Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!
555 444 753(Po-Pá: 7-15h.)
Expedujeme ihneddoprava zdarmasklad v OpavěDokážeme poradit

Osvětlovací rampa 2x24W T5 stavebnice

Kód produktu: S793

Stavebnice pro výrobu osvětlovací rampy na akvárium. Celý popis

1 049 Kč
867 Kč bez DPH
40,35 €
33,35 € bez DPH
Kdy bude skladem?
Není skladem
Brzy naskladníme, nechte si zaslat upozonění.
  • Není skladem

    Zboží není skladem?

  •  
  • Zjistit termín

    Zjistěte během chvíle termín naskladnění

  •  
  • Kontakujteme Vás

    Obratem Vám termín zodpovíme

  •  
  • Zašleme upozornění

    Po naskladnění Vás upozorníme emailem

  •  
  • Vytvoření objednávky

    Následně můžete provést nákup

  •  
  • Termín naskladnění zjistíte ZDE

Stavebnice pro výrobu osvětlovací rampy na akvárium.

V e-shopu nabízíme následující 3 stavebnice k sestavení ramp s různými výkony:

2x24W

2x39W

2x54W

2x80W

Jednotlivé sestavy se liší jen délkou a druhem použitého předřadníku. Sestava obsahuje vše potřebné a sice:

1) Předřadník OSRAM příslušného výkonu dle vybrané stavebnice

2) Bílou lištu potřebné délky dle vybrané stavebnice

3) Krytky na lištu

4) Čtyři vodotěsné patice včetně těsnění

5) Potřebné kabely pro propojení

6) Flexi kabel s vypínačem pro zapojení do zásuvky

7) Voděodolné lepidlo

Zářivky nejsou součástí balení.

Jakmile tedy máte vše potřebné, můžeme se pustit do sestavení stavebnice:

Výběr vhodné rampy

Nejdříve je třeba se rozhodnout, kterou ze tří stavebnic zvolit. Sestava 2x24W je připravena na použití zářivek T5 délky 55 cm. Celková minimální délka rampy je tedy 60 cm i s paticemi. Aby ji bylo možné pohodlně uchytit na okraj krytu, je potřeba, aby byla trochu delší. Ve stavebnici dodáváme lištu vždy delší, abyste si mohli potřebný rozměr uřezat nožem, takže bude sedět přesně na Vaše akvárium.

Minimální délka sestavy 2x39W je 90 cm a sestavy 2x54W potom 120 cm.

Samotné sestavení stavebnice

1) Uchopte přibalenou lištu a nožem ji uřežte na Vámi požadovanou délku, aby seděla do Vašeho krytu.

1

2) Zašroubujte zářivku do přiložených patic a přiložte k liště, na které si poznačte vzdálenost patic od sebe.

2

3

3) Nyní odložte patice se zářivkou stranou a uchopte gumové těsnění. Nyní jej přiložte k poznačenému místu na liště a obkreslete otvory v těsnění na lištu. To stejné proveďte i u druhého poznačeného místa.

4

4) Nyní označené otvory vyřízněte nožíkem.

5

5) Cca 1,5 cm konců všech vodičů odizolujte z obou stran

6

6) Nyní provlečte jeden červený a jeden modrý vodič dírou dle následujícího obrázku

7

7) Odšroubujte rukou kryt patice. Nůžkami vydloubněte černý vnitřek patice.

8

9

8) Vodiče upevněte do patic následovně

10

9) Černý vnitřek patice zacvakněte zpět do patice. Nyní celou patici přišroubujte pomocí vyvrtaných otvorů a šroubků k liště. Body 6-9 opakujte i na druhém poznačeném místě.

11

12

10) Na druhé straně lišty opakujte postup od začátku

13

11) Nyní máte přišroubované patice se zapojenými vodiči, jejichž druhé strany volně leží v liště. Vodiče zapojte dle následujícího schématu do předřadníku: (kliknutím obrázek zvětšíte)

23

15

14

12) Flexi kabel zapojte do předřadníku dle obrázku:

16

13) Předřadník přilepte k liště přiloženým lepidlem

17

18

14) Po zaschnutí lepidla zakryjte lištu. Z jedné strany lišty vyveďte flexi kabel a připevněte koncovky.

19

20

15) Přiloženým lepidlem je libovolně možné koncovky přilepit, případně utěsnit jím všechny otvory.

16) Nyní můžete přišroubovat zářivky a rampu buď položit na akvárium, na kryt, či přišroubovat ze shora ke krytu.

