Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!
555 444 753(Po-Pá: 7-15h.)
Expedujeme ihneddoprava zdarmasklad v OpavěDokážeme poradit

Programovatelný stmívač pro LED osvětlení

Kód produktu: S2630

Programovatelný stmívač pro LED osvětlení Chihiros, Aquatlantis, Tommi a další. Celý popis

990 Kč
818 Kč bez DPH
38,08 €
31,46 € bez DPH
ks
Skladem více ks Skladem i na výdejně v Opavě (za internetovou cenu)
Zboží Vám doručíme 20.11.2018
  • Přijetí objednávky 18.11.

    Přijetí objednávky

  •  
  • Přijetí objednávky 19.11.

    Zabalení
    zásilky

  •  
  • Přijetí objednávky 19.11.

    Předání
    přepravci

  •  
  • Přijetí objednávky 19.11.

    Přeprava na
    Vaši adresu

  •  
  • Přijetí objednávky 20.11.

    Doručení objednávky

(pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku)

Programovatelný časový ovladač pro LED osvětlení, s možností nastavení času, intenzity a mixace kanálů nezávisle na sobě v 5ti nezávislých sekcích v časové ose.


Velmi jednoduché ovládání, pomocí softwaru si v počítači nastavíte potřebný časový harmonogram, který potom přenesete přes USB do ovladače.

Tento systém má možnost nastavení 50 programů, nastavení lze provádět po 1minutě, intenzita po 1%.

Ovladač si po odpojení od napájení pamatuje nastavený čas, datum i program, takže při výpadku proudu a jeho opětovném obnovení ovladač pokračuje v program v reálném čase.

 

Tento stmívač je kompatibilní s ovětlením:

Chihiros: /eshop/chihiros__led-osvetleni-akvaria

Aquatlantis: /aquatlantis-easy-led-freshwater-stmivac-zdarma/

Tommi LFL-CL: /eshop/tommi__led-osvetleni-akvaria

 

 

Jak kontrolér zapojit na svítidlo?

Balení obsahuje český návod. Pomocí přiloženého CD si na Vašem počítači nainstalujete program pro nastavení a správu kotnroléru (pouze v anglickém jazyce). Přes USB kabel (součástí balení) připojíte kontrolér k Vašemu PC a nastavíte si v programu módy (tedy například mód 1, že chcete aby se Vám začalo osvětlení rozsvěcovat v čase XXX a zhasínat v čase XXX). Poté co máte vytvořeny módy, kliknete na tlačítko nahrát a módy se nahrají do kontroléru. Kontrolér odpojíte od PC, nastavíte aktuální čas, mód který chcete použít (módů totiž můžete mít více), připojíte svítidlo ke kontroléru a je hotovo.

 

Lze zapojit na kontrolér více svítidel?

Ano lze. Na kontrolér lze sice zapojit pouze jeden zdroj ale pokud použijete tento zesilovač odkaz níže), tak je možné na jeden programovatelný kontrolér zapojit více svítidel:

/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a

Na obrázku níže můžete vidět, jak zesilovač na kontrolér zapojit (pro zvětšení klikněte na obrázek):

Schéma zapojení LED kontroléru

 

 

Obsah balení:

ovladač, USD kabel, CD se softwarem, kabely

Součástí balení je také jeden kus této prodlužovací šňůry, kterou stačí přestřihnout a zapojit do svorek:

/eshop/osvetleni-akvaria/prodluzovaci-kabel-1-m

 

Specifikace LED ovladače
Provozní napětí: 12-24V DC
Výstupní proud: max. 4A (každý kanál - na kontrolér lze totiž zapojit více svítidel. 1 kanál = 1 svítidlo)
celkem 5 kanálů


Zatížení: 48W na kanál při 12V

Zatížení: 96W na kanál při 24V

Paměť posledního nastavení po odpojení napájení: Ano
Rozměry: 149x24x78,5mm
Pracovní teplota: -20-60°C
Váha: 200g


Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde: přihlášení

Patrik U. dne 13. 11. 2018

Zákazník neuvedl textové hodnocení

Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednací číslo: S2630
Výrobce: LED osvětlení akvária Rostlinna-akvaria.cz | Vše od Rostlinna-akvaria.cz
Kategorie: LED osvětlení akvária
Dostupnost: ihned k odeslání
Typ osvětlení: LED stmívače

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

14.11.2018 11:11

Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli tento stmívač bude kompatibilní se světlem Sinkor LED 90 30W? Dále jestli bude stmívači stačit zdroj na 12V a 1,5A? Popř. pokud ne, tak jaký zdroj bych měl použít? Bude komatibilní třeba ten zdroj z toho Sinkoru? Děkuji, Kožený

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tento stmívač určitě lze pro osvětlení Sinkor použít. Pro správné použití však musíte použít originální zdroj přímo od osvětlení.

13.11.2018 16:14

Dobrý den, jde tento programovatelný stmívač použít s osvětlením 1x Aquatlantis Easy LED 1047 mm 54W 1xAquatlantis Easy LED 1450 mm 72W mohu použít 3x zesilovač a nebo silnější zdroj který bude zapojen do zdířky power - například : napájecí zdroj SLIM 180W 6,25A 24V DC nebo 200W Děkuji za odpověď

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zapojení by mělo být možné pouze přes zesilovač, jelikož tento stmívač utáhne maximální zatížení při 24V 96W. Pro zapojení tak budete muset zvolil variantu se zesilovači. 

