Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

Chihiros LED A serie 20-40cm 12W A201

Kód produktu: 2324

Extrémně výkonné světlo do akvária určené speciálně pro pěstování akvarijních rostlin. Celý popis

990 Kč
818 Kč bez DPH
ks
Skladem více ks Skladem i na výdejně v Opavě (za internetovou cenu)
Zboží Vám doručíme 28.05.2019
  • Přijetí objednávky 24.05.

    Přijetí objednávky

  •  
  • Přijetí objednávky 27.05.

    Zabalení
    zásilky

  •  
  • Přijetí objednávky 27.05.

    Předání
    přepravci

  •  
  • Přijetí objednávky 27.05.

    Přeprava na
    Vaši adresu

  •  
  • Přijetí objednávky 28.05.

    Doručení objednávky

(pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku)

LED osvětlení Chihiros

Extrémně výkonné světlo do akvária určené speciálně pro pěstování akvarijních rostlin.

Osvětlení je díky příslušenství (nejrůznější nožky a úchyty) velmi variabilní a lze jej použít nad každým akváriem. Díky kovovým nožkám je možné jej umístit nad akvárium bez krytu, ale díky druhému typu nožek je možné jej umístit jednoduše do krytu, který byl původně konstruován pro zářivky. Stačí jej totiž jednoduše zaklapnout do původních patic zářivek, které se tak stanou pouze jeho držákem, přestože budou mimo provoz.

LED osvětlení Chihiros A bylo vyvinuto ve spolupráci s japonskými designéry a bylo do něj vloženo množství vysoce svítivých LED. Jednotlivé LED byly vybrány tak, aby pod nimi rostliny nejen dobře rostly, ale ukazovaly také své nejlepší barvy. Použity byly diody SMD 0,33W HCRI. Životnost LED je 30 až 50 tisíc hodin.

Osvětlení bylo navrženo tak, aby pod ním rostly rostliny co nejlépe. Záření z něj se tedy velmi podobá spektru slunečního světla. Navíc byly LED vybrány tak, aby vypadaly barvy rostlin pod nimi co možná nejlépe. Stejně jako u všech LED platí, že 1W svítí daleko silněji než 1W zářivkového osvětlení. Pro dosažení stejné síly osvětlení tedy není potřeba použít tolik W jako v případě zářivek.
Úspora je tedy v případě LED značná.

LED diody chihiros

Moderní vzhled osvětlení ocení především ti, kteří chtějí osvětlení umístit na akvárium bez krytu. Samotné tělo tvoří krásný hliníkový profil, který zároveň umožňuje efektivní chlazení osvětlení.



Možnosti umístění nad akvárium:

1. Akvárium s krytem, kde osvětlením Chihiros LED nahrazujete zářivky

Pokud chcete ušetřit energii, nahraďte Vaše současné zářivky za LED. 1W LED osvětlení vyzařuje cca stejné množství světla jako 2-3W zářivek. Jedno osvětlení Chihiros v krytu, které je stejně dlouhé jako Vaše současné zářivky tedy nahradí 2-3 Vaše současné zářivky.

Použijte držáky (můžete zakoupit zde - nejsou součástí) speciálně navržené tak, aby seděly na patice Vašich současných zářivek. Současné zářivky pouze vyšroubujte a na jejich místo umístěte LED osvětlení Chihiros. Jeho držáky jednoduše zaklapněte do patic zářivek. Ty již nebudou funkční, budou fungovat pouze jako držák. Nožičky budou pasovat do patic zářivek T8 i T5. Nožičky dokážou prodloužit osvětlení o 13 cm na každé straně. Pokud tedy máte například patice od sebe vzdálené 90 cm, pak LED osvětlení dlouhé nejméně 64 cm (64 + 13 + 13 = 90 cm).

Chihiros držáky

2. Umístění na hrany akvária

Můžete použít buďto plastových nožek (součástí balení) nebo kovových nožek (nutno dokoupit ZDE). Pokud si vyberete kovové nožky, můžete LED osvětlení Chihiros umístit i na delší akvárium, než je ono samo dlouhé. Kovové nožky dokáží na každé straně akvárium prodloužit až o 10 cm. Na akvárium 60 cm dlouhé tedy můžete použít i Chihiros A401, který meří jen 40 cm.
Navíc můžete libovolně měnit jeho výšku od hladiny, což se velmi hodí v případě, že chcete regulovat intenzitu osvětlení.

Chihiros držáky

3. Zavěšení nad akvárium

Poslední možností, jak svítidla instalovat nad akvárium, je jejich zavěšení. K tomu slouží zavěšovací kity.
Buďto zavěšovací kit pro jedno svítidlo: Chihiros kit pro zavěšení osvětlení A serie Single, nebo zavěšovací kit pro dvojici svítidel: Chihiros kit pro zavěšení osvětlení A serie Double

Svítidla můžete zavěsit buďto klasicky ze stropu, nebo je možné zakoupit Chihiros držák pro zavěšení, který následně umístíte na hrany akvária a svítidlo zavěsíte. Tento držák naleznete zde: Chihiros držák pro zavěšení osvětlení

Chihiros držáky Chihiros držáky Chihiros držáky Chihiros držáky

Na obrázcích výše můžete vidět jak zavěšení svítidel Chihiros A series funguje/vypadá.



Další fotografie:

ZDARMA k osvětlení navíc obdržíte originální stmívač, kterým si můžete nastavovat intenzitu osvětlení od 0-100%. Osvětlení je totiž velmi silné, proto doporučujeme ze začátku zvolit slabší intenzitu a postupně přidávat. Pokud byste totiž skokově po výměně světla zvýšili intenzitu, hrozil by zvýšený růst řas.

Parametry verze A201

Verze: A201
Rozměry: 20 x 6 x 5 cm
Příkon: 12W
Počet diod: 36 ks
Lumeny: 1800 lm

Chihiros Series A

Moderní LED osvětlení do akvária

Extrémně výkonné světlo do akvária určené speciálně pro pěstování akvarijních rostlin.


Osvětlení je díky příslušenství (nejrůznější nožky a úchyty) velmi variabilní a lze jej použít nad každým akváriem. Díky kovovým nožkám je možné jej umístit nad akvárium bez krytu, ale díky druhému typu nožek je možné jej umístit jednoduše do krytu, který byl původně konstruován pro zářivky. Stačí jej totiž jednoduše zaklapnout do původních patic zářivek, které se tak stanou pouze jeho držákem, přestože budou mimo provoz. LED osvětlení Chihiros A bylo vyvinuto ve spolupráci s japonskými designéry a bylo do něj vloženo množství vysoce svítivých LED. Jednotlivé LED byly vybrány tak, aby pod nimi rostliny nejen dobře rostly, ale ukazovaly také své nejlepší barvy. Použity byly diody SMD 0,33W HCRI. Životnost LED je 30 až 50 tisíc hodin.


Osvětlení bylo navrženo tak, aby pod ním rostly rostliny co nejlépe. Záření z něj se tedy velmi podobá spektru slunečního světla. Navíc byly LED vybrány tak, aby vypadaly barvy rostlin pod nimi co možná nejlépe. Stejně jako u všech LED platí, že 1W svítí daleko silněji než 1W zářivkového osvětlení. Pro dosažení stejné síly osvětlení tedy není potřeba použít tolik W jako v případě zářivek. Úspora je tedy v případě LED značná.


Moderní vzhled osvětlení ocení především ti, kteří chtějí osvětlení umístit na akvárium bez krytu. Samotné tělo tvoří krásný hliníkový profil, který zároveň umožňuje efektivní chlazení osvětlení.


Možnosti umístění nad akvárium:

1. Akvárium s krytem, kde osvětlením Chihiros LED nahrazujete zářivky

Pokud chcete ušetřit energii, nahraďte Vaše současné zářivky za LED. 1W LED osvětlení vyzařuje cca stejné množství světla jako 2-3W zářivek. Jedno osvětlení Chihiros v krytu, které je stejně dlouhé jako Vaše současné zářivky tedy nahradí 2-3 Vaše současné zářivky.


Použijte držáky (můžete zakoupit zde - nejsou součástí) speciálně navržené tak, aby seděly na patice Vašich současných zářivek. Současné zářivky pouze vyšroubujte a na jejich místo umístěte LED osvětlení Chihiros. Jeho držáky jednoduše zaklapněte do patic zářivek. Ty již nebudou funkční, budou fungovat pouze jako držák. Nožičky budou pasovat do patic zářivek T8 i T5. Nožičky dokážou prodloužit osvětlení o 13 cm na každé straně. Pokud tedy máte například patice od sebe vzdálené 90 cm, pak LED osvětlení dlouhé nejméně 64 cm (64 + 13 + 13 = 90 cm).

 Chihiros umístění do krytu

2. Umístění na hrany akvária

Můžete použít buďto plastových nožek (součástí balení) nebo kovových nožek (nutno dokoupit ZDE). Pokud si vyberete kovové nožky, můžete LED osvětlení Chihiros umístit i na delší akvárium, než je ono samo dlouhé. Kovové nožky dokáží na každé straně akvárium prodloužit až o 10 cm. Na akvárium 60 cm dlouhé tedy můžete použít i Chihiros A401, který meří jen 40 cm. Navíc můžete libovolně měnit jeho výšku od hladiny, což se velmi hodí v případě, že chcete regulovat intenzitu osvětlení.



