Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!
555 444 753(Po-Pá: 7-15h.)
Expedujeme ihneddoprava zdarmasklad v OpavěDokážeme poradit

Kořen Red Moor wood M (0,2-0,6 kg)

Kód produktu: 1529

Velikost kořene M je cca 30 - 40 cm dle členitosti kořene. Celý popis

179 Kč
148 Kč bez DPH
6,88 €
5,69 € bez DPH
ks
Skladem více ks Skladem i na výdejně v Opavě (za internetovou cenu)
Zboží Vám doručíme 20.11.2018
  • Přijetí objednávky 17.11.

    Přijetí objednávky

  •  
  • Přijetí objednávky 19.11.

    Zabalení
    zásilky

  •  
  • Přijetí objednávky 19.11.

    Předání
    přepravci

  •  
  • Přijetí objednávky 19.11.

    Přeprava na
    Vaši adresu

  •  
  • Přijetí objednávky 20.11.

    Doručení objednávky

(pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku)

Velikost kořene M je cca 30 - 40 cm dle členitosti kořene.

Cena je za 1 kořen.

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde: přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednací číslo: 1529
Výrobce: Akvarijní kořeny do akvária Rostlinna-akvaria.cz | Vše od Rostlinna-akvaria.cz
Kategorie: Akvarijní kořeny do akvária
Dostupnost: ihned k odeslání

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

12.09.2018 08:52

Dobrý den, kdybych tyto kořeny nejprve vyvařil se solí bude se na nich tvořit bílý povlak? A nevadilo by kdyby po vyvaření byly v suchu mimo akva? Než vymyslím layout bude to chvíli trvat, ale chtěl bych si postupně připravovat věci na něj. Tak jestli se na těch kořenech něco nevytvoří po dobu co budou někde ležet.

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto vyvaření kořenu je vhodnější spíše u kořenů nalezených v lese či vykopaných kořenů a slouží to jako desinfekce. U kořenu Red Moor to tedy nemá příliš smysl. Počáteční bílý povlak se většinou vytvoří i po tomto vyvaření (záleží na parametrech akvária - není to pravidlo).

13.08.2018 11:58
Dobrý den, mohla bych poprosit o zaslání fotek kořenu? Velikosti S a M. Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel fotografie kořenů nezasíláme. Níže si však můžete vybrat z již nafocených.  https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/koreny-a-kameny-vyfoceny-konkretni-kusy
Popřípadě stačí zadat do komentáře Vaše požadavky a kolegové pak kořen vyberou dle popisu. S pozdravem E-SHOP Rostlinna-akvaria.cz
07.08.2018 06:36
Dobrý den, nedávno jsem si u vás koupil Kořeny Red Moor wood a krátce po založení akvária se na nich vytvořil silný býlí povlak. kořeny nejdou vyndat ven musel by jsem rozbourat celé akvárium. Můžete mi poradit co s tím? A nebo tom nechat být o ono to zmizí samo až se akvárium zaběhne. Děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,

tento povlak na kořenech je ze začátku při zabíhaní zcela běžný a do 14 dnů by měl vymizet, můžete urychlit odstranění tím, že kořen okartáčujete a vyvaříte ve slané vodě. Jelikož však nechcete rozdělávat layout, bude počkání a odsávání povlaku lepší volbou. 
S pozdravem

