Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm

Kód produktu 931

Vnější reaktor pro úplně rozpuštění CO2. Celý popis

669 Kč
553 Kč bez DPH
ks
Skladem více ks
Zboží Vám doručíme 10.12.2019
  • Přijetí objednávky 06.12.

    Přijetí objednávky

  •  
  • Zabalení zásilky 09.12.

    Zabalení zásilky

  •  
  • Předání dopravci 09.12.

    Předání dopravci

  •  
  • Přeprava na Vaši adresu 09.12.

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 10.12.

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Prohlédnout další produkty naší nabídky

Vnější reaktor pro úplně rozpuštění CO2.

Sedí na hadici 12/16mm. Reaktor se nasadí na hadici a prochází jím voda. Je do něj současně přivedena hadička s CO2 a plyn je tak zcela rozmixován.

Vírem poháněná vrtulka uvnitř umožňuje rozpuštění plynu.

Vhodné pro akvária do 600 litrů.


Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde:: Přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení s textovým komentářem, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: 931
Výrobce: Externí atomizéry a reaktory ISTA | Vše od ISTA
Kategorie: Externí atomizéry a reaktory
Dostupnost: ihned k odeslání
Atomizéry a reaktory CO2 pro hadice: 12/16

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 07.12.2016 06:32 Dobrý den, jaký mám prosím nastavit výstupní tlak při použití tohoto reaktoru? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
tento reaktor klade v podstatě nulový odpor. Lze tedy nastavit i velmi nízký tlak.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 27.02.2019 06:00

Dobrý den, když připojím tento vnější atomizer na výtokovou trubici, nesníží se nahodou síla a rychlost výtlaku? Protože pak má voda přeci jenom další překážku v podobě tohoto atomizeru. Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

voda tímto atomizér pouze protéká. Není zde žádná spirála či podobně, která by vytvářela větší překážku. Snížení výkon je tedy velmi nepatrné až žádné.

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 04.01.2017 15:13 Dobrý den, nemáte zkušenost s použitím reaktoru a rozstřikovací rampy? Když bych objednal tento reaktor a CristalProfi e701, ke kterému dodáváte i rampu, nedojde stykem kapek vody se vzduchem před dopadem na hladinu (či jejich nárazem o hladinu) k předčasnému uvolnění CO2 z vody? Dostane se i ke koberečku (vodní sloupec 40cm)? Díky.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pokud bude rozstřikovací rampa pod hladinou, je to úplně bez problémů. Pokud se dávkuje CO2, vždy doporučujeme umístit rampu POD hladinu. Nezáleží na tom, zda se jedná o difuzér na externím filtru nebo uvnitř akvária.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 01.12.2019 18:05

Dobrý den. Je tento reaktor vhodný aj pri ,,burčiakovej,, metóde? Aktuálně používam lipové drievko, ale mam pocit, že je rozpustnost slabá. Skúšal som difuzór, ale na ten mam slabý tlak. Bude tento reaktor lepší? Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro nejlepší rozpouštění burčákového CO2 doporučím Dennerle Flipper u reaktoru si nejsem zcela jistý

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 08.01.2019 10:41

Dobrý den, mám tento typ reaktoru a stává se mi, že se mi zasekává vrtulka. Je nějaký minimální průtok, který musí reaktorem téct? Odpovídá tomu i nějaká maximální hodnota (bublin / minutu), kolik dokáže reaktor vstřebat, než se "zavzdušní"? Vypadá to, že problém je ve zpracování vrtulky (horní s drážkováním), která není uvnitř hladká a lehce drhne... Díka za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

tyto údaje bohužel výrobce neuvádí. Osobně bych spíše reaktor zaslal na reklamaci, jelikož jsme se ještě s tímto problémem nesetkali.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 29.10.2018 15:13

Drop checker mám aj po 10 hodinách modro-zelený ... keď uberiem CO2 zlepším hmlu ale nezlepším checker ...

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

toto je běžný projev správně rozpuštěného CO2 ve vodě. Přidejte počet bublin, aby byla indikační kapalina zelená.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 29.10.2018 14:24

Dobrý deň, po zapojení tohto reaktora sa mi v akvariu vytvorila taka biela mlha ... vypada ako to zakalena voda,ale nic okrem reaktoru som nemontoval... je to normalne ??? Da sa to nasravit aby to nebolo ??? Bublinkujem asi 2bub/sekundu ale CO2 checker mam stale modry ... preco ?? Ďakujem

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

jedná se o správně rozpuštění CO2 ve vodě. Je to tedy vcelku běžné. Pokud uberete počet bublin za vteřinu tak "bílá mlha" bude slabší. 

Co se týče drop-chekceru tak vždy je potřeba vyčkat, jelikož indikační kapalina reaguje se zhruba 1-2 hodinovým zpožděním.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 15.10.2018 16:03

Dobrý den, mám od vás zakoupený atomizér, ale když nastavím požadované množství CO2, v akváriu nastane "nevzhledná mlha" .Drop checker i ryby jsou v pohodě, moc CO2 tam určitě nedávám.Vyřeší tento problém výše zmíněný reaktor? Děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

stav, který popisujete je běžný. CO2 se rozpouští na mikrobubliny a vzniká tak tato "mlha". 

Pokud použijete vnější atomizér, které připojíte na hadice vnějšího filtru tak bublinky také uvidíte, pouze bude "mlha" slabší.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 16.12.2016 09:18 Dobry den.Co je podle Vás lepši,atomizer nebo reaktor?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, osobně upřednostňuji atomizér.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 13.03.2015 09:04 Dobrý den,máte taky nějaký reaktor na hadici 16/22 ?ještě myslíte,co se týče funkčnosti,udržby a nějaké časové použitelnosti je lepší vnější atomizér nebo reaktor?děkuji za odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, reaktor na hadici 16/22 bohužel v nabídce nemáme. Účinnost atomizéru a reaktoru je zhruba stejná, atomizér je ale výrazně menší. Doporučil bych Vám tedy spíše atomizér který upřednostňuje i drtivá většina našich zákazníků. http://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/co2-vnejsi-atomizer-na-hadici-16-22mm

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 04.02.2015 08:41 Dobry den.Chcel by som sa opytat ci je lepsie pouzit externy reaktor,alebo externy atomizer.Akva ma 240L,minus strk a deco tak cca. 200L.Dakujem za odpoved

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, obě metody jsou velmi efektivní a rozpustí téměř všechno CO2 ve vodě. Rozdíl je v "mlze" kterou může způsobovat atomizér. Jedná se o miniaturní bublinky rozpuštěného CO2. V reaktoru se rozpustí CO2 ve vodě která v něm rotuje takže mlha je minimální.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: ISTA Externí CO2 reaktor 12/16mm 29.12.2014 09:27 dobrý den, lámu si hlavu s udajem rozměru na hadice...je vstup i vystup stejně velký, nebo každý jiný? od filtru se mi nepodařilo zjistit rozměr hadice (sera bioaktive 250) ...je to kompatibilní? Kdo je výrobce, z jakého je to materialu? jaké jsou rozměry...budete tak laskavý a zaslali by jste mi podrobné informace o tomto produktu...děkuji M.Šimko

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
na stránkách výrobce se mi bohužel nepodařilo dohledat informaci, jako velikost hadic má Váš filtr. Proto je nutné změřit průřez Vaší hadice, která vede z filtri podle tohoto obrázku:
Pokud budou rozměry:
červený - 16 mm
modrý - 12 mm
tak bude Váš filtr kompatibilní s tímto reaktorem.
Výrobcem je společnost ISTA. Celý reaktor je vyroben z plastu.

Mohlo by vás zajímat