Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma

Kód produktu S1261

Nová generace LED osvětlení Aquatlantis s variabilním uchycením. Celý popis

3 415 Kč
2 822 Kč bez DPH
Kdy bude skladem?
Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR
Není skladem
Brzy naskladníme, nechte si Zaslat upozornění.
  • Doručení objednávky

    Zboží není skladem?

  •  
  • Doručení objednávky

    Zjistěte během chvíle termín naskladnění

  •  
  • Doručení objednávky

    Obratem Vám termín zodpovíme

  •  
  • Doručení objednávky

    Po naskladnění Vás upozorníme emailem

  •  
  • Doručení objednávky

    Následně můžete provést nákup

  • Termín naskladnění zjistíte ZDE

K tomuto osvětlení od nás dostanete ZDARMA manuální stmívač, který je kompatibilní i s tímto osvětlením. Díky něj si můžete snadno nastavit množství světla tak, jak Vám vyhovuje, aby nebylo akvárium případně přesvětleno (vhodné při problémech s řasami apod.). Manuální stmívač je vyobrazen na fotografii.

Aquatlantis je portugalská firma, která přináší novou dimenzi osvětlení sladkovodních i mořských akvárií díky nové generaci LED osvětlení. Dávají zářivky ve Vašem akvarijním krytu málo světla pro pěstování kobercových rostlin? Nevyniknou ryby v akváriu tak, jak si představujete? Ať přemýšlíte o vylepšení stávajícího krytu nebo řešíte nové osvětlení, Aquatlantis Easy LED universal je skvělá volba. Jsme si jisti, že v této kategorii se jedná o nejlepší světlo na trhu.

Fotografie:

fotografie fotografie fotografie fotografie fotografie

Varianty osvětlení:

Aquatlantis Easy LED 438 mm 15W + LED stmívač zdarma!
Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W + LED stmívač zdarma!
Aquatlantis Easy LED 742 mm 36W + LED stmívač zdarma!
Aquatlantis Easy LED 895 mm 44W + LED stmívač zdarma!
Aquatlantis Easy LED 1047 mm 54W+ LED stmívač zdarma!
Aquatlantis Easy LED 1200 mm 62W + LED stmívač zdarma!
Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W + LED stmívač zdarma!

Parametry variant osvětlení:

Easy LED 590 mm Easy LED 742 mm Easy LED 895 mm Easy LED 1047 mm
Výkon 28 Watt 36 Watt 44 Watt 52 Watt
Barevná teplota 6800K 6800K 6800K 6800K
Nahradí výkon T5 56 W 70 W 90 W 108 W
Nahradí 2 x T8 lampy s 18 W 25 W 30 W -
Výsuvné držáky 2 Kus - L 20 cm 2 Kus - L 20 cm 2 Kus - L 20 cm 2 Kus - L 20 cm
Výsuvné držáky2 Kus - L 20 cm2 Kus - L 20 cm
Easy LED 1200 mm Easy LED 1450 mm
Výkon 62 Watt 72 Watt
Barevná teplota 6800K 6800K
Nahradí výkon T5 128 W 160 W

Proč LED osvětlení:

Je to jednoduché : životnost diod je až 50.000 hodin, po celou tuto dobu si zachovávají své vlastnosti. Oproti tomu u zářivek dochází ke změně vyzařovaného spektra již po poměrně krátké době, takže je třeba je jednou za rok nahradit. Takže s LED osvětlením ušetříte nejen na elektřině, ale především na nákupu světelných zdrojů.

Vyplatí se LED osvětlení?:

Příklad: Chcete nasvítit 200l akvárium s nenáročnými rostlinami, takže volíte intenzitu osvětlení cca 0,5W/l. Vybíráte mezi světlem s dvěma trubicemi T5 54W a Aquatlantis Easy Led Universal 1047 mm. Svítivost obou světel je srovnatelná - Easy Led má svítivost jako dvě T5 trubice stejné délky. Vyváží poloviční spotřeba LED světla jeho vyšší pořizovací cenu?

