Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD

Kód produktu 957

Třístupňová reverzní osmóza o výkonu až 285 litrů za den. Celý popis

1 390 Kč
1 149 Kč bez DPH
Kdy bude skladem?
Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR
Není skladem
Brzy naskladníme, nechte si Zaslat upozornění.
  • Doručení objednávky

    Zboží není skladem?

  •  
  • Doručení objednávky

    Zjistěte během chvíle termín naskladnění

  •  
  • Doručení objednávky

    Obratem Vám termín zodpovíme

  •  
  • Doručení objednávky

    Po naskladnění Vás upozorníme emailem

  •  
  • Doručení objednávky

    Následně můžete provést nákup

  • Termín naskladnění zjistíte ZDE

Reverzní osmóza je zařízení pro snadnou výrobu měkké a čisté vody.
Třístupňová reverzní osmóza o výkonu až 75 GPG (Gallons Per Day) čili 285 litrů.

Samotné srdce reverzní osmózy tvoří její membrána (součástí balení), která odstraňuje dusičnany, dusitany, hořčík, vápník, chlór, kovy a veškeré další ionty, čímž změkčuje vodu až na nulovou tvrdost (záleží na parametrech vstupní vody) a výrazně snižuje množství škodlivých látek.

membrana
Membrána je nejdůležitější komponentou a proto ji chrání dva předfiltry, čímž se prodlužuje její interval výměny a její trvanlivost.
Tato jednotka tedy obsahuje dva předfiltry (součástí balení):
První stupeň předfiltrace zajišťuje in-line sedimentační filtr, který je vyroben z polypropylenové pěny. Zachycuje nečistoty jako je rez, bláto, písek a jiné usazeniny do velikosti 10 mikronů.
Propustnost se zvyšuje se vzdáleností od vstupu vody. Nejdříve je to asi 30 mikronů a v posledním kroku 5 mikronů. Díky tomuto se rozloží nečistoty rovnoměrně po celém filtru a prodlouží se tak jeho životnost.

sedimentační filtr
Druhý stupeň je zajištěn in-line uhlíkovým filtrem, který z vody odstraňuje těžké kovy, chlór a další chemikálie.

uhlikovy filtr

Součástí balení je i kompletní příslušenství pro provoz a připojení osmózy do vodovodní sítě:


Vsuvka (G1/2) a kohoutek (G1/4) pro připojení na baterii

Vsuvka se vloží do baterie jako přechodka a na ní se našroubuje kohoutek, který buď otevřeme nebo zavřeme a podle toho bude do samotné osmózy proudit voda.

vsuvka osmozakohoutek osmoza

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napojení na odpad
Tato objímka se přiloží (obejme) odpadovou trubku, do které se vyvrtá dírka. Do objímky se následně vsune odpadní hadička z osmózy. (napojení na odpad není nutné použít – odpadní vývod z osmózy lze vyvést např. Do kýble a odpadní vodu použít na zalévání, mytí atd.

odpad osmoza


Hadička
Tvrdá hadička vhodná pro vedení vody. Průměr 6/4 mm.

hadicka osmoza
Úchyty pro filtry
Uchytí (obejmou) inline předfiltry a můžeme je tak snadno přišroubovat např. Ke skříňce apod.

uchytka

Omezovač průtoku (restriktor)
Reguluje tlak vody na membránu.

flow restriktor
Český návod
Vše je součástí balení a můžete ihned doma začít vyrábět kvalitní vodu pro Vaše akvárium nebo na jiné další užití.

