Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm

Kód produktu 3015

Velmi výkonný atomizér na sycení vody CO2 pro hadici 16/22 mm s počítadlem bublin a zpětným ventilem. Celý popis

680 Kč
562 Kč bez DPH
ks
Skladem více ks
Objednejte dnes do 12:00 - a zboží vám doručíme zítra 21.10.2020
Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR
  • Doručení objednávky 20.10.

    dnes

    Přijetí objednávky

  •  
  • Doručení objednávky 20.10.

    dnes

    Zabalení zásilky

  •  
  • Doručení objednávky 20.10.

    dnes

    Předání dopravci

  •  
  • Doručení objednávky 20.10.

    dnes

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 21.10.

    zítra

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Vhodné pro objem akvária do cca. 600 litrů.

Tento atomizér (difuzor či spíše reaktor) je nejnovějším počinem známé firmy JBL. Oproti podobně vypadajícím difuzérům však díky speciální makromolekulární membráně ušetří až 20% CO2. Jako podobné difuzory se umisťuje na výtokovou hadici vnějšího filtru. Umístění difuzéru by mělo být co nejdále od výtoku do akvária, tedy co nejblíže k filtru. Pracovní poloha musí být svislá, připojení hadičky CO2 musí směřovat dolů.

- velmi precizní výrobek
- místo zanášejícího se keramického válečku je použita speciální membrána
- pracovní poloha svislá
- velmi praktický držák s přísavkami (lze je sundat a přišroubovat třeba do skříňky)
- z držáku lze tahem sundat
- integrované počítadlo bublin
- integrovaný zpětný ventil
- plně rozebíratelný
- šroubky jsou přiloženy

 

Náš TIP: Jelikož se snažíme každý produkt otestovat tak z osobních zkušeností doporučujeme zakoupit CO2 vnější atomizér na hadici 16/22mm (nerozebíratelný), který lépe rozpouští CO2 ve vodě na menší mikrobublinky.

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde: Přihlášení

Anonymní dne 25. 9. 2020 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm

+ trochu tekl pod těsněním na závitu mezi vložkou atomizéru a přívodem CO2 - závit je strženy a protáčí se ale výměna těsnění pomohla jinak super

Anonymní dne 9. 6. 2020 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm

+ Funguje jak má.

Anonymní dne 3. 5. 2020 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm

+ Tři v jednom

Anonymní dne 1. 4. 2020 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 12/16 mm

+ Funguje jak má

Anonymní dne 20. 12. 2019 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm

+ zatím jsem atomizér nezapojil, ale podle ostaních uživatelú
je perfektní. Tak jsem zvědav.

Anonymní dne 17. 12. 2019 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm

+ pracuje jak má

Anonymní dne 23. 11. 2019 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 12/16 mm

+ snadná instalace a velká učinost

Anonymní dne 22. 6. 2019 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm

+ Spokojenost

Anonymní dne 9. 3. 2019 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm

+ Spokojenost

Anonymní dne 11. 8. 2018 u produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm

Klipsna, která drží atomizér by měla být, vzhledem k silným hadicím od filtru, pevnější.

Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: 3015
Výrobce: Externí atomizéry a reaktory JBL | Vše od JBL
Kategorie: Externí atomizéry a reaktory
Dostupnost: Ihned k odeslání
Atomizéry a reaktory CO2 pro hadice: 16/22

21 dotazů k produktu JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 12/16 mm 30.06.2020 18:54

Zdravím, kam umístit atomizér před nebo za externí UV lampu? Děkuji Termota

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, 

atomizér umístěte za UV lampu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 05.06.2020 11:18

Dobrý den. V článku na vašich stránkách o dodávání co2 píšete, že je velice dobré řešení umístnit dodávku co2 do sání filtru-co2 se dokonale rozpustí protože musí projít celým filtrem. Je tedy možné i tento atomizér napojit na vtokovou hadici do filtru? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

nedoporučuji to z důvodu možného zavzdušňování filtru - filtr by mohl být hlučný.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 22.03.2020 18:30

Sedl by tento atomizer na průměr hadice 17mm u filtru oase biomaster 350? Popřípadě jaký děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, tento atomizér je kompatibilní.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 05.03.2020 14:51

