Aktuální informace: Naše výdejní místo v Opavě je stále v provozu a aktuální omezení se na něj nevztahují.

Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

Kód produktu S1284

Počítadlo bublin. Vyrobeno z kovu. Celý popis

299 Kč
247 Kč bez DPH
ks
Skladem více ks
Objednejte dnes do 12:00 - a zboží vám doručíme zítra 23.10.2020
  • Doručení objednávky 22.10.

    dnes

    Přijetí objednávky

  •  
  • Doručení objednávky 22.10.

    dnes

    Zabalení zásilky

  •  
  • Doručení objednávky 22.10.

    dnes

    Předání dopravci

  •  
  • Doručení objednávky 22.10.

    dnes

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 23.10.

    zítra

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Počítadlo bublin. Vyrobeno z kovu. Obsahuje i zpětný ventil.

Včetně spojek pro přpojení k hadičce.

Fotografie ilustrační - je možné, že bude dodáno počítadlo mosazné a nikoliv šedé.

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde: Přihlášení

Anonymní dne 30. 7. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Super

Anonymní dne 28. 7. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Masivní kovová konstrukce.

Anonymní dne 16. 6. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ funguje bez problémů

Anonymní dne 8. 6. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Vse ok

Anonymní dne 4. 6. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Dobrá kontrola průchodu CO2. Pokud se však použije PH kontrolér je tato věcička zbytečná.

Anonymní dne 29. 5. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Prostě funguje jak má. :) Dobrá instalace, nikde neteče. Sám o sobě vypadá robustně a pevně.
Takže pokud někdo hledá podobný produkt tak doporučuji tento.

Anonymní dne 15. 5. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ špica

Anonymní dne 4. 5. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Zatím ok

Anonymní dne 9. 4. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ Pevnost,čitelnost bublinek

Anonymní dne 7. 4. 2020 u produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem

+ je funkční , OK, nedostatkem bylo nedodání spojky- šroubení které bylo součástí CO2 setu ,po dodání reklamovaného dílu vše v pořádku

Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: S1284
Výrobce: Počítadla bublin UP Aqua | Vše od UP Aqua
Kategorie: Počítadla bublin
Dostupnost: Ihned k odeslání

25 dotazů k produktu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 02.07.2020 11:28

Dobrý deň, chcem sa opýtať, v akej polohe by malo byť počítadlo bublín. CO2 bombu mám hneď vedľa akvária, čiže zrejme bude vo vodorovnej polohe...alebo musí byť vertikálne? Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

počitadlo bublin musí být umístěné tak jak vyobrazuje obrázek, tedy na stojato, tak aby se kapalina nemohla dostat do CO2 systému.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 15.05.2020 22:23

Dobrý den, Zajímalo by mne kolik bublinek mám nastavit pro začátek za vteřinu na 200L akvarium , tak abych vodu nepředávkoval CO2 hned ze startu. Děkuji Martin S.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně bych začal na 1 bublince za 2 vteřiny a následně bych již množství upravoval podle barvy indikační kapaliny v drop-checkreru.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 27.02.2020 15:25

Dobrý den, je možné nějak připojit toto počítadlo bublin k vašemu CO2 setu s nočním vypínáním. Pokud ho budu chtít připojit přímo na jehlový ventil, tak podle konstrukce vašeho setu by počítadlo muselo být vzhůru nohama, což je nesmysl, ne? Nebo jak jinak zapojení vymyslet? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

závit lze napojit na spojku 1/8, tedy pokud na jehlový ventil napojíte tuto spojku tak můžete připojit počítadlo. Následně budete muset celý redukční ventil vytočit tak, aby bylo počítadlo ve správné vertikální poloze.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 03.06.2019 14:51

Dobry den potrebujem vymenit pocitadlo bublin na sete blue mozete mi poradit ktore bude pasovat?Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

použít lze UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem, ale toto počítadlo je lehce vyšší.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 08.05.2019 15:49

Dobrý den, kam přesně na hadičku od CO2 připevním kovové počítadlo bublin ( S 1284)? Těsně před atomizer na výtokovou hadici od vnějšího filtru? Děkuji za info. Poprvé budu aplikovat CO2 a zde si nejsem jistý. S pozdravem K.M.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

na umístění počítadla bublin úplně nezáleží, stačí ho umístit na vysokotlakou hadičku vedoucí CO2 tak, aby bylo počítadlo správně zapojeno a bylo ve správně poloze.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 07.02.2019 20:11

Dobrý den, mám dotaz, zda mohu z tohoto počítadla bublin vymontovat zpětný ventil a nahradit ho kovovým cammozi, který bych spojkou připojil pod počítalo, nebo mohu použít oba ventily současně za sebou? Děkuji za radu