21

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde: přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednací číslo: S793
Výrobce: Zářivkové osvětlení Rostlinna-akvaria.cz | Vše od Rostlinna-akvaria.cz
Kategorie: Akvarijní zářivkové osvětlení
Dostupnost: na dotaz (zaslat dotaz)
Typ zářivkového osvětlení: stavebnice osvětlení

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

05.11.2018 15:12

Zdravím Vás, je možné tuto rampu použít do krytu akvária bez krycího skla? Je možno umístit v tomto případě předřadník do lišty, nebo je vhodnější umístění vně krytu?. A jaká je šířka trubice s nasazenými paticemi. Tedy jaký nejmenší prostor potřebuji pro montáž. díky za info Radek Jaroš

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

doporučujeme určitě použití krycího skla. Předřadník můžete umístit dovnitř. Celková šířka rampy se dvěmi zářivkami je 16 cm. Výška 4 cm.

01.08.2018 10:54
Dobrý den, po delší době jsem zjistil, že svítím moc. Dvě 80W trubice jsou hodně. Dá se předělat schéma zapojení pouze pro jednu trubici? Druhou bych nepoužíval. Děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
předřadníky mají schéma zapojení paralelně. Tedy pokud Vám nesvítí jedna ze zářivek tak nebude svítit ani druhá. Musel by jste jedině koupit nový předřadník 1x80W.
06.03.2018 06:41
prosím vás, je lišta na tuto stavebnici alespoň dvoumetrová děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, lišta měří přesně 2 metry.
17.01.2018 22:57
dobrý den , chtěl bych se zeptat co by jste doporučili za světlo na 155x30x75 akvarium .... chtěl bych i náročnejší rostliny děkuji .
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro náročnější rostliny doporučuji 2 kusy tohoto svítidla:
01.01.2018 12:07
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali daná sestava stačí pro rostliné akvárium o rozměrech 120*50*50, pokud chci pěstovat i trochu náročnější roslitny. Případně co byste doporučil jako alternativu. Díky Kolář
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejspíše to bude málo. Doporučil bych Vám dva kusy tohoto svítidla: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-a-serie-120-140cm-65w-a1201
12.11.2017 11:32
Dobrý den jaká je celá délka lišty u této stavebnice a u stavebnice 2x39W a jaká je její výška a šířka ?? Potřeboval bych aby měla délku aspon 130cm . děkuji předem za vaši odpověd . S pozdravem Fojtík
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, obdržíte lištu v délce 2m, jak ji zkrátíte záleží již zcela na Vás - takže s minimální délkou 130 cm není žádný problém. Šířka rampy se zářivkami je 16 cm, výška 4 cm.
17.09.2017 17:49
Zdravim Chcem sa este opýtať aká je dlžka trubice typu stavebnice 2x54W?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, různí výrobci mají při stejné wattáži rozdílné délky trubic. Nejčastější je však 54W zářivka v délce 115 cm:
17.09.2017 15:45
Dobrý deň . Sú aj tie stavebnice na dĺžku akvária 150 cm.120 cm je dosť krátka . Ďakujem . S pozdravom pekného dňa .
17.09.2017 15:06
Dobrý deň Chcem sa opýtať, že ktoré s týchto stavebníc by bolo vhodne pre moje akvárium, momentálne tam mam led osvetlenie ale rastlinám sa prinom vôbec nedarí. Akvárium je 100 litrové a šírka akvária je 70 cm. Ďakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, typ osvětlení nemá vliv na růst rostlin. Přesněji nějaký rozdíl zde je, ale tak minimální že při tolika parametrech v akváriu nemáte šanci rozdíl rozeznat. Spíše bych se zaměřil na jiné důvody, proč se rostlinám nedaří. Může to být nedostatečně silné osvětlení, chybějící CO2, slabá filtrace ... může toho být mnoho a samozřejmě záleží i na pěstovaných rostlinách.
19.07.2017 05:22
jaký typ předřadníku dodáváte?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Osram QTP.
31.05.2017 10:31
Dobry den.Prosim vas mozem sa opitat je to svetlo aj cele vodotesne?Chcel by som to namontovat do plastoveho krytu a vymenit to za stare T8 neonky.Mozem to priskrutkovat o ten plast co je v strede s tym preradnikom.Mam tam teraz dve 18W,co je 36W a zda sa mi to malo to osvetlenie,takze dve T5 24W by bolo 48W,takze by to bolo lepsie to osvetlenie.Toto sa mi zda malo co mam teraz pre rastlinky. Dakujem za onfo