TIP:

Čistou vodu z reverzní osmózy je nutné sbírat do nějakého kbelíku nebo sudu. Abyste nemuseli neustále kontrolovat hladinu v nádobě, která by Vám bez Vaší pozornosti přetekla, můžete použít alarmu hlídajícího vodní hladinu, který Vás při dosažení požadované výšky hladiny upozorní akustickým signálem: Hlídač vodní hladiny - alarm

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde:: Přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení s textovým komentářem, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

57 dotazů k produktu Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 05.12.2019 14:34

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či je možné dosiahnuť miešaním vody z RO vodu s Ph cca 6,5 ? Nakoľko v jednom komentári píšete toto : ,, PH vody ihned z osmózy má hotnotu 7,..." Vodu v akváriu máme s Ph 8,1 až 8,3 a podľa toho mi vychádza, že nižšie Ph ako 7 nedostanem ani s použitím RO. Chápem to správne ? Ďakujem za odpoveď a usmernenie :)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

reverzní osmóza je schopna Vám garantovat snížení vodivosti, respektive tvrdosti. pH funguje na trochu jiném principu a je to složitější. Osmóza není primárně určena ke snižování pH, může jej však snížit sekundárně tím, že bude voda obsahovat méně iontů. Není řečeno, že musí z osmózy tect voda o pH 7, to záleží na více faktorech a je to na delší povídání.

Obecně řečeno osmóza Vám garantuje snížení vodivosti a tvrdosti k nule, ale vliv na pH může, ale také nemusí mít (záleží na zdrojové vodě).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 26.11.2019 19:16

Dobrý den, zakládám svoje morské akvárium a potrebuji poradit ohledne RO systému. z Vodovodniho řádu mi teče voda 167 TDS, dokáže tahle osmóza vyrobit z mé vody 0 TDS ? Někdy práve vidím sestavu kde je osmóza až 5-ti stupňová s tím že tam je 2x sediment 1 karbonový membrána a pak DI filtr. Nevím teda kolik stupňovou potřebuji abych dosáhl 0 TDS vodu do akvárka. V případe že tahle osmóza neni to co hledam doporučte mi prosím alternativu. Děkuji předem.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tuto osmózu běžné nakupují zákazníci s mořskými akváriemi a je pro ně naprosto vhodná. Téměř všechny osmózy na trhu vyrábějí vodu s TDS 0-8 dle vstupní vody. Nezáleží při tom na ceně osmózy. Řeší se to zapojením dočišťovacího filtru za osmózu: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza/inline-di-filtr

DI filtr je však již součástí balení, takže je naprosto vhodná.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 25.03.2019 09:36

Dobry den . Chcel som sa spitat ci 4 stupnova osmoza moze byt nainstalovana po leziacky alebo je nutne aby stala . A iba pre istotu rozmery su vyska 48 sirka 38 a hlbka 21 to je ta lacnejsia a draksia ma rozmery vyska 43 sirka 38 a hlbka15 za vasu odpoved vopred dakujem s pozdravom pekneho dna .

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osmóza funguje jak ve vertikální tak horizontální poloze. Pro tišší provoz je lepší, aby stála.

Co se týče rozměrů tak ty platí jak píšete.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 15.03.2019 11:11

Dobrý den,chtel bych se zeptat,chci si u vas zakoupit čtyřstupňovou reverzní osmozu,mužete mi prosim případne namontovat kit s plovákem na osmózu(jedna se mi hlavně o ten čtyř rozdělovací prvek )Děkuji předem za odpověd a přeji hezky den

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

bohužel není technicky proveditelné a navíc ani nevíme, jak dlouhou hadičku potřebujete, musíte si ji nastříhat sám podle svých potřeb. Součástí kitu je podrobný návod, se kterým zvládne zapojení opravdu každý.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 11.03.2019 22:48

Dobry vecer rozmyslam nad kupou RO rozhodujem sa medzi dvomi co mate v ponuke . Su to stvorstupnove RO kedze to bude moja 1 potreboval by som radu ktoru zvolit a preco ta lacnejsia ma aj oplach ventil a draksia ho nema a aky je medzi nimi rozdiel pride mi ze oby 2 su rovnake az na ten ventil .Vopred dakujem za vasu odpoved

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

určitě doporučujeme tu s oplachovacím ventilem, nižší cenu a dodání oplachovacího ventilu si můžeme oproti té druhé dovolit z důvodu že jsme přímí dovozci tohoto RO systému.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 01.02.2019 10:35

