Akvárium s řasokoulemi Více zde 02d 04h 34m 42s

Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Seachem Neutral Regulator 500g

Kód produktu Z00185
499 Kč
412 Kč bez DPH
ks

Skladem > 10 ks

Načítání termínu doručení
Načítání časové osy doručení
cashback

Za nákup produktu Vám vrátíme 15 Kč

Za provedený nákup získáte slevu na další nákup. Nakupovat u nás pravidelně se vyplatí.

Více o věrnostním systému
  • upravuje pH na 7.0 z nižších i vyšších hodnot
  • fixuje pH na požadovanou hodnotu v kyselé i zásadité oblasti
  • změkčuje vodu vysrážením vápníku a hořčíku
  • odstraňuje chlór, chloramin a amoniak

 

Při přidání Neutral Regulatoru do vody se pH akvarijní vody ustálí přesně na pH 7.0. Při použití společně s Acid Regulatorem nebo Alkaline Regulatorem lze pH zafixovat na přesně takové hodnotě, jako potřebujete.

Pokud tedy nepotřebujete mít v akváriu hodnotu pH 7.0, ale například pH 6.2, stačí po výměně vody do ní vložit Acid Regulator v množství, které dostane hodnotu pH na 6.2. Následně do vody vložíte ještě trochu Neutral Regulatoru, který pH na 6.2 zafixuje a na této hodnotě již zůstane.

Pokud potřebujete mít pH vyšší než 7, například 7.6, pak použijete Alkaline Regulator a opět pH zafixujete pomocí Neutral Regulatoru. Poměry, ve kterých použít Neutral Regulator společně s Acid nebo Alkaline Regulatorem naleznete v návodech těchto produktů.

Neutral Regulator navíc lehce snižuje tvrdost vody díky vysráženému hořčíku a vápníku. Při jeho přidání do vody je navíc odstraněn veškerý chlór, chloramin a čpavek.

 

Dávkování:

Použijte jednu čajovou lžičku na 40 až 80 litrů vody jednou až 2x měsíčně (podle potřeby udržet pH na 7.0). Pokud je pH na začátku od hodnoty 7.0 odchýleno velmi, lze dávkovat Neutral Regulator na začátku denně, dokud se hodnota pH neustálí na 7.0. Ideální je přidávat jej společně s výměnou vody rozpuštěný v nové vodě. Lze však dávkovat i přímo nasypáním do akvária.

Pokud chcete dosáhnout přesné hodnoty pH jiné než 7.0, použijte jej společně s Acid Regulator nebo Alkaline Regulatorem podle tabulky v jejich návodu.

Obsahuje i fosforečnany. Vhodné pro všechny sladkovodní ryby.

 

Často kladené dotazy Seachem Neutral Regulator:

 

  • „Ve složení Neutral Regulatoru vidím, že obsahuje i fosforečnany. Nepovede toto k růstu řas?“

V běžných akváriích Neutral Regulator nemůže vést k tvrobě řas. Zatím jej vyrábíme 18 let a nesetkali jsme se s žádnými odezvami týkajícími se zvýšeného růstu řas. Samotné fosforečnany řasy nezpůsobují, ovšem za určitých podmínek se toto může stát a sice pokud je akvárium velmi silně osvětleno a není do něj dodáváno CO2.

  • „Snažil jsem se pomocí Neutral Regulatoru dostat pH na 7.0, ale nepovedlo se mi to. Proč?“

Ve vodě existují dva systémy, které ovlivňují pH vody. První je založený na fosfátech a druhý na bikarbonátech. Ten založený na fosfátech je stabilnější. Tam, kde je silný systém bikarbonátů je nutné použít trochu více Seachem Neutral Regulátoru, aby se tento sytém překonal. Můžete tedy dávkovat Neutral Regulator denně dokud nedosáhnete požadovaného pH 7.0. Abyste nemusel použít tolik Neutral Regulatoru, můžete použít Seachem Acid Buffer, aby se překonal systém založený na bikarbonátech a následně použijte Neutral Regulator.

Rating

Přidat hodnocení mohou pouze zákazníci, kteří zboží zakoupili

Abychom zajistili maximální důvěryhodnost hodnocení, které rozhodují o Vašem výběru a jsou proto velmi důležité, tak přidávat hodnocení produktů mohou pouze zákazníci, kteří u nás zboží zakoupili

Přihlásit se do svého účtu, abyste mohl(a) přidat hodnocení, můžete zde: Přihlášení

Jan H. 12.2.2024 u produktu Seachem Neutral Regulator 50g

Vše v pořádku .

