Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Dennerle NutriBasis 6v1 2,4 kg

Kód produktu 1148

Výživný substrát pro rostlinná akvária. Celý popis

219 Kč
181 Kč bez DPH
ks
Skladem více ks + další zásoby na cestě
Zboží Vám doručíme 18.12.2019
  • Přijetí objednávky 16.12.

    Přijetí objednávky

  •  
  • Zabalení zásilky 17.12.

    Zabalení zásilky

  •  
  • Předání dopravci 17.12.

    Předání dopravci

  •  
  • Přeprava na Vaši adresu 17.12.

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 18.12.

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Výživný substrát pro rostlinná akvária.

Koncentrovaná účinnost pro trvale skvělý růst.

Se všemi důležitými živinami a stopovými prvky.

- Vysoký obsah železa pro sytě zelené listy
- Vysoce hodnotné minerály pro podporu živin
- Vybrané jílové minerály pro podporu živin
- Přírodní rašelina bohatá na humin pro optimální hodnotu pH půdy
- Okamžité a dlouhodobé působení

Záruka: Bezpečné pro ryby, krevety a ostatní drobné živočichy

Bez přírodních fosfátů a dusičnanů - nepodporuje růst řas.

Balení 2,4 kg pro akvárium 50 - 70 litrů, (cca délka akvária 60-80 cm)
Balení 4,8 kg pro akvárium 100 - 140 litrů, (cca délka akvária 80-100 cm)
Balení 9,6 kg pro akvárium 160 - 250 litrů, (cca délka akvária 100-120 cm)

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde:: Přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení s textovým komentářem, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: 1148
Výrobce: Výživné zásobní substráty Dennerle | Vše od Dennerle
Kategorie: Výživné zásobní substráty
Dostupnost: ihned k odeslání

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 2,4 kg 15.07.2019 21:19

Dobrý den, plánuji založit akvárium v ada stylu je substrát dennerle nutribasis vhodný k tomuto použití společně s rataj volcano black. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zásobní substrát dennerle je vhodný, ovšem Rataj Volcano Black vhodný není, jelikož neobsahuje žádné živiny. Pokud plánujete akvárium v ADA style a nechcete použít substrát ADA Aqua Soil tak doporučuji použít Platinum Soil.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 4,8 kg 11.05.2019 16:25

Dobrý den. Chci vyměnit dno v akváriu a použít tento výživový substrát a něj Volcano Black. Je tato kombinace v pořádku? Bude mi stačit 4,8 Kg na akva 160L, 80x40 cm? A musím z kraje měnit častěji vodu a počkat, než vložím ryby (akva je zaběhlé včetně filtru a větší část vody chci zachovat)? Předem děkuji za odpovědi. Martin

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výměna dna je velký zásah do akvária. Doporučuji tak po výměně vyčkat minimálně 7-10 dní než vložíte ryby zpět do akvária. 

Co se týče množství tak zásobního substrátu budete potřebovat cca. 4,8 litrů a klasického substrátu zhruba 12,8 litrů.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 4,8 kg 23.09.2019 18:50

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné použít tento zásobní substrát pod Unisoil. Plánuji to do akvária o rozměrech 100x40 cm. Budou v něm nenáročné až středně náročné rostliny. Mohli byste mi taky poradit jaká množství zásobního subratu a Unisoilu budu potřebovat? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, toto použití je možné a vhodné.

Co se týče množství tak zásobního substrátu budete potřebovat cca. 6 litrů a UNISOILU cca. 16 litrů.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 2,4 kg 14.02.2019 10:57

DOBRY DEN CTĚL JSEM SE VAS ZEPTAT ZDA BUDE VHODNE DAT NA DNO NUTRIBASIS 6v 1 PAK VOLCANO RED A AKVARIJNI ŠTĚRK NAHORU .BUDOU V TOM RUST RYCHLE ROSTOUCI ROSTLINKY .AKVARIUM 300L .OSVĚTLENI T8 ZAŘIVKA 2X 30W.DĚKUJI ZA ODPOVĚD A VAŠ ČAS P MIKA

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, nekombinoval bych. Buďto pouze Volcano Red nebo akvarijní šterk. Osvětlení je poměrně slabé, zvolil bych proto méně náročné rostliny na světlo.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 4,8 kg 22.12.2018 22:03