úspora Aquatlantis easy led universal

Všechny výhody ve zkratce:

  • Vysoce kvalitní LED světlo jako alternativa k T5 nebo T8 osvětlení (1 LED-světlo nahradí 2 T5- nebo T8-lampy)
  • Pasuje téměř do každého akvária díky 3 možnostem pro uchycení:
    • Výsuvné držáky pro montáž na okraji akvária (max. posun o asi 30 cm)
    • Zavěšení lanem přes držák s kroužkem
    • Montáž do stávajícího T5 nebo T8 panelu (včetně T8 adaptéru, T5 adaptér nevyžaduje)
  • Barevná teplota 6800 K
  • Index podání barev (CRI) 80
  • Rozdělení světla 120 stupňů pro kompletní pokrytí povrchu akvária a jednotné osvětlení (nastavitelné)
  • Nízká spotřeba energie
  • Dlouhá životnost
  • Optimální světlo pro fotosyntézu
  • Bezpečné při manipulaci díky nízkému provoznímu napětí 24 V
  • Bez rtuti
  • Vodotěsný a odolný proti korozi (IPX 8)
  • Včetně: 2 výsuvných držáků, 2 držáků s kroužkem pro zavěšení kabelů, T8 adaptér (pro T5 není adaptér potřeba) a trafo

Jak lze zavěsit osvětlení nad akvárium?

Výměna za klasické zářivky v krytu:

Bohužel akvarijní sety jsou často osazeny nedostatečně silným osvětlením a proto je nutné přisvěcovat. Díky Easy led od aquatlantis lze snadno klasické zářivky vyměnit za osvětlovací těleso od Aquatlantis a získat tak dostatečný výkon. Balení obsahuje jak adaptéry, takže lze vyměnit za zářivky T5 i T8.

Zavěšení nad akvárium:

V dnešní době velmi populární způsob s tzv. otevřeno hladinou. Tímto způsobeme docílíte efektu čistého akvária, které obvykle využívají akvaristi věnující se přírodní akvaristice. Světlo se zavěšuje na kovová lanka pomocí kterých můžete nastavit výšku nad akváriem. Tímto můžete nastavit kolik světla dopadne na vodní hladinu. Balení obsahuje dva plastové kroužky pro zavěšení osvětlovacího tělesa.

Výsuvné držáky:

Jedná se o často používánou variantu upevnění světla nad akvárium a alternativu k zavěšení. Tyto držáky jsou rozšiřitelné, přizpůsobí se všem nádržím, bez ohledu na velikost.

Použitá optika

Osvětlení v akvaristice je docela specifi cké – osvětlujeme relativně malou plochu na krátkou vzdálenost. U diod se k usměrnění světla využívají čočky. Použitá čočka ovlivní v jaké výšce je optimální umístění svítidla. Mnoho výrobců toto ignoruje a světlo je pak vyzařováno v nevhodném úhlu – pokud je úhel příliš úzký, musíme světlo zavěsit vysoko nad akvárium a zbytečně tak snižujeme světelnou intenzitu. Svítidla Aquatlantis Easy LED mají kryt z vysoce propustného polykarbonátu, který vzhledem ke svému profi lu světlo rozptyluje do poměrně širokého úhlu 120´ - světlo tak můžeme umístit těsně nad hladinu a maximálně tak využít jeho výkon.

Použitá optika

LED vs. Zářivky

V poslední době roste zájem akvaristů o LED osvětlení. Důvodem je hlavně ekonomika. LED světla by při stejné světelné intenzitě měla mít podstatně nižší spotřebu než zářivka. Rozhodli jsme se tento problém důkladně prozkoumat. V prvé řadě jsme se zaměřili na světelnou intenzitu. Pro testování jsme si zvolili světla EASY LED portugalské fi rmy AQUATLANTIS, konkrétně Easy LED Universal 1047 mm. Světlo má příkon 52W a výrobce uvádí, že nahradí 2 T5 zářivky po 54 W. Zarazilo nás ovšem, že svítivost EASY LED je 4519 lm což je téměř stejná hodnota jakou uvádí výrobce např. u T5 zářivky 54W Osram 830. Jak to tedy je?