Dobrý den, mám stejný problém jako kolega u dotazu ze 04.03.2020 09:30, vstupní tlak jsem zvyšoval - bez efektu. Dále si nejsem jist dávkováním CO2. Mám nově založené akvárium cca 4 týden, zatím bez ryb. Barva dropcheckeru je tmavě zelená , pouštím cca 20 bublin za minutu, akva 110 L. Zkoušel jsem tam poslat i dvojnásobek bublin, nevypínal na noc a dropchecker se ani nehne - stále tmavě zelená a nezesvětlá. Na písečném dně se mi objevil zelený povlak, i na kořenech se začíná tvořit zelená řasa a mech, který je přichycen k jednomu kořenu zcela u hladiny je řasou celý obalený. Osvětlení mám Chihiros LED WRGB 60 50W 60-80cm , vzdálenost od hladiny cca 11 cm na dno dalších cca 35 cm, svítím na 70% výkonu cca 6 hodin denně. Požívám rozstřikovací rampu filtr Oase BioMaster Thermo 350 vnější filtr s předfiltrem. Nemůže být problém v tom, že ten atomizér nedostatečně rozpouští CO2, když dropchecker nezesvětlá ani při nějakých 50 bublinách CO2 za minutu ?? Koloběh vody je v pořádku, na drobných nečistotách je vidět že cirkulace probíhá tak jak má.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně bych zkusil zkontrolovat zda nemáte v nějakém spoji CO2 soustavy únik plynu a tedy všechny bubliny nedojdou až do akvária. Dále máte vyřešené proudění vody tak ať jde CO2 až ke dnu akvária? Máte rozstřikovací rampu pod hladinou vody?

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 04.03.2020 09:30

Dobrý den. Mám od vás vnější atomizer JBL na hadice 16/22. Dávkování CO2 řídí regulátor. Pokaždé když je přívod CO2 zastaven a pak znovu spuštěn,CO2 se nemůže protlačit přes zpětný ventil který je přímo v atomizeru. Až kyž se hadička natlakuje CO2 se protlačí,ale ne po bublinkách,ale proudem. Po chvíli se to zpomalí. Je to normální,nebo je vada v zpětném ventilu atomizeru? Děkuji za odpověď. MK

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

s tímto problémem jsme se ještě nesetkali. Zkoušel jste zvýšit výstupní tlak na redukčním ventilu? Možná by to mohlo problém vyřešit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 11.02.2020 07:02

Dobrý den, rád bych vás požádal o radu a následně o pomoc s výběrem. Vlastním rostlinné akvárium Juwel Rio 240, nedávno jsem si do něj pořídil vnější akvarijní filtr SUNSUN 704B a včera ještě prodloužení rozstřikovací rampy tak, aby rampa byla po celé delší délce akvária. Do akvária dále přivádím CO2, v akváriu mám vnitřní atomizér, který funguje na výbornou. Nicméně mám pocit, že CO2 se pořádně nerozmísí v akváriu, jelikož jde na hladinu a cca 50 % z toho vezme proud, zbytek nikoliv. Nyní bych chtěl požádat o radu, koukal jsem na vaše stránky, kdy nabízíte k filtru SUNSUN 704B, který má hadici 19/25 mm i vnější atomizér od JBL. O tom, že to použít technicky lze, vím. Ale chtěl bych se zeptat, zda máte zkušenosti, jak nejlépe CO2 rozmístit po akváriu. Zda mám opravdu koupit JBL atomizér a nebo spíše vnitřní atomizér co tam je, tak zkusit nějak přemístit. Bohužel vždycky budu narážet na to, že bude muset být přísavkou přilepen na skle a tím 50% toho vyplave na hladinu. Jediné čeho se obávám, pokud atomizér od JBL koupím je to, zda mi nesníží průtok filtru a dále jak je to poté s údržbou vložky JBL, která dělá bublinky, protože předpokládám, že se postupem času zanese drobnými částečky a řasou. Musí se čistit, rozdělávat atd.. ? Otázky: 1) Jaké jsou vůbec vaše zkušenosti s tímto zařízením ? 2) Musí se čistit, nebo je to opravdu bezúdržbové, tak jak popisuje výrobce ? 3) Vím, že jste se několikrát zmiňovali nad tím, že lepší je černý atomizér, ale bohužel ten není na hadici 19/25mm, případně existuje něco lepšího ? Děkuji za vaši odpověď. M .Horák

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

vnější atomizér, který se napojí na výtokovou hadici filtrace je nejlepší způsob jak rozbíjet bubliny CO2 a následně je přenášet do akvária.

Osobně mám dlouholeté zkušenosti jak píšete s černými atomizéry, které mají keramickou patronu, ale nejsou rozebíratelné. Čištění jsem prováděl zhruba 1x za dva roky a to pomocí kartáče na hadice.

Atomizér od značky JBL má plastovou patronu a při správném nastavením výstupního tlaku funguje dobře, ale bubliny nejsou tak malé jako v případě keramické patrony, každopádně je atomizér rozebíratelný a čištění je tak velmi snadné. Dále záleží na akváriu, jak často se Vám hadice zanáší atd. Nelze tedy přesně říct jak často budete muset atomizér čistit.

