Akvárium s řasokoulemi Více zde 02d 00h 26m 54s

Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm

Kód produktu 3014
699 Kč
578 Kč bez DPH
ks

Skladem > 10 ks

Načítání termínu doručení

Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR

Načítání časové osy doručení

Optimální výživa rostlin
Pro akvarijní rostliny je velmi důležitý podíl CO2 ve vodě. Oxid uhličitý slouží rostlinám jako hlavní výživa a podporuje tak jejich zdravý růst. Rostliny využívají CO2 k fotosyntéze a zásobují vodu životně důležitým kyslíkem. Likvidují škodlivé látky, předcházejí růstu řas, poskytují místo k úkrytu a snižují choroboplodné zárodky.
Účinné obohacení akvarijní vody CO2:
V difuzéru je speciální membrána, kterou CO2 proniká do akvarijní vody, která je z vnějšího filtru čerpána zpět do akvária. Velmi malé bublinky CO2 se ve vodě velmi dobře rozpouští a ušetří cca 20 % v porovnání s jinými difuzéry CO2.
Snadná instalace
Přímý difuzér by se měl zabudovat do hadice co nejblíže vnější filtrační nádobě, aby se co nejvíce prodloužila vzdálenost CO2 v hadici. Svislá montážní poloha umožňuje nejlepší odpočty zabudovaného počitadla bublin.

Rating

Přidat hodnocení mohou pouze zákazníci, kteří zboží zakoupili

Abychom zajistili maximální důvěryhodnost hodnocení, které rozhodují o Vašem výběru a jsou proto velmi důležité, tak přidávat hodnocení produktů mohou pouze zákazníci, kteří u nás zboží zakoupili

Přihlásit se do svého účtu, abyste mohl(a) přidat hodnocení, můžete zde: Přihlášení

Petr P. 5.3.2024 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm

Funguje jak má

zdeněk K. 1.3.2024 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm

Dle návodu se má dolít do počítadla bublin voda z vodovodu.
Bohužel za dva dny musím doplnit znovu. Dočetl jsem se že existuje kapalina do počítadla bublin ale na vašich stránkách jsem nenašel .Můžete poradit????

Ladislav Š. 5.2.2024 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm

super 100% funguje a nechá se dobře rozdělat a vyčistit doporučuji

Jaromír B. 2.2.2024 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm

Zpočátku trvá než začne pouštět bublinky,to ale není závada potom už funguje

Radek Z. 19.1.2024 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm

Precizní, krásně rozpouští CO2. Spokojenost

Petr K. 29.12.2023 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm

Dělá co má.

Josef Š. 17.12.2023 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm

Pěkně rozpouští plyn

📝 28.9.2023 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm

3 v 1 - reaktor, počítadlo bublín, spätný ventil

Adam M. 13.9.2023 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm

Výborný injektor. Spokojnosť.

jiři p. 1.9.2023 u produktu JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm

dobrej produkt doporucuju

Celkem jsme už zodpověděli 35 dotazů k tomuto produktu ✔

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 10.02.2022 09:34
Z rampy odchází velké bublinky. Co dělat s 450 l nádrží? Podle mého mlha je účelnější!