Přesné schéma však bohužel neznám, jelikož jsme tato osvětlení v praxi nezapojoval.

28.10.2018 11:43

Dobrý den, jde tento programovatelný stmívač použít pro nové osvětlení Aquatlantis Easy LED 2.0 1200 mm 62W freshwater? Děkuji za odpověď M. Drahoš

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, zapojení na programovatelný stmívač je možné.

16.10.2018 22:42

Dobrý den. Prosim o zaslání schéma zapojení TC420+Aquatlantis 1200 64W. DĚKUJI

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

podrobný český návod pro zapojení je součástí balení. Bohužel takto zvlášť schémata pro zapojení nemáme.

14.10.2018 18:28

dobry den chtel bych pres tento tc420 napojit chichiros a801 a 2rgb pasky 2x1m co vse musim mit aby mi to utahlo a nespalilo se dekuji

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zapojení je možné pokud zakoupíte jeden silný zdroj nebo použijete zesilovač. Dále bych vycházel z tohoto schématu (odkaz).

Záleží však jaký výkon mají LED pásky + musí být na stejné napětí jako Chihiros.

07.10.2018 20:11

Dobrý den. Mám 2 světla chirios 2x 55w. Můžete mi poradit co potřebuji k zapojení stmívače. Mohu využít zdroje od světel a bude stačit jeden zesilovač abych využil obě světla na plný výkon?

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro správné zapojení by Vám měl stačit jeden zesilovač. Napojení následně proveďte pomocí tohoto schématu (odkaz).

23.09.2018 19:26

Dobrý den.Max. zatížení přístroje při 24 V je 96 W.Mám 2 ks Sinkor 75 cm 25 W.Když použiji dostatečně silný zdroj: trafo s výstupem 120 W/24V DC/5A tak by mělo utáhnout oba sinkory bez použití zesilovače?

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano přesně tak.

01.09.2018 10:40

DOBRY DEN LZE TENTO STMIVAČ POUŽIT NA TENTO TYP OSVĚTLENI MODEL NO YF-LED 1200A 100-240V -50/60HZ.5-75W IP67.DĚKUJI MOC ZA ODPOVĚD P MIKA

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

bohužel Vámi odkazované svítidlo nemáme v nabídce a neznám jej, takže nemohu vyzkoušet. Světlo však musí být na 12-24V a musí mít LED konektor.

22.08.2018 08:19

Dobrý den,lze tento stmívač použít pro Led osvětlení Chihiros LED A Plus 120-140cm 130W A1201 Plus jQuery172004935566991968865_1534922722828 Děkuji.J.K.

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

použití tohoto stmívače není možné, kvůli vysokému výkonu osvětlení.

06.08.2018 08:21
Pěkný den. I když to není uvedeno. Můžete mi prosim prověřit zda by take nefungoval tento stmivac se Sinkor Led světlem? Díky. Dvoracek
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,

tento stmívač je kompatibilní s osvětlením Sinkor.

S pozdravem

Rostlinna-akvaria.cz
31.07.2018 13:40
Dobrý den. Co vše potřebuji dokoupit abych napojil 2x Chiros A301 18w a 1x Chiros RBG 30 25w a případně schema zapojení děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
s tímto zapojením bohužel nemáme zkušenosti, přesné schéma Vám tak bohužel nenakreslíme. Pro zapojení však budete potřebovat 2x zesilovač.
16.07.2018 11:54
Dobrý den, lze tento kontroler používat k spínání elektromagnetického ventilu pro CO2 a vzduchovacího kompresoru v nastaveném čase, děkuji. PK
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
EMG ventil a vzduchovací kompresor by musely napájené 12-24 V což je velmi nepravděpodobné (obvykle jsou napájeny 220/230V ze zásuvky). 
07.06.2018 22:01
dobrý den, mohu použít tento zdroj? https://www.t-led.cz/p/led-zdroj-24v-100w-slim-24v-100w-5620?artnr=994&sizenr=1083&utm_campaign=heureka&utm_medium=product&utm_source=heureka.cz
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
to záleží na svítidle, nikoliv zdroji. Bez toho aniž bych věděl jaké svítidlo použijete bohužel na dotaz nedokážu odpovědět.
06.06.2018 11:47
Zdravím. Chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi těmito dvěma zapojeními, kromě toho, že druhý způsob je na dva kanály. Má to nějaký vliv na způsob zhasínání a rožínání? Ptám se kvůli tomu, že jsem zapojoval dvě světla Chihiros serie A 120-140 cm a při tom prvním zapojení při stmívání bylo vidět, že jedno světlo před úplným vypnutím bylo výrazně přitlumenější než druhé. Proto bych se rád zeptal, zda, když je zapojím druhým způsobem na dva kanály, dosáhnu stejné síly pohasínání? Děkuji. https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/obrazky/3848-zesilovac-kontroler.jpg http://new.rostlinna-akvaria.cz/uploads/1476-schema-kontroler.jpg
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
kontrolér propustí pouze 48W, zatímco A1201 má 65W. Svítidlo, které je zapojené přímo do kontroléru svítí tedy pouze na 74%, zatímco svítidlo zapojené přes zesilovač svítí na 100%. Pokud chcete využít obě svítidla na 100%, tak zapojte obě svítidla přes zesilovač.
13.05.2018 10:21
Jestli jsem to dobře pochopil tak budu muset po připojení světla chihiros A1201 k TC420 použít ještě zesilovač abych mohl svítit na plný výkon ? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano přesně tak.
03.04.2018 07:10
Umí TC420 ovládat take led osvětlení pro svítidla Diversa LED osvětlení Intenso Dekuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano umí.
01.04.2018 10:09
Dobry den, jak bude vypadat zapojeni 5 světel každy na jinem kanalu přes TC420,svetla 1xA901,1xA251,3xA301.prosim planek zapojeni.diky Němec
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
zapojení budete se zesilovači vypadat takto: https://www.rostlinna-akvaria.cz/uploads/1476-schema-kontroler.jpg
Pouze spodní větev se bude opakovat 4x.
18.03.2018 23:36
zdravím,mam chihiros 351-21W s trafem s výstupem 12v 5A..otázka zní..zdroj světla zapojím do kontroléru a světlo potom na 1 z větví ? nebudu tedy potřebovat zvlášť trafo pro světlo a zvlášť pro kontrolér?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
zdroj zapojíte na V+ a V-, z kontroléru pak vyvedete V+ a CH1 do svítidla. Jako zdroj napájení kontroléru slouží zdroj svítidla.
13.03.2018 06:36
Zdravím, Poradte mi prosím aký typ adaptéra je treba pre tento stmievač a poprípade aj pre druhé pripojené osvetlenie ( budú naň pipojené dve Tommi LED osvetlenie LFL-CL-900 27 W (W/B) /2A ) vopred ďakujem za radu M.Szabó
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
doporučuji použít zesilovač, pak nebudete potřebovat kupovat jeden silný zdroj ale můžete použít dva slabší:
https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a