Jan B. 1.1.2024 u produktu Seachem Neutral Regulator 500g

Máme hodně kyselou vodu, krásně srovná na pH 6,5-7

Michal Š. 12.7.2023 u produktu Seachem Neutral Regulator 250g

Funkční :)

📝 7.6.2023 u produktu Seachem Neutral Regulator 250g

neumím dle návodu snížit Ph

Jan H. 15.5.2023 u produktu Seachem Neutral Regulator 250g

Asi dobré, ale už se to kupovat nebudu.

Ladislav B. 28.4.2023 u produktu Seachem Neutral Regulator 250g

Velice spokojen

Jiří P. 24.4.2023 u produktu Seachem Neutral Regulator 250g

Uživatel neuvedl textové hodnocení

František J. 18.4.2023 u produktu Seachem Neutral Regulator 500g

Uživatel neuvedl textové hodnocení

📝 30.9.2022 u produktu Seachem Neutral Regulator 50g

Znížil hodnotu ph
Biela voda po použití

📝 26.3.2022 u produktu Seachem Neutral Regulator 500g

Plní co má

Celkem jsme už zodpověděli 23 dotazů k tomuto produktu ✔

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 28.11.2021 21:57
Dobrý den, už skoro týden používám tento a Acid Regulator pro zvýšení pH, ale pH se mi zatím ani nehlo. Sypu ho každý den v poměru 4:1 a voda se mi zakalí do bíla a na rostlinách a zvláště mechu se usadí bílé částice. Předpokládám, že to je velmi tvrdou vodou. Je něco, co by mohlo, krom reverzní osmózy? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pokud máte tvrdou vodu jediným řešením je reverzní osmóza.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 11.08.2021 15:25
Môže sa použiť ten produkt aj na prípravu vody do vitieračky?Dávam vodu z RO upravím ju na 6'7Ph a na druhý deň má 8Ph. Ďakujem.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, s použitím nevidím problém.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 23.07.2021 11:17
Dobrý den, potřebovala bych zvednout pH vody na 7, ale zároveň i její tvrdost (z cca 3 na cca 10). Lze tento přípravek využít v kombinaci s vyšším množstvím Equilibrium nebo mi přípravek stáhne všechnu tvrdost? Popř. jaký jiný produkt, který se obnovuje jen s výměnou vody, by šlo použít? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, zvýšit pH a zároveň tvrdost můžete jednoduše pomocí jedlé sody. 

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 10.05.2021 15:53
Dobrý den, mohu použít Seachem neutral regulátor i pro fixaci vody při použití Dajana Ph acid ? Nebo je třeba užítí obou přípravků Seachem ? Děkuji, Ing. Janko

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, s použitím obou přípravků by neměl být problém.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 29.04.2021 13:45
Dobrý den, mám substrát platinum soil a ten mi udržuje PH na hodnotě 6. Pomůže mi tento přípravek zvýšit PH na 7? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, přípravek vám pomůže.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 12.02.2021 12:38
Dobrý den, chápu tedy dobře, že pokud Seachem Neutral Regulator nevytáhne PH na 7, tak musím přidat Seachem Alkaline Regulato ? Stávající PH 5.4 Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 03.02.2021 15:21
Dobry den mam zakupene Neutral regulator a Alkaline regulator moje ph je 8,1-8,2 ako mam postupovat aby som znižil a potom zafixoval na 7,0 ? nechapem tej postupnosti tych prirpavokov....

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, snížíte ph přípravkem Acid Regulator na požadovanou hodnotu a podle použitího množství doplníte dle tabulky přípravek neutral regulator

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 01.02.2021 20:07
Zdravim chci se zeptat mam PH 6,4 chtěl bych jej dostat na 6,8 timhle přípravkem jen mi jde o to ze substrat mam japaness soil ktery stabilizuje PH na 6,5 bude to fungovat? Nestahne ho substrat zase na 6,5?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, obávám se, že by substrát toto stále stahoval. Doporučím počkat zhruba půl roku, kdy se tato schopnost snížení pH značně sníží a nebude tak problém snižovat pomocí například tohoto přípravku.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 03.01.2021 12:53
Dobrý deň .Mám v akváriu vodu medzi 9-10 Ph a rastliny Cryptocoryny.Chcel by som znížit Ph na cca 7 Ph aj aby sa rastlinám lepšie darilo.Čo by ste mi odporučali?Použiť Seachem Neutral Regulator ,alebo aj zmeniť rastlinky ktoré mám v akváriu nemajú a oni vplyv na Ph ?Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, Seachem Neutral reg. je pro Vás nejvhodnějším řešením. Rostliny nemají na zvýšení pH výrazný vliv. (spíše substrát nebo vstupní voda)

