Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Nano čerpadlo 2000l/h

Kód produktu 754

Nano proudové čerpadlo. Celý popis

490 Kč
405 Kč bez DPH
Kdy bude skladem?
Není skladem
Brzy naskladníme, nechte si Zaslat upozornění.
  • Doručení objednávky

    dnes

    Zboží není skladem?

  •  
  • Doručení objednávky

    dnes

    Zjistěte během chvíle termín naskladnění

  •  
  • Doručení objednávky

    dnes

    Obratem Vám termín zodpovíme

  •  
  • Doručení objednávky

    dnes

    Po naskladnění Vás upozorníme emailem

  •  
  • Doručení objednávky

    dnes

    Následně můžete provést nákup

  • Termín naskladnění zjistíte ZDE

Velmi malé proudové čerpadlo o výkonu 2000 l/h.

Příkon: 2.5W

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde: Přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení s textovým komentářem, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: 754
Výrobce: Proudová čerpadla Super Aquatic | Vše od Super Aquatic
Kategorie: Proudová a cirkulační čerpadla do akvária
Dostupnost: na dotaz (zaslat dotaz)
Průtok proudového čerpadla: 1800-3000 l/h

35 dotazů k produktu Nano čerpadlo 2000l/h:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 22.02.2020 17:06

rozměry pls. děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

rozměry čerpadla jsou: 7 x 6 x 5 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 3000 l/h 07.01.2020 12:59

Dobrý den.Mám dotaz,jaké by jste zvolil proudové čerpadlo pro akvarium juwel trigon 350 a jeho umístění.Roztřikovací rampa vychází ze zadního rohu cca do půlky jedné strany a sání je v zadním rohu.Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

doporučil bych umístění na boční šiknou stěnu tak, aby proud směřoval stejným směrem jako vývod z filtru. Výkon postačí 2-3000 l/h.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 05.07.2019 12:15

Dobry den, mam akvarium Juwel 125L fitrace Juwel Bioflow 3.0 výkon: 500l/hod příkon: 5,5 W objem filtru: 3 litry a mam tam par dekoraci kameny a jeden velky koren a prijde mi ze mam spatnou cirkulaci vody nejen diky dekoraci ale i kvuli rostlinam. Chtel bych se zeptat jestli bude stacit proudove cerpadlo 2500 l/h a jestli to neni moc silne nebo bude lepsi 2000 l/h? Co by jste mi doporucil osobne co by bylo lepsi aby voda nebyla prilis moc v obehu a naopak diky za odpoved :)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

proudové čerpadlo o výkonu 2500 l/hod bude již příliš silné. Osobně bych zvolil spíše slabší čerpadlo, nejlépe pak regulovatelné.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 23.05.2019 09:40

Dobrý den, Mám akvárium 90x40x40 a velmi slabý proud. Rostliny v přední části se prakticky nepohnou. Uvažuji o zakoupení proudového čerpadla. V nabídce jsem ale našel spíše silnější modely, nechci aby byl proud zase moc silný. Jaký model pro mou velikost akvária byste doporučili?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výkon proudového čerpadla se velmi špatně odhaduje. Osobně tak doporučuji zakoupit regulovatelné čerpadlo u kterého lze výkon snadno nastavit podle potřeby.

Konkrétně pak doporučuji produkt "Regulovatelné proudové čerpadlo 1000-3000 l/h". 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 24.04.2019 14:44