Pokud má jedna svítidlo 27W a 24V, tak proud pro jedno svítidlo i s rezervou musí být nejméně 1.5A. Zdroj, který utáhne dvě svítidla tedy musí mít parametry 24V a nejméně 3A.
02.03.2018 09:05
Dobrý den jaký nejsilnější zdroj bych mohl použít na 12V děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
nejsilnější možný zdroj s 12V je 48W, 4A.
Můžete však použít zesilovač a pak použít ještě silnější zdroj:
19.02.2018 12:33
Dobry den chci se zeptat zda by bylo možné programátor připojit ke klasickému led pásku. Děkuji za odpověď Kubiš Miroslav
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano je to možné, běžně se LED pásky s tímto kontrolérem používají.
17.02.2018 13:25
Dobrý den, koupil jsem na místo zářivek 2ks Aquatlantis Easy LED tube 849 mm a když si zakoupím Programovatelný stmívač pro LED osvětlení a zapojím každé světlo do jiného kanálu potřebuji zesilovač nebo ne předem děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
budete potřebovat jeden zesilovač:
Je to z důvodu, že do kontroléru lze zapojit pouze jeden napájecí zdroj, který neutáhne dvě svítidla. Jednoduše tedy použijete zesilovač a zapojíte svítidla do kontroléru takto: https://www.rostlinna-akvaria.cz/uploads/1476-schema-kontroler.jpg
15.02.2018 21:49
Dobrý den, funguje programování stmívače TC420 i v Linuxu, nebo jen ve Windows? Předem moc děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
kontrolér je dodáván s Windows programem a pokud je mi známo tak Linux verze neexistuje. Jedině zkusit program spustit přes emulátor Wine v Linuxu - jestli však bude fungovat nemohu zaručit. Pak již jedině nastavit v PC s Win - program není nutné instalovat, takže stačí spustit a během pár minut nastavit.
08.02.2018 05:36
Dobry den mam kúpený od vas stmievac svetlo mam chichiros 1201 ako si nastavim imitaciu východu slnka a mesiaca na stmievaci dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
nastavíte od kdy do kdy chcete svítit na 100% (například 8:00 až 18:00) a následně mezi 18:00 a 18:30 hod. nastavíte 0% a funkci fade. Doporučuji postupovat podle návodu.
07.02.2018 21:00
Dobrý deň, chcem zapojiť chihiros 1200 dva kusy na jeden kanál, bude mi stačiť jeden zosilovač alebo dva keďže zosilovač dáva napätie 96w a dve svetla moju výkon 130w
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro využití 100% výkonu budete potřebovat 2 zesilovače.
05.02.2018 21:54
Dobry deň Chcel by som sa opytať,ci je možne zapojiť na tento stmievač osvetlenie v kombinacii Chihiros Led A 1201 65W s osvetlenim Zetlight-lancia-zp4000-46w-plant a či by bolo dostačujuce na pestovanie aj narocnych rastlin Akva 340 litrov 120x50x50 Ďakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
na otázku zapojení bohužel nedokážu odpovědět, protože nevím na jakém napětí pracuje Zetlight. Pokud pracuje na napětí 12 V, tak bude možné obě svítidla zapojit na jeden kontrolér (napětí můžete zkontrolovat na štítku napájecího zdroje). S kombinací těchto svítidel můžete určitě pěstovat i náročné rostliny na světlo.
04.02.2018 21:29
Dobrý den, chtěl jsem se jen ujistit. Pokud na tento kontroler napojím 2 svítidla Chihiros 50, která mají příkon každé 50W, tak je nevyužiji naplno (na každém svítidle budu mít 2W rezervu). Pokud ale použiji zesilovač, tak mohu každý kanál kontroleru kde tento zesilovač použiji výkonově posílit z původních 48W na 96W. Je to tak správně? Děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
kontrolér omezuje každou větev na 48W (při 12V). Zesilovačem můžete toto omezení "obejít" a využít tak maximální výkon Vašeho napájecího zdroje. Neznamená to tedy, že pokud máte zdroj 60W a použijete zesilovač, tak budete mít výkon 96W, ale funguje to tak, že na větvi budete mít 60W (výkon zdroje) a budete tak moct zapojit svítidlo na plný výkon.
Snad jsem dotaz pochopil správně, pokud ne tak mě prosím opravte.
02.02.2018 06:34
Dobry den jde to zapojit i ke svetlum tommi led ? Dekuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano lze.
01.02.2018 06:44
Dobrý den, šel by tento stmívač zapojit s osvětlením juwel HeliaLux LED 1200 54W.(Mám na mysli přestřižení kabelu od zdroje a následné zapojení na stmívač.) Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
teoreticky by to bylo možné, ale prakticky jsme to zatím nezkoušeli. Kabel od svítidla Helia Lux má totiž jiný konektor než ostatní svítidla z naší nabídky a jelikož HeliaLux usnadňuje i nezávislou regulaci modré a bílé barvy, tak uvnitř kabelu budou tři vodiče namísto klasických dvou.