3. Zavěšení nad akvárium

Poslední možností, jak svítidla instalovat nad akvárium, je jejich zavěšení. K tomu slouží zavěšovací kity. Buďto zavěšovací kit pro jedno svítidlo: Chihiros kit pro zavěšení osvětlení A serie Single, nebo zavěšovací kit pro dvojici svítidel: Chihiros kit pro zavěšení osvětlení A serie Double

Svítidla můžete zavěsit buďto klasicky ze stropu, nebo je možné zakoupit Chihiros držák pro zavěšení, který následně umístíte na hrany akvária a svítidlo zavěsíte. Tento držák naleznete zde: Chihiros držák pro zavěšení osvětlení

Na obrázcích výše můžete vidět jak zavěšení svítidel Chihiros A series funguje/vypadá.
Další fotografie:

ZDARMA k osvětlení navíc obdržíte originální stmívač, kterým si můžete nastavovat intenzitu osvětlení od 0-100%. Osvětlení je totiž velmi silné, proto doporučujeme ze začátku zvolit slabší intenzitu a postupně přidávat. Pokud byste totiž skokově po výměně světla zvýšili intenzitu, hrozil by zvýšený růst řas.

Parametry verze A201

Verze: A201

Rozměry: 20 x 6 x 5 cm

Příkon: 12 W

Počet diod: 36 ks

Lumeny: 1800 lm

Pozor!

Upozorňujeme, že výrobce Chihiros distribuuje dva druhy světel - balení pro EU a balení pro zbytek světa. Tato balení se podstatně liší především v napájecích zdrojích, které jsou pro Evropský trh kvalitnější a dražší. Výrobce o tom informuje na svém webu.(naleznete zde)

Světla Chihiros prodávaná v našem e-shopu pocházejí z distribuce určené pro EU a obsahují tak kvalitnější, dražší zdroje. Musíme upozornit, že verze prodávané v čínských obchodech používají levné, nekvalitní zdroje bez certifikace pro použití v EU.

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde: přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednací číslo: 2324
Výrobce: LED osvětlení akvária Chihiros | Vše od Chihiros
Kategorie: LED osvětlení akvária
Dostupnost: ihned k odeslání
Barva LED osvětlení: bílá
Osvětlení pro rostliny: pro náročné rostliny
Délka osvětlení: do 31cm
Použitá technologie LED osvětlení: LED diody a čipy
Typ osvětlení: závěsná svítidla
Produktová řada osvětlení: Chihiros LED A serie

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 29.01.2019 09:01

Dobrý deň, prosím mohli by ste mi poradiť najvhodnejšie led osvetlenie na akvárium prevažne rastlinné s razborkami, ktorého rozmery sú: 95 dĺžka, 50 výška, 35 šírka. Teraz mám svetelnú rampu na nožičkách s dvomi trubicami T8, každá po 25w, čo je veľmi málo a rastlinám sa nedarí. Rada by som pestovala stredne až náročné rastliny. Pozerala som aj po osvetlení Aquatlantis, ale už ho málo predávajú. Prosím mohli by ste mi poradiť čo najvhodnejšie? Ďakujem, Martina

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přejete si stávají osvětlovací rampu zcela zrušit a nové LED osvětlení postavit na hrany akvária nebo si přejete rampu zachovat a nové LED osvětlení umístit do patic místo stávajících zářivek? Podle toho Vám následně doporučíme nejvhodnější osvětlení.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 30-50cm 18W A301 18.01.2019 09:34

Dobrý den, zakoupil jsem si světlo A301 koncem listopadu. Přišlo mi divné, že nemusím v akváriu (30x20x20) přitápět a dnes jsem teploměrem změřil teplotu krytu světla a má bez malá 50°C. Chci se zeptat jestli je to v pořádku? Měl jsem za to, že led osvětlení (ještě ke všemu kvalitní) nemá tak velkou tepelnou stopu. Navíc mám strach, že přes léto bude mít taplota neblahý účinek na rostliny a tvory v akváriu. Děkuji za odpověď, Novák.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u těchto výkonných LED osvětlení je běžné, že je teplo odváděné do chladiče, které následně má cca. 30-40 stupňů. Toto chování je tedy standardní a doporučuji do krytu udělat otvory, aby mohlo teplo lépe cirkulovat. 

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 15.11.2018 12:00

Dobrý den, mám akvárium délky 100 cm a rád bych osadil Chihiros LED A serie 90-110cm, jež má však dle popisu délku 90 cm. Znamená to, že budu potřebovat kovové distanční nožičky? Neexistuje nějaký distanční kus z plexi, aby bylo možné použít čiré plastové nožky? Děkuji za info.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, pro nasazení osvětlení na delší akvárium než je 90 cm budete potřebovat kovové držáky. Bohužel žádné takové prodloužení jak popisujete neexistuje.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 25.10.2018 20:57

Dobrý den,mám akvárium d 100,š 40,v50 cm,to znamená že výška vodního sloupce je zhruba kolem 45 cm.Je toto LED osvětlení vhodné i pro kobercové rostliny?Mám na mysli jestli je osvětlení dost silné aby prosvítilo celý vodní sloupec.A mám ještě jeden dotaz,jestli mi toto osvětlení pomůže v boji s černou řasou.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s prosvícením tohoto vodního sloupce nebude žádný problém. Výkonově pak bude toto osvětlení stačit pro náročnější rostliny.

Co se týče černé řasy tak právě silné osvětlení způsobuje černou řasu. Odstranění se pak provádí pomocí CO2 ať tekutého či plynného.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 21.10.2018 21:01

Dobrý den, jaké osvětlení pro akvárium 100*40 a výška 50cm by ste doporučil, děkuju.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

prosím o upřesnění zda a jaké rostliny plánujete pěstovat ve Vašem akváriu. Zda méně či více náročné rostliny (červené či kobercové). Podle toho Vám následně doporučíme vhodné osvětlení.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 20.10.2018 21:43

Dobrý večer, dají se pod tímto světlem při výšce akvária 50 cm pěstovat středně i náročné rostliny, jako jsou kobercovky např. Cuba i červeně zbarvené? Jde o to, jestli tuhle výšku akvária to světlo prosvítí. Předem děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s prosvícením hladiny o výšce 50 cm nebude u tohoto osvětlení problém.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 21.05.2019 18:59

Dobrý den mohu toto osvětlení použít i pro nádrž kde jsou ryby? Předem děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, běžně se toto osvětlení používá i ve společenských nádržích.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 20.05.2019 12:22

Dobrý deň, chcela by som sa vás spýtať, mám akvárium d 88, v 40, š 30 cm, chcela by som v ňom pestovať stredne náročné a náročnejšie rastliny, ako aj červeno-listé rastliny. Bolo by toto osvetlenie príliš silné alebo by bolo plne postačujúce, alebo by bolo vhodnejšie osvetlenie Sinkor LED 90, 30W ? Ďakujem za odpoveď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro Vaše akvárium bude vhodnější osvětlení značky Sinkor. Chihiros již bude příliš výkonný a bylo by potřeba jeho výkon snížit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 20.05.2019 08:48

Zdravím. Bude toto osvetlenie vhodne pre akvarium 100x40x50 vyska je 50.. teraz je tam osvetlenie 2x30watt. Rastliny su tam kryptokoryny, echinodory, hygrophyla a pod.CO2 nepridavam. len klasicke hnojiva + pmdd.. bude tych 50 wattov led dostatocnych na presvetlenie akvaria? ako sa pri ledkach vyratava watt/liter kedze led svieti silnejsie nez klasicka ziarivka. dakujem vam velmi pekne za radu o vhodnosti tohto osvetlenia na akva.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, jedno toto LED osvětlení bude dostatečně výkonné pro pěstování středně náročných rostlin. U LED osvětlení musíte počítat, že při stejném výkonu mají zhruba 3x větší svítivost než klasické trubicové osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 05.05.2019 21:08

Dobrý den, uvažuji o koupi LED osvětlení 120 cm 65W. Dotaz teď svítím do akvária 3x54w T5. Bude LED dostačující nebo bude slabé. Děkuji za radu

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

LED osvětlení má při stejném výkonu zhruba 2-3x vyšší svítivost než klasické trubicové osvětlení T5 či T8. Jedno toto LED osvětlení by tak mělo nahradit Vaše původní zářivkové osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 02.05.2019 16:40

Dobrý deň, Mám Aquatlantis Easy LED 1450 mm 72W freshwater, keď doslúži plánujem zmenu na Aqatlantis Easy LED 2.0 1450 mm 72W freshwater + stmívač zdarma alebo Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201. Uchytenie do rampy nad Akváriom. Čo je pre rastliny lepšie? Ďakujem za odpoveď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

svým spektrem jsou si tyto osvětlení velmi podobné a rozdíl běžný akvarista nepozná. Tedy záleží hlavně na požadované délce osvětlení, jelikož je Aquatlanstis o 25 cm delší a má také větší výkon.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 01.05.2019 16:58

Dobrý den, mám akvárium 180x55x60 výška, ryby diskus, rosliny středně náročné. Zvažuji 2x osvětlení chichiros 120-140cm led A serie 1201 65w, nebo 1x 120-140 cm A 1201 plus 130w. Jaká varianta by byla lepší ? Světlo potřebuji zavěsit nad akvárium, nemohu u Vás najít závěsná lanka. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně doporučuji zvolil spíše dvě klasické verze A1201, jelikož zde lze výkon osvětlení lépe rozprostřít a na osvětlení lze připojit i stmívač, což u silnější verze o výkonu 130W nelze.