LED vs Zářivky

Světelný tok vs. Intenzita osvětlení

Světelný tok mají Aquatlantis Easy Led 1047 a T5 trubice 54W prakticky stejný. Ačkoliv je světelný tok obecně užíván pro charakteristiku světelných zdrojů, pro akvaristiku není až tak podstatný. Zajímavé pro nás je, jak efektivně světelný zdroj nasvětlí akvárium, takže nás bude zajímat intenzita osvětlení. A tady se právě LED a zářivky liší. Vyzařování diody koncentruje světlo na relativně malou oblast a světelná intenzita je tedy velmi vysoká. Oproti tomu zářivka vyzařuje světlo všemi směry a ani kvalitní refl ektor nezajistí 100% efektivitu. Takže světelný tok LED může být stejný jako u zářivky, ale intenzita osvětlení je vyšší, protože světlo je vyzařovano jen v požadovaném směru.

Světelný tok Intenzita osvětlení
Světelný tok, vyjádřený v lumenech (lm), popisuje celkové množ- ství světla, které světelný zdroj vyzařuje všemi směry do okolí. Intenzita osvětlení je množství světla dopadající na povrch, mě- řeno v lumenech na metr2 (lm/m2 ).
Jednotkou je lux; 1 lux = 1lm / m2

Nejsou lumeny jako lumeny

Zářivky jsou konstruovány pro maximální vnitřní teploty svítidla 30 až 40 °C. Výrobci udávaný světelný tok zářivek je měřený při optimální teplotě 25 - 35 °C. Při reálném provozu v akvaristice je však nemožné těchto podmínek dosáhnout - často je v jednom svítidle více zářivek a používá se ochranný plexi nebo skleněný kryt a teplota ve svítidle je tedy daleko vyšší než optimální. Světelný tok prudce klesá. Ve svítidle se 4 trubicemi teplota dosahuje až 70 °C, světelný tok potom klesá o 40% (viz graf). Výkon LED není teplotou ovlivněn v takové míře. Výrobci udávaný světelný tok je měřen při teplotě kolem 20 °C a se zvyšováním teploty klesá zvolna a lineárně. Při teplotě 50 - 60 °C je výkon stále cca 90%.

Vliv teploty na světelný tok


Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde:: Přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení s textovým komentářem, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: S1261
Výrobce: LED osvětlení akvária Aquatlantis | Vše od Aquatlantis
Kategorie: LED osvětlení akvária
Dostupnost: na dotaz (zaslat dotaz)
Barva LED osvětlení: bílá
Osvětlení pro rostliny: pro náročné rostliny
Délka osvětlení: 49cm - 69cm
Použitá technologie LED osvětlení: LED diody a čipy
Typ osvětlení: závěsná svítidla
Produktová řada osvětlení: Aquatlantis Easy LED

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

137 dotazů k produktu Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 13.05.2019 15:54

Dobrý den,mám v 72l akvárku osvětlení Aqatlantis Easy LED 15w a mám tam problém s rostlinami.oni mi tam rostou,ale bud nemají peknou barvu, nebo mi na nich roste řasa černá štětičková,nebo mi chátrají, anebo mi trochu žlotnou či černají-v obouch případech jenom ty okraje ,prostě se jim nedaří, múžete mi náké rostliny doporučit?Při tom hnojím -flourish a dodávám -flourish Trace a přidávám Carbon Inital. Děkuji,s pozdravem,Havel.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud pěstujete náročnější rostliny tak ty zpravidla vyžadují plynné CO2 bez kterého stagnují a mohou i odumírat. 