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejedná se o svítidlo ale stavebnici, tzn. záleží jak si jej složíte. Z podstaty však nemůžou být zářivky ponorné. Nicméně je možné umístit osvětlení následně do krytu, protože má dostatečnou ochranu před stříkající vodou.
17.04.2017 10:22
Dobrý den, lze sadu 2x24W dodat s předředníkem na nižší výkon, cca 2*15W ? Děkuji Růžička
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel tyto předřadníky v nabídce nemáme.
21.02.2017 12:14
Dobrý den, v případě akvária 130x50x50 bude dostačují 2X 2x54W stavebnice doplněná o 4 ks reflektorů i pro náročnější rostliny je to tak?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, pro uvedené akvárium bude osvětlení 4x54W naprosto dostačující i pro ty nejnáročnější rostliny.
09.02.2017 11:35
Dobrý den. Zajímalo by mě, pokud to ovšem není tajemství, jaký předřadník je v této stavebnici. Že je to elektronický osram to vím, ale jedná se mi o přesné typové označení. Děkuji za vaší odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, řada QTP-5
01.02.2017 14:08
Dobrý deň chcel som sa informovať v akej vzdialenosti majú byť žiarivky a vodnej hladiny.  Ďakujem.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, výrobce zářivek tento údaj neuvádí. Voda se však nesmí dostat ke kontaktům.
22.01.2017 10:20
Dobrý den mám 120cm aqvarko potřebuji do krytu zabudovat světlo které mi dopotučíte pokud máte led nebo jiné
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, máme LED i zářivky. Napište mi nejdříve všechny tři rozměry akvária (délka, výška, šířka) a zda plánujete pěstovat nenáročné (cryptocoryny, echinodory, microsoria) nebo náročné rostliny na světlo (červené, kobercové). Bez těchto údajů nedokážu svítidlo doporučit. Pokud již máte kryt se zářivkami, tak mi napiště i délku těchto zářivek, abych případně doporučil i svítidlo se snadnou instalací do krytu.
16.01.2017 07:40
Dobry den, prosim Vas stacili by dve stavebnice na akva 140*50*60 keby som tam dal led ziarivky. Myslim rastlinne akvarium. Dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
LED trubice nelze používat místo klasických zářivek - mají zcela jiné zapojení.
LED trubice v podstatě dnes v akvaristice nikdo nepoužívá (podstatně více nevýhod než výhod). Doporučuji určitě spíše nějaké LED světlo: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-a-serie-120-140cm-65w-a1201
15.01.2017 18:59
Dobry den, prosim Vas stacili by mi dve stavebnice na akva 140*50*60 v kombinacii s led ziarivkami? Myslim rastlinne akvarium s kobercovkami.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, toto osvětlení by stačilo i na náročné rostliny v 420 l akváriu.
08.01.2017 10:02
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné toto osvětlení sestrojit i pro akvárium s rozměry 60x30x30 tak aby sedělo v krytu 60 cm ?? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano je to možné. Vždy záleží ne délce použité zářivky.
Pokud tedy použijete zářivku 24 W T5 55 cm, tak rama bude mít délku přesně 59 cm:
26.11.2016 16:57
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně rampy. Je normální že ihned po rozsvícení nesvítí zářivky naplno, ale svítí pouze kraje a střed se rozsvítí naplno až po chvíli, nebo jsem špatně zapojil kabely? Děkuji, Humplík
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejedná se o chybu. Zářivkám vždy trvá něž se rozžhaví. Nejprve se začnou žhavit u patic a postupují přes celou délku.
07.11.2016 07:07
Dobrý den, mám na akvariu akvarijní kryt FIN, mam tam jednu rampu primo od vyrobce toho krytu a ted chci zacit pestovat narocnejsi rostliny takze chci ještě jednu rampu, ta co tam je stala asi 2500 a podle obrazku mi neprijde nijak vyrazne jina než tato stavebnice. Je ale možné tuto rampu dat i do krytu, nebo je jen pro přímé položení na akvarium, děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
tuto stavebnici můžete uchytit kdekoliv. Nevím však samozřejmě, jak máte kryt řešen. Vždy však lze najít nějaký způsob, jak rampu ke krytu uchytit.
04.11.2016 07:50
Dobry den, Objednal som si u Vas 2x stavebnicu 2x39W a dostal som jeden uvedeny predradnik Osram a druhy no name (dmr lighting) ktory ma ine schema zapojenia a jednu dierku na pripojenoe navyse. Ako mam postupovat pri tomto predradniku? Viete mi zaslat obrazovy postup aj pre tento predradnik? Dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, schéma zapojení naleznete zde (včetně barev drátků):