Dobry den, jakym spusobem sa da zkontrolovat cirkulacia vody v akvarium kde jsou kameny a rostliny??? (teda jak sa da otestovat či v kazdem rohu, strede je prud). Mám 112L akvarium rozmery 80x35x40cm na zadni stene roztrikovací rampa v strede.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

správné proudění jde zpravidla vidět vizuálně a to tak, že se listy rostlin lehce uhýbají v proudu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 19.04.2019 14:00

dobrý den.rád by som sa opýtal,že či toto čerpadlo je hrozbou pre malé ryby a krevetky ?ak ano jak by som vedel zvýšit prud vody v akvárku 100X50X50 mám tetra tec ex 800 plus a nerobí dostatočný prud vody na zásobovanie rastlín živinami a co2.za pomoc dopredu dakujem.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

proudové čerpadlo zpravidla problém pro živočichy není. Je však potřeba zvážit zda nemáte vyšší rostliny, kterým by mohl silnější proud v akváriu vadit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 13.04.2019 12:15

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda bude vhodné Proudové čerpadlo 2500 l/h do akvária 240l 120x40x50 používam filtr aqua nova 1500 dékují

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s proudovými čerpadly je to vždy složitější a těžko se radí. Záleží totiž jaký máte layout a jak moc je akvárium zarostlé. Každopádně silnější proudové čerpadlo Vám nedoporučuji.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 06.03.2019 13:34

Dobrý den mám akvárium 100x40x40 a filtr Eheim 250 classic.... Je toto čerpadlo vhodné? Díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto proudové čerpadlo bude pro Vaše akvárium příliš silné. Osobně bych spíše pořídil výkonnější filtraci o výkonu minimálně 1000 l/hod.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 18.02.2019 13:43

Dobry den jak silné čerpadlo do akvaria 370l díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

záleží jak silnou filtraci již máte. Osobně bych zvolil proudové čerpadlo o výkonu cca. 2000 l/hod. Nejvhodnější však jsou regulovatelné u kterých si můžete výkon upravit podle potřeby.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 02.02.2019 15:37

Dobrý den, mám 300 litrové akvárium o délce 3 metry. Nasávání vody je z jedné strany akvária a výpusť z druhé, ale proudění v nádrži je zhruba jen do poloviny. Chtěla bych dát doprostřed akvária malé čerpadlo, jen aby se pohybovala voda, nic silného. Jediná možnost jak umístit čerpadlo je pomocí přísavky na vnitřní stranu akvária, ale čerpadlo musí být otočeno po směru proudu, to znamená, že potřebuji přísavku z boční strany čerpadla. Co byste mi doporučili? Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přesně Vašemu dotazu nerozumím. Toto proudové čerpadlo je jak píšete na přísavku a lze ho tak umístit na jakoukoliv stěnu v akváriu a díky otočnému kloubu můžete čerpadlo nasměřovat jak potřebujete.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 28.01.2019 22:49

Dobrý den, mám akvárium 125l a uvažuji o pořízení proudového čerpadla ale nevím jestli nano čerpadlo 2000 l/h nebo resun 1000l/h. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro Vaše akvárium bude vhodnější proudové čerpadlo o výkonu 1000 l/hod.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 28.01.2019 09:01

Dobrý den,u tohoto proudového čerpadla 2500 litrů za hodinu máte napsané že je pro akvária do 350 l.To samé je napsané i u čerpadla 3000 litrů za hodinu.Mám akvárium 200 litrů d-100 cm,š-40 cm a v-50 cm.Filtr mám čerpací hlavu s průtokem 500l s biomolitanem.Rostliny mi pěkně rostou jenom v okolí filtru,zbytek rostlin a to asi ve dvou třetinách stagnuje,prostě bída.Potřeboval bych zvýšit prudění vody ale nevím jaké čerpadlo vybrat, ať není silné nebo naopak slabé.Můžete mi prosím poradit s výběrem čerpadla.Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u proudových čerpadel záleží jak máte akvárium zarostlé. Pokud jak píšete máte akvárium méně zarostlé tak bych spíše doporučil tuto slabší verzi o výkonu 2500 l/hod.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 13.11.2018 07:36

Dobrý deň . Aký je rozmer čepadla ?? V tech.parametroch píšete 1800-3000l ale nepredpokladám, že je regulovateľné ... Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

rozměry čerpadla jsou: 7 x 6 x 5 cm.