Osobně bych tedy vnější atomizér pořídil a snížení výkonu se nemusíte bát. Voda skrz pouze protéká (není zde žádná výrazná překážka).

Dalším řešením je vnitřní atomizér a proudové čerpadlo, které by Vám CO2 rozneslo po celé nádrži.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 12.01.2020 13:17

Dobrý deň mam filter JBL e1902 greenline kde sa píše že ma hadice Hadice: 19/27 mm. bude mi amotizer JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm pasovať na moj filter,alebo kt in produkt by ste odporucili aby pasoval na moje hadice od filtra. Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, bude pasovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 01.09.2019 18:20

Dobrý den, zakoupil jsem od vás produkt jbl externí atomizer co2 a mám s výrobkem problém. Při instalaci jsem dodržel veškeré instrukce, ale když pustím co2 přes automaticky systém který rovnou měří ph, tak pokud nepustil větší proud co2 nemůžu snížit ph a tím nasytit dostatečně vodu a zároveň je vidět jak co2 propustí pod tesnenim příliš velké bubliny o velikosti až 4mm. Můžete mi poradit zda dělám něco spatne nebo jsem dostal vyloženě vadný kus ? Dekui Sedlacek

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ze zkušeností víme, že tento atomizér je vhodné nechat zapojený alespoň 24 hodin ať se nasaje vodou. Poté by tento problém měl odeznít.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 29.07.2019 11:12

Zdravim mate tento atomizer 16/22 k okamzitemu odberu ? Dakujem Balaz

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, tento atomizér máme skladem a je tedy možné ho zakoupit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 22.07.2019 18:08

Dobrý den.Můžu JBL Proflora Direct vnější atomizér použít na vnější filtr Tetra Tec EX 800 Plus,děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, použijte atomizér určený pro hadice 12/16 mm.

4x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 12/16 mm 06.04.2019 13:16

Krásný den, tento produkt jsem si i přes zde uvedené negativní recenze u Vás tuto středu objednal a můžu říct, že jsem neprohloupil. Dochází tu k nepochopení, respektive k nepřečtení návodu. Ten se ukrývá uvnitř tvrdého papírového obalu, jež je nutno otevřít. Píše se tam, že ke správné činnosti potřebuje 24 hodin v záběhu. Je to právě díky speciální membráně, která se potřebuje nacucat vodou, aby správně fungovala. Takže je potřeba atomizér nainstalovat, nechat 24h bez CO2 a poté teprve pustit. Nebo nechat membránu 24h ponořenou ve vodě a poté atomizér nainstalovat. Pak je naprosto nehlučný a vypouští krásné miniaturní bublinky. Doporučuji, jelikož prodávané věci testujete, udělat test znovu po záběhu. Bylo by škoda tento vynikající produkt přehlížet. A určitě nemusíte složitě štelovat tlak, jak píše kolega pode mnou. I když s neexistující mlhou má pravdu ????

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

děkuji za zpětnou vazbu a věřím, že Vaše recenze pomůže naším zákazníkům pro výběru správného atomizéru.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 31.03.2019 14:45

Znamemu jsem ted dodelaval 600l akvarium a schanel jsem atomizer na tohle akvarium.Jde o to ze jsem si precetl vsechny komentare k tomuhle vyrobku a docela me to odrazovalo ho koupit,jenze problem je ze ma hadice19/25 .Po zapojeni do provozu me zarazil hrozny zvuk s atomizeru a ohromne bunbliny co se rinuli do akvaria.Tlak jsem mel nastaveny na keramicky atomizer.A tady je kamen urazu,tenhle atomizer pracuje uplne na jinem tlaku nez keramicky.Je pravda ze ma PH kontroler ,takze neni treba resit pocet bublinek za sekundu.Nastavil jsem jehlovy skoro na max a redukcnim ventilem tlaku jsem otacel pomalu a sledoval vzdy po otoceni jestli nejdou velke bublinky,kdyz sli ubral jsem.Pozadovany efekt je exeletni neni videt zadna mlha coz me u keramickeho atomizeru hoooodne pije krev a trosku ramusu jsem vyresil ze jsem zavrel dvirka od stolku:)Takze kdo ma kontroler opravdu muzu doporucit,zbavite se mlhy a k dosazeni pozadovaneho PH po vypnuti je rychlejksi nez u keramickeho.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

děkuji za zpětnou vazbu a věříme, že našim zákazníku pomůže.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 18.03.2019 11:28