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na náhradní filtry do této RO. Potřebovala bych koupit polypropylenovy sedimentační filtr,máte v nabídce 10"20 ,10"10 a 10"5 mikr. tak bych potřebovala poradit,nebo je to jedno? Uhlíkový filtr 10"10 mikronů, nebo uhlíkovou vložku 10 ? A kolik budu potřebovat litrů náplně DI filtru démonizace. Děkuji za odpověď. Mrkvová Jana

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

běžně se používá sedimentační filtr 10 mikronů. Co se týče DI filtru tak běžně stačí zakoupit 1 litr.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 20.01.2019 12:41

Dobrý den, máme u nás v bezprostředním okolí tyto parametry vody, Dusičnany: 23,9 mg/l (17.9.2018) Vápník: 87,9 mg/l (17.9.2018) Hořčík: 27,6 mg/l (17.9.2018) Tvrdost: 3,33 mmol/l (17.9.2018) Tvrdost něm. stupně: 18,6 °dH (17.9.2018) PH cca 8,5 - 9 Jak je vidět je velmi tvrdá a v akvaristice problematická, pomůže mi reverzní osmóza? Nemám s tím prakticky žádnou zkušenost, děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, reverzní osmóza změkčuje tvrdou vodu a parametry blízké destilované vodě (záleží na parametrech vstupní vody). 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 21.12.2018 15:56

Dobrý den, Mám od vás novou reverzni osmozu. Vstupní voda je cca 7-7,5 a voda z osmozy je 5,5. Jo to v pořádku? Vodu z kohoutku mám hodně tvrdou, proto jsem pořídil osmozu. Ale po výměně 1/3 vody se mně snižuje ph v akváriu.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

PH vody ihned z osmózy má hotnotu 7.Voda z reverzní osmózy je "hladová" a pokud ji máte nějakou dobu (desítky minut až hodinu) vystavenou např. v míse na vzduchu, pojímá CO2 z okolního vzduchu a proto se sníží pH. Při použití v akvaristice doporučujeme použít Seachem Equilibrium, který pH zvýší, na použití v domácnosti se obecně doporučuje obohatit vodu vápníkem a hořčíkem

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 27.11.2018 20:52

Zdravim chcel by som sa spitat na rozmer RO-Štvorstupňová reverzná osmóza s DI filtrom Kód produktu: 1034 Za odpoved bopred dakujem.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

rozměry jsou  zhruba (VXŠXH) 43x38x15 cm

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 16.08.2018 23:12

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký nebo jestli je nějaký maximální tlak, který mohu do RO UST-M RO3 75GPD pouštět. Chtěl bych ji napojit na čerpadlo ze studny. Předem děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,
maximální tlak, který lze pro RO použít bohužel výrobce neuvádí. Tlak, který však vytváří čerpadlo pro reverzní osmózu je cca. 120 PSI.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 06.08.2018 07:42 Dobrý den, cetl jsem nekde ze se dá připojit přidavné čerpadlo, aby voda netekla tak pomalu . Orazka tedy zní jaké použít a v jakem místě ho zapojit . Ďekuji za odpoveď, Slíva

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,

čerpadlo se zapojuje jako první, před všechny předfiltry. Pokud máte tvrdou nebo vodu ze studny s lehkým zakalením dává se před čerpadlo ještě jeden sedimentační filtr. 

S pozdravem

ESHOP Rostlinna-akvaria.cz

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 18.03.2018 10:04 Dobrý den.Mám od Vás 100GPD třístupnová od září,takže půl roku.Používám každý týden na 10L čisté vody.Vždy po použití opl.vent.opláchnu.Tlak mám stabilně 4.5 bar.Tds z řádu mi teče vel.měká voda TDS 34.Od prvního použiťí,tak měsíc jsem mél poměr 1:3 a od té doby se poměr pomalu zvyšuje.Teď už jsem na 1:5 Co s tím.Dík za odpověď.Luboš