V technických parametrech je uváděno rozpětí ve, kterém se čerpadlo nachází. Tedy má výkon 2000 l/hod a není regulovatelné.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 11.10.2018 18:36

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat mám akvárium o délce 50x25x30 - 37L, mám v plánu tam umístit závěsný filtr, a do akvária umístit Co2 difuzor, problém je že vnější filtr mi neudělá dostatečný proud v akváriu aby mi to rozneslo CO2 až ke dnu. Je možné použít toto čerpadlo Nano 2000l/h? Popřípadě jak je veliké ať mi nezabere 1/2 akvária neb ať není příliš silné. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nano proudové čerpadlo Vám nedoporučuji. Na takto malé akvárium by bylo příliš silné a rychle by jste ho zase vracel.

Osobně bych zakoupil vnější filtr SUNSUN HW-603B, který bude výkonově dostatečný pro Vaše akvárium.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 08.09.2018 17:52

Dobrý den, je toho čerpadlo vhodné pro 180l akvárium? Nebudou tam ryby moc lítat? Díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

na tento dotaz bohužel neznáme odpověď. Vždy záleží jak silný proud v akváriu již máte a zda je akvárium více zarostlé. Osobně tak doporučujeme zakoupit spíše regulovatelné proudové čerpadlo jako je

