🔥Probíhá akce Více zde 03d 06h 59m 11s

Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Ako na pekné foto akva.

V kategorii: Fotografování akvárií

LaXo - 04/09/2012

Ahojte, téma fotografovanie akvárií ma vskutku zaujíma, kedže som v fotograf amatér na slovo vzatý :) rád by som sa o danej problematke dozvedel viac. Pár krát som sa pokúšal o nejaké akva foto ale skoro vždy to bol otras, resp. minimálne horšia fotografia ako skutočnosť.
Ako nastaviť ten správny čas, clonu, ISO, vyváženie bielej a ako urobiť aspoň podobné foto tým profi fotkám s kvapkajúcou vodou a rybkami plávajúcimi v húfe.
S "kompaktom" sa toho asi veľa v tejto problematike nedá dobre nafotiť ale možno len treba vedieť ako na to. A rovnako tak aj "zrkadlovku" treba vedieť prinútiť k správnemu výsledku.
Ak niekto máte osobné skúsenosti a viete ako na to a ste ochotní podeliť sa o svoje know-how budem rád a určite nie len ja :)


awatar - 06/12/2012

Ahoj všem,

taky by mě zajímalo jak nejlíp nafotit své akvárium. Mam foták kde se toho dá hafo nastavit ale ty fotky pořád nevypadají k světu? Upravujete fotky ještě třeba ve Photoshopu než je sem dáte ?

Díky za názor


administrator - 06/12/2012

Fotografie upravuji pokaždé, nikdy se mi ještě nepodařilo nastavit foťák tak, aby byla fotka čistá a nepřepálená.

Možná by nebylo špatné zkusit vyfotit akvárium v HDR. Nastaví se na foťáku jen rozptyl jasu, a foťák vyfotí 3 fotografie najednou v různých odstínech a pak se v počítači překryjí přes sebe. ;)

Příklad:
[img]http://i597.photobucket.com/albums/tt60/alkorax/aqua%20photos/4fd19d0f.jpg[/img]


awatar - 07/12/2012

waau nevypada to vůbec špatně,skoro trochu 3d :)


milosak - 07/12/2012

admin:

Pro ostatní by bylo poučné nechat s fotkou exif data.

Po rozkliknutím pravým tlačítkem vidí všichni kompletní nastavení fotoaparátu

Je fakt, že některé redakční systémy fotky zprasí kompresí a exif automaticky
smažou. :|


Ardjuna - 07/12/2012

.


milosak - 07/12/2012