Musel byste tedy nejdříve zakoupit z tme.eu (například) kabel se stejnými konektory (abyste nemusel stříhat originál a přijít tak o záruku), který byste přestřihl a napojil do kontroléru (schéma zapojení by poté bylo až na maličkost prakticky stejné).
28.01.2018 23:28
Dobrý den, uvažuji o pořízení tohoto stmívače. Mám světelnou led rampu na 24V o příkonu 66W, druhou na 24V o příkonu 36W a třetí na 24V o příkonu 36W. Lze připojit každou rampu na samostatný kanál bez použití zesilovačů? Děkuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pouze v případě, že máte zdroj dostatečně silný aby zvládl všechny 3 svítidla.
23.01.2018 18:45
Dobrý den . Mám Chichiros A 810 a ten má 50W . TC 420 má 48 W na větev . Musím použít zesilovač ? Děkuji .
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, můžete ale nemusíte. Pokud Vám nevadí, že ztratíte pouhé 2W z 50W výkonu, tak zesilovač použít nemusíte. A801 prostě bude svítit pouze o 2W slaběji.
21.01.2018 16:02
Dobrý den, koupil jsem u vás řídící jednotku ke světlu Chihiros LED 120-140, 65 W. Koupil jsem i zesilovač. Dotazy na zapojení odkazujete na obrázek u zesilovače.Tam máte dvě světla a dva zdroje. Já potřebuji videt schema zapojení jednoho světla, řídící jednotky a zesilovače. Na zesilovači na jedné straně jsou dva dráty, na druhé čtyři. Myslím že bude více lidí plavat v zapojení. Já nejsem elektrikář a vámi nabízený odkaz mi tedy nepomůže.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
přímo na zesilovači je schéma zapojení.
Připravil jsem pro Vás však ještě grafické znázornění: https://www.rostlinna-akvaria.cz/uploads/1510-zapojeni-nad-48-w.jpg
14.01.2018 12:16
Dobrý den , na vaše doporučení jsem si pořídil led světlo Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 a Programovatelný stmívač pro LED osvětlení problém je že kontrolér má zatížení 48W při 12V a svítidlo příkon 55W může to opravdu tak být? Dékuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano může, pouze Vám kontrolér omezí svítidlo o pár procent. Případně můžete použít tento zesilovač: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a
Poté bude fungovat svítidlo na plný výkon.
11.01.2018 09:52
Dobrý den, prosím o info: mohu na tuto super mašinku zapojit 12V LED bodové žárovky a to na každý kanál až 3 ks? Každá má 7,5W. Bude zapotřebí zesilovačů? Stavím paludárium a chtěl bych vytvořit klasické denní režimy (rozednění, denní světlo, slunce, stmívání, noční světlo). Moc děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano můžete zapojit LED žárovky. Předpokládám, že nebudete nejspíše zapojovat na LED žárovky, ale LED žárovky jsou v paticích, ze kterých vedou dva vodiče (+/-). Zesilovače nebudou potřeba pokud máte dostatečně silný zdroj. Pokud zdroj nemáte, tak kupte s parametry 12V a nejméně 2.5 A. Pokud již zdroje máte a zdroje jsou slabší než 2.5 A, tak budete potřebovat 2 zesilovače.
10.01.2018 22:16
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, potřeboval bych na ovladač zapojit dvě světla, jedno má při 12V 22W a druhé 24W - potřebuji dokoupit i zmíněný mini zesilovač, nebo to půjde na jeden zdroj? Děkuji za informaci.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, buďto můžete mít dva zdroje, každý dostatečně silný pro dané svítidlo, nebo pořídíte jeden silnější zdroj pro obě svítidla. Pokud ke svítidlům již nemáte zakoupené zdroje, tak určitě doporučuji jeden silnější - je to snadnější řešení.
06.01.2018 18:31
Dobrý den, 1) zakoupil jsem u vás kontrolér TC420 po vloženi CD do PC se mi žádný instalační program nespustil, otevřel jsem tedy CD a spustil ikonu ze složky v CD.. Nejde mi nic z CD nainstalovat do PC, je to tak v pořádku? Bez CD ten program nespustím, mám Windows10. Má to tak být? 2) Vytvořil jsem program pro Kanál 1 a vše funguje,mám jedno světlo. Chtěl bych se zeptat jak fungují ty další kanály? Je možné udělat program tak aby když bude kanál 1 (hlavní světlo vypnuté) hodnota 0% je v té době možné zapnout kanál 2 (druhé světlo?) Které se zase vypne na 0% dřív než se zapne hlavní světlo? Mám na mysli modré světlo (modré LEDKY) které by svítily cca hodinu po tom co by zhaslo hlavní světlo (bílé LEDky) Fungují ty kanály takto? Díky za vysvětlení Michal
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
1. Obsah složky zkopírujte do PC. Otevřete ikonu LED (modro-červeno-zelená ikona)