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm 07.02.2022 12:09
Dobrý deň. Aký je potrebný tlak aby plyn prešiel cez tú membránu?? Mam totiž co2 zo sódy bikarbóny a kyseliny citrónovej. Tam je tlak do 2 kg/cm3. Bude to stačiť?? Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
difuzor vyžaduje minimální pracovní tlak 2 bary = 30 psi = 0,2 Mpa.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 05.10.2021 16:16
Dobrý den, nevím jestli jse už na to někdo neptal mám zakoupen tento atomizér běží 3 den takže patrona je nasaklá vodou a problém je v tom že znej vychází takový chrčeni jakoby utíkali co2 chci se zeptat jestli je to normální? Nikde jsem nepřišel na to že by co2 někde utíkalo moc děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
syčení pravděpodobně způsobuje průchod plynu patronou.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 29.06.2021 23:29
Dobrý den chtěl jsem se zeptat. Co je lepší jestli tenhle atomizer nebo sera-flore-co2-aktivni-reaktor-500. Popřípadě vcem je mezi nimi rozdíl? A ještě k umístění mám externí topítko. Předpokládám že co nejblíž filtru má být atomizer popřípadě aktivní reaktor a až pak externí topítko nebo se pletu? Tak či onak jaká by mezi němá měla být mezera? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, osobně bych jako první zapojil topítko, a hned za něj reaktor/atomizér. Nejúčinnějším rozpouštěčem CO2 je reaktor, který vmíchává pomoci vrtulky pohaněné proudem vody plyn do vody. Mezera mezi zařízeními může být minimální. Oba produkty doporučuji umístit co nejblíže k výstupu filtru.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 20.06.2021 21:54
Dobrý den, máte k dispozice expl. výkres? Odmontoval jsem omylem spodní víčko počítadla bublin a vyskočila na mě pružina a černý ventil. Chtěl bych si ověřit, jestli jsem to složil dobře.) dík

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, bohužel tyto dokumenty nemáme k dispozici. S problémem nedokáži pomoci.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 11.05.2021 09:03
Dobrý deň. Rozmyslam nad vonkajsim atomizerom JBL Proflora Direct vnější atomizér 16/22 mm alebo CO2 vnější atomizér na hadici 16/22mm (nerozebíratelný) skuste mi poradiť s výberom. Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nelze říci zda je možnost rozebrání výhoda nebo nevýhoda... Pokud se rozhodnete pro JBL, membránu naleznete zde: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/externi-atomizery-a-reaktory/jbl-nahradni-membrana-pro-proflora-direct-atomizer-12-16-16-22-19-25

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 09.02.2021 10:22
Dobrý den,zakoupil jsem JBL Proflora Direct 16/22,nainstaloval přesně dle návodu,funguje dobře ale po několika dnech se zaplní celé počítadlo bublin až k patroně vodou a bublinky nejdou,musel jsem přidat tlak na co2 a opět vznikla vzduchová mezera a bublinky bylo možné vidět,jenže opět ráno bylo opět plné vody.Muselo by být stále zaplé co2 aby se udržoval tlak a voda nešla do počítdla což není dobré.Je nějaká rada děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, systém odvodněte a použijte jednosměrný ventil, který zabrání zpětnému nasávání.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 13.01.2021 15:32
Dobrý den, atomizér jsem nedopatřením umístil obráceně (připojení hadičky CO2 směřuje nahoru). Je toto velký problém a musím to předělat? Počítadlo bublin s kapalinou nepoužívám, takže si myslím, že by nemusel být problém. děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, atomizér doporučuji obrátit, naopak nemusí pracovat správně.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 12.09.2020 15:15
dobrý den chci se zeptat jestli mohu tento atomizer napojit na hadice 7/8'' - 2,22 cm u filtru SUNSUN vnější filtr HW-5000 LCD + UV lampa , nebo jestli se nechá sehnat atomizer k tomuto filtru děkuji Ladislav

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, zapojení na žebrovanou hadici filtru není možné. 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm 30.06.2020 18:54
Zdravím, kam umístit atomizér před nebo za externí UV lampu? Děkuji Termota

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,  atomizér umístěte za UV lampu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 05.06.2020 11:18
Dobrý den. V článku na vašich stránkách o dodávání co2 píšete, že je velice dobré řešení umístnit dodávku co2 do sání filtru-co2 se dokonale rozpustí protože musí projít celým filtrem. Je tedy možné i tento atomizér napojit na vtokovou hadici do filtru? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, nedoporučuji to z důvodu možného zavzdušňování filtru - filtr by mohl být hlučný.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 28.05.2020 15:02
Dobrý deň... mám od vás tento atomizér a už dlhšiu dobu syčí... púšťam 1 bublinku za sekundu do akvária a drop-checker je stále modrý.. Kde na atomizéri by mohol podľa vás CO2 unikať ? Prípadne aké by boli vhodné riešenia. Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pokud je únik CO2 zřetelný (zvukově), doporučuji jej reklamovat. https://www.rostlinna-akvaria.cz/reklamacni-rad

