Jsme největší eshop s akvaristikou v ČR a SK!

CO2 redukční ventil se dvěma manometry

Kód produktu 504

Kvalitní redukční ventil určený pro použití v akvaristice. Celý popis

690 Kč
570 Kč bez DPH
ks
Tento produkt vám dopravíme zdarma po celé ČR
Skladem více ks + další zásoby na cestě
Zboží Vám doručíme 25.02.2020
  • Doručení objednávky 22.02.

    Přijetí objednávky

  •  
  • Doručení objednávky 24.02.

    Zabalení zásilky

  •  
  • Doručení objednávky 24.02.

    Předání dopravci

  •  
  • Doručení objednávky 24.02.

    Přeprava na Vaši adresu

  •  
  • Doručení objednávky 25.02.

    Doručení objednávky

pro přesný termín dodání zohledněnete i ostatní položky v košíku

Kvalitní redukční ventil určený pro použití v akvaristice. Obsahuje dva manometry. Jeden ukazuje tlak v láhvi a druhý výstupní tlak. Předem Vás tak upozorní na nutnost návštěvy plnírny.

Závit W21.8.

Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
Přihlásit se můžete zde:: Přihlášení
Zatím nebylo přidáno žádné hodnocení s textovým komentářem, buďte první a pomozte ostatním s výběrem!
Nahlásit chybu /
doplnit informace

Technické parametry

Objednávací číslo: 504
Výrobce: CO2 redukční ventily Rostlinna-akvaria.cz | Vše od Rostlinna-akvaria.cz
Kategorie: CO2 redukční ventily
Dostupnost: ihned k odeslání
Typ ventilu na CO2: redukční s manometry

Zeptejte se odborníků

Nenašli jste níže odpověď na to co jste hledali? Zeptejte se nás:

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení dotazu společností INVITAL Aqua s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem vkládání diskuzních příspěvků.​

20 dotazů k produktu CO2 redukční ventil se dvěma manometry:

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 13.01.2020 17:46

Dobrý den,jsem začátečník v dodávání co2 do akvária pomocí co2 kitu od Vaší firmy.Pouštím pomocí spín.hodin spolu s osvětlením a stejně tak vypínám po 9 hodinách.Někde jsem slyšel že co2 by se mělo vypnout 2 hod.před zhasnutím osvětlení.Zajímá mě Váš názor jakošto odborníků.Předem děkuju za odpověd. J Svoboda

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

osobně doporučuji zapnout hodinu před rozsvěcením a vypnout hodinu před zhasnutím.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 14.10.2019 21:16

Dobrý den,chci se zeptat na vystupní závit u RV .Na trhu je i RV s vystupnim závitem G1/4 tento má tedy G 1/8 ? Jaké použít spojky v případě výstupního závitu G 1/4 ?. Tento má teď G1/8 ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

u tohoto manometru je výstup v podobě 1/8, pro závit 1/4 bohužel nemáme žádné napojení.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 12.10.2019 06:06

Dobrý den, mám redukční ventil jako je zde: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/co2-redukcni-ventil-se-dvema-manometry. Na něj bych chtěl napojit Jehlový ventil s elektromagnetem a počítadla bublin pro dvě akvária. Můžete mi prosím něco takového nabídnout? Děkuju. Pavel Carvan

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

pro tento účel doporučuji vyzkoušet náš CO2 konfigurátor:

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/co2-konfigurator

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 30.09.2019 00:08

Dobrý den.je možne připojení na tento RV , jehlový ventil UP AQUA ? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den, ano můžete jej napojit přes hadičku, takže bude redukční ventil, napojení na hadičku, hadička a jehlový ventil UP aqua.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 24.09.2019 20:20

Dobrý den,jaký tlak by měl být nastaven pomocí redukčního ventilu cca na manometru výstupu do akvária 63 l.A kolik bublin za minutu nastavit , děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

výstupní tlak by měl být zhruba 3-4 bary. Co se týče počtu bublin tak ten nelze určit, jelikož je to pro každé akvárium jinak. 

Doporučuji tak zakoupit drop-checker s indikační kapalinou a podle barvy kapaliny nastavit počet bublin.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 30.04.2019 11:27

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupil jsem si redukci na bombičku sodastream a potřeboval bych zakoupit CO2 redukční ventil a jehlový ventil. Stačil by mi tento redukční ventil s dvěma nanometry a jehlový ventil UP Aqua nebo je ještě třeba např. nějaká přechodka? El. vypinání ventilu do sestavy neplánuji. Předem děkuji za ochotu a odpověď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

k propojení budete potřebovat jednu spojku pro napojení hadičky. Jinak nic víc potřebovat nebudete.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry G 3/4 15.10.2018 19:21

Dobrý den. Pochopil jsem z diskuze správně, že jde z redukčního ventilu vyšroubovat redukce na hadičku a dát místo něj přechodku, na kterou dám elektromagnetický ventil? Díky