Co se týče zavěšení tak to naleznete zde (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 29.04.2019 13:41

Dobrý den je toto světlo Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 vhodné do aq š.120 v.50 h.40(zářivky 90cm)chtěla bych vyměnit za zářivky T8 v krytu,děkuji za odpověď Huszárová.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, tato výměna by měla být možná. Kryt by však neměl být zcela uzavřený, aby se na světla nesrážela voda.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 12.04.2019 12:36

Dobrý den, zakládám akvárium 120x50x50 ve kterém bude velké množství rostlin a to červených i kobercových. Bude toto osvětlení dostačující v kombinaci s CO2 setem i pro červené a kobercové rostliny? Děkuji Haken

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedno osvětlení Chihiros bude dostatečné výkonné pro středně náročné rostliny. Pro pěstování náročných rostlin doporučuji spíše dvě tato osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 08.04.2019 17:17

Dobrý den.mohu se zeptat zda svítidlo Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201,vystačí na akvárium o dýlce 150cm,a hloubce 70 cm. ? Děkuji za odpověď,Ondráček Miloslav

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osvětlení je pro Vaše akvárium krátké, tedy kraje akvária nebudou zcela osvětleny. Dále záleží zda a jaké rostliny plánujete pěstovat. Od toho se odvíjí požadovaný výkon osvětlení. Prosím tedy o upřesnit + jaký je třetí rozměr Vašeho akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 25-45cm 15W A251 04.04.2019 23:50

Dobry den , mam nano 30 L v ktorom mam Eleocharis sp. 'Mini' ktore je trosku narocnejsie na svetlo. chcel by som vysadit anubias nana ktory ma zas nizke naroky na svetlo vyviazany na drevo tesne pod hladinou. Nebude to problem s touto intenzitou?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zpravidla to problém není. Případně je vhodné osvětlení posunout tak, aby nebylo přímo na vyššímu rostlinami, ale nad nízkými druhy (kobercovkami).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 30-50cm 18W A301 03.04.2019 14:45

dOBRY DEN CHCEL BZ SOM SA OPYTAT AKA JE MAXIMALNA HRUBKA SKLA PRE UCHITENIE TOHTO OSVETLENIA NA KRAJ AKVARIA DAKUJEM A PRAJEM PEKNY DEN.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osvětlení lze nasadit na sklo s maximální tloušťkou 10 mm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 29.03.2019 18:21

Zdravim mam akvarium 120×35x40bude toto svetlo dostatocne silne na pestovanie naročnejšich rastlin dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, výkonově bude toto osvětlení dostatečně výkonné pro i pěstování náročných rostlin jako jsou kobercové či červené.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 28.03.2019 13:50

Dobrý den, měla bych zájem o toto světlo pro mé akvárko s rozměry 60x30x35. Musela bych si tedy dokoupit i kovové nožičky, ale jsou jinak stavěné než ty základní (plastové). Chtěla bych se tedy zeptat, na jak tlusté sklo ty náhradní kovové nožičky můžu nasadit? Akvrárko má totiž i plastový rámeček, tudíž tloušťka skla je o něco širší. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

maximální povolenou síla skla je 10 mm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 25.03.2019 18:10

Dobrý den, mám dotaz,zda je možné u Vás koupit napájecí zdroj samostatně. Stávající zdroj se spálil.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

bohužel to není možné, jelikož máme pouze přesný počet zdrojů a osvětlení. Pokud zdroj odešel tak doporučuji provést klasickou reklamaci.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 20.03.2019 13:22

Dobrý den, Dobrý den, mám od Vás osvětlení Chihiros A1201 120-140 cm již zhruba 2,5 roku. Po půl roce se mi u regulátoru (stmívač) spekly koncovky u kabelu a osvětlení nefungovalo - vše se přehřívá. Zboží jsem nereklamoval z důvodu časové náročnosti, koncovky uřízl a vše spojil přes "el. čokoládu". Vše bylo zhruba 2 roky v pořádku. Dnes mám problém, že světlo zhruba 1 hodinu svítí, ale když se zahřeje, zejména napájecí zdroj, tak ledky začnou blikat a světlo se občas samo zapne a vypne apod. Pomohlo by napájecí adaptér-zdroj vyměnit za nový? Setkali jste se již s tímto problémem. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s tímto problémem jsme se ještě nesetkali, ale vše naznačuje tomu, že se zdroj přehřívá a po dosažení určité teploty se vypne. Jakmile vychladne tak opět osvětlení sepne. 

Silnější zdroj by tak měl problém vyřešit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 16.03.2019 22:23

Zdravím trochou tapu mezi osvětlení Chihiros a Sinkor, mám akvárium 144x44x v 50 a planuji aquascapa jako začátečník, určitě planuji koberceove rostliny a pár jiných včetně mechu. Děkuji za radu

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro Vaše akvárium osobně doporučuji zakoupit 2x osvětlení Sinkor LED 120.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 07.03.2019 21:43

Dobrý večer. Mám chihiros a901 na 200l akváriu 100x40x50 d,š,v. Chcem pestovať červené a náročnejšie rastliny. Aké svetlo mi k tomuto spomínanému doporučíte? Ďakujem za odpoveď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně bych pro Vaše akvárium zvolil LED osvětlení Chihiros A Serie A901, které svým výkonem bude stačit pro náročnější rostliny jako jsou červené či kobercové.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 04.03.2019 01:54

Dobrý den, mám akvário 140x40x50 cm délka,hloubka,výška. Jaké Led světlo a kolik kusů mám použít pro středně náročné náročné i načervenalé kytky, tak aby se netvořila řasa ? Vybírám ze světel Sinkor nebo Chihiros. Předem děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výkonově bude pro Vaše akvárium nejvhodnější 2x osvětlení Sinkor LED 120.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 25.02.2019 15:54

Dobrý den, stavím terárium s vodní plochou. Velikost 200×85×100 (dך×v), vodní sloupec bude pouze 30 cm. Chtěl bych se zeptat jaké osvětlení by jste mi doporučili. Rostliny maximálně středně náročné. děkuji, R.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

takto dlouhá LED osvětlení se standardně nevyrábí. Osobně bych spíše než jedno silné osvětlení zvolil dvě slabší, které by Vám pokryly celou délku terária. Doporučuji tak zvolit Sinkor LED 105.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 24.02.2019 20:45

Dobrý deň, prosím Vás chcel by som založiť akvárium v ktorom sa budú nachádzať červene a aj kobercové rastliny, aké osvetlenie by som mal zvoliť: Chihiros A1201 alebo jeho plusovú variantu?Akvárium bude mať rozmery 120x40x50cm (d x š x v ).Ďakujem za odpoved.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro pěstování náročných rostlin jako jsou kobercové či červené by Vám mělo výkonově stačit jedno osvětlení Chihiros LED A Serie A1201.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 24.02.2019 17:40

Dobry den,chci dat v krytu diversa vymenit zarivky za led. Akva mam 80 cm. A stacilo by mi A501 s drzaky do patic? A nebude v rozich akvaria stin? Pro středně náročné rostlinky. Radeji bych pouzil delší svetlo a vyrobil si vlastni drzaky pro A801. Ale kryt má uvnitř jen 78 cm,takze nevim zda se mi tam A801 vleze. Bohužel Sinkor 75 nemate skladem. To by tam bylo akorat..

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tato verze měří pouze 50 cm, tedy lze předpokládat, že rohy akvária budou méně osvětlené. Pokud tak sháníte osvětlení pro více náročné rostliny tak bych osobně sundal stávající kryt a použil verzi A801.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 21.02.2019 23:53

Dobrý den, budu zařizovat akvárium , šíře 80x35x40, rostlinky nějaká kobercovka tedy náročné až středně náročné, mám nyní osvětlení Chichiros LED A501, uvažuji, pořídít ještě jedno toto osvětlení se zabudování do patic po zářivkách, tedy 2x A501, bude to dostačující? Nebo mám koupit chichiros A601 tedy 1x A501 a 1x A601, musel bych je umístit mimo původní kryt, nevím ale jak bych to udělal s A501, když je kratší, pravděpodobně by mi to nevyšlo na okraj akvária. Můžete mi prosím poradit případně dát nějaký návrch jak doplnit stávající A501? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

na velikost Vašeho akvária pro uvedené rostliny budete potřebovat zhruba 40-60W (podle toho, jak vybarvené rostliny potřebujete mít) v LED osvětlení. Jedno světlo A501 je určitě málo. Druhá věc je, že ideální by bylo světlo přes celou délku akvária, tj. A801. Pokud byste použil jen A601, zasadil bych na kraje akvária jen méně náročné rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 21.02.2019 14:02

Dobrý den, rád bych se zeptal, zda toto jedno světlo stačí na akvarium o rozměrech 100x40x40 a pro náročné kobercové rostliny, nebo jestli jsou potřeba 2 kusy. Popřípadě koupit Sinkor LED 90 1x či 2x. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro lehce náročnější rostliny by stačilo jedno světlo A901: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-a-serie-90-110cm-55w-a901

Pokud byste chtěl opravdu silný růst a maximální vybarvení rostlin, tak by to chtělo až 100W v LED, což by odpovídalo 2xA801 nebo 2xA901. Jinak řečeno při 55W porostou i kobercové rostliny ale nebudou nikdy tak krásné jako ty, které porostou pod 100W. Méně než 55W ale nedoporučuji, bylo by to málo.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 21.02.2019 07:21

Dobrý den, mám akvárium 150x60x60 cm, místo nad akva cca 20cm takže asi budu muset použít 2 světla nebo více? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

záleží to především na tom, zda plánujete pěstovat i rostliny a pokud ano, tak jaké. Na ty nejméně náročné rostliny budete potřebovat dvě světla. Pokud by se jednalo o středně náročné a až lehce náročnější, tak 3 světla uložená "cik-cak" aby pokryla celých 150 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 19.02.2019 12:45

Dobrý den, chci si koupit led osvětlení na akvárium 120d, 40š, 50v. Chtěla bych ho umístit do krytu místo trubic T8. Je nějaký rozdíl svítivosti a kvalitou mezi Chihiros LED A serie 90-110cm a Chihiros LED S serie S975 1047mm 99-120cm. Chtěla bych pěstovat trochu náročnější rostliny, bude toto osvětlení dostačující? Děkuji za odpověď, Petra

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tato osvětlení mají prakticky stejné parametry. Verze S Serie je však přímo určená do krytu, jelikož má větší ochranu proti vodě. 