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 21.05.2020 08:13
Dobrý den, je nutné udržovat tento atomizér ve svislé poloze i pokud nehodlám používat vestavěné počítadlo bublin? Dutinu počítadla bych pak ponechal bez kapaliny. Tento atomizér kupuji jen kvůli rozměru hadic, počítadlo mám řešené externě. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, u vnějších atomizérů je svislá poloha doporučena. CO2 se poté neusazuje v atomizéru.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 29.04.2020 07:51
Dobrý den. Píšete, že černý CO2 vnější atomizér je lepší, ale děla se i na hadici 19/25? Nemohu nikde najít.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, pro hadice 19/25 mm nabízíme pouze JBL.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 22.03.2020 18:30
Sedl by tento atomizer na průměr hadice 17mm u filtru oase biomaster 350? Popřípadě jaký děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, tento atomizér je kompatibilní.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm 21.03.2020 16:41
Dobrý den, nedávno jsem se sháněl po náhradních filtračních vložkách do filtru JBL v Hornbachu (Olomouc), protože je ho pár minut cesty. Bylo mi řečeno že značku JBL již nedistribují, protože zkrachovala. Nevím kde informaci ověřit jinde než u Vás, protože zboží od značky JBL stále naskladňujete a prodáváte. Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, tuto informaci mohu pouze dementovat. Jak píšete tak stále je nám dováženo nové zboží a žádnou informaci o krachu takto velké firmy jako je JBL jsme neobdrželi. 

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 05.03.2020 14:51
Dobrý den, mám stejný problém jako kolega u dotazu ze 04.03.2020 09:30, vstupní tlak jsem zvyšoval - bez efektu. Dále si nejsem jist dávkováním CO2. Mám nově založené akvárium cca 4 týden, zatím bez ryb. Barva dropcheckeru je tmavě zelená , pouštím cca 20 bublin za minutu, akva 110 L. Zkoušel jsem tam poslat i dvojnásobek bublin, nevypínal na noc a dropchecker se ani nehne - stále tmavě zelená a nezesvětlá. Na písečném dně se mi objevil zelený povlak, i na kořenech se začíná tvořit zelená řasa a mech, který je přichycen k jednomu kořenu zcela u hladiny je řasou celý obalený. Osvětlení mám Chihiros LED WRGB 60 50W 60-80cm , vzdálenost od hladiny cca 11 cm na dno dalších cca 35 cm, svítím na 70% výkonu cca 6 hodin denně. Požívám rozstřikovací rampu filtr Oase BioMaster Thermo 350 vnější filtr s předfiltrem. Nemůže být problém v tom, že ten atomizér nedostatečně rozpouští CO2, když dropchecker nezesvětlá ani při nějakých 50 bublinách CO2 za minutu ?? Koloběh vody je v pořádku, na drobných nečistotách je vidět že cirkulace probíhá tak jak má.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, osobně bych zkusil zkontrolovat zda nemáte v nějakém spoji CO2 soustavy únik plynu a tedy všechny bubliny nedojdou až do akvária. Dále máte vyřešené proudění vody tak ať jde CO2 až ke dnu akvária? Máte rozstřikovací rampu pod hladinou vody?

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 04.03.2020 09:30
Dobrý den. Mám od vás vnější atomizer JBL na hadice 16/22. Dávkování CO2 řídí regulátor. Pokaždé když je přívod CO2 zastaven a pak znovu spuštěn,CO2 se nemůže protlačit přes zpětný ventil který je přímo v atomizeru. Až kyž se hadička natlakuje CO2 se protlačí,ale ne po bublinkách,ale proudem. Po chvíli se to zpomalí. Je to normální,nebo je vada v zpětném ventilu atomizeru? Děkuji za odpověď. MK