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 24.08.2018 13:30

Dobrý den,jak silné bych mohl použít proudové čerpadlo na zvýšení oběhu akvária,jelikož mám vnitřní filtraci pouze 1000l/h v 450l akváriu Malawi.Mohu použít 3000l/h ? Nebude moc silné ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u proudových čerpadel se velmi těžko doporučuje jak silné čerpadlo lze použít. Nejlepší varianta je zakoupit regulovatelné čerpadlo a nastavit si výkon podle potřeby. Konkrétně pak doporučuji čerpadlo Jebao SW-2.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 3000 l/h 10.02.2018 17:13 Dobry den, myslite, ze ked nastavim prud z rampy externeho filtra smerom dole na bocnej stene akvaria koli distribucii co2 a cerpadlo umiestnim na protilahlu bocnu stenu, zaisti sa tym dostatocna cirkulacia vody? Akvarium ma cca 300 l (125x45x55 cm)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
u každého akvária je individuální protože každé akvárium a jeho layout je unikátní. Ale 300 litrové akvárium by mělo toto čerpadlo bez problému zvládnout.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 18.11.2017 12:20 Dobrý den, mám 200litrové akva. kde mám rozstřikovací rampu po celé zadní straně, přesto je proud slabší než bych potřeboval. Kam umístit proudové čerpadlo aby se proudění vody zlepšilo. Pokud jej umístím na bok nádrže, logicky musím rozbít proud, který vytváří rozstřikovací rampa. Mám jej tedy umístit pod rampu aby proud směroval stejně jako ona v čelu nádrže? Nebo si dá nějak zvětšit síla proudu přímo v rampě? Myslím jinak než výměnou filtrace. Napadlo mne zakoupit čerpací hlavu a tu připojit přes nějakou Y redukci na stejnou rampu jako filtraci.. Co byste mi doporučili? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o velmi specifický dotaz, který se bez přístupu ke konkrétnímu akvárium zodpovídá velmi těžko. Nejspíše bych umístil proudové čerpadlo pod rozstřikovací rampu jak píšete. Bohužel bez výměny filtrace nejspíše nepůjde zvýšit průtok z rampy, čerpadla na hadici již s jedním čerpadlem nejde umístit, dělalo by to neplechu. Případně můžete pod Vaši rozstřikvoací rampu umístit další a na tu napojit silnou čerpací hlavu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 24.09.2017 21:32 Dobry den, mam 200litrove akvarium a filter s prietokom 700l/h takze potrebujem cerpadlo, bude toto cerpadlo vhodne do 200 litroveho akvaria?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano bude, i když je to velmi individuální dotaz (záleží přes co všechno se proud musí dostat). Ale přesto si myslím, že čerpadlo bude vhodné.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 3000 l/h 19.09.2017 13:02 Dobrý den nepozdává se mi proud v akvarku mám 200l a filtr Eheim 1200l/h.+co2 Muj dotaz směřuje mám to řešit nějakým proudovým čerpadlem?Aby to nebyl oblud v akváriu.Když rostrikovací rampu posunu tak cca 20 cm pod hladinu tak kytky jsou v proudu ale hladinu mám mrtvou tak jsem uvažoval nad rampu zasadit proudové čerpadlo. Nebo existuje nějaká čerpací hlava kterou napojím do rostřikovací rampy? Nebo mám proud v pořádku a nemám hledat blechy? Co by jste mi poradil?Já jsem totiž asi před měsícem rampu u hladiny přetočil vstřikovacími otvory směrem k substrátu a kytky se mi nádherně vybarvili ale u hladiny se mi začala dělat zelená vláknitá řasa tak mám podezření že na hladině nebyl dostatečný proud protože když jsem měl rampu natočenou aby čeřila vodu bylo vše ok.Co byste radil díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
rostliny by se měly při správném proudu velmi mírně pohupovat a hladina by se měla velmi lehce vlnit - aby úplně nestála.
Osobně bych přidal Koralia 900 - je velmi nenápadná a malá: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/proudova-cerpadla/hydor-koralia-nano-900
Maximálně Koralia 1600.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 2500 l/h 20.10.2016 06:57 Dobrý den, mělo by být čerpadlo puštěné celý den, nebo jen za světla? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
někdo preferuje jen přes den, někdo nechává zapnuto celý den. Záleží samozřejmě na účelu, proč je proudové čerpadlo pořizováno. Pokud je použito pro lepší distribuci živin a CO2 pro rostliny, dává smysl jej zapínat jen přes den, kdy probíhá fotosyntéza. Pokud je použito např. pro ryby upřednostňující vyšší proud, pak bych jej nechal zapnuto vkuse.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 5000 l/h 17.10.2016 20:52 Dobrý den, jak je toto čerpadlo hlučné? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, hlučnost je vždy velmi subjektivní ale patří mezi ta tichá.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 13.10.2016 06:58 Dobrý den, Mám Juwel Lido 120 l s filtrem o vykonu 500 l/h. Na protější stěně mam umístěný difuzor s CO2. Myslíte, že je proud z filtru dostatečný, nebo pro ideální přísun CO2 k rostlinám bude potřeba čerpadlo? Děkuji za odpověď!

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
je to velmi individuální podle toho, zda jsou v akváriu nějaké překážky - hustý porost rostlin, dekorace apod. Mělo by platit, že by se většina lístů rostlin měla jemně pohupovat. Záleží také samozřejmě na síle osvětlení - velmi silně osvětlené akvárium s rychlým růstem rostlin vyžaduje podstatně kvalitnější proud než středně osvětlené. Případný slabý proud doporučujeme řešit proudovými čerpadly: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/proudova-cerpadla

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 19.05.2016 15:42 Dobrý den, mám juwel rio 180l akvarium kedze tam uz filter bol tak som si este dokupila vonkajši eheim experience 250 s vykonom 700l . Chcela som sa opytat ci je pre mna to cerpadlo potrebne a kam ho umiestnit co2 mi prechadza cez atomizer