Dobrý den, mám zapojen tento atomizér hned za externím filtrem, do akva voda vede skrze 1,5m hadice (16/22) a rampu (ponořenou). Vše se zdá být v pořádku, až na to, že z rampy vycházejí bublinky velikosti cca 0,5mm (rozhodně bych to nenazval mlhou), které se dále z velké části nerozpustí.. Jsou hnány proudem, ale nakonec stejně vyplavou a uniknou. Je to v pořádku, nebo je "něco" špatně? (také je slyšet, chrčivý zvuk, pravděpodobně, jak CO2 prochází membránou) Prosím o radu / poučení.. Díky :-)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u tohoto atomizéru je to bohužel normální. Uvnitř těla je plastová membrána, která hůře rozpouští bublinky. Z tohoto důvodu doporučujeme zakoupit černé vnější atomizéry, které mají keramickou patronu a lépe rozpouští CO2.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 20.02.2019 15:58

Dobrý den! Píšete: "místo zanášejícího se keramického válečku je použita speciální membrána" - tak se ptám - ta membrána se copak nezanáší? Lze ji samostatně vymněnit - dodává se jako náhradní díl?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedná se o originální popisek firmy JBL. U nás ve firmě používáme tyto atomizéry, které se nezanáší: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/co2-vnejsi-atomizer-na-hadici-12-16mm-nerozebiratelny Tento importujeme od výrobce již cca 7 let a nejsou na něj žádné reklamace, také jeho prodeje tvoří mnohonásobek prodejů JBL.

Co se týče výměny, tak je možná, ale pouze na objednání, jelikož se do ČR standardně nedováží.

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 12/16 mm 08.01.2019 10:48

Dobry den, mam otazku kam ma az byt voda v atomizeru. Aktualne ji mam v pulce hlavniho valecku. Ale zde na kreslenem obrazku je jen v odbocce pro privod co2. Vadi nevadi? A jeste bych se chtel optat jak presne fyzicky to co2 jde. Prijde mi teda pres pocitaci vodu do tohoto hlavniho valce a tam az vznikne tlak tak se propousti pres nejakou membranu do hlavniho proudu vody do akva? Dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

voda může být v celém atomizéru, většinou záleží na tlaku CO2. Po vypnutí CO2 se běžně atomizér zaplní celý vodou a také voda projde do vysokotlaké hadičky, z tohoto důvodu je vhodné používat zpětný ventil.

Co se týče funkce tak uvnitř je patrona, který rozmělní CO2 na menší bublinky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 30.11.2018 00:12

Dobrý den, nebude zhoršovat efektivitu tohoto atomizeru použití rozstřikovaci trubice, všude jsem viděl použití Lily pipes.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

rozstřikovací rampa nevadí, musí být však umístěna pod vodní hladinou, aby Vám CO2 neunikalo rovnou do atmosféry.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 06.10.2018 09:21

Dobrý deň, dá sa prosím kúpit náhradný diel na tento atomizér? konkrétne tá čast kde sa napája hadica. Dakujem za odpoved.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

kontaktoval jsem dodavatele, ale ten nám bohužel náhradní díly k tomuto atomizéru nenabízí. Bohužel Vám tak nedokážeme pomoct.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 23.09.2018 21:50

Dobrý den, jde tento atomizér použít na filtr Fluval fx 4? Šlo by třeba použít přechodky na hadice nebo je to blbost? Nebo je nějaký jiný atomizér na tyto hadice? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

průměr hadic u filtru Fluval je 25/29 tedy pro tento atomizér by jste musel vytvořit nějakou přechodku či atomizér upevnit jiným způsobem. Osobně bych však zvolil spíše vnitřní atomizér, jelikož to bude bezpečnější řešení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm 23.09.2018 09:16

Dobrý den Mám vnějši filtr Atman JK-EF 1000 uváděný prumer hadic 17 mužutento vyrobek zakoupit a používat? děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

předpokládám, že se jedná o vnější rozměr hadice, tj. celý průřez hadice. Pak tedy zvolte tuto variantu atomizéru:

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/jbl-proflora-direct-vnejsi-atomizer-12-16-mm

Osobně bych Vám však doporučil jinou značku atomizérů. Paradoxně je levnější i kvalitnější než JBL atomizér:

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/co2-vnejsi-atomizer-na-hadici-12-16mm-nerozebiratelny

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 03.07.2018 06:58 Dobrý den, je tento atomizér plně kompatibilní s tímto vnějším filtrem: SUNSUN HW-704B vnější filtr s UV lampou. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
ano, tento atomizér lze použít.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm 12.06.2018 07:06 dobry den je mozne tento reaktor napojit na hadicu od fluvalu fx6 kedze je vrubkovana? dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel to není možné, hadice od filtru Fluval mají větší průměr.

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​



Mohlo by vás zajímat