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, s tímto problémem jsme se ještě nesetkali. Zkoušel jste zvýšit výstupní tlak na redukčním ventilu? Možná by to mohlo problém vyřešit.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 11.02.2020 07:02
Dobrý den, rád bych vás požádal o radu a následně o pomoc s výběrem. Vlastním rostlinné akvárium Juwel Rio 240, nedávno jsem si do něj pořídil vnější akvarijní filtr SUNSUN 704B a včera ještě prodloužení rozstřikovací rampy tak, aby rampa byla po celé delší délce akvária. Do akvária dále přivádím CO2, v akváriu mám vnitřní atomizér, který funguje na výbornou. Nicméně mám pocit, že CO2 se pořádně nerozmísí v akváriu, jelikož jde na hladinu a cca 50 % z toho vezme proud, zbytek nikoliv. Nyní bych chtěl požádat o radu, koukal jsem na vaše stránky, kdy nabízíte k filtru SUNSUN 704B, který má hadici 19/25 mm i vnější atomizér od JBL. O tom, že to použít technicky lze, vím. Ale chtěl bych se zeptat, zda máte zkušenosti, jak nejlépe CO2 rozmístit po akváriu. Zda mám opravdu koupit JBL atomizér a nebo spíše vnitřní atomizér co tam je, tak zkusit nějak přemístit. Bohužel vždycky budu narážet na to, že bude muset být přísavkou přilepen na skle a tím 50% toho vyplave na hladinu. Jediné čeho se obávám, pokud atomizér od JBL koupím je to, zda mi nesníží průtok filtru a dále jak je to poté s údržbou vložky JBL, která dělá bublinky, protože předpokládám, že se postupem času zanese drobnými částečky a řasou. Musí se čistit, rozdělávat atd.. ? Otázky: 1) Jaké jsou vůbec vaše zkušenosti s tímto zařízením ? 2) Musí se čistit, nebo je to opravdu bezúdržbové, tak jak popisuje výrobce ? 3) Vím, že jste se několikrát zmiňovali nad tím, že lepší je černý atomizér, ale bohužel ten není na hadici 19/25mm, případně existuje něco lepšího ? Děkuji za vaši odpověď. M .Horák

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, vnější atomizér, který se napojí na výtokovou hadici filtrace je nejlepší způsob jak rozbíjet bubliny CO2 a následně je přenášet do akvária. Osobně mám dlouholeté zkušenosti jak píšete s černými atomizéry, které mají keramickou patronu, ale nejsou rozebíratelné. Čištění jsem prováděl zhruba 1x za dva roky a to pomocí kartáče na hadice. Atomizér od značky JBL má plastovou patronu a při správném nastavením výstupního tlaku funguje dobře, ale bubliny nejsou tak malé jako v případě keramické patrony, každopádně je atomizér rozebíratelný a čištění je tak velmi snadné. Dále záleží na akváriu, jak často se Vám hadice zanáší atd. Nelze tedy přesně říct jak často budete muset atomizér čistit. Osobně bych tedy vnější atomizér pořídil a snížení výkonu se nemusíte bát. Voda skrz pouze protéká (není zde žádná výrazná překážka). Dalším řešením je vnitřní atomizér a proudové čerpadlo, které by Vám CO2 rozneslo po celé nádrži.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 22.01.2020 19:56
Dobrej, prosím o radu jestli mám dát atomizér za filtr před UV lampu, nebo za ní a nebo jestli je to jedno? Díky moc za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, atomizér doporučuji zapojit jako poslední komponent na hadici.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 12.01.2020 13:17
Dobrý deň mam filter JBL e1902 greenline kde sa píše že ma hadice Hadice: 19/27 mm. bude mi amotizer JBL Proflora Direct vnější atomizér 19/25 mm pasovať na moj filter,alebo kt in produkt by ste odporucili aby pasoval na moje hadice od filtra. Dakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, bude pasovat.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 01.09.2019 18:20
Dobrý den, zakoupil jsem od vás produkt jbl externí atomizer co2 a mám s výrobkem problém. Při instalaci jsem dodržel veškeré instrukce, ale když pustím co2 přes automaticky systém který rovnou měří ph, tak pokud nepustil větší proud co2 nemůžu snížit ph a tím nasytit dostatečně vodu a zároveň je vidět jak co2 propustí pod tesnenim příliš velké bubliny o velikosti až 4mm. Můžete mi poradit zda dělám něco spatne nebo jsem dostal vyloženě vadný kus ? Dekui Sedlacek

