osvětlení do krytu od 599,- Kč
:: Obecně o akvaristice a rostlinách :: Fotografování akvárií
Ako na pekné foto akva.   

LaXova 120tka
 LaXove tretie aqua
 Wabi-kusa

hdonoceni
clen LaXo napsal 231 příspěvků
hodiny 04/09/2012 22:13:19

Ahojte, téma fotografovanie akvárií ma vskutku zaujíma, kedže som v fotograf amatér na slovo vzatý Smile rád by som sa o danej problematke dozvedel viac. Pár krát som sa pokúšal o nejaké akva foto ale skoro vždy to bol otras, resp. minimálne horšia fotografia ako skutočnosť.
Ako nastaviť ten správny čas, clonu, ISO, vyváženie bielej a ako urobiť aspoň podobné foto tým profi fotkám s kvapkajúcou vodou a rybkami plávajúcimi v húfe.
S "kompaktom" sa toho asi veľa v tejto problematike nedá dobre nafotiť ale možno len treba vedieť ako na to. A rovnako tak aj "zrkadlovku" treba vedieť prinútiť k správnemu výsledku.
Ak niekto máte osobné skúsenosti a viete ako na to a ste ochotní podeliť sa o svoje know-how budem rád a určite nie len ja Smile

450 L Hemianthus callitrichoides mi Kelutral
 NANO MI KELUTRAL

hdonoceni
clen awatar napsal 44 příspěvků
hodiny 06/12/2012 23:24:13

Ahoj všem,

taky by mě zajímalo jak nejlíp nafotit své akvárium. Mam foták kde se toho dá hafo nastavit ale ty fotky pořád nevypadají k světu? Upravujete fotky ještě třeba ve Photoshopu než je sem dáte ?

Díky za názor

MODERÁTOR
hdonoceni
clen administrator napsal 209 příspěvků
hodiny 07/12/2012 00:09:36

Fotografie upravuji pokaždé, nikdy se mi ještě nepodařilo nastavit foťák tak, aby byla fotka čistá a nepřepálená.

Možná by nebylo špatné zkusit vyfotit akvárium v HDR. Nastaví se na foťáku jen rozptyl jasu, a foťák vyfotí 3 fotografie najednou v různých odstínech a pak se v počítači překryjí přes sebe. Wink

Příklad:
i597.photobucket.com/albums/tt60/alkorax/aqua%20photos/4fd19d0f.jpg

450 L Hemianthus callitrichoides mi Kelutral
 NANO MI KELUTRAL

hdonoceni
clen awatar napsal 44 příspěvků
hodiny 07/12/2012 02:25:08

waau nevypada to vůbec špatně,skoro trochu 3d Smile