Aktuální informace: Naše výdejní místo v Opavě je stále v provozu a aktuální omezení se na něj nevztahují.

Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Seachem Stability 250 ml

Kód produktu 1933

Vysoce účinná násada bakterií. Celý popis

335 Kč
277 Kč bez DPH
ks
Skladem více ks
Zboží Vám doručíme v úterý 27.10.
  • Doručení objednávky 24.10.

    dnes

    Přijetí objednávky

  •  
  • Doručení objednávky 26.10.

    pozítří

    Zabalení zásilky

  •  
  • Doručení objednávky 26.10.

    pozítří

    Předání dopravci

  •  
  • Doručení objednávky 26.10.

    pozítří

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 27.10.

    úterý

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Vysoce účinná násada bakterií. Velmi rychle dokáže nastartovat nový filtr a je vhodné jej přidávat
při každé výměně vody pro dodání užitečných bakterií do akvária, které ničí pro ryby toxické látky.

 

Proč je Seachem Stability kvalitnější oproti ostatním produktům na trhu?

 

 

1) Obsahuje bakterie odolné vůči celému rozsahu pH a jiných látek

Velká většina konkurenčních produktů obsahuje bakterie, které dokáží přežít jen v určitých podmínkách akvária - např. jen při určitém pH nebo specifickém zamoření organickými látkami. Pokud kterýkoliv z těchto parametrů v akváriu neodpovídá požadavkům bakterií, okamžitě dochází k jejich úhynu. Seachem Stability naprot tomu obsahuje velmi široké spektrum bakterií, takže je zaručeno, že v jakýchkoliv podmínkách jich velké procento přežije.

 

2) Bakterie v Seachem Stability přežijí i vysoké znečištění vody

Nespočet testů v poslední dekádě pomohl k tomu, že mix bakterií v Seachem Stability oceňuje i vysoké znečištění vody. Čím více je ve vodě nečistot a toxických látek, tím více se bakterie rozrůstají. Naopak u konkurenčních přípravků dochází zpravidla naopak k úhynu bakterií.

 

3) Jako jedinný na trhu obsahuje nitrifikační, ale i denitrifikační bakterie

Díky tomuto dokáží bakterie přežít v aerobním, ale i anerobním prostředí.

 

4) Bakterie v přípravku nejsou vázány pomocí síry jako u ostatních přípravků

Pokud jsou bakterie v podobých přípravcích vázány sírou, může za určitých podmínek v akváriu dojít k přeměně na nebezpečný sirovodík. U Seachem Stability se tohoto nedočkáte, jelikož jako lídr v inovacích přišel na trh s jiným druhem vazeb bakterií.

Seachem Stabilty je prospěšný pro ryby a pro rostliny. Nelze jej předávkovat. Doporučujeme se však držet následujícího dávkování:

 

5) Silná koncentrace znamená malou spotřebu přípravku

 

Seachem Stability je oproti ostatním přípravkům na trhu koncentrovanější, takže jej není potřeba do vody přidávat tolik a vydrží déle – úspora financí.

 

Běžné použití:

Dávkujte jedno víčko (5 ml) na 40 l vody jednou měsíčně nebo po každé výměně vody. Stejně tak při náhlém znečištění akvária nebo při přidání nových ryb.

 

Použití v novém akváriu:

Použijte jedno víčko (5 ml) na 40 l vody první den po založení. Následně použijte každý další den po sedm dní jedno víčko (5 ml) na 80 litrů vody. Tím zajistíte dostatečné nastartování filtru.

 

Seachem Stability často kladené otázky

„Mohu současně s přidáním Seachem Stability mít zapnutou UV lampu/ozón?“

Při přidávání Stability po výměně vody v již zaběhlé nádrži zapněte UV lampu nejdříve po 24 hodinách od přidání Stability. V nově založených akváriích, kde se dávkuje Stability každý den vydržte se zapnutím UV lampy celých 7 dní.Důvod je ten, že UV lampa a ozón likvidují bakterie vznášející se ve vodě.

„Jaká je doba od vylíhnutí bakterií ze spór a uchycení ve filtru po nadávkování Stability do vody?“

Bakterie by měly být schopny najít vhodný domov během 24 hodin po přidání Stability do akvária.