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
tato proudová čerpadla se instalují do akvárií, kde se silněji svítí. V takových akváriích mají totiž rostliny vyšší požadavky na dostupnost živin a CO2 a to se k nim dostane jedině pomocí silnějšího proudu. Tato čerpadla se umísťují zpravidla na boční stěnu akvária,ale není to podmínkou.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 10.05.2016 07:02 Dobrý den, mám 150 l akvárium, metr na délku, půl metru na výšku, více zarostlé, filtr fluval 204 s výkonem kolem 300 l za hodinu a proud vody je zanedbatelný. Stačilo by toto proudové nano čerpadlo, nebo by bylo lepší výkonnější 2500l za hodinu? V akva mám línější ryby jako čichavce perleťové a mřenky nádherné, a nedokážu si představit, jak silný proud čerpadlo udělá, tak aby mi to ryby příliš neprohánělo. A kam čerpadlo nejlépe umístit. Za odpověď děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
silnější čerpadlo než 2000 l/h bych určitě nevolil. Tady jsme natočili např. čerpadlo 1600 l/H: https://www.youtube.com/watch?v=nybXbf_qIlU v 300 l akváriu.
Čerpadlo se většinou umísťuje na boční stěnu akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 22.01.2016 12:17 Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda jde toto čerpadlo regulovat nebo nikoliv? Potřebuji zvýšit proud v akváriu kvůli lepší distribuci živin a CO2, tak uvažuji nad koupí tohoto nano čerpadla. Ještě bych se chtěla zeptat, kam je vhodné toto čerpadlo umístit. Rampu mám na zadní straně akvária a nasávání filtru v pravém zadním rohu. Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, čerpadlo nemá regulaci, zpravidla to ani proudové čerpadla nemají, až ty v hodnotě nad 2 500 Kč. Čerpadlo umístěte tak, aby Vám nejlépe kolovala voda po celém akváriu, ideální je tedy obvykle přichycení na boční sklo (například nad vývod CO2 - aby byla voda s CO2 roznesena po celém akváriu).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 5000 l/h 19.01.2016 07:54 zdravim,prosim vas jake cerpadlo do 150cm dlouheho akvaria ? dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
u takovýchto akvária se to obvykle řeší tak, že se do obou zadních rohů umístí čerpadlo (potřebujete tedy 2 čerpadla) a nasměrují se pomocí kloubu na čerpadle na 1/3 délu od okraje čelní stěny. (jakoby dopředu do středu akvária). Pak obvykle postačí výkon do 2500 l/h.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 3000 l/h 10.01.2016 13:11 Dobrý den, jaké čerpadlo s co nejtišším chodem by jste mně doporučili pro akvárium 400litrů, filtr JBL 1500e? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
záleží jak silný proud. Vždy je to individuální a záleží jaký máte layout, jak je akvárium zarostlé a zda jsou v akváriu umístěny dekorace. Doporučil bych jedno z těchto dvou čerpadel (skladem budou obě v průběhu příštího týdne):
Obě čerpadla patří mezi ty tichá.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Proudové čerpadlo 5000 l/h 01.11.2015 18:52 Dobry den chtěl bych se zeptat jestli je nutné mít čerpadlo zaplé stále nebo stačí spouštět s co2. Děkuji za odpoved

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
stačí jej pomocí spínacích hodin spouštět jen přes den, kdy probíhá fotosyntéza.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Nano čerpadlo 2000l/h 24.05.2015 10:02 Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, mám 112l akvárium kde mám filter JBL 701, ktorého výkon s filtračnými médiami je okolo 350 - 400 l/h (píše sa v manuále). Chcel by som vedieť či toto čerpadlo bude postačujúce na moje akvárium alebo by ste mi odporučili výkonnejšie a ako by som ho mal umiestniť. Rampu mám na bočnej stene tak umiestniť čerpadlo pod rampu a rampu prikloniť do smeru prúdenia čerpadla aby bol jednotný prúd? Za odpoveď ďakujem.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, je to velmi individuální, záleží například zda jsou v proudu nějaké překážky ale obecně by toto čerpadlo mělo pro Vás být dostačující (jeden náš zákazník volil pro podobné akvárium stejný výkon a byl spokojen). Případně lze poté vyměnit i za jiný výkon v případě nespokojenosti.

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​



Mohlo by vás zajímat