Pokud shání nenáročné rostliny tak doporučuji tuto kategorii (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 07.05.2019 12:46

bude dostatočne svetlo na prežívanie rastlín keď mám výšku akvária 60 cm

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, osvětlení tuto hloubku prosvítí, ale musíte počítat s menším úbytkem výkonu u dna akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 02.05.2019 12:04


INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:


1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 23.04.2019 20:38

Chcem sa opytat ci aquatlantis easy led universal 590mm bude postacujuce do akvaria 60v×60d ×50š hlavne co sa tyka pestovania narocnejsich rastlin, ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedno osvětlení Aquatlansit Easy LED 590 mm bude dostatečně výkonné pro nenáročné rostliny. Pro pěstování náročných rostlin jako jsou kobercové či červené budete potřebovat dvě tato osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 438 mm 20W freshwater + stmívač zdarma 14.04.2019 14:34

Dobrý den.Bylo by toto světlo vhodné pro Juwel 70 do horního krytu?Pokud ne poprosím o doporučení jiného světla.Stávající led světlo není vhodné pro růst rostlin.Děkuji Tolar.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

prosím o upřesnění jak dlouhé máte původní osvětlení v krytu? Je původní osvětlení LED nebo klasická trubice T5 či T8?

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 438 mm 20W freshwater + stmívač zdarma 18.03.2019 11:54

Zakoupili jsme u Vás přednedávnem akvárium AquaEl 54l (60x30x30) a instalované osvětlení mi přijde nedostatečné. Mám dotaz, zda lze vyměnit za toto - bude do krytu pasovat? Alternativně mám ještě ve výběru Diversa 50cm (13W), ale je méně výkonné a nejsem si tam zas jistá, jestli je včetně kabelu.. Předem díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto osvětlení bohužel do patic původního LED osvětlení bohužel pasovat nebude. Osvětlení sice lze použít, ale budete ho muset do krytu přichytit jinak.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 07.03.2019 18:21

Dobrý den, Chtěl jsem vás poprosit o radu,koupil jsem si před nějákou dobou u vás tohle světlo na 116l akvárko,teď jsem si pořídil 148l akvárko z rozměry 80x35x50, což chápu že to akvárko je větší a rozměry jsou dost znatelné,podle mého rozměru akvárka bych potřeboval rozměr světla Aquatlantis Easy LED 742 mm 36W,myslíte že je to velký problém kdybych zůstal u délky Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W,jestli nevadí že to nedosahuje až k okrajům akvária? Děkuji za odpověď. Spozdravem. R.Liška.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tato kratší verze Vám pravděpodobně neosvítí kraje akvária, tedy pokud plánujete pěstovat větší množství rostlin tak bych určitě doporučil zakoupit delší osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 438 mm 20W freshwater + stmívač zdarma 04.03.2019 07:37

Dobrý den, prosím o doporučení LED osvětlení pro sladkovodní akvárium 120x50x60-výška. Standartní trubice asi nemohu "prosvítit" až na dno k menším rostlinám. Rostliny se mi táhnou za světlem. Výška štěrku je standartní a nechci ji zdvojnásobovat. Rostliny, standartní směs. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, klasické trubice mají již problém s prosvícením této hloubky. Osobně tak doporučuji LED osvětlení Chihiros LED A serie A1201. Jedno toto osvětlení by mělo stačit pro méně až středně náročné rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 01.02.2019 14:27

Dobrý deň, ake led osvetlenie by ste mi odporučili do krytu miesto2x trubic t5 80w 1449mm. Nejde mi o rastliny žiadne tam nemám chovám malawi. Rozmer akva 160*60*60. Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro výměnu takto dlouhých LED trubic není bohužel velký výběr. Použít lze Aquatlantis Easy LED 2.0. 1450 mm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 438 mm 20W freshwater + stmívač zdarma 17.01.2019 12:22

Dobrý den, prosím o sdělení přesných rozměrů výše uvedeného osvětlení. V popisu uvádíte rozměr 31-49 cm. Potřeboval bych vědět kolik měří samotné těleso na délku jenom s těmi válcovými čepy , bez bočnich krytů. Druhý rozměr, který potřebuji vědět, je výška tělesa( ne šířka). Akvárium máme vestavěné v prodejně pod pultem, proto je to pro mne důležité. Děkuji za odpověď. S pozdravem Martin.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

délka osvětlení je 438 mm a výška hliníkového profilu je cca. 2,7 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 14.01.2019 09:13