01.11.2016 06:20
Dobrý den, měl bych dotaz zda by se vešly tyto sestavy na 40cm široké akvárium. Tedy akvárium 100x40x60. Případně ještě jeden dotaz, jestli by byl i dostatečný tok světla i pro výšku 60cm? Děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
stavebnice 2x39W zabírá prostor kvádru o rozměrech 100 cm na délku (lze libovolně prodloužit nebo o něco zkrátit), 16 cm na šířku a 6 cm na hloubku.
Počet kusů zářivek záleží na tom, zda v akváriu pěstujete rostliny a pokud ano, tak zda jsou nenáročné nebo náročné. Pro velmi náročné rostliny 2 trubice stačit nebudou. Pro nenáročné ano.
23.10.2016 11:08
Dobrý den můžete mě prosím napsat šířku sestavy 24w děkuji Behenský
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, šířka se zapojenými zářivkami je 16 cm.
23.09.2016 07:01
Dobrý den, jaká je celková šířka tělesa?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
celková šířka od konce patice k druhému konci patice je 16 cm.
28.08.2016 11:22
Dobrý, chcem sa spýtať či je možné pri osvetľovacej rampe 2x24 w t5 stavebnici pestovať aj náročnejšie rastliny napr. kobercovky. Rozmery akva 80x35x40cm.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano je to možné (ač budete s tímto výkonem na spodní hranici toho aby Vám rostly náročné rostliny na světlo). Určitě doporučuji k osvětlovací rampě hliníkové reflektory:

Více o síle akvarijního osvětlení naleznete zde:
24.08.2016 14:54
dobrý den, lze dát do ramp led žárovky ?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, lze. Nicméně k tomuto účelu rampa neslouží. U LED trubice Vám stačí zapojení patice pouze na jedné straně a nepotřebujete předřadník, který je součástí balení.
Doporučuji zakoupit LED trubice:
+ vodotěsné patice T8:
Ke krytu můžete LED trubice připevnit pomocí klipsů T8:
22.08.2016 07:13
Dobrú deň. V akej výške by malo byť osvetlenie akvária nad hladinou vody?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
to záleží na tom, kolik zářivek nad hladinou bude. Pokud je nad hladinou např. jen jedna zářivka, musí být výše, aby osvítila rovnoměrně celou plochu akvária. Pokud budou např. 4, pak stačí i 5 cm nad hladinou.
22.07.2016 06:52
dobrý den potřeboval bych rampu o délce 172cm / osvětlovací trub. 150cm/ je možné tuto délku u Vás objednat popřípadě cena? Děkuji ps, rozměry mého akvária 174x50x55
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pokud se ptáte konkrétně na tuto stavebnici osvětlovací rampy, tak dodáváme lištu o délce 2 m. Můžete si ji tedy nařezat snadno nožíkem přesně na takovou délku, jakou potřebujete.
Předřadník je dodáván na zářivky T5 80W, které mají délku 145 cm. Jiný rozměr zářivek se ani nevyrábí - 145 cm je maximum.
Pokud si přejete nějaké již hotové osvětlení, pak toto: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/odyssea-dual-pro-2x80w-152-192-cm Délka je 150 cm. Delší osvětlení na trhu neexistují, jelikož se nevyrábí delší zářivky než 145 cm.
06.07.2016 20:02
Dobrý den , lze zde použít stmívač ? děkuji .
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
stmívače fungují vždy jen u LED osvětlení. Stmívání zářivkového osvětlení je nemožné (respektive možné pomocí zakoupení velmi drahého předřadníku, který by mnohonásobně převýšil cenu sady).
22.06.2016 07:18
Hezký den, mám 2m akva a rád bych trubice o délce 150cm (doposud jsem měl T8 v klasických zářivkách, ale bohužel přestali fungovat po roce). Je moźné tuto stavebnici koupit také pro T8? Případně dá se koupit zářivka T5 v délce 150cm? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
zářivková technologie T8 už se v podstatě nevyrábí. V současné době se již nabízí pouze LED technologie a vyrábí se ještě omezeně T5. Na T8 už se maximálně vyrábí náhradní díly.
V nabídce máme i dlouhou osvětlovací rampu: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/osvetlovaci-rampa-2x80w-t5-stavebnice
Používají se u ní tyto zářivky: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zarivka-osram-lumilux-ho-80w-865-t5-144-9-cm
24.05.2016 14:25
Dobrý den,mám kryt 180cm vyhovovali by mi trubice 150cm dlouhé s příkonem 58w ve vaší nabídce je 54w předřadník..bude to fungovat?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejsem si jistý otázkou. Pokud máte předřadník s wattáží 54 W, tak je nutné dodržet wattáž u zářivek, tedy mít 54 W zářivky.
18.05.2016 12:06
Dobrý deň. Mám akvarium o rozmeroch 80x35x40 cm (d,s,v). Je pre neho vhodná rampa 2x24w t5 stavebníci na pestovanie rastlín.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, je vhodná. Doporučujeme však zářivky umístit "cik-cak", jelikož 24W zářivka měří jen 55 cm. Takto dosáhnete osvětlení po celé délce akvária. 39W zářivka se nad něj naopak nevejde.
11.05.2016 09:42
Dobrý den, chci se zeptat jak široká je ta osvětlovací rampa i se zářivkami? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, lištu dodáváme o délce 2 m a je již na Vás jak ji zkrátíte. Rovněž je také volba, jak dlouhé zářivky zvolíte (jedna wattáž může mít různé délky), například v nabídce máme zářivky o délce 115 cm (54 W): http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/nahradni-zarivky
08.05.2016 15:58
Dobrý den. Jestli jsem měl při objednávání tohoto osvětlení-stavebnice z něčeho vítr, tak to byly ty dráty ... kam přijde modrý, kam červený ... (Nejsem zrovna kutil domácí :o) ... Ale říkal jsem si ... "neblázni, je tam schéma, to dáš" :o) ... Teď už si bohužel nejsem tak jistý - v balení bylo jen klubko černého drátu :o) ...
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, na obrázku máme nakreslené dvě barvy vodiče, aby se v schématu lépe orientovalo. Dodáváme však jeden vodič v celku. Je to z toho důvodu, že každý ze zákazníků umisťuje předřadník na jiné místo, kdybychom poslali tedy vodič rozdělený na 2 poloviny, tak bychom tím komplikovali umístění, jelikož by si zákazníci nemohli nastříhat vodič na požadované kusy.
Zapojení je jednoduché. z každé patice jdou dva vodiče do předřadníku. Pouze u dvou ze čtyř patic se jedny vodiče navzájem spojí svorkovnicí. Zkuste si případně vodiče polepit pro lepší identifikaci.
28.04.2016 13:11
Dobrý den. Je možno použít tuto osvětlovací rampu jen na jednu zářivku? Děkuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, v této rampě je standardně předřadník Osram, u kterého to nelze, ale pokud budete mít zájem, tak předřadník můžeme vyměnit za stejně kvalitní předřadník značky DMR, u kterého je to možné.
28.03.2016 09:23
Dobrý den, Mám akvárium o rozměrech 80x30x40 (DxŠxV). Ale mám v něm světlo nedostatečné pro pěstování rostlin a už vubec ne kobercovek. Chtěl bych se zeptat, zda bude dostačující rampa 2x24 a nebo silnější 2x39. Předem děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
osvětlovací rampu 2x39W do krytu bohužel nedostanete, jelikož jen zářivky měří 85 cm. Jedinná možnost je použití zářivek 24W nebo LED osvětlení: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/led-osvetleni-lfl-cl-800-27-w-bila
26.02.2016 09:23
POPROSíM VAS O CENU OSVETLENIA 2 KRAT 80w
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, cena za osvětlovací rampu 2x80 W je 1249 Kč / 46.26 EUR:
08.01.2016 18:14
Dobrý den, vejde tato sada do krytu který má uvnitř 119,5cm? Děkuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, vejde.
06.10.2015 09:09