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 50g 18.12.2020 14:34
ZDRAVIM!!! PROSIM VAS ,DA SA ZMIESAT S DAJANA ACIDOM,ABY SA USTALILO PH,DAKUJEM ZA INFO!!!

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, použití je nejspíše možné, doporučuji prvně použít přípravek Seachem a poté přípravek od Dajany.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 11.11.2020 21:11
Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli se dávkuje na celý objem vody v akváriu. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, vždy na objem měněné vody.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 50g 23.10.2020 08:31
Dobrý den měl bych dotaz ohledně úpravy vody potřebuji snížít KH d (alkalinity) v mořském akváriu upřednostňují výrobky seachem děkuji pavel

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, doporučuji použít destilovanou vodu, případně zakoupit: https://www.rostlinna-akvaria.cz/sestavy-reverzni-osmozy/petistupnova-reverzni-osmoza-pro-domacnost

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 13.09.2020 12:45
Dobrý deň nemáte skúsenosť ako sa správa ph vody v prípade ak pridám seachem neutral regulátor a plynné co2 ? Bude ph vody po pridaní co2 klesať, alwbo ho seachem stabilizuje na 7 tzn., že Ph nebude klesať alebo klesať len mierne?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, s tímto bohužel nemáme zkušenost. Zkuste se obrátit na seachem.cz.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 28.07.2020 07:52
Chtěl jsem se zeptat po zakoupení tohoto regulátoru Seachem mě odešly skoro všechny rostliny v akváriu. Nevím proč nikde se o tom nepíše a neupozornuje.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, s tímto problémem jsme se ještě nesetkali. Prosíme o zaslání fotografií a hodnoty vody na náš email. Je možné, že akvárium je "předávkováno". 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 50g 04.06.2020 20:04
Dobrý den, když chci snížit pH na 7 v low tech nádrži, postačí tento přípravek? Vodu měním pravidelně 1/3 týdně. To znamená, že by to mohlo vydržet do každé výměny? Aktuální pH je cca 8. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, tento produkt Vám stačí. pH se udrží do další výměny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 500g 28.05.2020 13:39
Dobrý den,zvedá neutral regulator i alkalitu nebo jenom ph?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, Seachem Regulator vodu změkčuje.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 500g 14.05.2020 11:29
Mají tyto přípravky vliv na vodivost vody v akvariu?díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, tento přípravek vodivost ovlivňuje.