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:

Dobrý den,

ano, přesně tak. Originální napojení na hadičku, které je na redukčním ventilu lze odšroubovat a lze zde napojit vše potřebné pro spravování CO2 setu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 16.07.2018 06:57 Dobry den,chtel jsem se zeptat.Mam koupeny takovy to co2 redukcni ventil a chtel jsem se zeptat jestli jde misto vystupu na hadicku nasroubovat jehlovy ventil camozzi.Dekuju za odpoved

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 30.01.2018 06:39 Dobrý den, měl bych 3 otázky jako laik. 1, podle fotografii na redukčním ventilu máte výstup svisle jednou vpravo a jednou vlevo. Znamená to, že to je jedno na které straně bude výstup? 2, nabízíte různé spojky a kolínka. Bylo by možné přes Vás zajistit kovové šroubení typu L 1/8 (kolínko) s vnějšímí závity a těsněním? V nabídce máte kolínko, ale pouze s výstupem na hadičku. Vhodné pro sestavení komponentů do tvaru U. 3, zpětný ventil. Vím, že má být umístěn jako poslední článek na sestavě. Ale i přesto mě zajímá, který komponent je nejdůležitější a mohl by se poškodit při styku s vodou? (který nejvíce ochránit) Pro vysvětlení. Budu mít v setu 2x zpětný ventil( 1. difuzor 3in1 a 2. kovové počítadlo bublin, ale vše Čína) zvažuji dodat do setu kvalitní kovový Camozzi, ale nejlépe by se mi to hodilo např. takto. El. ventil-kolínko-zpětný ventil Camozzi-kolínko-jehl.ventil-počítadlo bublin.-difuzor. Pokud selže Čína, tak max. by to odnesl jehlový ventil za 330kč. Předem děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
odpovím postupně.
1. při čelním pohledu je výstup vždy vlevo
2. Bohužel L spojku v nabídce nemáme, lze použít pouze: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/co2-do-akvaria/spojka-1-8-s-tesnenim
3. Voda by se neměla dostat k EMG ventilu, který je napájen elektřinou (nepřímo, je použit magnet). 

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 15.01.2018 23:15 Dobrý den, Můžu se prosím zeptat na výstupní průměr vsuvky? tzn. pro jaký průměr hadičky je výstup připraven? Děkuji.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, výstup, který je na fotografii se nepoužívá a nahrazuje se touto spojkou:
Na tuto spojku lze nasadit běžnou hadičku 6/4mm, která se používá v akvaristice pro CO2 a vzduchování.

2x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 21.11.2017 06:24 Dobrý den. Mám od Vás tento redukční ventil a na výstupním manometru mám stupnici stejnou jako na obrázku (černá "cfh" a červená "l/min"). Jak převedu na "bar"? Mám vnější atomizér (doporučeno min 1,5 bar) a nedaří se mi dávkovat CO2 v dostatečném množství. Předem děkuji za odpověď

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
pravý budík nastavte tak, aby ručička ukazovala něco mezi černou 20 a 30. Nicméně nic se nestane, pokud tlak pustíte ještě výše. Není moc důvod dávat nízký výstupní tlak.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry G 3/4 16.07.2017 17:29 Dobrý deň, medzi fľašou CO2 a redukčným ventilom je biele silikonové tesnenie. Nemalo by sa občas vymeniť? Ak áno, máte ho v ponuke? Ďakujem za odpoveď.

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, není to nezbytně nutné, těsnění se příliš nenamáhá ale pokud je stržené tak se musí vyměnit. Těsnění Vám můžeme nabídnout zdarma. V případě zájmu napište kolegům na email eshop@rostlinna-akvaria.cz

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry G 3/4 09.06.2017 08:23 Dobry den.Mohu se zeptat zda tento ventil bude pasovat na hasičák 5 kg? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
záleží na průměru láhve. Pokud je jmenovitý vnější průměr závitu láhve 21.8 mm, budete potřebovat set W21.8. Pokud bude průměr cca 26 mm, bude pasovat tento ventil G3/4.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 19.02.2017 09:52 Da sa na redukcny ventil namontovat ihlovy ventil camozzi ?