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro co největší procento profiltrované vody musíte dosáhnout buďto vyšší teploty vody nebo vyššího tlaku ve vodovodním systému. Další možností je použít spořící kit: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza/kit-sporici-vodu-pro-reverzni-osmozu-150gpd

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 21.02.2018 14:20 Dobry den,vlastnim ro 75 GPD asi mesiac staru,pomer perm.a odpad je 1:3,vstupny tlak vody je 3,1bar ale jedna vec by ma zaujima prečo ked je tlak dobry aj pomer dost dobry tak 5l bandasku naplnim permeatom za 50min.? nemalo by to byt skor? Vďaka za odpoveď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
hodně záleží na teplotě vody. Pokud budete vyrábět horkou vodu, velmi pravděpodobně čas srazíte klidně na polovinu. Zřejmě nyní vyrábíte ledovou vodu.
Pokud Vám jde o rychlost, pomůže i následující kit (skladem opět za 3 týdny): https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza/kit-sporici-vodu-pro-reverzni-osmozu-150gpd

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 18.02.2018 09:47 Dobry vecer. chcel by som sa opytat ake veci (vychytavky, doplnky) treba dokupit k tejto RO pre spravny chod. Matus

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
doporučuji vybrat podle tohoto článku:
Vše je již součástí osmózy, pro její vylepšení můžete navíc použít ještě oplachovací ventil (prodloužení životnosti membrány) a přídavné čerpadlo (zvětšení výkonu).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 12.02.2018 21:35 Dobrý večer Chci se zeptat ,jestli je nutné koupit k této RO ještě oplachovací ventil. RO budu používat jen jednou týdně na výrobu cca 40 litrů. Děkuji Korach

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
nutné to není ale doporučuji to. Prodloužíte tím životnost membrány.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 10.02.2018 17:22 Dobrý den, měl bych zájem u Vás koupit RO, ale potreboval bych vědět, jestli je možné filtrovat vodu pomoci nějakého čerpadla z kanystru a nebo z kýble nemám možnost používat studniční vodu přes vodovod, ale dovezeni vodu ze studánky v kanystru??

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
určitě je to možné. V podstatě potřebujete pouze čerpadlo, které bude mít podobný tlak jako je ve vodovodím řádu (pokud bude mít větší tak jen lépe).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 08.02.2018 13:07 Dobrý den, koupil jsem u Vás RO 75GPD a mám dotaz, tedy více dotazů k tomuto zařízení 1)Jak poznám, že filtry a vložku RO mám vyměnit, Předpokládám, že ji budu používat 1x za 14 dní a vyrobím cca 40 l čisté vody 2) Při výměně musím vždy koupit vložku RO 75 a nebo bude lepší zakoupit RO(vložku) 100 GPD? 3) spořící KIT https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza/kit-sporici-vodu-pro-reverzni-osmozu-150gpd Uvádíte, že tam je 150 GPD ale v popisu je, že obsahuje filtr 75 GPD - asi jen špatně popsáno, prosím o dovysvětlení. Jinak tento KIT může mít i vložku GPD 100? A k tomuto Kitu. Zapojuje se na odpadní vodu z první RO GPD 75? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
předfiltry by se měly měnit cca 1x za 6 měsíců. Vzhledem k tomu, že vyrábíte menší množství vody, bude stačit vyměnit jednou ročně.
Membránu měníte vždy za tu, kterou jste měl původně. Pokud má Vaše původní 75GPD, musíte koupit opět 75GPD.
Spořící kit obsahuje membránu 75GPD. 150GPD je myšleno tak, že se nasazuje na původní 75GPD. Celkový výkon tak bude 150GPD. Lze v něm použít jen membránu 75GPD. Ano, zapojuje se jak píšete.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 31.12.2017 10:15 Dobrý den, mám problém s ph v akvariu,i po úpravě ph hodnoty dolu druhý den ph vystoupá. Mám dotaz zda-li mi pomůže Ro a jestli je konkrétně tento typ spolehlivý. Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, akvarijní chemie na snížení pH není spolehlivá, jediným spolehlivým a zaručeným pomocníkem je reverzní osmóza. Je to však za předpokladu, že v akváriu nemáte nějaký předmět, který pH zvyšuje (například nějaký specifický kořen apod.). Tento typ RO Vám určitě mohu doporučit, používá jej mnoho akvaristů (včetně mě).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 25.12.2017 16:11 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi touto RO a tou stejnou v určení pro akvaristiku? Je rozdíl v nějakém obsahu balení? Dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, obě RO jsou určeny pro akvaristiku. Rozdílný je pouze výrobce membrány.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 14.11.2017 08:17 Dobrý den, jaky minimalni tlak je potrebny pro chod RO, byldim v rodinnem dome a tlak se nam pohybuje dle tlakoveho spinace od 1,8 do 4,1. Pak bych se chtel optat, mam starou RO kterou jsem 4 roky nepouzival. nekspise bude treba vymenit membranu ? Stara membrana ma oznaceni: TW30-1812-50 mohu ji nahradit vasi TFC-75 ? Omezovac prutoku mam FLOW 300 ( nebo 320 ted nevim presne ) Bude treba koupit novy_ FLOW 420 ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ideální tlak na vstupu do membrány je 65 PSI. Minimální tlak není určen - pokud je tlak velmi nízký, poteče voda pomaleji a poměr odpad:čistá voda nebude tak dobrý.
ANo, bude potřeba vyměnit jak membránu, tak předfiltry. Můžete použít membránu Vontron 75 GPD. Omezovač průtoku bude fungovat i současný.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 16.08.2017 20:44 viete mi poslat vieo kde to je zlozene a nech viim detajlne jak sa to instaluje na vodovo? ci to je tazke proste alebo to dam sam jak lajik