Dobrý den, můžete mi poradit správnou kombinaci podloží a substrátu? Zakoupila jsem u Vas Volcano black který chci dát jak vrchní vrstvu. Zvažuji ale dát pod tento substrát zasobní substrát nebo jej smíchat s nějakým jiným substrát. Zvažuji kombinaci Volcano + podloží Dennerle NutriBasis nebo smíchat Volcano a Platinum Soil 8l Normal. Je to reálné nebo by jste mi doporučil jinou kombinaci (Volcano chci zachovat). Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně bych substráty nemíchal, nemáme s tímto moc dobrou zkušenost. Můžete pod Volcano Black položit nějaký zásobní substrát jako Dennerle NutriBasis apod., ale míchání nedoporučuji.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 9,6 kg 05.09.2017 15:20 Dobrý den, má být tento zásobní substrát nejakým způsebem oddělen od krycí vrstvy (Platinum Soil ) například v nějaké textilii ? Dále se chci zeptat jak dlouho,kolikrát a kolik vody vyměňovat do zaběhnutí substrátu :)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, sice by se nejspíše nic nestalo ale nedoporučuji kombinovat Dennerle Nutribasis a Platinum soil, je to zbytečné. Samotný Platinum soil již obsahuje živiny. Pokud i přesto chcete použít nějaký zásobní substrát, tak zvolte ADA Power Sand. Ten doporučuji vkládat pod Platinum soil v síťce. Sice jej můžete vložit i bez síťky, ale takto se Vám při větších zásazích do dna substráty nepromíchají.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 9,6 kg 31.08.2017 22:18 Dobrý den, plánuji dát tento substrát pod vrstvu písku, jak mám zamezit aby se substrát smíchal s pískem ? Někde jsem slyšel že se substrát nasype do silonek je to pravda ? Děkuji s pozdravem Kořínek :)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, stačí substrát Dennerle Nutribasis nasypat na dno a pokrýt pískem. Pokud nemáte v plánu nějaké extrémní zásahy do layoutu, tak nedojde k promíchání. Je možné použít i síťky do kterých substrát nasypete, ale silonky nedoporučuji, špatně přes ně proudí voda.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 2,4 kg 11.08.2017 07:03 Dobry den,chci se zeptat zda li substrat ma tendenci plavat a jestli se da pouzit samostatný bez krycí vrstvy.Diky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o zásobní (podkladovou vrstvu). Nejde tedy použít bez krycí vrstvy a neplave (+ na něm leží krycí vrstva)

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 4,8 kg 25.12.2016 18:24 Dobry den, chtěl bych se vás zeptat, pouzil jsem zásobní substrát denerle nutribasis 4,8kg spolu s manado 5l a amazonia powder 3l. Měl bych do akvária přidávat živiny hnojením, popřípadě jak a po jake době? Předem děkuji za odpověď a přeji krásné svátky. Váš spokojený zákazník.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, rozhodně doporučujeme přidávání komplexního hnojiva s železem a volitelně i dodávání tekutého uhlíku, který se nám velmi osvědčil. Mnoho druhů rostlin preferuje i příjem živin listy.
https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/hnojiva-pro-rostliny/seachem-flourish-100-ml
https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/hnojiva-pro-rostliny/seachem-flourish-excel-250ml

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 4,8 kg 09.06.2016 12:24 Přeji hezký den a prosím o radu. Je nějaký větší rozdíl mezi tímto substrátem a substrátem Dennerle Deponit Mix professional 9v1? Jsou například aktivní oba dva stejnou dobu, nebo některý z nich je na tom líp? Chtěl bych se pokusit i o náročnější druhy rostlin, tak který z těchto substrátu by jste mi doporučil jako vhodnější? Vím že nejvhodnější by bylo použít substrát ADA, ale do toho se prý nesmí moc zasahovat a v tom by byl u mě asi problém. :-) Předem děkuji za odpověď, váš věrný zákazník.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
Dennerle doporučuje použití NutriBasis do vyloženě rostlinných akvárií, která jsou silně osvětlena. Dennerle DeponitMix potom do běžných akvárií. Oba substráty doporučuje překrýt pískem.
Do substrátu ADA je možné zasahovat, pokud je použit pouze Aquasoil. Pokud byste však použil i zásobní substrát ADA Power Sand, pak už by se do něj zasahovat nemohlo. Se samotným Aquasoilem však s přehrabováním není problém, což máme ověřeno. ADA je nejlepší substrát a rozdíl oproti jakémukoliv jinému je opravdu propastný, jelikož mění i parametry vody (snižuje pH, změkčuje vodu, obsahuje všechny živiny včetně dusíku...).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 2,4 kg 05.01.2016 20:29 Dobrý den, jak vysoká vrstva písku je ideální na tento substrát, nebo obecně na zásobní substrát? Děkuji za radu!

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, obvykle stačí vrstva zhruba 3-4 cm. Kořeny rostlin by neměly být přímo v zásobním substrátu ale ne zase přespříliš daleko. Živiny se ze substrátu postupně uvolňují do vody a stoupají nahoru ke kořenům rostlin.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Dennerle NutriBasis 6v1 2,4 kg 02.09.2015 06:36 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký je hlavní rozdíl mezi substráty Dennerle Deponit Mix Professional 9v1 2,4 kg a NutriBasis 6v1 2,4 kg? Předem děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
NutriBasis je spíše pro rostlinná akvária, kde je vysoká spotřeba živin.

Mohlo by vás zajímat