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ze zkušeností víme, že tento atomizér je vhodné nechat zapojený alespoň 24 hodin ať se nasaje vodou. Poté by tento problém měl odeznít.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 29.07.2019 11:12
Zdravim mate tento atomizer 16/22 k okamzitemu odberu ? Dakujem Balaz

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, tento atomizér máme skladem a je tedy možné ho zakoupit.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 22.07.2019 18:08
Dobrý den.Můžu JBL Proflora Direct vnější atomizér použít na vnější filtr Tetra Tec EX 800 Plus,děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, použijte atomizér určený pro hadice 12/16 mm.

6x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm 06.04.2019 13:16
Krásný den, tento produkt jsem si i přes zde uvedené negativní recenze u Vás tuto středu objednal a můžu říct, že jsem neprohloupil. Dochází tu k nepochopení, respektive k nepřečtení návodu. Ten se ukrývá uvnitř tvrdého papírového obalu, jež je nutno otevřít. Píše se tam, že ke správné činnosti potřebuje 24 hodin v záběhu. Je to právě díky speciální membráně, která se potřebuje nacucat vodou, aby správně fungovala. Takže je potřeba atomizér nainstalovat, nechat 24h bez CO2 a poté teprve pustit. Nebo nechat membránu 24h ponořenou ve vodě a poté atomizér nainstalovat. Pak je naprosto nehlučný a vypouští krásné miniaturní bublinky. Doporučuji, jelikož prodávané věci testujete, udělat test znovu po záběhu. Bylo by škoda tento vynikající produkt přehlížet. A určitě nemusíte složitě štelovat tlak, jak píše kolega pode mnou. I když s neexistující mlhou má pravdu ????

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu a věřím, že Vaše recenze pomůže naším zákazníkům pro výběru správného atomizéru.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 19/25 mm 31.03.2019 14:45
Znamemu jsem ted dodelaval 600l akvarium a schanel jsem atomizer na tohle akvarium.Jde o to ze jsem si precetl vsechny komentare k tomuhle vyrobku a docela me to odrazovalo ho koupit,jenze problem je ze ma hadice19/25 .Po zapojeni do provozu me zarazil hrozny zvuk s atomizeru a ohromne bunbliny co se rinuli do akvaria.Tlak jsem mel nastaveny na keramicky atomizer.A tady je kamen urazu,tenhle atomizer pracuje uplne na jinem tlaku nez keramicky.Je pravda ze ma PH kontroler ,takze neni treba resit pocet bublinek za sekundu.Nastavil jsem jehlovy skoro na max a redukcnim ventilem tlaku jsem otacel pomalu a sledoval vzdy po otoceni jestli nejdou velke bublinky,kdyz sli ubral jsem.Pozadovany efekt je exeletni neni videt zadna mlha coz me u keramickeho atomizeru hoooodne pije krev a trosku ramusu jsem vyresil ze jsem zavrel dvirka od stolku:)Takze kdo ma kontroler opravdu muzu doporucit,zbavite se mlhy a k dosazeni pozadovaneho PH po vypnuti je rychlejksi nez u keramickeho.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu a věříme, že našim zákazníku pomůže.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 18.03.2019 11:28
Dobrý den, mám zapojen tento atomizér hned za externím filtrem, do akva voda vede skrze 1,5m hadice (16/22) a rampu (ponořenou). Vše se zdá být v pořádku, až na to, že z rampy vycházejí bublinky velikosti cca 0,5mm (rozhodně bych to nenazval mlhou), které se dále z velké části nerozpustí.. Jsou hnány proudem, ale nakonec stejně vyplavou a uniknou. Je to v pořádku, nebo je "něco" špatně? (také je slyšet, chrčivý zvuk, pravděpodobně, jak CO2 prochází membránou) Prosím o radu / poučení.. Díky :-)