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, osmóza je již složená, pouze na ni připojíte vtok a výtok vyvede třeba do kanystru. K osmóze obdržíte český návod.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 26.06.2017 08:21 Dobrý den, četl jsem že, změkčovače vody – většinou fungují tak, že Ca2+ a Mg2+ nahrazují dvěma kationty Na+. To nás sice zbaví tvrdosti, ale vzroste celková mineralizace a vodivost, což rybám vyžadujícím měkkou vodu rozhodně neprospěje. Potřebujeme-li připravit vodu do akvária, sodík není řešením!!! První otázka . Jestli je to pravda a co to vlastně znamená a jestli z toho pro mě něco vyplývá? Druhá otázka je, že reverzní osmozu používám asi tři neděle, každý týden měním 25-30% Uhličitanovou tvrdost jsem snížil z 16 na 10dkH, protože v mezičase jsem si v nevědomí UT zase zvyšoval přidáváním KH/BUFFER. Tedy UT mám aktuálně 10 dKH a zatím vodu z osmózy neředím a ani nepřidávám do vody z osmózy žádné minerály. Čekám, až UT klesne k 5-6dKH a pak chci začát ředit vodou z kohoutku a přidávat například Sera mineralsalt. Je to tak správně?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
k první otázce - reverzní osmóza do vody sodík nepřidává a nic nenahrazuje. To, co nazýváte "změkčovač" je jiné zařízení. Nejedná se o reverzní osmózu - osmóza nic nenahrazuje.
K druhému dotazu - ano, je to tak, jako píšete. Případně pokud budete mít poměr vodovodní vody k vodě z RO větší, není třeba minerály ani přidávat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 17.02.2017 06:59 Dobrý deň, chcem kúpiť osmózu a používať ju mobilne, napájať ju na vývod sprchovacej hadice. Raz za 10-12 dní, 50-100L vody.Nevyschne po odmontovaní a neznefunkční sa tým? Respektíve, ako ju v takomto prípade používať? Vďaka.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
při tomto používání RO si budete muset dávat pozor, aby Vám nevyschla membrána, která by neměla být odstavená od vody více jak týden. Poté by se měla opět alespoň na 10 minut propláchnout.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 16.02.2017 11:58 Dobrý den, koupil jsem u vás RO a doporučujete doplnit okruh pro oplach pokud se RO nepoužívá déle jak 5 dní. Můžete mi poslat nákres zapojení tohoto doporučeného okruhu? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, níže naleznete schéma zapojení:
Oplachovací ventil je obrázku umístěn nad restriktorem (ikona červeného ventilu). Restriktor je omezovač průtoku, který je jako poslední stupeň než vyteče neprofiltrovaná voda.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 15.01.2017 18:48 Dobry den kolko mi natecie ro tak za 5 6 hod cca a kolko ph ma vysledna voda?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, mnosžtví profiltrované vody záleží na Vaší teplotě a tlaku ve vodovnodním potrubí. V ideálních podmínkách vyrobí reverzní osmóza 75 GPD (75 galónů za den), což je 12 litrů za hodinu. Reverzní osmóza neupravuje PH, k tomu slouží jiné metody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 04.01.2017 06:38 Dá se nějak zjistit, o kolik se sníží životnost membrány bez oplachu při použití jednou týdně a výrobě 50 l vody? Dnešní cena vody je dosti vysoká a v zimě není pro odpadní vodu využití. Stejně tak by mě zajímalo, jaký je rozdíl v ceně filtrů pro větší čtyřstupňové RO 410 bez DO.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pokud používáte osmózu každý týden, není potřeba provádět oplachování.