Co se týče výkonu tak jedno toto osvětlení bude dostatečně výkonné pro středně náročné rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 18.02.2019 07:12

Dobry den, planujem si zakupit led osvetlenie na akvariuum 80x40x60 dxsxv bude toto osvetlenie dostatocne aj na pestovanie narocnejsich rastlin? dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedno osvětlení Vám pro Vaše akvárium bude stačit pro středně až více náročné rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 12.02.2019 20:29

Dobrý den, je možno tohle osvetlení instalovat i na šířku akvaria 150 cm:??DĚKUJI

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

mělo být to být možné za použití těchto držáků (delší strana má 22 cm):

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-kovove-drzaky-led-a-serie

Doporučuji však držáky upevnit, protože budou pouze ze 7 cm zasunuté do svítidla, což není moc.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 10.02.2019 13:45

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom doby svietenia u novozalozeneho akvária. Akú dlhú dobu denne odporúčate svietiť. A intenzitu zvýšiť na plnú úroveň kedy. Vďaka.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

běžně svítíme 10 hodin denně a u nově založeného akvária je vhodné intenzitu osvětlení pozvolna zvyšovat, ať nemáme problémy s výskytem řas.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 06.02.2019 14:18

Dobrý den, mám rohové akvárium Trigon 87x87x výška 60, 350 litrů od Juwelu a chystám se vyměnit stávající osvětlení t5 2x45w a 2x24w za led osvětlení do krytu Chihiros LED A serie 80-100cm 50w a Chihiros LED A serie 35-55cm 21w po jednom kuse. Bude toto osvětlení dostatečné pro náročné rostliny? Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výkonově tato osvětlení budou stačit pro středně náročná osvětlení. Pokud však bude světla ukládat do uzavřeného krytu tak Vám spíše doporučuji zvolit verzi S Serie, která je určena přímo do krytu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 04.02.2019 13:03

Dobrý den, bude mi stačit toto světlo na akvárium 90x40x60-výška?? Chtěl bych i nějaké konercovky, mechy... takže náročnější rostlinky. Předem děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto osvětlení by bohužel nebylo dostatečně výkonné pro kobercové rostliny. Osobně bych raději zvolil 2x osvětlení Sinkor LED 90.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 30.01.2019 11:08

Dobrý den mám 150 cm akvárium dlouhé,chtěl bych led světlo chihiros,nevím jestli se vyrábí tak dlouhé světlo,jak to vyřešit.Děkuji Klimo Jiří

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

takto dlouhá verze se bohužel nevyrábí. Řešením je tak osvětlení zavěsit nad akvárium nebo ho případně položit na krycí skla.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 29.01.2019 12:19

Dobrý den. Mám akvárium juwel rio 300 (350l). Chtěl bych stávající zářivky T5. 1047mm nahradit led osvětlením.nejlépe aby zůstalo skryto v krytu akva. Je možné jej tam zavřít? Nebo je třeba kryt nějak přizpůsobit? Jde mě hlavně o vlhkost a zahříváni led osvětlení pod krytem. Děkuji za radu. Šmíd

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osvětlení Chihiros LED A serie není pro tyto účely vhodné. Doporučuji se tak podívat na verzi S Serie, která je přímo určena do krytu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 28.01.2019 12:59

Dobrý den chtěl bych doporučit osvětlení na akvárium 120x50x40cm? Chtěl bych tam mít středně náročné i náročné rostliny.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den.

pro pěstování náročnějších rostliny Vám doporučuji osvětlení Chihiros LED A serie A1201 nebo 2x osvětlení Sinkor LED 120.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 26.01.2019 18:11

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda osvětlení Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 bude dostačují pro akvárium 85x41x55(dxšxv),nebo bude bude stačit o něco slabší Sinkor LED 90 osvětlení akvária 90cm 30W? Předem děkuji za odpověd´

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osvětlení Chihiros bude pro Vaše akvárium dostatečně výkonné pro středně náročné rostliny a osvětlení Sinkor bude dostatečné pro nenáročné rostliny. Záleží tak jaké rostliny plánujete v akváriu pěstovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 16.01.2019 15:08

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaký světlo pro akvárium 100x40 v.50cm chci tam osadit aji kobercovku,mechy a nějakou červenou rostlinku. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

na Vaše akvárium pro pěstování náročných rostlin Vám osobně doporučuji 2x osvětlení Sinkor LED 105, které vynikají příznivou cenu a velkou efektivitou svícení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 15.01.2019 19:38

Dobrý den. Mám akvárium 110x45x40 výška. Osázeno bude z velké části Glossostigmou. Je lepší použít toto světlo, nebo Sinkor? Mam obavu, aby se mi při mé výšce akvária s tímto osvětlením netvořili řasy. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedno osvětlení Sinkor by bylo pro Vaše akvárium málo výkonné. Je tedy možné zvolit buď jedno osvětlení Chihiros nebo dvě osvětlení Sinkor. Vhodnějiv tomto případě vychází lépe osvětlení Chihiros, které má vhodnější výkon.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 14.01.2019 13:34

Dobry den Mé akva má d100,š50,v60 s krytem je tam originální trubice LED expert 30w a 2550Lm ,což je strasne málo pro rostliny ...Vyřešil by tento chichiros můj problem ? Chci středně náročně náročné rostliny a je světlo vodotesne? Bylo by uzavřené v akva pod krytem dekuji za odpověď hezky den

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výkonově by jedno toto osvětlení bylo dostatečné pro méně až středně náročné rostliny. Ovšem verze A Serie je určena k posazení na hrany akvária. Pokud tedy sháníte osvětlení do krytu tak Vám doporučuji verzi S Serie, která je výkonově stejná, ale je určena přímo do krytu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 13.01.2019 19:37

Dobry den, mam akvarium 100.40.50 pestujem tam staurogyne,eleocharis,rotala macrandra a podobne narocnejsie rastliny bude stacit toto osvetlenie na moje akvarium?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto osvětlení bude stačit pro středně až více náročné rostlin. Osobně bych pro Vaše akvárium zvolil spíše delší verzi A901, která je o něco výkonnější a cena je podobná.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 12.01.2019 19:41

Dobrý den. Chci si vyměnit zářivky v krytu. Dal bych si tam toto: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501, ale přemýším nad tím, proč bych si tam pak měl dávat Chihiros LED S serie S518 590mm, když je dražší a nemá stmívač, který bych si musel ještě do koupit. Jde mi o to. Jaký je vlastně rozdíl mezi těmito světly, pokud se nebudem bavit o uchycení. Protože cena mezi němi je taky okolo 600,- Kř. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

hlavní rozdíl mezi těmito tělesy je ve vhodnosti umístění do krytu. Klasická verze nemá dostatečné krytí a je tedy vhodná pouze pro umístění na hrany akvária. Verze S Serie má však vyšší krytí a vydrží i vlhkost, která v krytu běžně při odpařování vody vzniká.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 12.01.2019 12:41

Můžete prosím upřesnit rozměr svítidla 120x 6 x 5 cm v popisku je evidentně výška špatně. Jak je tedy přesně široké a silne?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tloušťka osvětlení je 10 mm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 11.01.2019 13:40

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké osvětlení by jste doporučili do akvária 115x40x55 (DxŠxV). Po cca 4 letech mi totiž odešlo osvětlení Aquatlantis easy led 895. Rostliny v akváriu jsou středně náročné. Předběžně jsem přemýšlel nad Chihiros LED A serie 80 - 100cm (90 - 110), případně Sinkor LED 105. Nebo by jste doporučil jiné osvětlení. Děkuji a přeji hezký den

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

máte nad akváriem kryt, případně krycí sklo? Vámi navrhovaná verze A801 je totiž příliš krátká a nelze jí umístit na hrany Vašeho akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 10.01.2019 11:05

Dobry den, prosim vas o info aku koncovku maju tieto svetla. je to 0.5 x 2.1mm DC Barrel jack ? dakujem pekne, JF

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přesný název bohužel neznám, ale jedná se zřejmě u toto koncovku (je typická pro 99% LED osvětlení).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 09.01.2019 06:44

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda uvedené LED světlo bude dostačující pro akvárium 150x45x45cm. Delší svítidla se pravděpodobně nevyrábí. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

máte možnost osvětlení zavěsit nad akvárium či položit na krycí skla? Máte případně nad akváriem kryt? Toto osvětlení totiž lze položit pouze na hrany akvária o maximální délce 140 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 35-55cm 21W A351 02.01.2019 21:15

Dobrý den, budu zakládat rostlinné akvárium s náročnými rostlinami. Akvárium 35 x 35 x 43 cm. Je jedno toto světlo pro náročné rostliny dostačující?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, toto osvětlení bude dostatečně výkonné i pro náročné rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 02.01.2019 18:15

Dobrý den, mám akva 80x35x40cm.... Bude Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 dobrá volba a vyjde to na nožičky ? Díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro Vaše akvárium budete potřebovat určitě delší verzi. Minimálně musíte použít verzi A601, kterou lze pomocí kovových držáků rozšířit až na délku 80 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 31.12.2018 15:41

dobrý den mám akvarko dlhe 150 cm a chcu sa spýtať aké osvetlenie si bi ste mi odporučil lebo ako pozerám všetky sú max 140 dlhé hlavne bych chcel ledkové na rastliny teraz používam neonové .