Dobrý den, prosím o vysvětlení rozdílů mezi těmito typy světel. Aquatlantis Easy LED 2.0 895 mm 44W freshwater Aquatlantis Easy LED Universal 2.0 895 mm Aquatlantis Easy LED 895 mm 44W freshwater Dále bych se rád zeptal, zda je toto světlo vhodné pro sladkovodní akvárium d100 v50 š40. Popř. které světlo byste doporučili. Děkuji. S pozdravem Martin

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

verze 2.0. je novější a hlavním rozdílem je, že má dva okruhy, které lze samostatně ovládat. Co se týče vhodnosti tohoto osvětlení tak výkonově bude osvětlení vhodné pro středně náročné rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1047 mm 54W freshwater + stmívač zdarma 04.01.2019 14:20

Dobrý den, budu si zařizovat akvárium D100xš50xV45. Výška vodního sloupce tedy cca 38-40 cm. Akvárium chci s kobercovými i červenými rostlinami. Jaké by jste mi doporučili osvětlení?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro kobercové rostliny bych osobně zvolil 2x osvětlení Sinkor LED 105 nebo případně v lepším případě lze použít osvětlení Chihiros WRGB 90.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 438 mm 20W freshwater + stmívač zdarma 02.01.2019 09:05

Dobrý den, jaký je prosím, rozdíl mezi Aquatlantis Easy LED 2.0 438 mm 15W freshwater + stmívač zdarma a Aquatlantis Easy LED 438 mm 20W freshwater + stmívač zdarma mimo W? Děkuji RJ

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jednalo se o chybu na našich stránkách, osvětlení jsou stejně výkonná, ale jedná se o dvě různé verze. Verze 2.0. je novější a má dva samostatné okruhy viz. popisek produktu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1047 mm 54W freshwater + stmívač zdarma 01.01.2019 22:31

Dobrý den, četl jsem, že abych docílil správného a dostatečného wattového osvětlení pro moje akvárium, musím vynásobit objem akvária a číslovkou 0,3. Plánuji 500 l s délkou 200cm. Podle výpočtů bych měl mít aspoň 150W osvětlení (pokud chci pěstovat náročné rostliny, což chci), ale podle jednoho známého se mohou LED osvětlení měnit i když mají stejné watty. Mám tedy věřit výpočtům nebo Vaším radám? Podle výpočtů, bych měl koupit 4x Chihiros a to jsem jednu přidal... Chihiros s délkou 90cm a 55W. 220W na 500 l není zlé, vůbec ne. Bylo by to ale zbytečné moc kabelů a škoda místa v zásuvce... Můžete mi zaručit, že když si koupím přímo tyto dvě 100cm osvětlení a zavěsím je vedle sebe, osvětlí mi to výborně akvárium o objemu 500 l (200x50x50) a rostlinám se bude výborně dařit? Myslím i náročným rostlinám... Cenově to vaše vychází dráž, než bych koupil 4x Chihiros a máte o polovinu míň wattů, což je na jednu stranu dobře kvůli ceně, kterou budu platit za rok za elektřinu a na druhou špatně kvůli výpočtům. Jak mi poradíte? Moc děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u LED osvětlení také záleží na použitých LED čipech a jakou mají svítivost. Tedy osvětlení o stejné wattáži můžou mít jinou svítivost. Toto je případ osvětlení Aquatlantis, které má vyšší svítivost než Chihiros, ale nejsem si zcela jist zda Vám budou dva kusy stačit i pro náročné rostliny. 