ESHOP Rostlinna-akvaria.cz
22.01.2018 18:29
V prosinci jsem si zakoupil kořen a byl pěkně členity a v akváriu se dobře vyjímá a chtel bych se zeptat budu si pořizovat akvarium o objemu 240 litru o zozměrech a chtel bych tam dat 2-3 kořeny jaká bystemy doporučil
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, otázka výběru kořenů je zcela individuální, každému se líbí něco jiného. Záleží jaký typ biotopu zvolíte, podle toho bych vybral typ kořenů.
12.11.2017 11:25
Dobrý den, jsou kořeny hodně členité nebo mají jen např. 3 "větévky"? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, kořeny jsou poměrně hodně členité a všechny jsou ručně vybírané, tj. neměl by se mezi ně dostat žádný nevzhledný kus. Samozřejmě čím menší je kořen, tím méně větévek má.
08.11.2017 17:39
Dobrý Den jaký druh dřeva je Red Moor ? Děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jsou kořeny nějakého tropického stromu nebo křoví z Asie. Bohužel přesnější označení nemáme k dispozici.
03.09.2017 13:59
Dobrý den, jaká velikost kořene by mohla být ideálni do 200 litrového akvária ??? Chtěl bych aby "šel každý z jedné strany a uprostřed se střetly". čili na jeden kořen zhruba 1/2 akvária (akva má 100cm) Je vhodná tato velikost ???
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejspíše bych volil varianty XXL. Nicméně obvykle se "jeden kořen" skládá z více menších. Zkuste nám případně na email poslat fotografii z internetu, jak si to přesně představujete.
29.08.2017 23:05
Dobrý den chtěl bych poradit jaký kořen dát do 54l akvária?děkuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Záleží na layoutu (tj. kolik místa má zabírat), ale nevolil bych větší než XL, pak by se už nemusel vejít do akvária.
20.08.2017 20:41
Pekny dobry den sa praje na juwel trigon 190l aky mam dat koren dam nan trosku machu ale taky co mi nezaplni cele akva ale zas taky co je aj vidno neviem XL staci ci mensie daco
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejspíše bych na Juwel Trigon 190 zvolil velikost XL. Myslím si, že bude nejvhodnější. Kořen nebude zabírat celé akvárium ale ani nebude malý.
08.05.2017 17:03
Dobrý den, hodila by se velikost s kořene Red Moor wood do nano akvária 30l? děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano. Volil bych velikost M nebo S, samozřejmě záleží i na layoutu (jak hodně místa má kořen zabírat).
18.04.2017 14:05
Dobrý den, mám 14 dní založené akvárium a tento druh korenu se celý obalil bílou plísní. Nějaké rady? Koren nemohu vyndat abych plíseň očistil, zničil bych celý layout a navíc jsou n něm již navázané rostliny a mechy. Díky za radu
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
plíseň se na těchto kořenech tvoří první 3 týdny vždy. Je nutné ji jen odsávat hadicí (odkalovačem). Během 3 týdnů sama odezní. Je to specifikum kořenů Red Moor Wood nebo jinak také nazýván na internetu Branch Wood.
23.01.2017 09:04
dobry den jaky koren mate nejvetssi dekuji
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, konkrétně v red moor wood je největší varianta XXL, ale jsou spíše raritní, ač naskladňujeme celé palety kořenů. Velikosti u této varianty se velmi liší obecně je však kolem 55 cm.
22.01.2017 22:38
dobry den mate koren red moor cca 130 cm dlouhy 40 siroky 80 vysoky pokud ano cena foto slo by
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, obávám se, že kořen těchto rozměrů téměř určitě neseženete. Tyto kořeny jsou velmi raritní. To co vidíte na fotografiích z internetu, tak jsou vždy kořeny složeny z více kusů. Fotografie kořenů bohužel nezasíláme. V minulosti jsme to dělali, ale výrazně to navyšovalo cenu kořenů (zabralo to denně jednomu skladníkovi několik odin) a tak jsme se rozhodli pro tuto možnost. Kořen navíc vypadá z každé strany velmi odlišně.
24.10.2016 06:53
Dobrý den , minulý týden mi přišel tento kořen. Po pár dnech se na něm začal vytvářet , jakoby průhledná bílá hmota. Nemuže se jednat o plíseň?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, plíseň se na kořenech typu Red Moor Wood tvoří vždy po zalití vodou. Tento stav trvá cca 2 týdny. Následně zcela odezní. Plíseň je nutné odsávat z kořenu hadicí. Není nijak škodlivá, ale přesto se doporučuje ji takto mechanicky odstraňovat.                                                   
22.10.2016 17:30
Dobrý den, na tomto kořenu se mi po pár dnech od založení akvária objevila plíseň. Jak se ji mohu zbavit? Děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, předpokládám že se jedná o bílý povlak. Tento povlak je typický pro nové kořeny v akváriu. Mechanicky jej čistěte, po pár dnech/týdnech sám odezní.
10.10.2016 07:27
Dobrý den, je potřeba tento kořen před umístěním do akvária nějak umýt nebo vyvařit? Děkuji.
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, kořen není potřeba vyvařovat a stačí jej pouze omýt vodou. Kořen budete muset ale zatížit, aby nevyplaval, což je typické pro tyto kořeny (přestanou vyplavávat až po delší době pod vodou). Běžně se to dělá tak, že kořen částečně vložíte pod štěrk, zatížíte kamenem nebo k němu přivážete například ZIP sáček naplněný štěrkem.
10.04.2016 10:30
Dobry den, neviete kedy budete mat vacsie kusy? Co najvacsie...popripade nie je moznost si ich objednat? Mam zaujem o nieco faky vacsie do nadrze 160x50x60v Dakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, tato otázka je bohužel velmi těžko zodpověditelná. Kořeny na paletách nám chodí často, nicméně nemůžeme u dodavatele vybrat jednotlivé kusy (nakupujeme na kg). Prakticky téměř všechny kořeny, které můžete vidět v nádržích na internetu, jsou ve větších akváriích jsou složeny z více kusů, nikdy se nejedná pouze o jeden velký kus. Zkuste zaslat fotografii, jak byste si kořen představoval (+ rozměry) a můžeme zkusit něco vybrat.
27.02.2016 14:49
Dobrý den, za jak dlouho se zhruba kořen nasákne, aby neplaval?
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, zhruba 3 týdny, nicméně běžně se to dělá tak, že kořen pouze zatížíte kamenem, případně k němu přivážete ZIP sáčky naplněné šterkem nebo část zasypete substrátem.
17.01.2016 13:30
Dobrý deň, chcem sa informovať ohľadne koreňa red moor wood xxl, či je to prírodný koreň alebo umelina? Ďakujem
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o přírodní kořen dovezený z Asie.
06.09.2015 13:37
Dobrý den, kořeny Kořen Red Moor wood se mi moc líbí, ale nechci spoléhat na to že mi přijde nějaky nevhodný pro můj layout akvária. Proto se chci zeptat jestli je možné vyfotit alespoň 3-5 kořenů a vybrat si. Předem mockrát děkuji !
Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, můžeme Vám v pondělí zaslat fotografie několika kořenů. Máte nějakou představu jak by měl kořen vypadat? Případně zda jste si na internetu vytipoval nějaký layout který byste chtěl realizovat?

Mohlo by vás zajímat