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

LED světla se vyrábějí maximálně o délce 120 cm, z důvodu chlazení. Majitelé akvárií 150 cm dlouhých používají vždy dvě světla vedle sebe nebo dvě na "cik cak", která se částěčně překrývají. Např. 2x Sinkor LED 75 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 31.12.2018 15:14

Dobrý den. Přestal mi fungovat oiginál stmívač od A 801 chihiros, kterým stmívačem se dá nahradit ? Děkují.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

můžete použít tento: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/manualni-krokovy-led-stmivac

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 31.12.2018 07:58

Dobrý den, toto osvětlení má délku 90 cm. S držáky má 110. Já budu mít akvárium 200x50x50 a chci se zeptat. Když tedy dám tyto dvě osvětlení vedle sebe, kousek mi bude chybět ale to nevadí. Oboje zavesím, jsou prý držáky. Chci se tedy zeptat, že někteří mají dokonce double tyto osvětlení. Bude mi stačit dvě na délku nebo budu muset mít i dvě na šířku? A nemáte náhodou chihiros 100cm? Díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Chihiros se v délce 100 cm bohužel nevyrábí. Doporučil bych Vám zavěšení a existují dokonce závesné kity Single nebo Double - obojí k dostání u nás. Záleží na tom, zda se bude jednat o akvárium s rostlinami, bez rostlin nebo s náročnými rostlinami. Pro náročné rostliny budete potřebovat cca 200W, pro středně náročné cca 130W. Podle toho se rozhodněte, zda potřebujete světla 2 nebo 4.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 30-50cm 18W A301 30.12.2018 21:58

Dobrý den pokud mám šířku akvária 29.5cm půjde mi na něj umístit toto světlo s originalnimi držáky? Díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

půl centimetru by neměl být problém. Je tam nějaká vůle.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 28.12.2018 16:30

Dobrý den, dá se toto světlo (Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201) použít na akvárium délka - 150 cm šířka - 50cm výška - 60 cm??? Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

světla s délkou nad 120 cm na trhu v podstatě nejsou - neumožňovalo by je to dostatečně chladit. Z tohoto důvodu si všichni majitelé 150 cm a delších akvárií pořizují dvě kratší světla vedle sebe. Další možností je použití dvou světel A1201 na "cik cak" tak, aby osvětlely celých 150cm.

Na Váš dotaz nelze ani odpovědět, jelikož jste neuvedl typ akvária. Pro uvedené akvárium s náročnějšími rostlinami by bylo jedno světlo absolutně nedostatečné. Naopak pro akvárium by rostlin by stačil jeden kus.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 27.12.2018 03:13

Dobrý den,dostal jsem toto světlo,Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 a v popisku píšete že má krokoví stmívač od 0 do 100procent,ale mě ten stmívač funguje zhruba od 20procent,zkrátka se světlo uplně nestlumí na 0.děkuji za odpověd

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, to je v pořádku. Pokud jej chcete vypnout na 0%, tak použijte spínací hodiny a světlo vypněte zcela.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 23.12.2018 19:15

Dobrý večer. Mám akva 62x62x70v Hladina cca60 cm. Bude mi to stačiť 1x Chihiros LED A501 , alebo treba pridať ešte 1 a mať ho na 3/4 výkonu? Mám stredne náročné rastliny a nejaké koberčeky nenáročné. Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud jste se nepřepsal a máte skutečně akvárium o objemu 270l, potřebujete určitě silnějšího osvětlení. Pro středně náročné rostliny a dokonce nenáročné koberečky s takovou výškou vodního sloupce budete potřebovat minimálně 55W v LED světle, tzn. 2x A501 nebo 2x A601.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 21.12.2018 14:33

Dobrý den, můžete mi prosím poradit jaké osvětlení do akvária 140x50x75(vyška) cm?? Mám pouze anubiasy, potřeboval bych nějaké kvalitnější, protože výška vody je 70cm, zároveň nechci, aby se množily řasy :-( Děkuji a s pozdravem Radek ...

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně bych zvolil právě osvětlení Chihiros LED A serie A1201. Toto osvětlení je dostatečně výkonné, aby prosvítilo tento sloupec akvarijní vody a zároveň vzhledem k objemu není tak silné, aby se Vám začali tvořit řasy.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 20.12.2018 14:56

Zdravim ,potreboval by som poradiť aké alternatívy by som vedel použiť s Vašimi svetlami na akvárium dlhé 155x35x50cm.idealne len jedno svetlo.srdecna vďaka za odpoveď.s pozdravom Potocky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro takto dlouhá akvária se standardně osvětlení nevyrábí. Pokud tak potřebujete osvětlení hrany akvária tak se nabízí pouze osvětlení značky Aquatlantis Easy Led 1450 mm

Máte případně možnost osvětlení zavěsit nad akvárium nebo máme krycí skla či kryt?

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 16.12.2018 20:34

Dobry den chel by som Vas poprosit o radu ake led osvetlenie by ste mi poradili na akva s:100v:65h:52 mam tam kryt a chcelby som tam mat narocne rastiny ako napriklad: Eleocharis acicularis,Micranthemum umbrosum - kobereček a taak dalej dakujem a cakam na odpoved

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro pěstování náročných rostlin v uvedeném akváriu budete potřebovat cca 120W v LED osvětlení. Tzn. minimálně 2x Chihiros A901 nebo jakékoliv jiné moderní světla jako Chihiros WRGB nebo Sinkor LED.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 12.12.2018 20:48

Dobrý den. Mám akvárium 80x35x40. Na něm kryt s zářivkami, patice jsou od sebe 60cm, takže při náhradě by mi vyhovovala varianta světla 50-70cm. Bude mi na akvárium stačit jedno těleso? Nemám žádné extrémně náročné rostliny, nejnáročnější asi Blixa japonica, která nyní roste i pod dvěma LED trubicemi. Díky předem za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

raději než Chihiros LED A serii Vám doporučuji zakoupit S seriii, která je uzpůsobena přímo do krytu. Pro Vaše akvárium následně konkrétně doporučuji verzi S518 a jedno toto osvětlení Vám bude stačit i pro náročnější rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 09.12.2018 23:02

Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 - Dobrý den, prosím o radu. Akvário 50 cm vysoké a 40 cm široké, 120 cm dlouhé. Bude toto 1 světlo stačit pro středně náročné i náročnější rostlinky ? Předem děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, jedno osvětlení bude dostatečně výkonné i pro náročnější rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 09.12.2018 00:06

Dobrý večer, zajímalo by mne, jaké světlo byste mi doporučili pro akvárium 160x70*60, rostliny (5xVallisneria gigantea, 5xAlternanthera Splendida, 4xAnubias barteri nana, 5xEchinodorus bleherae, 3xEchinodorus amazonicus, 5xLimnophila sessiliflora). Uvažuji o 2xChihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201, ale nevím zda je toto světlo vhodné pro umístění do krytu místo zářivek a jak je to s vybarvením ryb. Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud chcete osvětlení umístit do krytu, nabízí přímo pro tyto účely Chihiros řadu S: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/led-osvetleni-akvaria/chihiros-led-s-serie-s1128-1200mm-114-130cm-65w

Bohužel LED světla o délce vyšší než 120 cm se nevyrábějí nebo jen velmi vyjímečně, takže je nutno je umísti "cik cak" nebo dát vedle sebe dvě kratší.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 06.12.2018 16:49

Dobrý den Mám akvárko 120-50-60 bude toto světlo dostatečné i na náročné kytky???? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výkonově bohužel jedno osvětlení stačit nebude. Pro pěstování náročnějších rostlin budete muset pořídit dvě tato osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 06.12.2018 13:21


INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:


0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 05.12.2018 07:58

Dobry. ja by som chcel opytat ja mam akvarium rozmerami 137x40x40 preto potrebujem svetlo z dlzkou 140cm...bude stacit to svetlo ked by som chcel pestovat narocne kobercovite rastlinky dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, jedno toto osvětlení bude dostatečně výkonné i pro náročné rostliny. S pěstováním kobercových rostlin pod tímto osvětlením by tak neměl být problém.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 04.12.2018 11:39

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, máte tam napsáno 80 - 100 cm. Jak dlouhé to tedy je? 90? Když budu tedy chtít dvě 100 cm, tak mám koupit tyto dvě?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osvětlení má délku 80 cm. Pomocí kovových držáku od značky Chihiros je možné toto osvětlení nastavit až na délku 100 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 28.11.2018 23:52

Dobrý den, jaké světlo by jste mi doporučili pro akva. 40-40-30cm výška,pro kobercove a cervene rostlyny.Dekuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro náročné rostliny doporučuji osvětlení značky Chihiros, konkrétně pak verzi A401. Toto osvětlení bude lehce silnější a tak zkuste minimálně ze začátku snížit výkon přiloženým stmívačem.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 26.11.2018 13:17

Dobry den Chci se zeptat mam akvarium 280 *60* vyska 80.Mam tam nenarocne a stredne narocne rostliny bude mi tam stacit dvakrat chihiros 1201

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tato osvětlení určitě lze použít, ovšem vzhledem k hloubce a velikosti akvária bych raději zvolil čtyři tato osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 21.11.2018 20:26

Dobrý den.Akvarium 110x45x45. Co2 + kobercovky.Bude mi stačit 1 ks Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 nebo raději 1 ks Chihiros LED A Plus 90-110cm 95W A901 Plus. Děkuji Vybíral

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý de,

klasická verze A901 by Vám stačila pro středně náročné rostliny, tedy pro pěstování kobercových rostlin budete potřebovat verzi A901 Plus nebo verzi A901 + ještě jedno slabší osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 20.11.2018 22:31

