E-shop
V kategorii: Připomínky a náměty ke stránkám
copiapoa - 27/12/2012
Funguje E-shop?Mě momentálně včera ani dnes nejde odeslat objednávka.Dík.
copiapoa - 27/12/2012
No a omlouvam za špatné zařazení do vlákna,jsem se asi ukliknul nějak,pardon.
administrator - 27/12/2012
A co přesně nefunguje? Kdy nastane chyba? E-shop by měl fungovat, testovací objednávku se podařilo odeslat. Případně můžete odeslat objednávku na emailovou adresu: eshop@rostlinna-akvaria.cz
copiapoa - 27/12/2012
Zboží jde normálně uložit do košíku,vypsat adresu atd. a při kliknutí na odeslat objednávku se neděje nic,tak jsem myslel,že neni v provozu.
administrator - 27/12/2012
Zkuste to tedy možná ještě jednou. Nevím, zda-li jste vyplnil všechny údaje. Pokud některý z povinných údajů chyběl, tak rámeček kolem políčka zčervenal. Prakticky vše, kromě komentáře je povinné.
copiapoa - 27/12/2012
Zkusil jsem znovu,byl jsem si jistý,že jsem vypsal všechno,ale přesto jsem zkusil znovu a nic.Zboží dám do košíku,potom zatrhnu platbu z česka,potom zatrhnu platbu převodem z účtu,potom vyplnim všechny údaje kromě komentáře a potom kliknu na odelat objednávku a nedějě se nic.Napadá Vás něco proč to nejde?
administrator - 27/12/2012
Podívám se na to, objednávku odešlete raději na výše zmiňovaný email: eshop@rostlinna-akvaria.cz
Za způsobené problémy se omlouváme.
copiapoa - 27/12/2012
Jasně v pohodě a uvedu do emailu,že zaplatim převodem tak to pujde?
administrator - 27/12/2012
Určitě, ještě tam připište kontaktní údaje.
marko41b - 11/02/2013
Mam problem so spatnou vazbou na e-shope. Po odoslani objednavky sa nic nedeje. Pisal som aj cez kontaktny formular a stale nic.
Neviem co sa deje, v minulosti prebiehalo vsetko pruzne.
administrator - 11/02/2013
Na všechny dotazy z mailu jsem již odepsal. Pokud nepřišel potvrzovací email a emailová adresa byla zadaná správně, tak nejspíše skončil ve spamu. Momentálně objednávky bez problému přicházejí a nikdo si nestěžoval už několik měsíců. Pokud by Vám ani z formuláře nešel odeslat mail, tak nám napište na adresu: eshop(zavináč)rostlinna-akvaria.cz
marko41b - 11/02/2013
Vsetko je pochopene a dakujem.
Sentinel - 19/02/2013
Nevím jestli jsem nekde přehlédl nějakou informaci ale z e-shopu zmizely substráty, upozornil me na to kolega který chtěl objednávat deponit mix.
Jen tak ze zvědavosti - substráty už nebudou nebo je to jen dočasný stav?
Díky za info.
administrator - 19/02/2013
Ano, vydali jsme se cestou, kde máme vše skladem a nic nepřeposíláme, což je bohužel v Česku častý jev (mám na mysli všeobecně). Bohužel o substráty nebyl takový zájem a nejsme schopni konkurovat hojně prodávaným ADA substrátům, které prodávají jen vybrané eshopy. Možná, že se v budoucnosti vrátí minimálně Deponit mixy a přibudou substráty, které se v CZ&SK shánějí těžce, ale v blízké době to neplánujeme.
smoks - 24/02/2013
Již nějakou dobu se mi nezobrazuje e-shop. Je normálně v provozu?
administrator - 24/02/2013
E-SHOP jede v kuse bez pauzy. Můžete mi chybu přiblížit? Načte Vám alespoň něco, nebo pouze bílá stránka?
Odkaz na eshop: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/
smoks - 24/02/2013
Nabídka na levé straně je asi v pořádku, ale pravá strana je bílá
administrator - 24/02/2013
a když sjedete kolečkem dolů, tak se tam taky nic neobjeví? Popřípadě nemáte to přiblížené (ctrl+kolečko dolů nebo nahoru)
smoks - 24/02/2013
chybička asi bude jinde, nejede mi to v chromu, v IE je to v pořádku. Omlouvám se