. Přístroj ovládá membránu, která je uvnitř akvária a vypouští do vody mlžný opar bublinek. Spouští se vždy na několik sekund maximálně několikrát za hodinu.

 

Výhody použití:

1) Likviduje řasy a výrazně podporuje růst rostlin

- Výrazně omezuje růst většiny řas. Zejména dobře funguje vůči zeleným hnědým řasám všech velikostí. Funguje na tyto řasy: Vláknitá řasa, hnědá řasa, zelená fouskatá řasa, zelená tečková řasa GSA, zelená prachová řasa GDA.

- Aktivuje ve vodě mikroživiny, které jsou tak rostlinám přístupnější, což vede k jejich lepšímu růstu

- Pomocí podpory růstu rostlin se aktivuje silněji fotosyntéza, což vede ke stabilizaci celého ekosystému a dalšímu omezení růstu řas.

- Poměrně výrazně zlepšuje čistotu vody. Akvarijní voda je po jeho použití zcela průzračná.

2) Šetrné k bakteriím ve filtru

- V porovnání s jinými přípravky na potlačení růstu řas nebo s UV lampami je Doctor Super daleko bezpečnější pro nitrifikační bakterie ve filtru, které udržují rovnováhu v akváriu. Naopak podporuje jejich růst pomocí množství kyslíku ve vodě.

3) Obsahuje inteligentní ALC program

- Sám Chihiros Doctor si dokáže vypočítat stav akvarijní vody v konkrétním akváriu a nastavit takový algoritmus spínání pouštění bublinek, který je pro konkrétní nádrž nejvhodnější.

Nastavení aplikace:

  • Nejprve nastavte jeden z módů:

Plants - pro podporu růstu rostlin a odstranění řas

Fish - pro dezinfekci vody od parazitů (odstranění nemocí) a odstranění řas

Shrimp - pro úpravu vody pro sladkovnodní krevety a odstranění řas

  • Následně nastavte vodivost (TDS) Vaší akvarijní vody. V aplikaci lze nastavit v rozmezí od 50 do 500 ppm.

Při nastavování této hodnoty je potřeba hodnotu vodivosti (TDS) Vaší akvarijní vody přesně změřit. Tuto hodnotu je možné změřit pomocí tohoto TDS metru.

  • Nastavte objem Vaší nádrže. V aplikaci lze nastavit v rozmezí od 5 do 810 litrů.
  • Nakonec uložte nastavení a zařízení spusťte.

 

Přístroj je naprosto bezpečný pro všechny obyvatele akvária.

 

Součástí balení je vše pro okamžitou instalaci a spuštění:

- kontrolér

- membrána

- napájecí adaptér

- přísavka

- 2x samolepící suchý zip

- kabely pro propojení membrány a napájecího zdroje

- podrobný český návod

 

Upozornění: Je nutné nastavit správný objem Vaše akvária. Nedoporučujeme totiž nastavit větší objem nádrže než ve skutečnosti máte. V takovém případě již přístroj pro živočichy bezpečný být nemusí.

Nelze používat ve slané vodě a ve vodě s TDS větší než 500! Přístroj má bezpečnostní pojistku a automaticky se vypne, pokud je v akváriu vysoká koncentrace solí. Nepoužívejte tedy v akváriích se slanou vodou, při dosolování vody nebo pokud v akváriu pouze doléváte odpařenou vodu další extrémně tvrdou vodou.

Membrána je spotřebním zbožím a je potřeba ji jednou za čas vyměnit za novou. Doporučení výrobce je výměna jednou za 6 až 12 měsíců, z našich zkušeností však vydrží déle. K dostání v našem e-shopu.