2. Ano je možná mít více kanálu. V+ je napájení, do toho vždy zapojte červený kabel. CH1, CH2, CH3, CH4, CH5 jsou další kanály. Pokud chcete pro dvě světla dvě různé nastavení, tak první světlo zapojte do V+ a CH1 (v programu nastavte kanál 1) a druhé světlo zapojte do V+ a CH2 (v programu nastavte kanál 2).
30.12.2017 15:18
Dobrý den, prosím vás, jak napojit chihiros A901 tak, abych mohla následně programovat jednotlivé barvy? Existuje nějaký rozbočovač, který vložím mezi A901 a smívač? A dalo by se jako napájení stmívače použít zdroj, který byl u chihiros světla a napojit ho rovnou power stmívače?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud máte A901 pro mořské akvária, tak je možné programovat jednotlivé barvy. Pokud máte A901 pro sladkovodní akvária, tak to má pouze jednu barvu diod. Do kontroléru můžete do zdířky power napojit pouze zdroj s proudem menším než 2A, což A901 nemá. Použijte tedy napojení přes vodiče na opačné straně kontroléru.
26.12.2017 10:36
Dobrý deň chcel by som sa spýtať či by ste mi vedeli zistiť kompatibilitu Vášho stmievača aj s osvetlením od Giesemann - Pulzar LED - tropic - 1470mm 54W . Ďakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel toto světlo nemáme v nabídce, takže nevím na jakém na napětí pracuje. Pokud pracuje na napětí 12-24 V, tak je kompatibilní.
21.12.2017 06:36
Dobrý den, chci se vás zeptat, čím je jištěn tento programovatelný stmívač proti výpadku proudu. Zda baterií vyjímatelnou nebo baterií nabíjecí a zda případná nabíjecí baterie je dobíjena přímo ze vstupního napájení. U tohoto výrobku je uváděno, že po výpadku proudu program pokračuje v reálném čase. Znamená to, že po 12 hod. výpadku elektřiny mi akvárium nebude svítit v noci a ve dne ano?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, kontrolér má záložní baterii, takže při výpadku proudu se nastavení neztratí a ani se nepřenastaví čas.
05.12.2017 10:03
Dobrý den, zakoupil jsem si u Vás tento stmívač a chtěl bych se zeptat, zda programy, které napíši v dodávané aplikaci na sebe navazují. Pro jeden "Package" se dá napsat více programů. Jeden program je omezen na 50 řádků. Pokud si vytvořím více programů, budou na sebe navazovat nebo stmívač "vidí" a používá pouze jeden program?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, je možné mít aktivní pouze jeden program. Nelze jich používat více naráz.
03.12.2017 12:54
Dobrý den.Plánuji akva mallawi 150*50*50 Přemýšlím o modro bílé variantě LFL-CL-800 27 W + LFL-CL-600 18 W. Budu potřebovat k stmívači zesilovač nebo zapojit každé světlo na jiný kanál?A nebo by stačilo jedno LFL-CL-1200 36 W a tam by bylo zapojení jen na jeden kanál bez zesilovače?Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, je to přesně tak jak píšete. Pokud použijete dvě svítidla, tak musíte použít zesilovač. Pokud použijete jedno svítidlo, tak zesilovač není potřeba.
25.11.2017 15:58
mohu se zeptat,jaký kontroler koupit(https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/programovatelny-stmivac-pro-led-osvetleni neboAquatlantis Easy Led Control 1) k osvětlení Aquatlantis Easy LED 895 mm 44W freshwater + stmívač zdarma
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
můžete zakoupit:
nebo
Doporučuji Vám zakoupit druhý zmíněný kontrolér. Jednak má více funkcí a paradoxně je i výrazně levnější.
18.11.2017 12:11
Dobrý den. Mám dotaz. Lze použít tento kontroler na Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, ale doporučuji použít zesilovač:
V opačném případě by svítidlo svítilo maximálně na 90%.
15.11.2017 09:01
Dobrý den, jaký je vstupní signál? Je PWM? Potřebuji regulaci proudového LED pásku.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, regulace probíhá pomocí potenciometru.
10.11.2017 12:00
Dobrý den Chtěl bych se zeptat jak připojit na tento stmívač světlo Chihiros 120, které má zatížení 65 W / 12 V, když píšete že u 12V je zatížení 48W na jeden kanál. Děkuji za odpověď Čermák
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, buďto můžete zapojit klasicky, ale svítidlo Vám pojede na 75% nebo použijte zesilovač (pak vše bude fungovat na 100%): https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a
Přes zesilovač lze zapojit buďto více svítidel na jeden kontrolér nebo plnohodnotně používat A901 a A1201.
07.11.2017 11:53
Dobrý mohu připojit dvě led světla RGB na tento stmivač?Jaké jsou možné varianty?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano můžete, pomocí zesilovače (schéma naleznete v popisu produktu): https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a