Dobrý den ještě bych se chtěl zeptat. Všude píšou že u předřadníku bych měl udělat v krytu otvory aby se neprehrival když to bude zadelany neprehreje se mi. Nerad bych vyhořel. Předem děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, lišta má z jedné strany otvory, kdybyste chtěl celou rampu například přimontovat k dřevěnému krytu. Nicméně i bez otvorů by nedošlo k přehřátí předřadníku, ten nedosahuje takových teplot. Na povrchu je teplý ale ne tak horký aby došlo k přehřátí, to je spíše problém u LED osvětlení.
05.10.2015 22:16
Dobrý den chtěl bych se zeptat z čeho je ta lišta. Předem děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o plast.
21.09.2015 19:10
Dobrý den, kdy bude dostupná tato rampa potřebuji 2 kusy. Tichý
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ve středu. Pokud máte zájem můžete přes email vytvořit objednávku a ihned jakmile bude zboží skladem tak zásilku odešleme.
22.07.2015 13:41
Lze sestavu přidělat nad akvárium do dřeva? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
osvětlovací rampu můžete přišroubovat nebo přilepit.
01.06.2015 08:46
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda by systém svítil i při namontování pouze 1 zářivky? Ideální počet zářivek mi vychází na 3. Čtvrtou bych měla ,,do zásoby,, pro případ, že bych se rozhodla pro náročnější rostliny. Děkuji Doli
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel to není možné, V předřadníku musí být zapojeny obě zářivky jinak by v opačném případě nefungoval. Případně, tato stavebnice obsahuje předřadník značky Osram ale kdybychom Vám jej vyměnili za předřadník DMR, tak by šlo ponechat zapnutou pouze jednu ze dvou zářivek. Kvalita obou značek předřadníků je stejná (neevidujeme jedinou reklamaci). V případě zájmu nás kontaktujte prosím na email (rozdíl v ceně by byl minimální - pár korun).
12.04.2015 19:29
Dobry den.Zmesti sa mi osvetlovacia rampa 2x39W stavebnica do krytu dlheho 1 meter.A akej dlžky by som mal pouzit reflektory na tuto stavebnicu.Dakujem.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, klasické zářivky (odkaz) mají délku 85 cm. Lištu ke stavebnici (která udává délku osvětlení) dodáváme v délce 2 metry. Lištu si zkrátíte na Vámi požadovanou délku (ve Vašem případě 1 m) a vložíte do krytu.
27.03.2015 20:17
Dobrý den jaká je prosím výška "Osvětlovací rampa 2x39W T5 stavebnice"
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, výška je 4 cm.
04.03.2015 09:42
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možné dát 2 sady (2x39W T5) do 180 cm akvária. Přesněji, vnitřní rozměr mám po nasazení krytu 179,5 cm. nikde jsem se nedočetl, jak je široká patice na tuto rampu. Děkuji za info. VZ
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejsem si jistý zda jsem otázku správně pochopil. Kompletní šířka rampy (i s paticemi) je 16 cm. Délku si určíte na základě toho jaké zářivky si zvolíte. Samozřejmě musí odpovídat dané wattáži (ve Vašem případě 39W) ale tyto zářivky moohu mít různé délky podle výrobce, například v naší nabídce naleznete zářivky 39W Osram o délce 85 cm (v tom případě pak rampa musí mít nejmenší rozměr - i s paticemi - 89 cm). Lištu (prostřední část rampy ve které je ukrytý předřadník) zasíláme vždy o délce 2 m a tu si již zkrátíte na Vámi požadovanou délku.
03.03.2015 09:53
Dobrý den, měl bych dotaz, jestli se dá namontovat do složeného setu na zářivky i dva hliníkové reflektory 80 cm pomocí klipsů http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/hlinikovy-reflektor-80-cm jde mi o to, jestli tomu nebude bránit střední část s předřadníkem. Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, lze to takto udělat a mnoho našich zákazníků to takto řeší. Střední část reflektoru nebrání a je dostatečně daleko abyste hliníkový reflektor napasoval na zářivku.
28.01.2015 08:35
Dobrý den U sestavy "Osvětlovací rampa 2x80W T5 stavebnice" neuvádíte její délku,nebo jsem to přehlédl...kolik prosím měří? Dík za odpověd PF
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
lištu dodáváme 2 m a každý si ji nařeže dle potřeby. 80W zářivky mají rozměr 145 cm: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zarivka-osram-lumilux-ho-80w-865-t5-144-9-cm
24.01.2015 20:48
Dobrý den:prosím o informaci a radu zda se dá sehnat kryt s osvětlením na akvarium o rozměrech š.55x v.40x h30cm. /55x30cm./ a to nejlépe zářivky nebo led. Děkuji za odpověď Kalous
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud nemáte akvárium od nějakého konkrétního výrobce, který vyrábí i kryty či celá akvária, tak bude obtížné sehnat kryt pro rozměry přímo pro Vaše akvárium. Případně se nabízí možnost si nechat jako mnoho akvaristů udělat kryt na míru u truhláře a pak jej osadit například takovým osvětlením jako je tato sada.
05.12.2014 10:23
dobry den,chtel bych se zeptat jestli "narvu" zarivky T5 54w (114,9 cm) + vodeodolne patice do akva krytu ktery ma vnitrni rozmer 118 cm? diky za odpoved
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
délka zářivky 54W včetně bílé patice na každé straně je cca 119 cm. Někteří to dělají tak, že použijí zářivky 39W a dají je "cik cak", takže je světlo po celé délce rampy.
Pokud byste použil tuto sadu: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/sada-osvetleni-do-krytu-120cm-2x54w-t5 pak by to možné bylo, jelikož při použití černých patic je potřeba přičíst na každé straně jen 1,5 cm. Při použití této sady je rovněž možné umístit zářivky trochu ze šikma.
16.11.2014 11:13
Dobrý den, lze u tohoto předřadníku zkombinovat jednu zářivku 24w a jednu 39w nebo musí být vždy stejné wataže? Díky
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel to není možné jelikož to nedovolí předřadník. Minimálně by se Vám po nějaké době zářivky i předřadník poškodil. Zářivky musí být stejné wattáže.
30.10.2014 19:01
Dobrý den, v popisu uvádíte minimální déklu lišty pro stavebnici. Jaká je ale skutečná (tedy maximální) délka dodávané lišty ke stavebnici? Případně je možné objednat potřebnou délku lišty? V našem případě potřebujeme délku lišty 115 cm a předřadník 2*39w. Předem děkuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
stavebnice Vám bude dodána s lištou o délce 2m.