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde:: Přihlášení

Anonymní dne 11. 9. 2018 u produktu Chihiros Doctor III

- používám krátce, zdá se, že funguje na řasy a vodu

Anonymní dne 26. 7. 2018 u produktu Chihiros Doctor III

+ zatím používán krátce, nelze hodnotit

Anonymní dne 22. 7. 2018 u produktu Chihiros Doctor III

+ používám jej v modu krevetek a akvarium se zdá být čistší Pokud se po jednom týdnu nechá posoudit, tak akvariu se zdá čistší (nebo je to jen subjektviní pocit) :D U kabelu mezi membránou a jednotkou, pokud se snažíte membránu trochu schovat dozadu v akvariu a jednotku pod akvarium do skříňky bych uvítal ot trochu delší kabel, vzhledem k delce napájecího kabelu od adapteru.

Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: Z00219
Výrobce: Automatika přípravky pro boj s řasami Chihiros | Vše od Chihiros
Kategorie: Automatika přípravky pro boj s řasami
Dostupnost: na dotaz (zaslat dotaz)
Produktová řada automatiky pro boj s řasami: Chihiros Doctor

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

73 dotazů k produktu Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 06.12.2019 18:04

Co když je akvarium většího objemu třeba 850 l a externí filtr o objemu 200 l ? Musí být dva nebo stačí jeden ? A jde to umístít do externího filtru do komory s odvodem do akvária ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nevím, jak by se chovaly dva kusy, na to výrobce neuvádí žádnou dokumentaci. Doporučuji použít jen jeden kus a umístit ho někde, kde je proud, aby bublinky roznesl po akváriu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 29.10.2019 18:00

Dobrý den, chtěl bych den zeptat zda by nebyla možnost slevy na produkt doctor chirios III nakupuji od Vás již dost dlouho a už jsem od Vas nakoupil tam několik tisíc momentálně jsem zakládal nové akvárium a opět cele od Vás. Děkuji s pozdravem David Doktor

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

proveďte prosím objednávku a napište do komentáře Váš požadavek, kolega se poté podívá a něco se pokusí nabídnout :)

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 13.10.2019 23:10

Zdravím, přístroj mám zakoupený zhruba týden a všude jsem viděl že dělá bublinky po určitých intervalech. Ale ten můj po nastavení režimu a litráže neudělal za celou dobu nic. Je tedy možné že přístroj je vadný?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zkontrolujte si ještě jednou nastavení a proveďte restart. V případě že se vada bude stále projevovat, napište o případnou radu na náš email. 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 12.10.2019 06:39

Dobrý den. Chihiros mám déle než půl roku. Pravidelně jej čistím v zakoupeném přípravku. Postupně jsem snižoval tvrdost vody ze 400 na 140 PPM . Má snížení tvrdosti vliv na množství vypouštěných bublinek ? Množství se mi totiž rapidně snižuje.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, myslím, že v tomto případě se množství bublinek snižuje stářím membrány. Tvrdost vody, pokud není membrána zanesená, by na to neměla mít vliv.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 10.10.2019 19:47

Dobrý den, k přístroji Chihiros Doctor III bychom potřebovali membránu. Dá se objednat samostatně. Děkuji za odpověď. Hezký zbytek dne Marie Doležalová

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, zde:
https://www.rostlinna-akvaria.cz/chihiros-nahradni-membrana-vsechny-typy-doctor-iii-ii-a-i

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 03.09.2019 12:28

Dobry den mam akvarium nano cube 60l aku hodnotu mam nastavit manej ako 60l alebo mozem nastavit 60az90l nic sa nestane ked dam 60-90l?Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

reálný objem je zpravidla menší, doporučuji tak nastavit nižší možnost regulace.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 02.08.2019 18:02

Nevim co delam spatne. Prosim tedy o spravny postup. App sparuji. Nastavim parametry a dam confirm. Pristroj se rozebehne. Pokud ale pak vypnu BT tak uz se dal nic nedeje. A neverim ze pristroj funguje jen kdyz budu doma a pripojeny. Diky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

aplikace přes BT funguje pouze na nastavení zařízení, tedy po odpojení by měla zařízení fungovat dále bez nutnosti připojení přes BT. 