Dobry den, aku intenzitu svetla chihiros A1201 je dobre nastavit po zalozeni akvaria. Rastliny nenarocne, resp. stredne narocne. Manualny stmievac vie upravovat cca o 15%. CO2 je z tlakovej flase. Dakujem za radu.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

záleží na objemu Vaší nádrže. Zkuste nám prosím upřesnit jak velké máte akvárium a následně Vám poradíme.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 20.11.2018 14:40

Dobrý deň realizujem akvarium 160x50x50 budú 2ks Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 vhodné / stačiť ? Rastilny nenáročné stredné aj náročné . Pripadne ak bude vhodné tak akú vzdialenosť od krycieho skla zvoliť ( zavesené ) Za odpoveď Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, tato dvě osvětlení by měla výkonově stačit i pro náročnější rostliny. Co se týče odstupu od krycího skla tak zde bych ponechal mezeru alespoň 5 cm, aby se mohla osvětlení správně chladit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 19.11.2018 18:38

Dobrý den. Chtěl bych pořídit toto osvětlení a potřebuji ho zasadit do krytu nad akvárium 80x35x40. Dam ho do patic po současných zarivkach, které jsou 60cm od sebe. Jakou mám zvolit délku světla a bude mi stačit jedno těleso? Přiznám jsem, že jsem z toho trochu jelen...diky předem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud jsou patice vzdáleny 60cm od sebe, bude A501 správnou volbou.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 12.11.2018 22:26

Dobrý den, plánuji akva 140 x 60 x 60 cm, plánují rostlinné akva, střední - více náročné rostliny, kobercovky, mechy. Je možno použít tuto kombinaci, nebo zvolit i klasickou Led na 2ks A601? Je možné kombinovat tyto světla z důvodu zavěšení - Chihiros kit pro zavěšení osvětlení RGB serie Double Je tato kombinace v pořádku? Kdy bude případně na skladě Chihiros spojka A series? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

Vámi zvolená kombinace osvětlení by měla výkonově stačit i pro náročné rostliny. S tímto zavěšením sice praktické zkušenosti nemám, ale neměl by zde být velký problém.

Co se týče naskladnění tak nový import zboží dorazí začátkem příštího měsíce,  bohužel spojka pro Chihiros LED A serie již bohužel skladem nebude.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 30-50cm 18W A301 10.11.2018 22:30

Dobrý den mám otázku jestli tohle světlo bude dostačující pro velikost akva 40x25x25cm kde pěstují E. Parvula děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, toto osvětlení bude pro Vaše akvárium až příliš výkonné. Lze ho tedy použít, ale doporučuji výkon osvětlení snížit pomocí přiloženého stmívače.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 10.11.2018 17:00

Dobrý den mám akvarijní set Diversa 450l rovný zářivky 120 cm jaká délka led osvětlení Chihiros bude pasovat do stávajícího krytu děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s rozměrem těchto zářivek je bohužel problém, jelikož verze A1201 je příliš dlouhá a verze A901 zase příliš krátká. Jediné řešení by tak bylo patice od zářivek upravit tak, aby byly od sebe dál a šlo by umístit verzi A1201.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 20-40cm 12W A201 06.11.2018 21:48

Dobry den, bude mi stacit rozmery tady tohle osvetleni na akvarium o rozmerech š45/v34/h36, nebo bych to mohl popripade nadstavit temi kovovymi drzaky? Dekuju za info

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud zakoupíte kovové držáky tak bude toto osvětlení vhodné pro akvárium o délce maximálně 40 cm. Pro rozměr 45 cm budete potřebovat alespoň verzi A251.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 02.11.2018 14:22

Dobrý den Mám v plánu použití tohoto světa pro moje akvárium 150 x 50 x 60 ale nevím jestli jedno nebo dvě. Mám osázeno červenými a kobercovými rostlinami + méně náročné. Bude možno při použití dvou světel použít programovatelný stmívač ?. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro náročné rostliny budete potřebovat zhruba 110 až 170W dle náročnosti (nižší hranice spíše pro středně náročné). Ano, programovatelný stmívač lze napojit i na dvě světla.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 01.11.2018 15:02

Dobrý den. Chtěl bych pěstovat náročnější rostliny včetně kobercovych. Akvárium 150*55v*50h. Výška vodního sloupce v předu je cca 50cm. Prosím o radu k počtu a modelu vhodného osvětlení. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

na pěstování nejnáročnějších rostlin v takto velkém akváriu budete potřebovat LED osvětlení o výkonu 100-170W (nižší hodnota je už spíše pro středně náročné rostliny). Záleží již na Vás, zda preferujete bílé diody nebo RGB. Pokud bílé, pak bych doporučil 4ks osvětlení A601: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-a-serie-60-80cm-39w-a601

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 29.10.2018 14:04

Dobrý den, zajímala by mě délka a šířka samotného hliníkového těla u Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801. Děkují

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

přesná délka osvětlení bez držáků je 79 cm a šířka osvětlení je 6 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 26.10.2018 09:56

Dobrý den, mám akvárium Diversa set (80x35x40cm) s tímto krytem https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/diversa-kryt-na-akvarium-80x35-cm-led. Rád bych zavedl do akvária náročnější rostliny (červené) a zároveň i kobercovky. Předpokládám, že současné LED světlo není dostačující? Můžete mi prosím konkrétně poradit které světlo zvolit, aby spolu s hnojením Seachem Flourish a Seachem Flourish Excel, bez substrátu (mám křemičitý písek 2-4mm a nerad bych překopával celé dno a dával substrát pod - náhodou nelze pouze dosypat substrát na tento písek? Případně jaký?) dosáhl požadovaných výsledků? Rád bych, zachoval kryt, je tedy nutná integrace světla do současného krytu. Předem děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u krytu diversa s LED osvětlení nelze jen tak stávající světlo vyměnit za jiné výkonnější, jelikož má své patice do kterých klasické LED osvětlení nepasuje. Osvětlení by tak bylo možné pouze vlepit do krytu případně položit na krycí sklo (pokud máte).

Co se týče pěstování kobercových rostlin tak ty jsou jedny z nejnáročnějších a vyžadují výkonné osvětlení, výživné dno a větší i plynné CO2.

Pokud tedy máte pouze křemičitý písek tak by jste musel celé dno předělat, jelikož nelze na písek jen tak dosypat substrát.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 25.10.2018 21:06

Dobry večer mam akvarium 110x50x50 pestovanie nie moc narocnich rostlin a chcel bych odporučit svetlo bud 1x chichiros led A seria 90-110cm 55w A901 alebo 2x LFL-CL-1200 36w modro biela alebo ine Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro pěstování méně náročných rostlin Vám bude bohatě stačit jedno osvětlení Chihiros. K usazení této verze budete potřebovat kovové držáky, kterou nejsou součástí balení a je nutné je zakoupit zvlášť.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 23.10.2018 21:54

Mohu dát led svetlo chichiros 120cm na krycí skla? Bylo by to v krytu.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, je to možné, ale osvětlení by nemělo ležet přímo na krycím skle. Doporučuji osvětlení podložit, aby zde byla aspoň menší mezera a osvětlení se mohlo správně chladit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 21.10.2018 10:34

Dobrý deň, ako to je s držiakmi do T5 pätíc pri tomto osvetlení. V popise produktu udávate, že tieto držiaky je potrebné dokúpiť, ale v komentároch poradenstva pod výrobkom uvádzate že tieto držiaky na T5 a T8 pätice sú súčasťou balenia.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

dotazy pod produktem již můžou být staršího data. Tedy kdysi byly držáky součástí balení, ale nyní je již nabízíme pouze zvlášť. Tedy není součástí balení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 20.10.2018 16:28

Zdravim Vas ktore svetlo by ste mi odporucili Chichiros Led A series alebo Chichiros RGB led?..predpokladam ze A seria je dost biele svetlo a pod RGB asi budu rastliny a aj akvarium pre oko lahodnejsie a farebnejsie?..Aký je Vas názor pripadne poradte prosim

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den.

osvětlení Chihiros RGB lépe vybarví ryby a živočichy. Akvárium tak bude vypadat lépe. Nenabízíme však příliš dlouhé verze a většinou tak pro delší nádrže doporučujeme zvolit verzie A serie, která má také velmi dobré a vyvážené spektrum osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 16.10.2018 21:09

Dobrý den. Uvažuji o objednání tohoto svítidla a osazení do krytu místo T8. Při porovnávání se sérií A plus mi připadá, že A plus má průhledný kryt LED diod a A ho nemá. Dotaz je: nehrozí kondenzace vody na diodách? A druhý dotaz. Lze A plus umístit do krytu a pokud ano, je adaptér do patic stejný jako u série A? Díky za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

klasická série a série Plus je konstrukčně zcela stejné. Mají stejný kryt, i hliníkový rám. Série Plus je však 2x tak široká a díky tomu má 2x větší výkon. 

Umístění do krytu je tak možné pouze u klasické verze a kryt by měl být odvětrávaný, aby se voda na světle nesrážela.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 15.10.2018 10:31

Dobry den, chcel by som pouzit osvetlenie Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 ako nahradu T5 trubic pre akvarium Juwel Rio 125 (80x35 cm). Bude stacit jedno taketo osvetlenie umiestnene do krytu aj na pestovanie rastlin narocnejsich na svetlo alebo by bolo potrebne dat tam dve - jedno namiesto kazdej T5? Dakujem za odpoved.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro středně náročné rostliny by výkonově stačilo i jedno toto osvětlení. Problém však bude v tom, že LED osvětlení je příliš krátké na to, aby Vám osvětlení i kraje Vašeho akvária. Osobně bych tak raději zakoupil dvě, případně kryt upravil tak, aby šlo umístit i delší zářivky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 09.10.2018 07:59

dobry den již sem psal dotaz ohledně ch a801 a mam patice na zářivky 90cm a ted otázka jestli a 801 nebo a 901 a jestli tam pujde osadit ta a901 do patic děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud máte patice s roztečí přesně 90 cm tak musíte použít verzi A801, jelikož po použití držáků je potřeba o cca. 3-4 cm více.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 08.10.2018 23:19

dobry den mam akva 120x40x50cm a chtel bych chchiros a801 a jde mi o to jestli pujde dat do krytu misto zarivky a bude stacit na stredne narocne rostliny dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osvětlení Chihiros lze umístit do krytu. Záleží však jak dlouhé jste měl původní zářivky v krytu.