24.10.2017 09:28
Dobrý deň, otázka o zapojení dvoch LED svietidiel A1201 bola zodpovedaná. Avšak podľa schémy sú obe svietidlá napojené na jeden CH1. Ako ich budem programovať? Budem môcť ovládať každé zvlášť, alebo len spolu? Ďakujem.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud chcete každé svítidlo ovládat zvlášť, tak druhé svítidlo zapojte místo na větev CH1 do CH2 a zesilovač nechcete zapojený pouze na V+.
22.10.2017 16:25
Dobrý deň, je možné na tento stmievač pripojiť 20V led trubice a 20V zdroj?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, stmievač pracuje na napětí DC 12-24 V, takže pokud se jedná o DC 20 V, tak můžete použít.
03.10.2017 06:40
Dobrý deň. Tento stmievač simuluje aj východ a západ slnka?Je možné naň napojiť trubice sera: LED X-Change Tube daylight sunrise
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud má svítidlo tento napájecí kabel (rozpojovací): http://rostlinna-akvaria.cz/eshop/obrazky/2747-aquatlantis-prodluzovaci-kabel.jpg
A je napájeno 12 - 24 VDC (to zjistíte na Vašem zdroji do zásuvky), tak je možné kontrolér použít.
01.10.2017 11:00
Dobry den, mel bych v umyslu poridit tento controller spolu se zdrojem 360W, 15A, 24VDC. Bylo by mozne timto ovladat dve rampy aquatlantis 2x88W? Bez zesilovace...? Kazdou rampu na solo kanalu... Predem dekuji za odpoved.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano je možné použít kontrolér bez zesilovače. Při 24 VDC (Váš zdroj) je výstup na jednu větev (jedno svítidlo) až 96W, takže 88W bude fungovat.
26.09.2017 06:43
Dobrý den, pokud chci k tomuto stmívači připojit Aquatlantis 1450, který je vlastně tvořen ze dvou světel spojených do jedné lišty, potřebuji k tomu ještě zesilovač?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano potřebujete. https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a
18.09.2017 13:43
Dobrý den nedaří se mi naprogramovat pozvolné rozednívání, jakou barvu mají mít pole v editoru pro pozvolné stmívání a rozednívání, modrou, nebo červenou? Chtělo by to trochu srozumitelnější návod pro méně zkušené.. děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, záleží na svítidle. Jeden vodič máte určitě zapojený do V+ a druhý do některé ze svorkovnic CH1, CH2, CH3, CH4, CH5.
CH1 - červená
CH2 - zelená
CH3 - modrá
CH4 - světle modrá
CH5 - zbývající
Pokud si nejste i přesto jistý, tak nastavte 100% u všech barev, nic tím nepokazíte.
17.09.2017 20:42
Dobrý den. Potřebuji poradit se zapojením Aquatlantis Easy LED 742 mm 44W freshwater. Na stmívači je vstup power a další vstup je na svorkovnici. Světlo má zdroj 24V 2A. Bude stačit zapojit zdroj světla do dírky power nebo se musí zdroj svetla zapojit do svorkovnice input?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, můžete zapojit i do zdířky s konektorem. Samozřejmě zapojení do svorkovnice nic nepokazíte.
17.09.2017 11:24
Dobrý den, když vidím ten obrázek ilustrující programování stmívače a tam ty barvičky. Ono lze programovat i jednotlivé skupiny diod podle barvy? Mám Aquatlantis.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano lze ale ne v případě Aqutlantis svítidla. Bylo by to možné pouze u svítidel, které mají vodiče pro samostatné napájení jednotlivých barevných větví a to Aquatlantis nemá.
13.09.2017 13:20
Dobry den, k jednomu komentari pisete, ze neni mozne na jeden stmivac zapojit dva kusy chihiros a1201, ze by to neutahl a pod nejnovejsi zase pisete, ze to lze, ale pomoci zesilovace. Jak to tedy prosim je?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, dříve to nebylo možné ale nyní se zesilovačem to možné je :-)
Níže zasílám schéma zapojení se zesilovačem:
13.09.2017 10:17
Dobrý den, jakým způsobem na tento stmívač napojit 2x chihiros 1201? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro zapojení dvou svítidel je potřeba zakoupit zesilovač:
A následně zapojit podle schématu:
12.09.2017 16:03
Dobrý den, pro zapojení dvou ramp chihiros A601 a 801 bude stačit tato sestava nebo je třeba pořídit zesilovač případně silnější zdroj? Díky za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, buďto je potřeba pořídit jeden silný zdroj a nebo zapojit svítidla přes zesilovač: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a
12.09.2017 16:02
Dobry den chcem sa spytat ci je mozne zapojit kontroler na dve led rampy tomi led LF CL 1000 ak ano ako? dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano je to možné přes tento zesilovač:

Návod na zapojení naleznete zde:

Abyste nemusel přestřihovat kabely svítidla, tak potřebujete dva kusy tohoto kabelu:
Jeden je již součástí balení kontroléru, takže stačí když zakoupíte pouze jeden.
12.09.2017 12:13
Dobrý den, zajímá mne použití stmívače - mám 2x Aquatlantis Easy Led Universal 895 mm freshwater - lze použít tento stmívač pro 2ks těchto svítidel? Je třeba dokupovat nějaký silnější zdroj? Díky za info
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, je možné zapojit dvě svítidla do kontroléru bez toho aniž byste musel kupovat silnější zdroj. Lze použít zesilovač: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a
23.08.2017 14:57
Dobrý den,mám dotaz zda mohu na tento stmívač zapojit dvě světla Chihirios A 901,která jsou umístěna na nádržích ve dvou místnostech.Nebude problém z důvodu většího odporu (průměr vodiče a větší délka jedné větve)? Děkuji za odpověď.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
toto je velmi specifický dotaz spíše pro elektrikáře. Doporučuji se spíše obrátit tam. Niméně domnívám se, že potřebujete minimálně silnější zdroj a zdroje jsou tak drahé, že vyjde levněji si pořídit kontrolér 2x.
22.08.2017 06:26
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda jde přes tento stmívač manuálně zapnout nebo vypnout světlo. (příklad. Automatické zapnutí světla je naprogramované od 10 hod. ale já potřebuje světlo rozsvítit už v 9hod)
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, spuštění si můžete naplánovat na jakoukoliv libovolnou hodinu. Pokud to myslíte tak, že chcete vyjímečně spustit světlo ihned, tak můžete na kontroléru vypnout dočasně módy a světlo bude svítit okamžitě na 100%.
14.08.2017 07:00
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na to, jak zapojit za toto zařízení meanwell ldd 700H pri zapojení osvetleni z cree xpg2 čipu. Děkuji za odpověd.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
zapojení je pro všechny svítidla stejné, nějak se neliší pro jednotlivé značky.
25.07.2017 10:51
Dobrý den, asi hloupá otázka, ale lze na kontrolér zapojit LED pásky zároveň 12V a 24V? To je asi hloupost, že?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel nelze. Do kontroléru lze zapojit pouze jeden zdroj, tj. 12V nebo 24V. Na 12V pásek nelze použít 24V zdroj a naopak.
23.07.2017 18:06
Dobrý den,zakupuji od Vás tento stmívač a mám dvě otázky ohledně něj. 1..Občas se nám tu stává,že rozvodné závody vypnou proud i na více 10 hodin,je odzkoušeno jak dlouho vydrží záložní zdroj stmívače bez přeprogramovávání hodin,potažmo i celého nastavení stmívače? 2..Na žádném videu na YouTube jsem nevysledoval zda je nutné mít stmívač zapojen v napájecím zdroji ipři programovaní v pc,nebo snad je napájen přes USB z pc? Předem dík za Vaši odpověď,RČ
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
1. ano, programovatelný stmívač má pamět a výpadek vydrží. Není třeba znovu programovat při výpadku. Jak dlouho vydrží Vám bohužel přesně nesdělím a neuvádí to ani výrobce, ale 10 hodin je téměř nic. Když uvedu příklad, tak jsem svůj stmívač nepoužíval přes 14 dní a nastavení zůstalo uložené.
2. Při nahrávání programu z PC do kontroléru je kontrolér napájen z USB, takže jej nezapojujete do zásuvky.
18.06.2017 18:48
Dobry Den Je mozne pouzit stmievac s jednym svetlom Chihiros A901? Dakujem.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano je to možné.
08.06.2017 06:44
Dobrý den, mám dotaz na použitelnost výrobku TC-420 ke stmívání zářivek přes předřadník QTi DIM2x58/220-240 1-10V? Předřadník se řídí napětím 1-10V. Děkuji Drahoš
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, kontrolér pracuje na napětí 12V/24V, takže bohužel 1-10V nebude fungovat.
10.05.2017 08:49
Dobrý deň, chcem sa spýtať aký silný zdroj k svetlu Chihiros A901 cez kontroler? Nedočítal som sa aký zdroj má toto svetlo. Mám doma 24V a 5A. Je to dostatočne silný zdroj prípadne aj na 2 ks A901? Za odpoveď Vám ďakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, svítidlo A901 má zdroj s parametry 12V, 6A. Jelikož máte jiné napětí na Vašem zdroji, tak bohužel nejde použít.
Nicméně před pár dny nám zaslal jeden ze zákazníků zpětnou reakci, že použil zesilovač pro LED a úspěšně zapojil dvě svítidla A901 na jeden kontrolér:
10.05.2017 06:33
Dobrý den, bude tento stmívač fungovat s tímto světlem?: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-rgb60-50w-60-cm a chtěl jsem se zeptat na efekt bouřky...jestli jste náhodou nezkoušeli a zdali to jde naprogramovat. Děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, tento kontrolér je kompatibilní s Chihiros RGB. Naprogramovat efekt bouřky pravděpodobně možné není (nezkoušeli jsme).