„Do akvária jsem přidal nové ryby ale obávám se, že nyní nebude stíhat filtr. Může mi pomoci Stability?“

Ano, určitě. Stability doporučujeme přidat vždy po náhlém zvýšení náporu odpadních látek na akvárium. Váš filtr (respektive bakterie v něm) je zvyklý odbourávat určité množství odpadu denně. Pokud však náhle zvýšíte počet ryb, zátěž na filtr se náhle zvýší a současný počet bakterií v něm nebude stíhat odbourávat zvýšené množství odpadu. Z tohoto důvodu je nutné současně přidat Stability, který zvýší počet bakterií ve filtru, takže bude nadbytečný odpad možné odbourat. Zároveň je vhodné použít Seachem Amguard nebo Prime, které přebytečný amoniak a dusitany dokážou detoxikovat, zatímco je potřebně spotřebují bakterie ve filtru.

„Ostatní firmy doporučují nechat jejich přípravky obsahující bakterie v lednici. Z jakého důvodu není nutné Seachem Stability v lednicici uchovávat?“

Užitečné bakterie ve Stability jsou sice živé, avšak nejsou aktivní. Jsou přítomné ve formě spór. Dokáží tak vydržet extrémní teploty a nevyžadují k přežití potravu. Po nalití Stability do akvária se stanou vlivem zředění s vodou aktivními a začínají pracovat.
Výrobky, které je nutno uchovávat v lednici obsahují aktivní bakterie, které zchlazením zpomalí svůj růst a požadavky na potravu. S postupem času jich tak v balení ubývá. Jsou navíc náchylnější ke změnám teploty.

„Můžeme se mi pomocí Stability podařit předávkovat akvárium?“

Předávkovat bakterie pomoci Stability je velmi složité. Užitečných bakterií ve filtru není nikdy dost. Nejhorší věc, která se může stát by byl bakteriální zákal. Ten však sám brzy odezní. Při doporučeném dávkování však nemusíte mít žádné obavy.

 

  • Vysoce účinná násada bakterií
  • Velmi rychle dokáže nastartovat filtr
  • Odolné bakterie vůči všem prostředím
  • Ojedinělý typ bakterií na trhu

Vysoce účinná násada bakterií. Velmi rychle dokáže nastartovat nový filtr a je vhodné jej přidávat při každé výměně vody pro dodání užitečných bakterií do akvária, které ničí pro ryby toxické látky.

Proč je Seachem Stability kvalitnější oproti ostatním produktům na trhu?


1) Obsahuje bakterie odolné vůči celému rozsahu pH a jiných látek

Velká většina konkurenčních produktů obsahuje bakterie, které dokáží přežít jen v určitých podmínkách akvária - např. jen při určitém pH nebo specifickém zamoření organickými látkami. Pokud kterýkoliv z těchto parametrů v akváriu neodpovídá požadavkům bakterií, okamžitě dochází k jejich úhynu. Seachem Stability naprot tomu obsahuje velmi široké spektrum bakterií, takže je zaručeno, že v jakýchkoliv podmínkách jich velké procento přežije.


2) Bakterie v Seachem Stability přežijí i vysoké znečištění vody

Nespočet testů v poslední dekádě pomohl k tomu, že mix bakterií v Seachem Stability oceňuje i vysoké znečištění vody. Čím více je ve vodě nečistot a toxických látek, tím více se bakterie rozrůstají. Naopak u konkurenčních přípravků dochází zpravidla naopak k úhynu bakterií.


3) Jako jedinný na trhu obsahuje nitrifikační, ale i denitrifikační bakterie

Díky tomuto dokáží bakterie přežít v aerobním, ale i anerobním prostředí.


4) Bakterie v přípravku nejsou vázány pomocí síry jako u ostatních přípravků

Pokud jsou bakterie v podobých přípravcích vázány sírou, může za určitých podmínek v akváriu dojít k přeměně na nebezpečný sirovodík. U Seachem Stability se tohoto nedočkáte, jelikož jako lídr v inovacích přišel na trh s jiným druhem vazeb bakterií.

Seachem Stabilty je prospěšný pro ryby a pro rostliny. Nelze jej předávkovat. Doporučujeme se však držet následujícího dávkování:


5) Silná koncentrace znamená malou spotřebu přípravku

Seachem Stability je oproti ostatním přípravkům na trhu koncentrovanější, takže jej není potřeba do vody přidávat tolik a vydrží déle – úspora financí.


Běžné použití:

Dávkujte jedno víčko (5 ml) na 40 l vody jednou měsíčně nebo po každé výměně vody. Stejně tak při náhlém znečištění akvária nebo při přidání nových ryb.


Použití v novém akváriu:

Použijte jedno víčko (5 ml) na 40 l vody první den po založení. Následně použijte každý další den po sedm dní jedno víčko (5 ml) na 80 litrů vody. Tím zajistíte dostatečné nastartování filtru.