U zařízení Chihiros Doctor však musíte počítat s tím, že nepracuje neustále, ale spíná v určitých intervalech podle parametrů vody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 18.07.2019 22:40

Dobrý den, Mám 54l akvárium. Hodnota TDS vody je 260 (měřil jsem TDS metrem). Nemám Doctora s možností Bluetooth, nemůžu tedy na přístroji nastavit hodnotu naměřené TDS vody. Jak mám nastavit Doctora podle naměřené hodnoty TDS? V návodu je totiž tabulka pro nastavení Doctora podle naměřené hodnoty DTS. Když si najdu řádek s hodnotou 250 TDS a sloupec s hodnotou méně

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

klasická verze tímto nastavením bohužel nedisponuje. Přístroj by měl hodnotu TDS určit sám.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 15.07.2019 10:46

Dobrý den, přístroj používám v modu PLANTS a vše v pohodě. Jen mám dotaz: Jestli by se přesto nestalo něco rybičkám v případě, že bych omylem nastavila mod FISH místo PLANTS a zůstal nastavený déle (např. 2, 3 dny nebo týden než bych zjistila).? Rybičky jsou v poho, žádná nemoc. voda též čistá. Někde jsem četla, že by jim to nemělo nijak vadit, ale přesto, nerada bych jim (kdyby se to náhodou stalo) způsobila nějakou újmu. Děkuji za Vaší odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud nastavíte režim FISH tak rybám určitě nic nehrozí. Režim plants spíše podporuje jejich vitalitu a měl by zabraňovat nemocem.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 15.07.2019 07:11

Bylo by možné zakoupit samostatně adaptér do elektřiny k tomuto výrobku, přestává mi fungovat a nechci kupovat celý výrobek nový, děkuji, od známého jsem si půjčil adaptér od jeho a chihhiros začal fungovat naplno což při zapojení stávajícího nefunguje

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

náhradní zdroje bohužel nemáme v nabídce. Doporučuji tak spíše zařízení reklamovat a pokud to již není možné tak by Vám měli zdroj nabídnout v každém elektru.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 12.07.2019 19:35

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/automatika-pripravky-pro-boj-s-rasami/chihiros-doctor-iii-generace-3v1-bluetooth-edice Dobrý den, když odjedu s telefonem z domu, přeruší se kontakt a membrana přestane fungovat?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

aplikace v mobilu slouží pouze pro snadnou konfiguraci zařízení. Následně již vše pracuje bez nutnosti připojení mobilního zařízení.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 22.06.2019 07:25

Přidávám do vody bakterie mám doktora vypnout na 24 hodin?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přístroj Chihiros Doctor nemá na bakterie vliv, nemusí se tedy vypínat.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 09.06.2019 18:28

Můžu použít doktora chichiros ihned po založení akvária?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, tento přístroj funguje nejlépe jako prevence proti řasám, je tedy vhodné použití ihned po založení akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 28.05.2019 13:21

Do jaké tvrdosti lze tento přístroj použít ? Můj měřák zobrazuje PPM , ec, a cf. S pozdravem Martin.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přístroj lze použít ve vodě s maximální vodivostí. 500 ppm

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 18.05.2019 18:11

Dobrý den. Mohu zapojit v akváriu 100 litrů Chihiris Doctor III, když tam mam i 2 šneky ampularie? Neuškodí jim to nějak?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud je zařízení správně nastaveno tak pro živočichy zcela neškodné.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 11.05.2019 17:50

Dobrý den, doctora používám již rok a jsem spokojen. Přestala mi fungovat membrána a tak jsem si u Vás objednal novou. Vše vypadá v pořádku a funguje jak má ,ale nastavení je správné na 300-500l. m(mám 575l) Doctor mi s novou membránou produkuje bublinky o hodně delší dobu než před tím a po 2-3 cyklech se celý přístroj vypne. Opakoval jsem nastavení a spuštění cca 4x a vždy se stejným výsledkem. Nemáte nápad či radu? Díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přístroj se vypíná v případě, že je příliš velká vodivost vody. Zkuste tak přístroj otestovat v kýblu s čistou vodou. Pokud bude přístroj fungovat bez problému tak doporučuji vyměnit vody v akváriu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 11.05.2019 17:46