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, u tohoto atomizéru je to bohužel normální. Uvnitř těla je plastová membrána, která hůře rozpouští bublinky. Z tohoto důvodu doporučujeme zakoupit černé vnější atomizéry, které mají keramickou patronu a lépe rozpouští CO2.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 20.02.2019 15:58
Dobrý den! Píšete: "místo zanášejícího se keramického válečku je použita speciální membrána" - tak se ptám - ta membrána se copak nezanáší? Lze ji samostatně vymněnit - dodává se jako náhradní díl?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, jedná se o originální popisek firmy JBL. U nás ve firmě používáme tyto atomizéry, které se nezanáší: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/co2-vnejsi-atomizer-na-hadici-12-16mm-nerozebiratelny Tento importujeme od výrobce již cca 7 let a nejsou na něj žádné reklamace, také jeho prodeje tvoří mnohonásobek prodejů JBL. Co se týče výměny, tak je možná, ale pouze na objednání, jelikož se do ČR standardně nedováží.

3x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 12/16 mm 08.01.2019 10:48
Dobry den, mam otazku kam ma az byt voda v atomizeru. Aktualne ji mam v pulce hlavniho valecku. Ale zde na kreslenem obrazku je jen v odbocce pro privod co2. Vadi nevadi? A jeste bych se chtel optat jak presne fyzicky to co2 jde. Prijde mi teda pres pocitaci vodu do tohoto hlavniho valce a tam az vznikne tlak tak se propousti pres nejakou membranu do hlavniho proudu vody do akva? Dekuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, voda může být v celém atomizéru, většinou záleží na tlaku CO2. Po vypnutí CO2 se běžně atomizér zaplní celý vodou a také voda projde do vysokotlaké hadičky, z tohoto důvodu je vhodné používat zpětný ventil. Co se týče funkce tak uvnitř je patrona, který rozmělní CO2 na menší bublinky.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: JBL ProFLora CO2 Taifun Inline 16/22 mm 30.11.2018 00:12
Dobrý den, nebude zhoršovat efektivitu tohoto atomizeru použití rozstřikovaci trubice, všude jsem viděl použití Lily pipes.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, rozstřikovací rampa nevadí, musí být však umístěna pod vodní hladinou, aby Vám CO2 neunikalo rovnou do atmosféry.

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.



Mohlo by vás zajímat

Načítání produktů

Mohlo by vás zajímat


Nepropásněte akce pro tento týden
7 623 Kč
10%
6 890 Kč

Hagen Fluval FX-6

629 Kč
7%
583 Kč

Eheim Thermocontrol e25 W

130 Kč
20%
104 Kč

Silikonová vzduchovací…

629 Kč
7%
583 Kč

Eheim Thermocontrol e50 W

335 Kč
20%
268 Kč

Ibuki Sturgeon 6 mm 3 l (2220…

965 Kč
20%
772 Kč

INVITAL Lumium WRGB80 70 cm…

845 Kč
7%
789 Kč

Eheim Thermocontrol e250 W

1 899 Kč
6%
1 792 Kč

Eheim CompactON 2100 čerpadlo

995 Kč
7%
929 Kč

Vnitřní filtr Eheim Aquaball…

2 449 Kč
15%
2 082 Kč

Chihiros Doctor III generace…

599 Kč
20%
479 Kč

Bonsai Driftwood 15 x 12 x 13…

725 Kč
6%
679 Kč

Eheim Thermocontrol e100 W

499 Kč
20%
399 Kč

INVITAL Set 2 kusů nářadí pro…

1 049 Kč
20%
839 Kč

INVITAL Carbon 5 litrů

619 Kč
20%
495 Kč

Seachem Stability 500 ml

59 Kč
20%
47 Kč

Biofiltr XY-2830 jednoramenný

1 499 Kč
7%
1 399 Kč

Eheim Biopower 240 (2413)…

725 Kč
6%
679 Kč

Eheim Thermocontrol e150 W

139 Kč
20%
111 Kč

Femanga Wurzel Aktiv na šneky…

214 Kč
20%
171 Kč

Ibuki Grower 3 mm 3 l (1320 g)