16.10.2014 09:25
Dobrý den potreboval by som vedieť koľko je potrebne mat nad akva plac poprosil by som o rozmer výšky a šírky rampy Dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
stavebnice 2x39W zabírá prostor kvádru o rozměrecg 100 cm na délku, 16 cm na šířku a 6 cm na hloubku.
07.10.2014 15:01
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se dá jedna zářivka vypnout? Podle schématu bych řekl, že ne. Mě by stačila jen jedna 150cm, protože už dvě trubice už mám. Dalo by se to nějak vyřešit? Děkuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel je nutné zapojit obě zářivky. Můžeme Vám zaslat stavebnici s předřadníkem pro 1 zářivku, stačí když přihodíte tento produkt do košíku a v komentáři nám napíšete že si přejete předřadník pro 1 zářivku. Cena je o 100 Kč nižší.
21.09.2014 15:32
Zdravim možem umiestniť nad akvarium takéto osvetlenie vo vzdialenosti asi 10 -15 cm od vody aj bez krycieho skla? Dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano je to možné ale musíte zajistit aby se k předřadníku nedostala voda. Nejlepší možností je předřadník například zalepit silikonem (zejména zdířky pro uchycení vodičů).
16.09.2014 17:33
Dobrý den, chci se zeptat zda-li je možné zapojit do stavebnice 2x54 wattů žárovky s nižší watáží například 2x39 wattů. Předem děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel to není možné. Pro tyto zářivky je nutné zvolit předřadník s odpovídající wattáži.
12.09.2014 09:32
Dobrý den,chci se zeptat,jaká nejdelší zářivka se vleze do této stavebnice? Já mám nádrž o délce 198 cm a hloubce 55 cm,jaké zářivky bych měl použít?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, předřadníku, který osvětlení napájí, na délce zářivky nezáleží. Lištu dodáváme o délce 2m a pak už je jen na Vás jak dlouhou zářivku zvolíte, pouze musí být dodržena wattáž předřadníku (u tohoto výrobku je to 24W).