Seachem Stability často kladené otázky

„Mohu současně s přidáním Seachem Stability mít zapnutou UV lampu/ozón?“

Při přidávání Stability po výměně vody v již zaběhlé nádrži zapněte UV lampu nejdříve po 24 hodinách od přidání Stability. V nově založených akváriích, kde se dávkuje Stability každý den vydržte se zapnutím UV lampy celých 7 dní.Důvod je ten, že UV lampa a ozón likvidují bakterie vznášející se ve vodě.

„Jaká je doba od vylíhnutí bakterií ze spór a uchycení ve filtru po nadávkování Stability do vody?“

Bakterie by měly být schopny najít vhodný domov během 24 hodin po přidání Stability do akvária.

„Do akvária jsem přidal nové ryby ale obávám se, že nyní nebude stíhat filtr. Může mi pomoci Stability?“

Ano, určitě. Stability doporučujeme přidat vždy po náhlém zvýšení náporu odpadních látek na akvárium. Váš filtr (respektive bakterie v něm) je zvyklý odbourávat určité množství odpadu denně. Pokud však náhle zvýšíte počet ryb, zátěž na filtr se náhle zvýší a současný počet bakterií v něm nebude stíhat odbourávat zvýšené množství odpadu. Z tohoto důvodu je nutné současně přidat Stability, který zvýší počet bakterií ve filtru, takže bude nadbytečný odpad možné odbourat. Zároveň je vhodné použít Seachem Amguard nebo Prime, které přebytečný amoniak a dusitany dokážou detoxikovat, zatímco je potřebně spotřebují bakterie ve filtru.

„Ostatní firmy doporučují nechat jejich přípravky obsahující bakterie v lednici. Z jakého důvodu není nutné Seachem Stability v lednicici uchovávat?“

Užitečné bakterie ve Stability jsou sice živé, avšak nejsou aktivní. Jsou přítomné ve formě spór. Dokáží tak vydržet extrémní teploty a nevyžadují k přežití potravu. Po nalití Stability do akvária se stanou vlivem zředění s vodou aktivními a začínají pracovat.

Výrobky, které je nutno uchovávat v lednici obsahují aktivní bakterie, které zchlazením zpomalí svůj růst a požadavky na potravu. S postupem času jich tak v balení ubývá. Jsou navíc náchylnější ke změnám teploty.

„Můžeme se mi pomocí Stability podařit předávkovat akvárium?“

Předávkovat bakterie pomoci Stability je velmi složité. Užitečných bakterií ve filtru není nikdy dost. Nejhorší věc, která se může stát by byl bakteriální zákal. Ten však sám brzy odezní. Při doporučeném dávkování však nemusíte mít žádné obavy.

 

TIP!

K přesnému dávkování přípravků doporučujeme použít dávkovač, či injekční stříkačku, docílíte přesnějšího dávkování než s odměrkami dodávanými v balení společně s přípravky.

Přesnost dávkovacích stříkaček je až 0,1 ml!

Naleznete ZDE

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde: Přihlášení

Anonymní dne 23. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 50 ml

+ Kvalita

Anonymní dne 17. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 100 ml

+ Vysoká kvalita
Vysoká koncentrácia, vďaka ktorej ušetríte prípravok a aj peniaze
+ Vďaka vysokej koncentrácii je cenovo výhodný. Predtým som pri výmene vody (okolo 50l týždenne) použil výrobku Astra Bio Nitrivec okolo 20ml a pri cene Seachemu o 2€ viac za 100ml použivam Seachemu iba 10ml, čo sa oplatí a veľmi vysoko kvalitný výrobok.

Anonymní dne 17. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 100 ml

+ dělá- působí jak má
spokojenost

Anonymní dne 16. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 1000 ml

+ Zatím spokojen
- Žádná

Anonymní dne 14. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 100 ml

+ Nekalí vodu ako napr. Sera bio nitrivec

Anonymní dne 12. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 100 ml

+ Krystalova voda bez rias.