Co se týče výkonu osvětlení tak jedna verze A801 by byla dostatečně výkonná pro středně náročné rostliny. Obávám se však, že by Vám 80 cm osvětlení nedokázalo dokonalo osvítit i kraje osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 07.10.2018 09:57

Dobrý den Prosím o radu jak dlouhé světlo mám použít do krytu když patice od sebe jsou vzdáleny 85,5cm asi nerozumím tech.listum které mate u světel. 55w je delka stejná jako u 50w světla. Děkuji Kosan

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

délku osvětlení lze vždy odvodit od dané verze. Tedy verze A901 má 90 cm, verze A801 má 80 cm, atd-

Do Vašeho krytu tak doporučuji zakoupit verzi A801, která měří 80 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 02.10.2018 16:43

Mám 100 cm akvarko mozem použit toto svetlo?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, toto osvětlení lze prodloužit na 100 cm pomocí těchto držáků (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 29.09.2018 16:55

Dobrý den, mám akvárko 150 x 40 cm a uvažuji o ledkovém osvětlení. Lze použít toto osvětlení Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201, které je uváděno pro 120 - 140 cm a nebo máte přímo pro rozměr 150 cm. Dále se mi zdá výkon 65 W na LED hrozně vysoký? Budu mít zájem i o přístroj na odstranění řas. Děkuji za odpověď, Matušek

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

bohužel se takto dlouhá osvětlení standardně nevyrábí. Verzi A1201 tak lze použít pouze pokud máte osvětlení jak zavěsit nad akvárium či máte krycí skla na které by jste mohl osvětlení umístit.

Co se týče výkonu tak záleží jaký je celkový objem a hloubka akvária. Dále záleží jak náročné rostliny v akváriu pěstujete.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 35-55cm 21W A351 24.09.2018 15:20

Dobrý den, bude prosím stačit A série a351 21W, na kobercovku do akva 50*30 , 35cm vysokého? Děkuji!

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, jedno osvětlení bude výkonově dostatečné i pro náročné rostliny jako jsou kobercové či červené.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 23.09.2018 23:34

Dobrý den, jaké světlo bych měl zvolit pro náročné rostliny v akváriu 110x40x50 výška? Jeden kus Chihiros LED A serie 90-110cm, nebo spojit Chihiros LED A serie 50-70cm s Chihiros LED A serie 60-80cm (dohromady to dá 110cm) Nebo dva kusy Sinkor LED 105? Vzhledem k ceně by se mi nejlépe zamlouvala varianta Chihiros LED A serie 90-110cm, ale nevím, zda by to bylo dostatečné. Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nejvhodnější bude pro Vaše akvárium zakoupit dvě osvětlení značky Sinkor. Konkrétně pak verze 105, které budou svým výkonem pro Vaše akvárium nejvhodnější.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 23.09.2018 14:24

Dobrý den . Mam akvarium o delce 116 cm. Umístěné ve zdi otvor 123 cm. Puvodní svetlo patice 120 od sebe. Jaké světlo mi doporučíte. Akvarium s rostlinami. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pokud potřebujete vyměnit stávající trubicové osvětlení za LED osvětlení tak zde záleží na mnoho parametrech. Máte kryt odvětráván nebo máte krycí sklo? Pokud se Vám totiž v krytu sráží voda tak osvětlení značky Chihiros není vodotěsné. V tomto případě bude vhodnější osvětlení značky Aquatlantis (odkaz)

Co se týče světla Chihiros LED A Serie A1201 tak osvětlení i s držáky měří cca. 125 cm, původní patice by jste tak musel více roztáhnout.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 18.09.2018 11:07

Dobrý den, prosím o radu - máte v eshopu nějaký programovatelný stmívač na 2ks těchto (Chihiros A901) světel? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zapojení těchto světel je možné na programovatelný stmívač, který máme v nabídce. K zapojení však potřebujete zesilovač a vše zapojte podle tohoto schématu (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 16.09.2018 13:37

Dobrý den chtěl bych se zeptat mám akvarium o délce 130cm chtěl bych se zeptat když je světlo tedy 120-140cm jak se řeší uchycení na akvariu v rozteči 130cm děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

rozšíření osvětlení Chihiros se provádí pomocí těchto držáků (odkaz).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 30-50cm 18W A301 09.09.2018 19:01

Dobry den. Planujem zalozenie rostlinneho akvaria o objeme 55-60l. Rozmer cca. 60*30*30 alebo netradicnejsie 45*36*35. Bude toto osvetlenie dostačujúce na pestovanie kobercovych rastliniek a bude sa dat upevnit aj na rozmer 60cm? Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro akvárium s netradičními rozměry by verze A301 stačila i pro náročné rostliny. Co se však týče akvária s rozměry 60*30*30 tak zde bohužel verzi A301 nelze použít, musel by jste tak zvolit delší verzi A401.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 09.09.2018 11:22

Dobrý den. Velmi oceňuji opravdu profesionálně vedené vebové stránky vašeho obchodu, a také kvalifikované a odborné odpovědi na dotazy vašich zákazníků - v jiných eshopech nevídané! I já poprosím o Váš názor: Plánuji velké rostlinné low-tech akvárium o rozměrech 320x80x100cm výšky. Rostliny nenáročné, v několika patrech i na kořenech, středně zarostlé. Jaké osvětlení bude lépe vyhovovat, aby bylo i dno dostatečně osvětleno - 6x Sinkor LED 105 nebo 6x Chihiros A901 ? Děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně bych pro akvárium s touto výškou LED osvětlení vůbec nepoužil. Hloubka je totiž tak velké, že by LED osvětlení vodní sloupec neprosvítila natolik, aby se rostlinám mohlo dařit. V tomto případě bych zvolil výbojkové osvětlení HQI.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 08.09.2018 16:06

Dobrý den,mám nádrž 150x70x50 s rostlinami.Jakou sestavu osvětlení led Chihiros byste mi doporučili . Předem děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

bohužel takto dlouhá osvětlení se standardní nevyrábí. Máte možnost osvětlení zavěsit nad akvárium? Případně máte krycí skla na které by šla osvětlení položit?

Dále prosím o upřesní jaké rostliny plánujete pěstovat, zda méně či více náročné rostliny (kobercové nebo červené)?

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 02.09.2018 12:59

Dobrý den, je led osvětlení Chichiros napájeno 24V a nebo 12V? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

napájení je na 12V.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 25-45cm 15W A251 30.08.2018 22:30

Dobrý den, Bude toto stačit na pěstování kobercových rostlin v nano akvariu 30l 29x29x35? Nebo doporučuje koupit A301? U toho si nejsem jistý, jestli by ten centimetr nedělal problém. Diky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro Vaše akvárium bude bohatě dostačující verze A251, která je výkonově vhodná i pro náročné rostliny jako jsou kobercové či červené.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 24.08.2018 21:27

Dobrý den dá se přijet za vámi do Opavy a vybrat si zboží na místě nebo fungujete jen jako eshop jQuery17207804018197085647_1535356119927 Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

v Opavě máme pouze výdejní místo. Je zde však možné si vybrat kořeny či kameny. Pokud máte zájem o jiné zboží tak je lepší si objednávku vytvořit předem ať nemusíte čekat na vyřízení a nachystání Vaší objednávky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 21.08.2018 11:39

Dobrý den přemýšlím jaký osvětlení vybrat mám akvarium o délce 108 cm výška 54 cm a hloubka 27 cm nemám kryt. Děkuji za radu

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

prosím o upřesnění zda a jaké rostliny plánujete ve Vašem akváriu pěstovat. Zda pěstujete méně či více náročné rostliny (kobercové nebo červené). Podle toho Vám následně doporučíme vhodné osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 21.08.2018 10:42

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať na regulator stmievanie. Akú intenzitu svetla ma na jednotlivých stupňov od 1-7. Dakujem, pekný deň

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

každý krok je trošku jiný. Většinou však mají v rozmezí od 15 do 20%. Přesné hodnoty však bohužel neznáme.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 18.08.2018 14:12

Dobrý den , zřizuji akvárium 239x50xv70 můžete mi doporučit závěsné led světlo .?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nejdelší světla na trhu mají 120 cm. Velmi výjimečně 150 cm. Doporučuji vedle sebě umístit 2x Chihiros A1201: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-led-a-serie-120-140cm-65w-a1201

Použít lze tato závěsná lanka: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/chihiros-kit-pro-zaveseni-osvetleni-a-serie-single

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 08.08.2018 06:40 Dobrý den, mám kryt ze setu 100cm s 2 zářivkami 30w.Ráda bych toto světlo, jakou délku byste mi doporučili? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud by jste chtěla světlo umístit do patic místo zářivek, doporučuji zvolit délku o cca 10 cm, než je rozměr mezi oběma paticemi. Následně pak je potřeba dokoupit držáky do patic. https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/osvetleni-akvaria/drzaky-do-patic-zarivkovych-osvetleni-t5-t8   S pozdravem E-SHOP Rostlinna-akvaria.cz