24.02.2017 11:47
Dobrý den. Lze na tento controller zapojit 2x Chihiros A801?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, lze. Kontrolér však musí být napájen dostatečně silným zdrojem, který zvládne dvě svítidla.
21.02.2017 14:26
Dobrý den, je možné na kontrolér zapojit 10 metrů led pásku, když k tomu pořídím zdroj 12V 10A 120W (led pásek je 5630 12W/m). Díky za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, maximální zatížení na jeden kanál je při 12 V je 48 W. Nicméně LED pásky můžete zapojit na více větví, kontrolér jich má celkem 5, takže odpověď na otázku je ANO, můžete zapojit 10 metrů LED pásku s výkonem 120 W.
19.02.2017 10:03
Dobrý deň. Môžem zapojiť na jeden zdroj - 2 ovládače t420 a samostatne na každý ovládač jednú rampu?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano můžete. Je však použít dostatečně silný zdroj, který utáhne obě svítidla (do kontroléru se totiž zapojuje pouze jeden zdroj).
09.02.2017 13:12
Dobrý den.Proč je nutné zařadit napájecí zdroj např. Mean Well 24V/90W před stmívač,když zatížení na vstupu je 24V 96W,výstup.proud na svorkách CH1,2 atd. 4A,přičemž 3ks Led světla mají zátěž celkem 90W?Nešlo by zapojit 3 kabely od napájecích zdrojů/ na vstupní svorky stmívače V+,V-? Děkuji za informace.S pozdravem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, takto to nefunguje. Nelze na svorky zapojit kabely ze tří napájecích zdrojů a sečíst jejich výkony. Je potřeba zapojit jeden silnější zdroj, který utáhne všechny tři svítidla.
22.01.2017 10:16
Mohu se zeptat,jestli se dá použít tento zesilovač https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/obrazky/3848-zesilovac-kontroler.jpg, mezi Aquatlantis rampu 895 mm 44W a tímto Programovatelným stmívačem(TC420 Programmable LED Time Controller
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano lze použít, nicméně záleží na typu použití. Předpokládám, že chcete zapojit dvě svítidla za sebe, v tom případě ale bohužel zesilovač nejspíše nepomůže. Je především  určen pro zapojení LED pásku.
20.01.2017 06:57
Mohu sezeptat,jestli tento kontrolér zvládne dvě světla a-provozní napětí 24 V (atlantis 42 W) b- provozní napětí 12V (domácí pásek UV 14,4 W) Děkuji za info.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, dvě svítidla Aquatlantis zvládne, ale pro svítidla je potřeba silnější zdroj. Do kontroléru lze zapojit pouze jeden zdroj a ten dvě svítidla nezvládne (je vyroben pouze pro jeden kus). Případně můžete použít kontrolér na postupné rozsvícení/zhasnutí na jednom svítidle a jakmile bude výkon na 100%, tak přes spínací hodiny, které budete mít nastavené, se spustí i druhé svítidlo + UV pásek.
13.01.2017 14:10
Mam tento controler, a aquatlantis easy led tube 1074mm je kompatibilny s led tube?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano tento kontrolér je kompatibilní se světlem Aquatlantis Easy LED 1047 mm 54W freshwater.
29.12.2016 06:58
Dobrý den rád bych se zeptal jestli tento kontrolér utahne dvě světla chihiros LED A1201 a bude li potřeba zesilení zdroje. Děkuji za odpověď
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel konkrétně variantu A1201 zvládne kontrolér pouze v jednom kuse. Pro osvětlení je tedy potřeba kontrolér pro každé osvětlení zvlášť.
25.12.2016 12:55
Dobrý den chápu to správně ,ŽE pokud koupím chihiros LED A series A1201 a k tomu zapojil tenhle kontrolér tak budu moct regulovat postupně rozsvicovani a zhasinani světla ? Včetně nastavení polední pauzy ,bouřky atd ?Svítání, rozednivani atd ? Prosím o info jak to zapojit je to lehké a blbuvzdorne ?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, přesně tak. Ke kontroléru obdržíte samozřejmě i návod a zapojení není složité. Případně vždy rádi pomůžeme.
14.12.2016 09:57
Dobrý den. Jak silný zdroj budu potřebovat pokud budu chtít připojit 2-4 Chihiros LED A serie 39W A601 (více nádrží)? Připojení vodičů od controlloru ke světlům? Na foto je vidět, že vodiče jsou připojeny ve svorkovnici. To se budou muset konektory na kablech odstranit? Záruka na světla tím nebude platná. Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pro dvě svítidla A601 můžete použít jeden kontrolér v případě že použijete tento zesilovač: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/zesilovac-mini-1ch-1-kanalovy-8a

Ano vodiče jsou ve svorkovnici, můžete však použít tuto položku (rozstřihnout), konce vodičů napojit do svorek a konektor do osvětlení Chihiros a nepřijde tak o záruku:
Jeden kus tohoto prodlužovacího kabelu je součástí kontroléru.

Mohlo by vás zajímat