Osobně bych spíše zkusil osvětlení Sinkor, které mají ještě větší svítivost a zde by šlo použít 4x verzi 105, přičemž každá má výkon pouze 35 W.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 27.12.2018 18:53

Dobrý den, ráda bych se zeptala na možnost výměny svého stávajícího osvětlení u akvária Tetra AquaArt 60l, které je vybaveno trubicí Tetra AL T5 13W white, světlo je zabudované v krytu a paticí T5 zavěšeno z boku (není spuštěno z horní části krytu, takže patice svou patkou omezuje i šířku budoucího osvětlení). Velmi ráda bych toto světlo vyměnila za led osvětlení s možností stmívání a rozednívání (v akva chovám krevetky a ráda bych je ušetřila stresu při každodenním rozsvěcení). Bohužel ale světelná trubice má rozměr 517mm a nepodařilo se mi vybrat světlo, které by svou kompatabilitou šlo umístit do patic T5 o této délce. Mohu Vás proto požádat o radu, zdali existuje nějaké řešení? Podmínkou je ale možnost pořízení kontroleru pro nastavení rozednívání/stmívání, ne energetická úspora. Pořízení led rampy a jeho instalaci pomocí výsuvných držáků vidím až jako poslední možnost, protože v tomto případě by nedoléhal kryt, který je jinak uzpůsoben pro srážení vlhkosti a jeho odvodu zpět do akvária. Ráda bych si jen ověřila, zdali pro zářivky o délce 517 mm skutečně neexistuje jiné řešení. Ráda bych získala kvalitní a bezpečné osvětlení s vodotěsným atestem. Předem velmi děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

vzhledem k těmto atypickým zářivkám není žádné přímo určené osvětlení, které by šlo jednoduše vyměnit za Vaše zářivky. Výrobcům se totiž nevyplatí vyrábět osvětlení o délce 517 mm, jelikož je těchto krytů minimum. 

Možností je tak zakoupit osvětlení Chihiros S Serie S366, které půjde umístit a lze na něj zapojit kontrolér pro simulaci západu a východu slunce. Lepší možnost mě nenapadá. Jedině sundat stávající kryt.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1200 mm 62W freshwater + stmívač zdarma 17.12.2018 21:23

Dobrý den, máte zkušenost s instalací tohoto osvětlení do krytu akvarijního setu Eheim proxima 325. Chtěl bych posílit stávající osvětllení classic LED 2x23W. Takto v kombinaci s Aquatlantis by to mělo být dostačující i pro náročnější rostlinné akvárium?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Váš akvarijní set bohužel neznám. Pokud však máte zářivky o délce 120 cm tak toto osvětlení určitě lze použít. 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 15.12.2018 01:49

Dobry den mam akvarium 320x130x100cm vyska , s rybami bez rastlin , rozhodujem sa medzi Aquatlantis Easy LED 1450mm 2.0 72W freshwater a Chihiros LED A Plus 120-140 cm 130W a 1201 Plus , jedna sa mi o svietivost aby dokazali svietidla presvietit 100cm vody . Mam už doma toto svietidloAquantlantis ktory svieti vynikajuco , ryby maju neuveritelne nadherne farby .Pri Aquatlantise uvadzate svetelny tok okolo 6000lm pričom pri Chihirose až okolo 19 000lm , čo si mam o tom mysliet ? To znamena že to osvetlenie Chihiros musi niekolkonasobne svietit lepšie ako Aquatlantis ,samozrejme ze je tam ešte rozdiel vo watoch 72 versus 130 . Možete mi prosim poradit ktore osvetlenie by bolo pre mna lepšie , pripadne či fakt Chihiros mi dokaže osvetlit akvarium lepšie. Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jako hlavní vodítko vždy berte v potaz příkon ve Watech. Chihiros má téměř jednou tak velký příkon a svítí tedy zhruba jednou tolik více. Každý výrobce měří světelný tok jinak (není to nikde standardizováno), takže vždy doporučujeme se řídit podle watáže. Mezi LED světly není takový rozdíl ve svítivosti na Wat.