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 31.07.2018 10:10 zdravim,chtel bych se zeptat.Mam akvarium 120x40x50,2xzarivka t8 30w v krytu.Jake osvetleni by jste mi doporucil kdybych chtel zarivky zrusit.Dekuju

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
jak máte prosím dlouhé původní zářivky ve stávajícím krytu? Můžete prosím případně upřesnit jaké rostliny v akváriu pěstujete? Zde méně či více náročné? Podle toho Vám doporučíme vhodné osvětlení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 31.07.2018 07:03 Dobrý večer. Snižuje se dobou svítivost led osvětlení chihiros led A 1201? Pokud ano, procentuálně jakou intenzitou? Děkuji za odpověď. J.Cielecký

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
tento údaj bohužel výrobce neuvádí a běžným okem toto nelze vypozorovat. Lze však předpokládat, že časem se osvětlení vysvítí. Tato doba se však odhaduje na 5 a více let.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 30.07.2018 10:33 Dobrý den. Jaké osvětlení by jste mi doporučili na akvárium120*45*45cm ? Jedná se o rostlinné akvárium s kobercovkami a náročnými rostlinami. Uvažoval jsem o sinkoru 2.ks., ale mám sílu skla 12.mm., takže to nepůjde a jeden chihiros A1201 se mi zda málo. Děkují.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro Vaše akvárium budete potřebovat osvětlení o výkonu cca. 85 W. Tedy pokud máte příliš široké skla tak je možností zakoupit Chihiros + osvětlení LFL-CL.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 80-100cm 50W A801 26.07.2018 06:59 Dobrý den, rád bych se zeptal, zda bude toto světlo stačit na akvárium o velikosti (80x30x40) pro růst náročných, kobercových rostlin? děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, toto osvětlení bude možná až příliš silné. Doporučuji tak při zakládání akvária snížit intenzitu osvětlení na cca. polovinu a následně postupně výkon osvětlení zvyšovat, aby nedošlo k výskytu řas.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 35-55cm 21W A351 25.07.2018 10:00 Dobrý den, prosím o info, zda si svítidlo (stmívač) pamatuje poslední nastavenou hodnotu tzn. zda po nočním vypnutí svítidla časovým spínačem na přívodu a opětovném zapnutí rozsvítí na původní nastavenou hodnotu nebo naběhne na 100% a je nutné pokaždé regulovat? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
manuální stmívač si pamatuje poslední hodnotu. Nastavíte 80% a na 80% bude svítit světlo stále i po roce.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 22.06.2018 07:23 Dobry den chci se zeptat zda toto osvetleni Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 ma 120 cm nebo mene bez tech paciček na nasazeni nad akvarium hodlam toto osvetleni vlozit do plastoveho krytu a kryt ma presne 120 cm Diky za odpoved

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
osvětlení má přesně 119 cm a s držáky má přesně 120 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 13.06.2018 07:31 Dobrý den, obdržel jsem toto světlo a je úžasné svítí nádherné a stmívác je super naprostá spokojenost,. Díky díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 04.06.2018 07:56 Dobrý den. Prosím oinformaci. Toto světlo má 90cm samostatně tělo nebo i splasty na hrany akvária. Moc díky. Petr

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
délka 90 cm je i s našroubovanými držáky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 28.05.2018 07:49 Dobrý den, jaký je prosím v tomto případě typ LED osvětlení? S čipy nebo vyrobené z LED pásků? Z článků na Vašich stránkách jsem se dočetl, že v případě čipů je mnohem delší životnost a lepší výkon. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
toto LED osvětlení používá LED čipy.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 03.04.2018 07:25 Dobrý den. Mám akvárium o rozměrech d-144, v-50,š-40. Chtěl bych pro osvětlení použít LED chihiros A PLUS. Jak dlouhé by mělo být ? Stačí jeden kus. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
na Vaše akvárium použijte nejdelší variantu a to A1201 PLUS:
Osvětlení bude dostatečně silné i pro ty nejnáročnější rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 03.04.2018 06:56 Dobrý den, v rámci stěhování chci kompletně předělat své akva (osvětlení, substrát,...). Rozměry jsou 110 x 40 x 60 (d x š x v). Mohu použít 1ks osvětlení Chihiros LED A901? Jako substrát Platinum Soil Normal (24 litrů) a rostliny druhu echinodorus, valisneria, aponogeton, ... (žádné kobercovky ani CO2). Bude to takto fungovat nebo mám použít něco jiného? Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
uvedené osvětlení bude vhodné, se substrátem vytvoříte vrstvu cca 4-5 cm v průměru, takže jej taky bude dostatek. Tuto kombinaci Vám mohu doporučit (taktéž ji používám).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 45-65cm 27W A451 03.04.2018 06:45 Dobrý den, potřebuji poradit s výběrem LED osvětlení a s příslušenstvím, chtěl bych kobercové rostliny. Mám 2 zářivky dl.59 cm, 18W/T8. 1. Jaké světlo mi doporučíte? A401, nebo A501, nebo jiné? 2. Je součástí i zdroj? Není o něm zmínka 3. Dá se ovládat původním časovým spínačem? Součástí má být i stmívač, pamatuje si nastavení při použití původního čas. spínače? 4. předpokládám, držák do patic +99Kč/pár Děkuji 

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro doporučení výkonu budu potřebovat znát rozměry akvária, nicméně jako náhrada za dva kusy zářivky 59 cm 18W bude vhodné svítidlo A501:
Součástí osvětlení je zdroj a vše potřebné pro jeho provoz. Otázku "Dá se ovládat původním časovým spínačem" si nejsem jistý zdali správně chápu. Pomocí stmívače lze nastavovat sílu osvětlení. Stmívač si pamatuje uložené nastavení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 01.04.2018 10:10 Dobry den, prosim mame akvarium 125x40x40. Budeme mit nenarocne rostliny. Mozna i stredne narocne. Nebude toto svetlo moc silne? Myslim ze by stacilo ho nastavit na 50 procent. Muzete i doporucit jine svetlo. Dekuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
s náročnými rostlinami odhaduji že bude stačit světlo zeslabit na cca 90%.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 18.03.2018 23:36 Dobrý den,prosim zajimalo by mě jestli k tomuto modelu jde připojit automaticky stmívač moc děkuji Bláha

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano lze a běžně se napojuje. Nejčastěji se používá tento kontrolér:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 18.03.2018 23:30 Dobrý den mám nádrž 90x30x50 bylo by akorát světlo A901?Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
co se týče rozměrů, tak bude pasovat ideálně a výkonově bude dostatečně silné i pro nejnáročnější rostliny.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 09.03.2018 15:39 Dobrý den, dostanu kovové tělo toho osvětlení, po sundání plastových nožiček (na prvním snímku) do krytu který má (vnitřní rozměr) 119,5 cm Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
světlo má dle technického listu 1200mm. Nedokáži Vám odpovědět, stačí aby ve výrobě někdo přidal nechtěně 5 mm a sedět přesně nebude. Nicméně stále je zde možnost vrátit ve 14 denní lhůtě.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 07.03.2018 06:57 zdravim,koupil jsem si od vas chihiros 351 pro akvarium 60x38x38 mam jej zaveseno na drzaku nad akvariem.osvetluje mi jen stredovy layout,ale ma otazka zni na ktery stupen svitit.na plny vykon se mi zda docela silna palba pro me lowtech akva slozene prevazne z microsorii ,anubiasu a cryptocoryn.svetlo zhruba 15-20 cm nad hladinou

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pro lowtech akvárium je to opravdu hodně. Osobně bych se nebál začít na polovině výkonu a postupně bych přidával. Vždy přidejte a počkejte 1 až 2 dny. Pokud se nezačnou tvořit řasy, tak můžete opět přidat a takto stále opakovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 04.03.2018 20:42 Dobry den, chtel bych zakoupit 2 x uvedene LED osvetleni Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201. Mam osvetlovaci rampu od Juwel 2x54W, trubice 1200 mm. Bude mi uvedene LED osvetleni pasovat do teto rampy? Pokud ne, jake varianty LED osvetleni z vasi nabidky by byly vhodne pro akvárium 150 cm (Vision 450 litru), mam i kobercovky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel osvětlení nebude pasovat. Zvolte kratší verzi A901 o délce 90 cm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 25.02.2018 21:51 Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či svetlo Chihiros LED A serie 90-110cm 55W A901 bude dostačujúce na pestovanie náročnejších rastlín - kobercové, červené pri rozmeroch akvária 100x40x60 (kde je 60 výška akvária). Ďakujem za Vašu odpoveď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bude to na hraně, spíše bych odhadoval že nebude dostatečně silné a budete potřebovat 2 kusy.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201 25.02.2018 10:24 Dobrý den, jak moc lze rozšířit Chihiros LED A serie 120-140cm 65W A1201, je reálné ho dát na akvária 160 a 170cm dlouhá? Bohužel nemám jej jak zavěsit, čili potřebuji sehnat světla o této délce, případně budu muset nechat vyrobit kryt na míru se zabudovaným osvětlením (což se mi nechce), rád bych měl otevřenou hladinu a světlo pár cm nad :-)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
i přes použití kovových držáků nedostanete svítidlo na delší akvárium než 140 cm.
Na požadované rozměry by šlo použít svítidlo Aquatlantis:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: Chihiros LED A serie 50-70cm 33W A501 25.02.2018 10:20 Dobrý den, chci nahradit klasicke zarivky t8 v setovem krytu za jedno led osvětlení. Mam akvárium 80x35x40 cm od Diversy. Bude mi toto osvětlení A501 stačit na nenáročné rostliny? Budedelka osvetleni sedet do patic, ve kterych jsou klasicke zarivky 590 mm? Případně jestli můžu zvolit variantu 60 cm A601? Aby se to vlezlo