Anonymní dne 8. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 100 ml

Uživatel neuvedl textové hodnocení

Anonymní dne 8. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 250 ml

+ Užitočný pomocník vzhľadom na množstvo baktérií ktoré obsahuje

Anonymní dne 2. 10. 2020 u produktu Seachem Stability 250 ml

+ Nejlepší

Anonymní dne 30. 9. 2020 u produktu Seachem Stability 100 ml

+ Výborný

Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: 1933
Výrobce: Bakterie do akvária Seachem | Vše od Seachem
Kategorie: Nitrifikační bakterie do akvária
Dostupnost: Ihned k odeslání
Produktová řada: Seachem Stability

20 dotazů k produktu Seachem Stability 250 ml:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 100 ml 02.09.2020 19:43

Dobrý den, Dávkovat do akva je dobré v jakém pořadí? AmGuard a po té Stability? Je to tak?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, můžete takto dávkovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 03.05.2020 13:47

Mam zvysene hodnoty no3 a po4 , pomoze mi znizit pripravok seachem stability?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tento přípravek by Vám měl pomoct se zvýšením účinnosti filtrace, který následně snižuje hodnoty NO3 a PO4, tedy ano tento přípravek Vám pomůže.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 500 ml 04.04.2020 21:01

Dobrý den, zakládám menší akvarium 25L , chci se zeptat, je nutné koupit nějáký přípravek? Na dně budu mít zásobní substrát a na něm obyč štěrk. Mám na mysli jestli je potřeba kupovat například nějáký Seachem ? Jestli je potřeba v takovém malém akvariu nějáká chemie ? Uprava vody, nějáké bakterie na start nebo hnojivo ? Akva bude běžné, běžné rostliny a ryby. Díky za radu

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

záleží zda se bude jednat o rostlinné akvárium a také jak náročné rostliny plánujete pěstovat. Od toho se pak vše odvíjí.

Běžně však doporučujeme použít Seachem Stability pro rychlejší zajetí filtrace, Seachem Prime po výměně vody a Seachem Flourish jako komplexní hnojivo.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 500 ml 28.03.2020 11:57

Dobrý den, mám krátce založené akvárium, v něm zatím jenom rostliny a dva různé šneky. Jeden je dost velký. Ve dně mám pórovité substráty Platinum soil a Ebi Gold WaterPlant Soil powder. Mám problémy s filtrem, musela jsem ho vyndat a zatím se rozhoduji o jiném Byla bych ráda, kdybyste mi mohl poradit: 1. jestli má cenu pokračovat s přidávání Seachem stabilty. Pokud se bakterie usazují jenom ve filtru, a nikoliv v substrátech, tak to asi nemá smysl, dokud nebudu mít nový filtr, že? 2. Jestli byste do filtru doporučoval dát i Purigen. Zatím s čistotou vody problémy nemám, ale to se může změnit po přidání ryb, nebo krevetek. Nevím, zda Purigen a bakterie ze Stability si nějak nekonkurují. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

akvárium bez filtrace je velký problém a určitě by jste měla filtraci co nejdříve pořídit, do té doby nemá přidávání Stability žádný význam.

Co se týče Purigenu tak osobně mám s tímto produktem velmi dobré zkušenosti a můžu jenom doporučit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 100 ml 02.03.2020 22:59

Dobrý večer, môžem použiť prípravky Seachem pristine, clarity a stability do akvária všetky tri naraz? Vopred ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, běžně se tyto přípravky používají současně.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 17.02.2020 22:33

Dobrý deň. Môžem sa opýtať kde sa pridáva pripravok. Do filtra alebo kľudne do vody. Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

běžně se bakterie přidávají přímo do akvária a sami si najdou cestu a usadí se ve filtraci.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 100 ml 16.01.2020 11:10

Dobrý den můžu použít pristine a aktivní uhlí?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

není problém.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 2 l 13.11.2019 09:26

Dobrý den Můžu soůčastně aplikovat do akvária přípravky Seachem Stability (bakterie)+Seachem Flourish (železo) ? Nemůže nastát reakce některého produktu ? Děkuji za odpověď. Honza

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

použití se nijak nevylučuje.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 10.10.2019 09:19

Dobry den, v akom poradi po vymene vody do akvaria dodat prime, clarity, stabilty a hnojivá ( pouzivam vase praskove N, P, K a tenso cocktail) Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

prime ideálně dát do vody před vložením do akvária (pokud přeléváte z kýble tak ihned přidat do kýble.) Poté stability a clarity přidejte pouze pokud máte nějakou formu zákalu. Hnojiva až na závěr.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 03.10.2019 15:22

Je přípravek vhodný k použití i u krevet ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

krevetám vůbec nevadí :)

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 08.09.2019 08:07

Dobrý kedy môžem dať ryby do novozaloženého akvária pri použití baktérií seachem stability? Pri Sera bionitrivec je to postupne po 24h, u tohoto prípravku je to tiež tak?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Seachem Stability rychleji nastartuje filtraci, ale přímo neodbourává škodlivé prvky z akvária. Při tomto přípravku tak doporučuji vyčkat alespoň 7 až 10 dní.