Dobrý den přístroj jsem nastavil podle instrukcí. Je správně že když vypnu bluetooth na svém telefonu tak ikonka bluetooth na přístroji bliká a druhá ikonka svítí. Tímto je vše uložené a přístroj funguje?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, nastavení by mělo být uložené. Pokud vše funguje a přístroj pracuje jak má tak je vše v pořádku.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 08.05.2019 14:46

Dobrý den. Používám Chihiros Doctor III a na sítku membláně se mi dělají bílé krystalky. Jak se tyto krystalky ze sítka čistí. Děkuji za odpověď Tomeš

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

mělo by se jednat o vodní kámen, který vzniká pokud máte tvrdší vodu. Běžně tak membránu čistíme v speciálním přípravku (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 25.04.2019 01:58

Dobry den,Chihiros Doctor III můžu ho nechavat pres noc zapnuti? Ja ho radši vypínam.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přístroj se běžně nevypíná. Měl by být zapnutý neustále, jelikož přistroj spíná a vypíná sám podle potřeby daného akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 16.04.2019 20:49

Dobrý den,dneska mi přišel Chihiros Doctor III a jde mi to 30-45sekund a pak se to vypne. TDS nemam.Tvrdou vodou nemívame.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zařízení neprodukuje mlhu neustále. Spíná a vypíná v jistých časových intervalech podle parametrů vody. Toto chování je tedy v pořádku.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 15.04.2019 18:13

Dobrý den zakoupil jsem CHihiros Doctor III. Přístroj jsem, na radu, pořídil jako pomocníka při hubení řas. Nastavit jej na množství vody asi zvládnu, ale řekl by mi někdo jaký mód mám zvolit , nebo jak se od sebe jednotlivé módy liší? Popřípadě, který z nich mám použít pokud chci hubit řasy? (V akváriu jsou jak ryby, kytky, tak i krevety.)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro ničení řas zvolte režim Plants (značka rostliny). Tento režim potlačuje řasy a při správném nastavení není škodlivý pro živočichy v nádrži.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 04.04.2019 19:28

Dobrý den. Mám přístroj a zkoušel jsem ho v kýblu s vodou upravenou do akvária, ale když jsem membránu vložil do akvária 150l, tak blikají obě kontrolky a hlasitě cvaká. Nejde se připojit k aplikaci a appka padá. Pokud odpojím jack od membrány, tak to začne pracovat a komunikovat. Napadlo mě problém s vodivostí. nevíte kolik mám nastavit vodivost? Ph vody mám 7,4, teplota 27. V aplikaci je hodnota vodivost "Plant", co to je? Kde jsou Siemens? Díky za radu. Hlavně mi prosím neraďte abych si koupil měřič. kvůli jednomu měření nebudu kupovat, díky. Hezký den, Kalous

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

hodnota vodivosti se zadává v rozsahu 50-500 S. Přístroj má však také svojí detekci vodivosti (jako ochranu) a pokud je příliš vysoká tak přístroj z bezpečnostních důvodu nepracuje. 

Jakou hodnotu máte zadat Vám bohužel nedokáži říct, jelikož neznám hodnoty Vaší akvarijní vody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 03.04.2019 19:50

Dobrý den, uvádíte níže, že se vypíná kvůli velké vodivosti vody, např. kvůli přidávaným solím. Jak lze dopředu zjistit, zda to bude v konkrétním akváriu fungovat či ne? Přidávání solí je celkem samozřejmé - KCl, NaNO3, KNO3... přeci to všechno jako základ hnojiv jsou soli. Jak se tedy chihiros snáší s hnojením? Co hnojení metodou EI? Rád bych si to objednal jako dodatečnou prevenci proti GDA, ale nerad bych po zakoupení narazil, že najednou kvůli tomu musím podřizovat fungující způsob hnojení. Díky. TL