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zpětný ventil je v tomto počítadle bohužel zapuštěn a nelze ho vymontovat. Určitě je však možné použít oba zpětné ventily za sebou. Nic tím nezkazíte.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 07.11.2018 13:28

dobry den, libi se mi tohle pocitadlo bublin. Lze jej napojit ciste na hadicku prumer 0,6 nebo se to montuje jen na ventily ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

počítadlo bublin lze namontovat na hadičku o průměru 6/4 mm.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 05.11.2018 22:37

Dobrý den, chci se zeptat jestli se pocitadlo da namontovat primo na EMG ventil. Tento EMG ma momentalne spojku na hadicku kterou vysroubuji. Musim si koupit 1/8 spojku ? Nebo se pocitadlo da napojit? Dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, je to možné. Musíte si pořídit spojku 1/8 tak, jako jste napsal. V balení počítadla je spojka na hadičku, kterou nevyužijete.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 05.10.2018 08:34

Dobrý den, využívám burčákovou metodu CO2 a zakoupil jsem toto počitadlo. Bohužel se mi nedaří protlačit ani bublinku. Spodní část mám zapojenou na redukční ventil a z horního výstupu přímo do difuzoru. Je zapojeni správně?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

zapojení se zdá správné. Pro protlačení je však potřeba tlak z lahve. Bohužel tyto počítadla nejsou dělání pro kvasnicové CO2.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 07.06.2018 12:21 Dobrý den, zajímalo by mě, zda lze toto počítadlo namontovat na jehlový ventil od firmy Aquario. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, komponenty mají stejný průměr závitů.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 19.04.2017 14:14 Dobrý den Můžu UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem namontovat přímo na elektronicky ventil ACL s nočním vypínáním děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano můžete. Pouze musí být kovové počítadlo ve svislé poloze.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 29.10.2016 10:16 Dobry den ma tohle pocitadlo bublin ze spetnym ventilem lepsi zpetny ventil treba jako Camozzi kovový zpětný ventil Dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, takto obecně nelze paušalizovat. Zpětné ventily jsou všechny na stejném principu, pouze s jiným použitým materiálem. Kovové zpětné ventily od firmy Camozzi patří mezi nejlepší, protože jsou určené pro vzduchotechniku s vyššími nároky a všechny součásti jsou z kovu (nicméně osobně momentálně používám plastový ventil bez problému, takže Vám můžu doporučit obě varianty).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 25.10.2016 11:17 Dobrý den koupil sem si u vás počítadlo bublin a nevím proč je k počítadlu bublin přidáno kovové napojení na hadičku? Hadička se dá připojit rovnou na počítadlo nebo ne? A jestli ne tak prosím o stručný popis jak to zapojit. Díky moc (sem úplný laik)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nikoliv. Ze spodní strany počítadla je pouze vnitřní závit - je to vhodné například když někdo montuje počítadlo ihned ze jehlový ventil (proto je taková konstrukce počítadla). Proto je k počítadlu spojka, kterou pouze zašroubujete ze spodní strany (kde je vnitřní závit) a napojíte na hadičku.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 13.10.2016 10:56 Dobrý den, ráda bych se zeptala na kovové počítadlo bublin jaký tlak vydrží ? Myslela jsem že je nádobka ze skla ,ale píšete že je z plastu. Měla jsem počítadlo od Denerle a bohužel dvakrát praskl ve spoji. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o tvrdé plexisklo, které vydrží i tlak atomizérů (u atomizérů se používá tlak 3-5 bar). Nejedná se o klasický plast. Plexisklo kombinuje výhody tvrdosti skla a pružnosti plastu (skleněné počítadla se při neopatrné manipulaci mohou rozbít).

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 11.04.2016 09:10 Dobrý den, prosím Vás, je vhodné kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem na CO 2 set? Střed počitadla je plast nebo sklo? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den. Jarmila Haltmarová