Aquatlantis má i červené a modré LED, kdežto Chihiros má jen bílé LED. Pokud Vám jde o vybarvení ryb, podíval bych se ještě na Chihiros WRGB, který má podání barev velmi dobré a rybky pod ním vypadají úžasně.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 04.12.2018 10:22

Dobrý den, chci se zeptat jak funguje stmívač osvětlení, který nabízíte zdarma k produktu Aquatlantis Easy LED 1450mm. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedná se o jednoduchý stmívač s potenciometrem, díky kterému manuálně regulujete intenzitu osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 25.11.2018 18:46

Dobry den,jaké led osvělení by jste doporučili na akvarium o rozmerech v35 d80 h35 ,bez kryciho skla jen s krytem a v něm zářivky d 60 cm.Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

doporučil bych LED osvětlení o délce 60 cm. Např. Sinkor LED 60 (bude skladem za cca 2 týdny) nebo Chihiros A601. Další možností je Chihiros S serie - ten je však horká novinka a bude vystaven a uveden na trh v ČR až za cca 10 dní.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1200 mm 62W freshwater + stmívač zdarma 17.11.2018 16:38

Dobrý den, bude stačit pro akvárium 120 x 50 x 50 jedno těleso nebo lépe dva kusy?. Rostliny. Pogostemon helferi , Hemianthus callitrichoides, Micranthemum umbrosum , montecarlo. Děkuji a s pozdravem Svejkovský

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, pro nenáročné až středně náročné rostliny zvolte 1 kus a po náročné (červené nebo kobercové rostliny) zvolte dva kusy.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 10.11.2018 20:29

Dobrý den, na akvárium 180+60+60 bude pasovat(myslím na ty kovové držáky).Budou v akvárium nenarocné rostliny na svetlo,tak jestli stací intenzita a dále bych se chtěl zeptat na barvu.Mám t5 zářivky hagen 18000 kelvin,a tohle ma 6800.Bojím se o barvu ryb,terčovců (převlada červená)Děkuji.Škarda

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto osvětlení lze prodloužit díky držákům o maximálně 30 cm, tedy na Vaše akvárium bohužel nelze použít. Jedině, že by jste osvětlení umístil místo původních zářivek či, osvětlení položit na krycí sklo (pokud máte).

Co se týče barevného spektra, tak osvětlení má bílé, červené, modré a zelené LED diody. Celkové spektrum se pak jeví jako bílé. 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 10.11.2018 19:38

Dobrý den.Múžete mě poradit jaké osvětlení na akvárium 180+60+60.Tak dlouhou rampu (180cm)jsem nikde nevidel.A ještě jedna věc,poslali jste mě filtr sunsun hw 703B a ja bych potreboval cistení hadic,nevím jake kartace objednat.Děkuji.Škarda

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jak píšete tak se bohužel takto dlouhá osvětlení běžně nevyrábí. Doporučuji tak spíše zjistil, zda můžete některé z LED osvětlení umístit do patic původních zářivek či osvětlení položit na krycí sklo (pokud máte).

Co se týče čištění hadic tak lze použít tyto kartáče (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1047 mm 54W freshwater + stmívač zdarma 07.11.2018 18:55

Dobrý den, chci se zeptat zda se mi vleze Aquatlantis Easy LED 1047 mm u kterého je napsaný rozměr 99-119cm do otvoru 99cm. Mám akvárium vestavěné ve zdi kde je právě rozměr 99cm.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

délka osvětlení je 1047 mm. Tedy bohužel se Vám toto osvětlení do otvoru o velikosti 99 cm nevleze.

Uváděný údaj 99 - 119 cm je kategorie do které toto osvětlení spadá.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 14.10.2018 10:18

Dobrý den, chtěla bych vyměnit zářivky 2x18W, patice T8 za kvalitní LED osvětlení, aby vyhovovalo náročným rostlinám. Led osvětlení bych chtěla zapojit do krytu místo zářivek. Je toto osvětlení vhodné a dostačující? Jaké jiné byste doporučili? Rozměry akvária 80x35x45 cm (šxhxv). Předem děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