Pro toto akvárium bych Vám doporučil spíše stavebnici o větší wattáži (větší wattáž má obvykle delší zářivky, na Vaše akvárium tak dlouhé 24W zářivky pravěpodobně neseženete). 39W nebo 54W stavebnice pro Vás bude ideálnější řešení. 
12.09.2014 09:26
Dobrý den,zajímá mě Osvětlovací rampa co zde nabízíte(T5 stavebnice)Mám zakoupené trubice od Juwelu a to v délce 76,4cm(35W)Ve vaší nabídce jsem zmíněnou Watáž nenašel.A tak mě zajímá,jestli by šla použít i jina varianta co se týká W.Nebo jakou nejlépe zvolit.Děkuji Cvetan
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, tyto zářivky můžete v tomto výrobku použít. Předřadník, který napájí osvětlení je pro zářivky o wattáži od 24W do 39W, což Vaše zářivky splňuje (35W). Na délce nezáleží, patice si na lištu namontujete tak, aby vyhovovaly vaší délce.
22.07.2014 12:21
Dobry den, je možno zaslat lištu o délce 175 cm , nebude se prohybat mám akvarium o delce 190 cm. Děkuji za odpověd'
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, lišty zasíláme vždy o délce 2m. Lišty se neprohýbají (alespoň do délky 2m).
14.07.2014 14:43
Dobrý den, ještě bych se Vás chtěl zeptat na šířku od 1 zářivky ke druhé zářivce. Děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
celková šířka od konce patice k druhému konci patice je 16 cm.
13.07.2014 18:17
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se vejde reflektor na každou zářivku. Popřípadě jaký reflektor by se dal použít. Děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, všechny reflektory z naší nabídky jsou kompatibilní s touto stavebnicí. Konkrétně pro tuto stavebnici (54W) použijte reflektor 110 cm, který je určen pro 54 W zářivky.
02.06.2014 06:48
Dobrý deň, chcel som zapojiť predradník, ale nedokážem vsunúť a upevniť káble tak, aby držali v kontaktoch. Vždy sa vysunú späť a nedržia. Skúšal som aj v hornej časti zatlačiť na niektoré miesta, ale nepomohlo nič a nechcem to zničiť. Môžete mi poradiť, ako to urobiť? Do žiarivkových pätíc to šlo dobre. Ďakujem Ondrušek
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel předřadník je tzv. "bezšroubový" a vodiče se do něj pouze zasunují. Na straně kde připojujete flexi kabel by vodiče měly jít vložit poměrně lehce. Vodiče jsou na koncích zataveny, takže po zatlačení zůstanou v dírce. Na druhé straně je potřeba více šikovnosti (případně si koncovky také zatavte a poté již vše půjde lehce).
07.05.2014 23:01
Dobrý den, ponukate k osvetleniu aj system zabezpecujuci pomale rozsvietenie a ztmievanie podla casovaca ???? Dakujem za reakciu
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, takový produkt bohužel nenabízíme. Případně můžeme nabídnout LEDkové osvětlení, kde tato možnost je: odkaz led osvětlení
02.05.2014 06:49
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné toto osvětlení sestrojit i pro akvárium s rozměry 55x28 cm tak, aby dobře sedělo. Také bych se chtěla optat na sílu záření, jestli by pro hloubku 39 cm hodně vadila. Velmi děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro 55 cm akvárium bude osvětlení přesahovat hrany akvária. Samotné zářivky mají 55 cm. Hloubka je v pořádku, světla by bylo akorát.
17.04.2014 15:33
Dobrý večer, pred týždňom k nám dorazil balíček od Vás, za ktorý ďakujeme. Práve túto stavebnicu dávame dohromady. No nieje nám jasné akým štýlom máme tie všetky kábliky zapojiť do tých mini dierok. Nejako zakliknúť alebo ako. Totižto kým sme tam všetky kábliky "nasilu nastrkali", tak ten prvý už povolil a vybral. Tiež to mohlo byť radšej na nejaké zašroubovanie ako na "čokoládkach". Boli by sme veľmi neradi, aby sme zmontovanú a utesnenú stavebnicu raz museli rozoberať kvôli vypadnutému kábliku. Veľká vďaka za odpoveď. Zuzana s manželom
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, zatavené koncovky vodičů zatlačte silou do předřadníku. Po zatlačení by se měly vodiče v  zdířce "zaseknou" (uvnitř by měla být západka). Předřadníky OSRAM jsou "bezšroubové", takže bohužel nejde vodič šroubkem upevnit jako v čokoládce.
02.04.2014 17:11
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sa daný typ predradníku dá zapojiť iba s jednou trubicou? Ďakujem za skorú odpoveď. Peter
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel předřadník je konstruován k zapojení obvodu s 2 zářivkami a proto to není možné.
18.02.2014 12:06
dobry den,chtel bych se zeptat,jake rozmery ma plastova lista na vyrobu svetelne rampy.dekuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
40x40 mm.
11.02.2014 18:53
Dobrý den chtěl sem se zeptat jestli dodávátek k osvětlovací rampě (stavebnice) zářivky?Jestli ano tak jaké?předem díiy za odpověď s pozdravem Huf Jan
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, sada neobsahuje zářivky. Zářivky můžete dokoupit zde: zářivky
K Vámi vybrané sadě pasují 39W zářivky. Při výběru zářivky pouze zohledněte zda má stejný výkon jako předřadník (W) a patice musí být typu T5. Zářivky které prodáváme v našem eshopu jsou všechny kompatibilní se stavebnicemi a sadami do krytu.
09.02.2014 21:37
Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli je u produktu "Osvětlovací rampa 2x24W T5 stavebnice", elektronický předřadník s příkonem 24-39W nebo 14-24W, popřípadě jiný. A jestli by bylo možné objednat tuto stavebnici právě s tím EP s 14-24W. Děkuji Falta
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
stavebnice obsahuje předřadník 24-39W. Bohužel slabší předřadníky nemáme vůbec v nabídce.
03.02.2014 11:51
lze udělat,aby jsem zapínal a vypínal zářivky jednotlivě
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel předřadník vyžaduje aby byly zářivky zapojeny paralelně a proto nelze zářivky vypínat samostatně.

Mohlo by vás zajímat