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o velmi tvrdý a hrubý plast. S CO2 setem jej určitě doporučujeme. Jedná se o kvalitní a robusní počítadlo bublin se zpětným ventilem.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 28.03.2016 09:32 Dobrý večer, je pro toto počítadlo nutné použít i Vámi nabízenou viskózní kapalinu, nebo se do něm napustí voda? A Pokud zakoupím kompletní CO2 set s nočním vypínáním a PH kontrolérem, je počítadlo bublin vůbec nutností? Jaké je potom pořadí jeho zapojení k zařízení setu, difuzéru, hadiček, zpětného ventilu..?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
počítadlo bublin není nikdy nutností, jelikož lze bubliny počítat i ponořením konce hadičky do vody (stačí si nastavit počet bublin za sekundu a hadičku zapojit zpět do difuzéru). Výhoda počítadla je pouze ta, že toto vidítě stále.
Do počítadla lze použít určitě i obyčejnou vodu, ale bude nutné ji častěji doplňovat, jelikož se odpařuje.
Počítadlo se zapojuje až jako poslední v systému před difuzérem.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 21.02.2016 12:12 Dobrý den, můžete mi prosím zjistit rozměry (průměr, výška) tohoto počitadla? Předpokládám, ze umístěni je pouze na výšku. Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel momentálně není skladem a proto nemůžu změřit přesné rozměry (skladem bude za 14 dní). průměr je cca 2,5 cm a výška 10 cm. Ano, umisťuje se svisle na hadičku.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 05.02.2016 21:31 Dobrý den. Mám co2 Set s nočním vypínáním a kovové počítadlo bublin.Pro napojeni počítadla za jehlový ventil potřebuji spojku se závitem oba konce 1/8, nebo jej lze našroubovet na šroubení k napojení hadičky ? Děkuji za odpověď Hylmar

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, tuším že by to mělo teoreticky jít i na napojení na hadičku.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 28.01.2016 19:03 dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké počítadlo bublin CO2 k vnějšímu atomizéru s výměnným vnitřkem (hadice 16/22), atomizér by měl být napojen na vnější filtr exus 1200. Děkuji J.N.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nejlépe kovové počítadlo bublin aby vydrželo tlak:
Případně skleněné:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 22.11.2015 09:04 Dobrý den. Nahrazuje zpětný ventil u počítadla bublin klasický zpětný ventil,nebo musí být i u tohoto počítadla pouźit mezi láhev a poćítadlo samostatný ventil? Dále by mne zajímalo,zda je lepší poloha vnějšiho atomizéru těsne za výstupem z filtru a tím pádem větší vzdálenost,kterou Co2 musí urazit cestou do akva,nebo je to jedno. Děkuji za odpověď.Hylmar

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, zpětný ventil stačí pouze jeden, umístěný v počítadlu bublin. Lepší poloha je blíže k filtru, čím déle udržíte CO2 ve vodě, tím lépe se rozpustí.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 20.11.2015 16:02 Dobrý den, stále platí, že k napojení počítadla na hadičku z obou stran potřebuji přikoupit spojku k napojení hadičky 1/8, nebo už jí k počítadlu dodáváte automaticky? ptám se, protože spojka je vyobrazena na obrázku počítadla, ale v komentáři z 25.9. píšete že je potřeba. Díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o starý údaj, nyní již produkt spojky obsahuje. Za chybu se omlouváme.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 30.10.2015 17:33 Dobrý den. Píše se, že je vyrobeno z kovu a plastu? Nebo skla. Budu používat k externímu atomizéru. Bude vhodný? Už jsem si ho u vás obědnal. Měl jsem plastový od JBL ten netěsnil, pak prasklo gum.těsnění a začal se rozpadat, zhruba po roce. Díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o opravdu tvrdý plast. S atomizéry jej používáme jak my, tak i naši zákazníci.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 25.09.2015 10:24 Dobrý den. Ake je napojenie na toto pocitadlo je to hadicka hadicka alebo spojka hadicka ? A co sa tyka pouzitia s atomizerom je to na rovnakej urovni ako to plastove od JBL ? http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/jbl-proflora-count-pocitadlo-bublin Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, kvalitou je toto počítadlo na stejné úrovni. Z horní strany (na obrázku) má již počítadlo napojení na hadičku, Ze spodní stran má závit 1/8, takže lze namontovat například hned za ventily co2 setu (ty mají také závit 1/8) nebo zakoupit spojku pro napojení na hadičku se závitem 1/8: http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/spojka-pro-napojeni-hadicky-1-8

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 18.05.2015 10:22 Dobrý den, lze doporučit kovové počítadlo bublin k externímu reaktoru, pokud ano, tak by bylo zřejmé zapojení CO2-počítadlo bublin-.externí reaktor. Obsahuje tento výrobek bezpečnostní úchyt hadičky. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
s vnějším CO2 reaktorem lze toto počítadlo použít bez problémů. Pouze zatím nemáme ověřeno použití s atomizérem, který vyžaduje vyšší tlak. Počítadlo je však poměrně bytelné, takže by mělo vydržet i vyšší tlaky.
Zapojení máte správně. Počítadlo obsahuje bezpečnostní matky pro uchycení hadičky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: UP Aqua Kovové počítadlo bublin se zpětným ventilem 14.05.2015 20:59 Dobrý den, prosím o vysvětlení zdali toto kovové počítadlo bublin už ve svém vnitřku obsahuje zpětný ventyl, nebo je připojen k počítadlu zvlášť. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, počítadlo obsahuje zpětný ventil, který je umístěn ve spodní části počítadla:

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​



Mohlo by vás zajímat