Pro rychlejší vpuštění ryb do akvária doporučuji spíše použít přípravek Seachem AmGuard.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 02.04.2019 18:40

Dobrý den. Je možné při výměně vody dávkovat tento přípravek do kýble s novou vodou ošetřenou Seachem Prime nebo musí být nadávkován přímo do akvária na celkové množství vody v akva. Děkuji Martin.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Seachem Stability je vhodné dávkovat přímo do akvária ať si bakterie můžou snadno nelézt cestu do filtrace, kde se následně usadí.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 30.01.2019 10:23

Jak dlouho lze skladovat načaté balení, aniž by to významně ovlivnilo životnost bakterií? Větší balení je sice výhodnější, ale zda vydrží funkční, než bude spotřebováno. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u těchto výrobků je expirace ještě několik let, tedy pokud přípravek po otevření budete skladovat v temném prostoru kde nebude příliš kolísat teplota tak bakterie v pořádku přežijí.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 500 ml 14.12.2018 15:35

Dobrý deň. Mám novozaložené akvárium (3 týždne) a v ňom 4 dni už aj ryby, s ktorými som si do akvária doniesol krupičku. Liečim s eSHa EXIT a eSHa 2000. Choroba mizne. Otázka je kedy použiť Stability- už počas liečby alebo až po vymiznutí všetkých príznakov choroby a odstránení liečiva z vody (výmena vody, aktívne uhlie)? Prípadne je nejaký iný postup, ktorý zvoliť? Baktérie som pri zakladaní akvária nepoužil žiadne. Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

doporučujeme začít dávkovat bakterie již nyní a pokračovat i po odstranění léčiv (osobně bych volil alespoň nižší dávky bakterií, než vůbec nic).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 05.12.2018 19:24

dobrý deň, pri výmene vody sa odporúča: Dávkujte jedno víčko (5 ml) na 40 l vody jednou měsíčně nebo po každé výměně vody. Myslí sa množstvo vymenenej vody alebo objem vody v nádrži? Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

dávkování je myšleno na celkový objem akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 500 ml 03.04.2018 07:20 Dobrý večer, mám dotaz ohledně založení akvaria.Chystam se na založení iwagumi s ada substratem.Ve spoustě videí jsem zaregistroval, že pod substrat davají bakterie ve formě prášku.Jsou v něčem lepší nebo mají nějaké jiné přednosti (kromě ceny ????) bakterie od ada, nebo se dá založit i bez toho jen s použitím bakterií seachem.Děkuji za odpověď Arabasz

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
založit lze i bez těchto bakterií, nicméně pomůžou Vám k rychlejšímu zajetí akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 500 ml 12.02.2018 21:49 Dobrý deň. Chcel by som si prerobiť celé už zabehnuté akvárium na novo aj s novým substrátom. Pôvodne bolo toto akvárium už zabehnuté bez násady prirodzeným spôsobom s vonkajším biologickým filtrom. Je za potreby liať túto násadu baktérii do vody ako do nového založeného akvária v ktorom použijem už zabehnutý filter ? Nie je to zbytočné ? Podotýkam, že nikdy pred tým som násady baktérii do akva nepridával. Ďakujem.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
doporučuji násadu bakterií použít. Dokáže výrazně ulehčit rozjezd akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 500 ml 15.08.2017 14:15 Lze použít tyto bakterie i v mořském akváriu? Dekuji Petr Adámek

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano lze. Tyto bakterie jsou jak pro mořské, tak i sladkovodní akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 21.03.2017 15:39 Dobrý den, vyměnil jsem současný filtr za nový (měl jsem vnitřní filtr, spálil se mi). Do nového externího filtru jsem nainstaloval Seachem Matrix a zároveň chci Seachem Stability rozjet bakterie (nastartovat filtr). Akvárium je již zajeté s rybami. Dle návodu na rozjetí filtru je toto: Použijte jedno víčko (5 ml) na 40 l vody první den po založení. Následně použijte každý další den po sedm dní jedno víčko (5 ml) na 80 litrů vody. Tím zajistíte dostatečné nastartování filtru. Chci se zeptat, jestli takovéto dávkování nebude vadit rybám?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, rybám dávkování určitě nebude vadit. Jedná se o doporučené bezpečné množství.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Seachem Stability 250 ml 23.02.2016 13:00 zdravím, lze kombinovat, či snad doporučit kombinaci přípravků Seachem Prime a Seachem Stability ? děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, kombinace je vhodná. Pomocí Prime odstraníte nebezpečné látky z vodovodu a Stability dodá život pomocí užitečných bakterií.

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​



Mohlo by vás zajímat