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 26.01.2020 14:21
Dobrý den, při požití Seachem Neutral Regulator se vodada silně zakalí do bílé barvy (jako bych do ní nalil mléko). Zakalení se pročistí až po několika hodinách zřejmě působením filtrace. Při zozpuštění přípravku v kbelíku zabarvení nemizí. Voda je trvale na hodnotě 5,6 (měřeno kartičkou Seachem PH Alert, žlutá barva uprostřed stupnice) Trochu se bojím, jestli neuškodím osazenstvu akvaria při dalším používání tohoto přípravku.Již jsem provedl několik aplikací a ph je stále na stejném místě. Snad jen indikační terčík na kartičce je jakoby špinavý, ale stále žlutý.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, rybám tato reakce nijak neuškodí. Máte zřejmě velmi tvrdou vodu a přípravek tak reguluje pufrační kapacitu vody, aby udržel požadované pH - vysráží vápník a proto vypadá voda zakaleně do bíla. Toto se však děje pouze pokud je voda extrémně tvrdá.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 12.04.2019 15:47
Dobrý den, používám při výměně vody neutral regulator na odstraneni chloru a amoniaku a chtěl jsem se zeptat jestli ještě můžu přidat Prime anebo to je zbytečné? Děkuji za odpověd.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, přidáváním Primu nic nezkazíte. Je to již však v celku zbytečné.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 28.10.2018 21:21
Pokud použijí neutral regulátor musím použít ještě seachem prime ? Oba dva produkty odstraňují chlór.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, současně s tímto přípravkem již Seachem Prime dávkovat nemusíte.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 06.10.2018 18:45
Dobrý den, chci se zeptat, když mám PH 6 a chci mít 6,5 tak přidám Alkaline Regulator pro zvýšení a Neutral Regulatorem to zafixuji ? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, díky použití těchto přípravků by jste měl pH zvýšit a následně zafixovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 26.11.2017 17:24
Dobry den. Mel bych dotaz. Ma vstupni kohoutkova voda ma PH 8.2 Kh 2.5 a GH 5. Amazonia v akvariu mi srazi hodnotu na PH 7.6 Nove jsem zacal pouzivat RO a vystupni voda mi srazi PH na hodnotu PH 6. Vodu s osmozy jsem obohatil pripravkem Dennerle osmoze remineral+ a vymnenil v akvariu 80% vody. Jenze jsem zjistil ze PH se mi stale vraci k hodnote PH 7.6 a vice. Nevite co by to mohlo zpusobovat? Chci mit Ph 7 aby byly ziviny z hnojiva rostlinam pristupne neustale i kdyz je pres noc vypnute CO2. Pomohl by v tomto Neutral Regulator? A nevysrazel mi zbytecne mineraly ktere jsem do osmozove vody dodal na hodnotu kterou chci? Dekuji za odpoved.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
je to zcela normální - voda má vždy tendenci se vracet k původní hodnotě pH. Acid Regulator je určen přesně na to, aby se voda k původnímu pH nevracela tak rychle a udržovala ji tam stále. Neutral Regulator pro Váš účel nedoporučuji - udržuje pH stále na hodnotě 7 a to i v případě, že je hodnota nižší, takže pak bude pH tlačit naopak nahoru. Neutral Regulator bych použil jen v případě, že chcete vyloženě držet pH přesně na hodnotě 7. Tento přípravek nevysráží minerály v takové míře, aby to výrazně ovlivňovalo tvrdost vody.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Neutral Regulator 250g 16.02.2017 07:08
Dobry den mnel bych dotaz pouzivam vodu z revizni osmozy pro chov tercovcu mam vodivost 180 mS tvrdost taky dobra ale ph je 5-5 --6 nemam ph sondu jen testy zvedl bych timhle přípravkem ph bez ujmy tvrdosti jen na vyter dekuji s pozdravem Likac

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,tímto přípravkem zvednete pH na hodnotu 7.0, ale přípravek navíc lehce snižuje tvrdost vody díky vysráženému hořčíku a vápníku.Při jeho přidání do vody je navíc odstraněn veškerý chlór, chloramin a čpavek.

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.



Mohlo by vás zajímat

Načítání produktů

Mohlo by vás zajímat


Nepropásněte akce pro tento týden
130 Kč
20%
104 Kč

Silikonová vzduchovací…

1 899 Kč
6%
1 792 Kč

Eheim CompactON 2100 čerpadlo

639 Kč
3%
619 Kč

Eheim thermopreset 200 W

475 Kč
4%
457 Kč

Eheim Pick-Up 2006 45l…

214 Kč
20%
171 Kč

Ibuki Grower 3 mm 3 l (1320 g)

349 Kč
20%
279 Kč

INVITAL Pond Bacter 1000 ml

1 849 Kč
18%
1 516 Kč

CO2 set Standard DUO s nočním…

4 179 Kč
9%
3 799 Kč

Eheim eXperience 350 vnější…

845 Kč
7%
789 Kč

Eheim Thermocontrol e250 W

635 Kč
3%
616 Kč

Topítko JÄGER s termostatem…

725 Kč
6%
679 Kč

Eheim Thermocontrol e100 W

999 Kč
20%
799 Kč

INVITAL CO2 redukční ventil s…

3 559 Kč
7%
3 299 Kč

Eheim eXperience 250 vnější…

599 Kč
20%
479 Kč

Bonsai Driftwood 15 x 12 x 13…

125 Kč
20%
100 Kč

Seachem Flourish Glue lepidlo…

1 119 Kč
6%
1 049 Kč

Eheim Biopower 160 (2411)…

245 Kč
20%
196 Kč

Seachem Safe 50g

779 Kč
20%
623 Kč

Plastová sada Neo Flow M Ver.2

1 555 Kč
11%
1 380 Kč

Eheim Twin automatické krmítko

995 Kč
7%
929 Kč

Vnitřní filtr Eheim Aquaball…