můžete prosím upřesnit jak máte dlouhé původní zářivky v krytu. Jinak co se týče osvětlení tak Aquatlantis je asi nejlepší volbou, jelikož je zcela vodotěsné a je tak pro umístění do krytu nejvhodnější. Bohužel je zde však problém, jelikož osvětlení o délce 60 cm Vám neprosvítí dokonale kraje akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1200 mm 62W freshwater + stmívač zdarma 08.08.2018 11:54 Dobrý den, můžete prosím porovnat Aquatlantis Easy LED Universal 2.0 Freshwater s Chihiros LED A Plus 120-140cm 130W A1201 Plus, případně doporučit jiné řešení pro mé AQ? Nejde mi o cenu, ale o kvalitu osvětlení. Světlo bude zavěšené a schované v nábytku, nemusí být tedy moc "pohledové". Odvod tepla z nábytku je zajištěn aktivními ventilátory s termostatem. Mám smíšené a rostlinami středně osázené AQ š122 x h40 x v59 (dno cca 5cm, hladina 3cm), ve kterém bych chtěl pěstovat i středně náročné rostliny, kterým se se stávajícím TOMI LED osvětlení LFL-CL-1200 36 W vůbec nedaří. Hnojím a připravuji i CO2. Stávající LED navíc nedokáže osvětlit horní partie akvária u předního a zadního skla, je lepší tedy volit 2 ks a umístit do třetin, místo jednoho na střed? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, určitě bude pro rohové akvárium lepší zvolit osvětlení o více kusech. Bohužel nedokážu říci kvalitu osvětlení Aquatlantis Easy LED Universal 2.0 jelikož jej nemáme v nabídce. Obvykle však tyto světla jsou zcela voděodolné a vhodné do krytu, pokud máte však zajištěné odvětrávání a nesráží se v dané lokalitě voda, doporučil bych spíše osvětlení Chihiros. Pro Vaše potřeby (středně náročné rostliny) budete potřebovat cca 80W. S pozdravem E-SHOP Rostlinna-akvaria.cz

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 01.08.2018 06:40 Dobry den mam akva 80*35*60 /d-š-v / a osvětlení 2x20w,ale rostlinam se moc nedaří.Bude toto vaše osvětlení více vyhovovat?Rostliny mam nenáročné. Děkuji za odpověd

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
u Vašeho akvária je problém velká hloubka. Osvětlení Easy Led by Vám určitě pomohlo, ale díky velké hloubce si nejsem zcela jist zda bude dostatečně výkonné.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 23.04.2018 07:22 Dobry den. Prosim o kolik cm prodkouzi delku svetla vysuvne drzaky? Da toto svetlo na akvarium o delce 160 cm za pouziti tech drzaku? Dekuji za odpoved.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
tyto držáky umí prodloužit osvětlení až o 30 cm, tedy osvětlení lze na Vaše akvárium použít.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 590 mm 28W freshwater + stmívač zdarma 04.03.2018 20:38 Dobrý den.Mám akva 80x35x45 výška a kryt s 2x20W T8 590mm. Toto osvětlení bych chtěl vyměnit. Bude stačit jedno výše uvedené světlo? Nemám kobercové rostliny jen středně náročné. Co2 používám tekuté RATAJ. Děkuji za odpověď. Martin

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano osvětlení bude stačit. Bude to adekvátní náhrada za současné 2x20W.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma 19.02.2018 22:10 Dobrý den, chci si pořídit akvárium 450 L v rozměrech 150x50x60 jaké osvětlení by jste mi doporučili?

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Aquatlantis Easy LED 1200 mm 62W freshwater + stmívač zdarma 19.02.2018 14:51 Dobrý deň chcel by som sa spýtať akvarium chcem mať 120 ×50x60-70 (dĺžka x šírka x výška).Plánujem pestovať náročné rastliny (kobercové)a chovať diskusy aké svetlo by bolo najlepšie?Ďakujem za odpoveď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
doporučuji světla Chihiros A serie. Mají zdaleka nejlepší poměr cena/výkon/kvalita: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-a-serie-120-140cm-65w-a1201
Určitě je na tak velké akvárium nutné použít vždy více kusů světel. Na 360l akvárium 2-3 kusy pokud se bude jednat o náročnější rostliny, jak píšete.

Mohlo by vás zajímat