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s hnojivem zpravidla problém není. Jedná se spíše o problém pokud mají zákazníci Malawi a přidávají různé minerály a soli. Při používání hnojiv v doporučeném dávkování problém zpravidla není.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 02.04.2019 15:52

Dobry den, je potrebne nastavit Chihiros Doctor podla realneho objemu vody v akvariu? Akvarium ma 120 x 50 x 50 cm.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Chihiros Doctor je běžně nastavuje podle celkového objemu akvária. Více rozhodně nastavit nedoporučuji, jelikož by mohlo dojít k úhynu živočichů.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 27.03.2019 15:30

Dobrý den, loni v listopadu jsem u vás koupil Chihiros Doctor III. Membrána nyní začala produkovat mnohem méně bublinek. Je to zhruba konec její životnosti nebo nějaký jiný problém?. Pokud jde o konec životnosti, prodáváte náhradní? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud se výkon postupně snižuje tak to zpravidla znamená konec životnosti. Osobně bych vyzkoušel membránu ještě vyčistit v roztoku zda to výkonu nepomůže. 

Každopádně náhradní membrány naleznete zde (odkaz).

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III generace 3v1 bluetooth edice 25.03.2019 11:24

Dobry den, Co vsechno muzeme ovladat pres mobilni aplikaci? Potreboval bych zjistit jaky je rozdil mezi obycejnou verzi a Bluetooth - to ze se da ovladat pres appku, to je jasny. Ale co vsechno to umi, co neumi klasicka verze... Dekuji, Denis

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

verze jsou prakticky stejné, pouze u verze s Bluetooth je potřeba ještě nastavit tvrdost vody.

Jinak zařízení fungují stejně.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 10.03.2019 16:37

Dobrý den, včera jsem nainstaloval do akvária chihiros doctor III , přístroj se ale vždy když začne membrána vytvářet bublinky kompletně vypne. V čem by mohl být problém?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

problém je větišnou pokud máte příliš velkou vodivost vody. Jedná se o bezpečnostní pojistku.

Doporučuji tak zkontrolovat zda do vody nepřidáváte nějaké soli či minerály. Dále pomáhá provést větší výměnu vody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 07.03.2019 07:11

Dobrý den, nahradí mi chihiros vzduchovani filtru? Muzu vzduchovani na filtru vypnout? Dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Chihiros doktor není vzduchování. Tedy do akvária nepřidává kyslík a vzduchování nenahrazuje.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 04.03.2019 16:32

Dobrý den. Cca před pěti týdny jsem koupil a nainstaloval toto zarizeni. Cca po měsíci se hodně omezilo bublani, tak jsem membranu vyčistil v přípravku na cisteni membrany. Ta se rozbublala, ale cca po týdnu už zas skoro nebubla. Na pohled vypadá čistá. Může být membrana pryč?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jak máte prosím tvrdou vodu? Nejčastěji totiž tento problém vzniká pokud máte příliš tvrdou vodu a na membráně vzniká vodní kámen, který snižuje výkon.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros Doctor III 18.02.2019 14:06

Dobry den, zakupil som Chihiros doctor 3. Myslim, ze to naozaj funguje, riasy zmizli a rastlinky zvysili tempo rastu.Co ma vsak prekvapilo je to, ze sa uz netvoria pri fotosynteze bublinky kyslika (dufam, ze fotosynteza prebieha aj nadalej teda:-) ) Problem: pred tym ako som zacal pouzivat pristroj mi to kazdy vecer pekne bublinkovalo v akvariu pri fotosynteze a teraz nic. Obavam sa, ze ci maju ryby,krevetky, slimaky dost kyslika. Myslite,ze by pomohlo pridavat CO2 plynom cez difuzor nech sa to bublinkovanie opat rozbehne?Teraz pouzivam tekuty uhlik. Vdaka

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tento přístroj používám také a s fotosyntézou nemám problém. Spíše si myslím, že bude potřeba přidávat plynné CO2, aby měli rostliny všechno potřebné.

Mohlo by vás zajímat