Cena filtrů pro čtyřstuňovou osmózu je o něco nižší. Žádný významný rozdíl tam ale není. Filtry pro obě osmózy máme v nabídce: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 26.12.2016 09:42 Dobrý den, odpadní vodu která odteče, předpokládám ,že bude tvrdá, je možné použít třebas pro živorodky v dalších akváriích? Co myslíte?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, vodu můžete určitě použít. Uvádí se, že se jedná o odpadní vodu, ale jedná se o klasickou vodu pouze s větší tvrdostí (případně více minerály, které neprojdou přes osmózu).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Čtyřstupňová reverzní osmóza s DI filtrem 25.12.2016 18:29 CHci se zeptat jestli tato RO. dokáže snížit GH. z 21 na 7 a KH. z 20 na 5 když budou výstupní hodnoty nižší nevadí.Hodnoty měřeny esha aqua test 6v1 takze to neni přesné,naměřené hodnoty budou spíš vyšši děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel na tuto otázku příliš nejde 100% odpovědět. Teoreticky by se měly hodnoty snížit z 21 na 0 a z 20 také na nulu. Záleží to samozřejmě ale na více okolnostech. Obvykle se blíží všechny hodnoty při výstupu z RO nule.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 16.12.2016 14:50 zajímám se o náplně které se musí měnit ato u třístupnové ačtyřstupnové reverzní osmozy. - ceny a dále se mění membrána po dvou letech a její cena.děkuji.pro mne abych znal provozní náklady.a rozhodl se .

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
provozní náklady jsou plus mínus stejné. Není tam výraznější rozdíl.
Membrána: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza/aquafilter-membrana-75gpd
Doporučuji našeho průvodce výběrem reverzní osmózy: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reverzni-osmoza/pruvodce-reverzni-osmozou

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Reverzní osmóza UST-M RO3 75GPD 30.11.2016 07:37 Dobrý den. Jsem začátečník a zvažuji koupi této osmozy. Spíš mě zajímají vaše osobní zkušenosti, výhody nevýhody. Je možné si vyrobit třeba 60l čisté vody a pak třeba týdně 30l? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
tuto osmózu používáme každý týden každou sobotu. Za cca hodinu vyrobí jeden 10l kýbl vody (záleží na tlaku ve vodovodním řádu). Vody můžete vyrobit dle libosti, záleží pouze na tom, jak dlouho ji necháte zapnutou. Pro použití v akvaristice je tato osmóza zcela dostatečná. Pokud však někdo chce vyrábět velká kvanta vody, bude potřebovat nějakou dražší a větší, jelikož bude pohodlnější.

Mohlo by vás zajímat