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano dá a běžně se to tak dělá. Stačí použít pouze tuto spojku:

1x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 15.04.2016 06:42 Dobrý den, chci se zeptat. Mam hasičák 6kg. Ale nejak si nejsem jistý závitem, a nemůžu ho pořádně určit. Nemáte s tím zkušenosti? A nebo šlo by to po odzkoušení vyměnit? Předem moc děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
zda máte na láhvi závit W21.8 nebo G3/4 lze zjistit velice snadno pomocí posuvného měřítka. Pokud má vnější jmenovitý průměr závitu na láhvi 21.8, pak je to W21.8, pokud 26mm , pak je to G3/4.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry G 3/4 24.02.2016 07:45 Dobrý den, rád bych se zeptal zda nevíte jaké závity se používají na malé 10 kg co2 lahvi, nejedná se o hasičák. A druhý dotaz mám co2 set a po naplnění láhve vždy jede bez problému několik dní či týdnu a pak najednou tlak z láhve zmizí z 50 bar na 0. mám podezření, že je to chyba budíku, kdy po zapnutí hodin a el. ventilu je tlak vysoký, než se CO2 vnější atomizér na hadici 12/16mm , protlačí a tak co2 uteče , ale bohužel to nevím jistě nikdy se mi nepodařilo zachytit dobu úniku. je to jen domněnka, nemáte zkušenost? Už na to nemám nervy a koupím u Vás nový, ale co když to bude dělat opět? Díky za info

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
závity se používají různé. Je nutné si vzít šupléru a závit změřit. Pokud budemít průměr 21,8mm, bude to s největší pravděpodobností W21.8. Pokud 26mm, pak to bude G3/4.
Pokud tlak z levého manometru klesne z 50 na 0 po několika málo týdnech nebo dokonce dnech, jedná se o únik plynu ze sestavy - někde je netěsnost. Je potřeba zkontrolovat všechny spoje jarovou pěnou, případně celý set (bez elmag. ventilu) ponořit do vany.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry G 3/4 18.11.2015 07:09 Dobrý den, prosím na jaký tlak je ventil dělaný? Mám nějaký Váš starší ventil, který má kulaté celomosazné tělo s dvěma ventily, ale když nastavím výstupní tlak vyšší jak 1,9 tak mi začne unikat co2 malým otvorem v těle ventilu. Tlak nastavím tak aby neucházel, ale při sepnutí hodin a el. ventilu se tlak asi momentálně zvýší a začne unikat co2 už mi ušly 2 láhve :-( (vždy jsem v práci tak to nezjistím dřív jak za pár dnů) . Používám u Vás koupený vnější atomizér, který potřebuje vyšší vstupní tlak aby to protlačilo co2 skrz kámen. menší tlak mi to prostě neprotlačí, nevím proč!! Ventil jsem rozebral a gumová membrána vypadá v pořádku, bez trhlin. Už si s tím nevím rady tak přemýšlím, že koupím opět nový ventil, ale nerad bych dopadl stejně, proto mne zajímá jaký maximální výstupní tlak jde na ventilu nastavit? děkuji MR

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, každý atomizér potřebuje jiný výstupní tlak, záleží na dané patroně ale obecně se u těch starších typů atomizérů (který máte Vy) udává cca 2,3 baru, ale nejlepší je sledovat atomizér a postupně přidávat dokud z něj nestoupají bublinky CO2. Redukční ventil, na který se ptáte má výstupní tlak do 10 bar. Bohužel neznám konstrukci Vašeho aktuálního redukčního ventilu, takže nedokážu poradit kde může být chyba. Tipoval bych to na trhlinku v membráně ale tu jste vyloučil.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry G 3/4 16.09.2015 19:16 Dobrý den, lze na ventilu "naštelovat" výstupní tlak? Omlouvám se, nemám zkušenosti...Děkuji, Lukáš Penz

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, ano, pomocí šedého kolečka/ventilu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 14.04.2015 15:03 Dobrý den, Před rokem jsem u Vás zakoupil celý C02 set. Po roce bezproblémového provozu mi přestala těsnit membrána pojistky pod pružinkou proti přetlaku a plyn tu mocně uchází. Dala by se koupit, nebo čím vhodným pod vůbec nahradit. Případně neměli byste nějakou radu.? Děkuji J. Kotyza

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den, neměnil jste v nedávné době tlakovou láhev (doplňoval CO2)? Občas se to stane pokud se CO2 set špatně spustí. Nejprve je nutné uzavřít redukční ventil, poté otevřít láhev a až poté znovu otevřít redukční ventil (šedým ventilem na redukčním ventilu). Pokud si na to troufáte tak můžete zkontrolovat zda máte prasklou membránu a my bychom Vám ji poté odeslali nebo můžete zaslat redukční ventil na naši adresu.
Membránu zkontrolujete tak, že odšroubujete tuto část reduk. ventilu:
Memebrána vypadá jako černé kolečko a nemělo by mít žádnou prasklinu.

0x

Tento dotaz byl položen u produktu: CO2 redukční ventil se dvěma manometry 16.10.2014 09:21 Dobrý den.. Chci se zeptat, jestli se přez vás dá sehnat redukce s neplnitelné láhve na redukční ventil se závitem W 21.8 ? Děkuji

INVITAL

Rostlinna-akvaria.cz píše:
Dobrý den,
bohužel taková neexistuje. Není to technicky proveditelné.

Mohlo by vás zajímat