Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!
555 444 753(Po-Pá: 7-15h.)
Expedujeme ihneddoprava zdarmasklad v OpavěDokážeme poradit

450 L Hemianthus callitrichoides mi Kelutral

V kategorii: Deníky a diskuze našich

awatar - 24/11/2012

Dne 24.11.2012 v 17:43 byla založena prezentace akvária 450 L Hemianthus callitrichoides mi Kelutral .

awatar - 24/11/2012

Všechny Vás Zdravím

Začal jsem mít tak trochu více času a tak jsem se konečně pustil do svého akva a od základu předělal tak uvidíme jestli se to konečně poštěstí a budu mít ůspěch. Proto základám zde na mých oblíbených stránkach svou prezentaci abych se podělil o své zkušenosti a získal v dnešní době vzácné rady Vás všech

awatar - 24/11/2012

Nevíte proč mi jsem nejde vložit žádná fotografie ?

awatar - 24/11/2012

Tak a jedeme hezky od začátku. 3dny po založení. Neměl jsem ještě pořešený žádný reaktor tak jsem Co2 rozpoštěl přes int. akvarijni filtr. Nehnojil jsem jen jsem měnil vodu každé 3dny 1/4 akva. Ta hnusná tyč tam, to je samozřejumě rozstřikovací rampa na které jsou ze strany čerpadla o výkonu 1300l/hod pro zlepšení proudu v nádrži

awatar - 24/11/2012

Po čase jsem pořídil 2x CO2 skleněnné difuzery od značky DENNERLE které jsem umístil na každou stranu akva pod výtoky filtrů. Zdálo se mi akva chudé tak jsem tam přidal KELUTRAL = Rodný strom :). No a taky jsem dal za akva černou deku aby to nevypadalo tak strašně. Zátím jsem stále nehnojil a už je to skoro 3 týdny od založení. Rostlinky vypadají dobře. Vše OK

awatar - 24/11/2012

30 dní od založení. Stále nehnojím. Akvárium jede bezvadně. Dokonce sem pořídil 2 nové rybyčky. Cihlidka Ramirezka.

awatar - 24/11/2012

zhruba 30dni od založení: Tak a po třech dnech co jsem koupil nové Ramzesky tak se mi hned vytřeli. Stále nehnojím. Vodu měním pořád po třech dnech 1/4

awatar - 24/11/2012

Tak jse si myslel že z toho třeba něco bude tak jsem rozdělil akvárium na půlku aby měli ramzeskové klid

awatar - 24/11/2012